Skoči na vsebino

Poraba!


andrazzz

Priporočeno sporočilo

Pri meni med 120km/h in 150km/h ni niti 2 deci razlike v porabi (pri prvi okoli 6,9 litra, pri drugi 7,0 litra). Vsaj nekaj, s ?emer se lahko tola?im <_<

 

ocitno je tvoj avto nad fizikalnimi zakoni :aaaaa:

?berauto haha

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Heh, vsaj jaz nisem navajen male porabe :) Po zelo le?ernem Toskanskem kruzanju sem imel kljub praznemu avtu 6,4 litra porabe, ?eprav sem dokaj hitro menjaval in ga nisem gnal. Mislim, da pod to ne morem prit.

 

Kar se Metabonda ti?e, se meni ob dodatku Golda poraba ni premaknila nikamor navzdol, pri Megaselu pa sploh ne. Ampak recimo, da je dobro za za??ito motorja. Naslednji? probam s Slick 50, ki ga bolj hvalijo.

 

Pri meni med 120km/h in 150km/h ni niti 2 deci razlike v porabi (pri prvi okoli 6,9 litra, pri drugi 7,0 litra). Vsaj nekaj, s ?emer se lahko tola?im <_<

 

To skoraj ne verjamem. Mogo?e je pa ?e v osnovi poraba tolk visoka, da potem ni take razlike :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

 

 

Pri meni med 120km/h in 150km/h ni niti 2 deci razlike v porabi (pri prvi okoli 6,9 litra, pri drugi 7,0 litra). Vsaj nekaj, s ?emer se lahko tola?im <_<

 

To te?ko verjamem. ?e ima? na BC trenutno porabo, lahko primerja? na istem odseku ceste. Pri tem bi bilo najbolje posneti s kamero in nato primerjati posnetka trenutne porabe. Pomembno je tudi, ali ra?unalnik dejansko meri trenutno porabo, ali tudio v primeru le te jemlje nek ?asovni inteval. Stavim, da je med 120 in 150 km/h najman, liter razlike (po neki oceni celo 1,5 l/100 km). Pri tej razliki odpor zraka naraste za 77%, ta je odvisn od kvadrata hitrosti.

 

Glede Metabonda sem jaz napravil dino test pred aditivi in nato bo po uporabi le teh ponobno opravljen dino. Porabo je zelo te?ko testirati, saj so lahko na isti relaciji zelo razli?ni pogoji, temperatura , vla?nost zraka, gostota, pritisk, obremenjenost avtomobila ...

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To te?ko verjamem. ?e ima? na BC trenutno porabo, lahko primerja? na istem odseku ceste. Pri tem bi bilo najbolje posneti s kamero in nato primerjati posnetka trenutne porabe. Pomembno je tudi, ali ra?unalnik dejansko meri trenutno porabo, ali tudio v primeru le te jemlje nek ?asovni inteval. Stavim, da je med 120 in 150 km/h najman, liter razlike (po neki oceni celo 1,5 l/100 km). Pri tej razliki odpor zraka naraste za 77%, ta je odvisn od kvadrata hitrosti.

 

tako je

 

vcasih, ko mi je dolgcas na dolgih poteh, spremljam kaj kaze BC

pri 120 km/h je min 4.8l/100km, max pa 5.6l/100km

pri 150 pa se giblje od 6.5 do 7.3l/100km

pri max hitrosti (kar je okoli 215 po stevcu) pa mi kaze dobrih 10l/100km

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

tako je

 

vcasih, ko mi je dolgcas na dolgih poteh, spremljam kaj kaze BC

pri 120 km/h je min 4.8l/100km, max pa 5.6l/100km

pri 150 pa se giblje od 6.5 do 7.3l/100km

pri max hitrosti (kar je okoli 215 po stevcu) pa mi kaze dobrih 10l/100km

 

To se verjetno bolj da na ravnih cestah kot so od ZG >BG in moja ocena o 1,5 l razlike bo kar dr?ala. Tvoje meritve ka?ejo na 1,7 l razlike pri ni?i in vi?ji porabi. Tako, da podatek o ,1 l razlike prav gotovo ni to?en.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

seveda, fizika pravi

 

F= Cd* (1/2ro*A*v^2)

 

F je sila upora

Cd pa koeficient zracnega upora

A je celna povrsina avta

ro pa gostota zraka

 

nadstresek pomeni, da je v (hitrost) na kvadrat

 

P (moc( je potem = F*v

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ocitno je tvoj avto nad fizikalnimi zakoni :aaaaa:

?berauto haha

 

Dvomim, ker sicer pri le?ernem cjazenju z vetrom v rit ne bi imel 6,4l porabe. Fizikalni izra?uni sigurno dr?ijo in tudi 7 litrov pri 150km/h je neka normalna vrednost. Sploh glede na to, da imam 15 colske pnevmatike. Vpra?anje je, kaj se dogaja do te hitrosti.

 

To skoraj ne verjamem. Mogo?e je pa ?e v osnovi poraba tolk visoka, da potem ni take razlike :)

 

To je tudi edina moja logi?na razlaga.

 

To te?ko verjamem. ?e ima? na BC trenutno porabo, lahko primerja? na istem odseku ceste. Pri tem bi bilo najbolje posneti s kamero in nato primerjati posnetka trenutne porabe. Pomembno je tudi, ali ra?unalnik dejansko meri trenutno porabo, ali tudio v primeru le te jemlje nek ?asovni inteval. Stavim, da je med 120 in 150 km/h najman, liter razlike (po neki oceni celo 1,5 l/100 km). Pri tej razliki odpor zraka naraste za 77%, ta je odvisn od kvadrata hitrosti.

 

BC je eno navadno sranje. Ne prika?e prav ne porabe, ne dosega in ne povpre?ne hitrosti (?e primerjam z GPS-ovo). Vem, da se ga da skalibrirat, ampak niti to mu ne bi pomagalo, ker pri le?erni in hitri vo?nji on zazna ve?jo razliko, ko pa gre? pe? ra?unat je pa manj?a (kot sem ?e rekel). Sicer pa imam skoz iste relacije, vedno ista cesta in vedno ista poraba. Ne pozna se niti razlika med zimskim in letnim ?asom. Skratka, ta moj avto totalno demantira vse ugotovitve, ki na?eloma dr?ijo za ve?ino.

 

To se verjetno bolj da na ravnih cestah kot so od ZG >BG in moja ocena o 1,5 l razlike bo kar dr?ala. Tvoje meritve ka?ejo na 1,7 l razlike pri ni?i in vi?ji porabi. Tako, da podatek o ,1 l razlike prav gotovo ni to?en.

 

Verjemi, kar ?e?. Lahko zamenjava pa naredi? test. Ampak ti ?e v naprej povem, kak?en bo rezultat.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kolk sre mel pa najve? trenutno, tako da jo je kazalo vsaj 5 sekund ? :ouje:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Enkrat sem jamral, da BTjka kuri 54 litrov nafte na 100 km. Danes peljem Hondo kleparju in dobim nadomestni avto: ?koda Fabia. Ker mi itak nih?e ne bi verjel, sem naredil kar posnetek, pa sami preberite, kak?na je bila poraba. Ni ?udno, da BTjka kuri toliko...

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Glede na to, da gre za nadomestni avto, ki sem ga dobil za enkrat domov in nazaj v dolino, je to samo ra?unalni?ko izmerjena. Mislim pa, da ni dale? od realne.

 

Poleti, pozimi, jeseni ali pomladi - ne vem. Tale ?koda Fabia je samo nadomestni avto, dokler moj ne bo fertik.

 

Jah, no, glede na to, da ?ivim na 965 metrov nadmorske vi?ine in da je Nova Gorica okoli 70 metrov nadmorske vi?ine, je bila cesta ves ?as "napeta".

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

V?eraj mi je uspelo dose?i magi?no porabo 8 litrov (ja, z dizlom), ?eprav sem imel povpre?no hitrost po ra?unalniku isto kot zmeraj, kar zna?a okoli 76km/h in bi na?eloma morala biti poraba vsaj za liter ni?ja. 8 litrov sem imel samo z vklopljenim power-boxom, katerega pa ?e kar nekaj ?asa nimam ve? v avtu. ?e malo pa bom ?el po bencinarja pa ga dal zaplinirat :glare:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

V?eraj mi je uspelo dose?i magi?no porabo 8 litrov (ja, z dizlom), ?eprav sem imel povpre?no hitrost po ra?unalniku isto kot zmeraj, kar zna?a okoli 76km/h in bi na?eloma morala biti poraba vsaj za liter ni?ja. 8 litrov sem imel samo z vklopljenim power-boxom, katerega pa ?e kar nekaj ?asa nimam ve? v avtu. ?e malo pa bom ?el po bencinarja pa ga dal zaplinirat :glare:

 

?e ima? DPF bi zalo biti, da mora? dati na ?i??enje. Taka poraba je dale? od normalne za mazde.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e ima? DPF bi zalo biti, da mora? dati na ?i??enje. Taka poraba je dale? od normalne za mazde.

 

Odvisno kje in kako se vozi?.Meni je pred kratkim pisalo na BC povpe?na 9,5/100.Pa kaj.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e ima? DPF bi zalo biti, da mora? dati na ?i??enje. Taka poraba je dale? od normalne za mazde.

 

Ni DPF-ja. Je ?e stara varianta. Finta je v tem, da avta nisem ni? bolj priganjal kot obi?ajno, ko je poraba okoli 7 litrov (kar sicer tudi ni malo). In mislim, da bo naslednji tank tudi 8 litrov. Ker zdaj sem prevozil 150km pa je kazalec ?e na prvi ?rtici.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

uf, 150km pa na prvi crtici?? Poleti sem jih naredil 300 do prve ?rtice, trenutno pa okoli 250. Pa imam z DPF varianto.

 

Uf, odvisno kje in kako vozi?.Poleti je v?asih na prvi ?rtici tudi 300 km za mano, trenutno pa tudi pri meni 150.

Ni kaj, webasto se pri?iga stalno pa hladna ma?ina, pa kratke relacije...tako pa? je pa dizel gor ali dol.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Uf, odvisno kje in kako vozi?.Poleti je v?asih na prvi ?rtici tudi 300 km za mano, trenutno pa tudi pri meni 150.

Ni kaj, webasto se pri?iga stalno pa hladna ma?ina, pa kratke relacije...tako pa? je pa dizel gor ali dol.

 

Ja webasto prispeva svoje. Pa kaki nosilci za smu?e, plundra, sneg..itd

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Nevem, recimo, da je res webasto, ?eprav prej?njo zimo ni kuril zaradi tega ni? ve?. Avto je ve?inoma v gara?i, relacije so navadno dolge, povpre?na hitrost je ista... razmi?ljal sem, da bi ga dal ?ipat. Baje, da tam malo po?timajo tudi porabo in bolj optimizirajo delovanje motorja. Od teh znancev, ki imajo ?ipane avte, vsi poro?ajo o ni?ji porabi. Ne sicer veliko ni?ji, ampak se baje pozna nekje do pol litra.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Na M6 (letnik 11/2008) bencin 2,5 GT mi ka?e BC povpre?no porabo 10,00l na 100 km. Vo?nje je prete?no obvoznica 100-120 km/h, 2-3x na mesec pa tudi center mesta (LJ), zimske gume polnjene s plinom 16 colske. Zanima me kak?no porabo imate kaj ostali z istim motorjem.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Nisem jeze,ker tudi kdo drug bere moje prispevke,in mu lahko pride prav.   Vidim pa,da ne veš,da raglje niso niti za zategovanje,kaj šele za odtegovanje....nobene!-bilokatere! Seveda "domači mojstri" veselo "samo dal"...in kasneje pljuvajo proizvajalca,ko pobere mehanizem raglje....   Raglje so samo za hitrejše vijačenje pri nedostopnosti ipd.!!! Za zategovanje so namenjeni moment ključi!!! Za odtegovanje pa udarni vijačniki ali t.i."braker bar-i"   https://www.amazon.de/Gelenkgriff-Steck-Drehgriff-Schiebegriff-Belastbar-Bruchfest/dp/B010FVT86U/ref=pb_allspark_dp_sims_pao_desktop_session_based_d_sccl_3_5/260-8320235-7813804?pd_rd_w=3HbOK&content-id=amzn1.sym.cdb3cd5b-5b29-4346-8344-90969a97eb77&pf_rd_p=cdb3cd5b-5b29-4346-8344-90969a97eb77&pf_rd_r=VV9X2DCM6FWJJT1CDJKX&pd_rd_wg=i4bXm&pd_rd_r=72dc5606-32c3-4073-b7fa-6c1fdcf86e0e&pd_rd_i=B010FVT86U&psc=1   Just a moment... WWW.AUTODOC.SI  
    • Evo k že glih prosiš   - Alternative avtomobilom so zgolj velika strenjena naselja, kar pri nas še Ljubljana ni. Recimo moj primer iz enwga konca Lj (Rožna dolina) na drug konec Lj v Jarše imam po obvoznici 15min z avtom z avtobusom in potrebnim prestopanjem pa 45min. Dnevno dodatno izgubljena 1. ura, ki mi jo nihče ne plača in gre  na rovaš mojega prostega časa. - Lažje je vrtce povećat na ciljni lokaciji v bljižini delovnega mesta. Še boljša varianta pa da se enemu od starđev prizna 6 urni delovnik, do otrokovega 8 leta. - Delitev na naše in tuje ti bo takoj preprečila EU, tako da lahko pozabiš na rešitev vinjet samo za tujce - Vinjetni sistem je spodbuda, da se uporablja AC namesto lokalnih cest. Ac tudi ne moreš na ta način sploh kasirat, ker se ne ve kdaj bo gorivo bilo trošeno na AC in kdaj lokalno. Tudi izpadi zaradi tankanja v tujini bi bili lahko veliki, saj takrat ta denar ne gre za Slo ceste. Tudi teorija, kdor vel vozi več uničuje za osebni promet ne zdrži, ker to velja zgolj za težki promet in ta je cestninjen drugače. Vedeti je namreč treba, da AC je treba zgradit do konca pa ali se gor pelje en avto ali 10.000 avtov. Zato ne glede ali greš enkrat ali večkrat je to povšal, kot je pri elektriki recimo omrežnina. Ampak, ker gre pri elektriki tudi za dejansko porabo imaš posebej pač obračunano tudi to, kot pri gorivu že danes plačuješ trošarino, ki je nadomestek za pokrivanje stroškov, ki niso vezani zgolj za golo ceno goriva.     Drugač pa, da bomo vsi veseli, se pripravlja v EU dodatno obdavčevanje goriv kot CO2 agenda, ki bo prineselo med 20-40 centi višjo ceno goriva na liter. nekje po letu 2027 je tole predvideno pa ne glede al bo takrat gor Taubi al pa Jajo al pa kdorkoli drug. Tako, da EU se obrača stran od ljudi in nam na vsak način želi otežiti in podražiti življenje.
    • Upam, da ne boš jezn na mene. Potrudil si se ful. Ene izmed najboljših razlag.   Ampak obstaja možnost, da kupim to: Dolga pogonska raglja MILWAUKEE - Žabjek d.o.o. WWW.ORODJE-ZABJEK.SI - zasnova s 90 zobmi in 4° ločnega nihanja za ozke delovne prostore - glava s tankim...   Felne bom odtegnil s tem zlahka. Če sem se na avtu (amortizerji, španerji, ...) s kratko mantral, bo ta zmlela.   Pa še koga lahko mahnem z njo, kot Slivka z lopato. 457mm je že poštena štanga.
    • Lahko me popravite ampak, a ni dimenzija 205/60R16 res več ali manj samo za kombije. Za avtomobile je namreč 205/55R16.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.