Skoči na vsebino

Poraba!


andrazzz

Priporočeno sporočilo

Meni zdaj BC ka?e med 6.7 - 7l/100km. Realno je to maaalo ve? pomoje. Moram na roko zra?unati. Po servisu ko bo novo olje noter in filtri bo verjetno zadeva enaka ostala ali kaki deci manj. Je pa res da imam ve?inoma lahko nogo in avto bolj bo?am kot da ga gonim pa ni mestne vo?nje k sem v centru in avto po?iva. Ve?inoma je 50/50 ac in regionalka.

6ka spc, 2.0i, 108kw.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Na M6 (letnik 11/2008) bencin 2,5 GT mi ka?e BC povpre?no porabo 10,00l na 100 km. Vo?nje je prete?no obvoznica 100-120 km/h, 2-3x na mesec pa tudi center mesta (LJ), zimske gume polnjene s plinom 16 colske. Zanima me kak?no porabo imate kaj ostali z istim motorjem.

 

Jst mam tud 2.5 sam je V6 narejen v prej?nem tiso?letju :D:hohoho:

Poraba je pa taka - Poraba.com

28811_2.png

l.jpg.png28811_2.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ej men kur moja mazda okol 8.5 tm ene normalne voznje mal velik kaj

 

2.0 verjetno? ?isto normalna poraba.

 

Mojemu RSu zdajle nisem resetiral ?tevca ?e 2000 km in vsak sneg mi gre povpre?je za deci gor. Za?el sem na 8.0 porabe in vsaki?, ko se grem peljati po fri?nem snegu (random drive, uni moji posnetki na youtube :D ) mi je ?la poraba malo gor tako da sem isto na 8,5 l/100km. Zdajle enkrat bom pa resetiral ko ne bo ve? snega in bo spet pod 8 porabe. Potem na 16kah je pa itak bli?e 9 kot 8.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zadnji tank 5.8 in povpre?na hitrost 81km/h. Precej relacije sicer ve?ino po AC 140km/h po ?tevcu, zelo malo mestne vo?nje in ena malo dalj?a relacija od Celja do Kr?kega po regionalki. Se vidi, da ?e bi imel samo regionalko bi verjetno z lahkoto dosegal porabo okoli 5 litrov.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Moja nova mrcina je porabila 8.5/100km. Sicer to je po ?tevcu prevo?enih prvih 500 km. Ni bilo pretirano dolgih relacij, je pa bilo kar veliko vo?nje po snegu (min. +15cm) in testiranja 4x4.

 

Mislim, da bo kar uredu :prstgor:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Danes tankal poln tank in sicer 59,59 litra na 851 prevo?enih km.

Na poraba.com kjer sem ?a?el voditi porabo mi je izra?unal to?no 7l :blink: na 100km.

Pa ne da si kaj zmi?ljujem. To je dejanska poraba. Nimam mesta, iz MB 22km na AC do SL. Bistrice vozim 110 in potem regionalka 22km do Roga?ke SL. in to je to. Kak?no prehitevanje. Malo brega. Malo po bregu dol. Upam da ni kaj narobe z avtom :zvizga: ? In BC mi v nulo ka?e porabo pa ?eprav mu nisem verjel!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

S takim re?imom vo?nje, komot. Jaz sem imel z Mondeom na relaciji Maribor - Biograd 6,6l porabe. Tako kot si rekel. Malo klanca, malo spusta in avtocesta na 110. ?im bi pa malo bolj stisnil po pedalu in ?el po AC okoli 140, bi pa tudi poraba hitro pri?la na 7,3l. ?e bi ga ?gal ?e bolj, recimo do konca, bi pri?el na 10-11l. Pri bencinarju se bistveno bolj pozna, kako spo?tljiv si do stopalke.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

Moja nova mrcina je porabila 8.5/100km. Sicer to je po ?tevcu prevo?enih prvih 500 km. Ni bilo pretirano dolgih relacij, je pa bilo kar veliko vo?nje po snegu (min. +15cm) in testiranja 4x4.

 

Mislim, da bo kar uredu :prstgor:

 

 

Drugi tank: 7,7l/100km 70%AC, 30% do 100km/h

Tretji tank: 7,4l/100km 50%AC, 10% jeba po Trstu, 40% do 100km/h

 

Po?asi pada...

 

Sem kar zadovoljen :-)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mazda 6 2.0 dizel, letnik 2003, 89kW. Vo?nja ?ist poljubna (ve?inoma mesto, v?asih pa 2/3 avtocesta), pa mam skos med 5,9 in 6,3l. Res pa je, da vozim lepo, ampak spet ne tok, da bi zamoril ma?ino =) ?koda je, da bi ?lo 320Nm navora v n?, ker v?as pa pa?e =)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mazda 6 2.0 dizel, letnik 2003, 89kW. Vo?nja ?ist poljubna (ve?inoma mesto, v?asih pa 2/3 avtocesta), pa mam skos med 5,9 in 6,3l. Res pa je, da vozim lepo, ampak spet ne tok, da bi zamoril ma?ino =) ?koda je, da bi ?lo 320Nm navora v n?, ker v?as pa pa?e =)

 

Eee,5,9-6,3-ta bo malce te?ka.Edino, ?e vozi? v zelenem valu po recimo Ljubljani in teko?e, brez hribov.

Druga?e ve?inoma "jajcanje" po mestu z kro?nimi- pride? takoj nad 8 litr?kov z lahkoto. ;)

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mazda 6 2.0 dizel, letnik 2003, 89kW. Vo?nja ?ist poljubna (ve?inoma mesto, v?asih pa 2/3 avtocesta), pa mam skos med 5,9 in 6,3l. Res pa je, da vozim lepo, ampak spet ne tok, da bi zamoril ma?ino =) ?koda je, da bi ?lo 320Nm navora v n?, ker v?as pa pa?e =)

 

Navor?ek si mislil. :jezicek:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ej men kur moja mazda okol 8.5 tm ene normalne voznje mal velik kaj

 

S kombinirano jo zlahka dr?im znatno pod 8 litri.

 

Odvisno kaj vodi? pod normalno vo?njo oz. kolik?no je pri tebi razmerje relacija:mesto.

58461.png
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Eee,5,9-6,3-ta bo malce te?ka.Edino, ?e vozi? v zelenem valu po recimo Ljubljani in teko?e, brez hribov.

Druga?e ve?inoma "jajcanje" po mestu z kro?nimi- pride? takoj nad 8 litr?kov z lahkoto. ;)

 

Ni te?ka, tko je realno =) pa ne po displayu, ampak prera?unano. pod 5,9 nism spravu pa tut ?e sm mel relacijo, nad 6,3 pa nism spravu tut ?e sm mel dve tretjini mesta. Men je tut ?udn, sam tko pa? je =)
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zadnji tank 5.8 in povpre?na hitrost 81km/h. Precej relacije sicer ve?ino po AC 140km/h po ?tevcu, zelo malo mestne vo?nje in ena malo dalj?a relacija od Celja do Kr?kega po regionalki. Se vidi, da ?e bi imel samo regionalko bi verjetno z lahkoto dosegal porabo okoli 5 litrov.

 

Preveri, ?e ti kak sosed ne naliva gorivo pono?i. Dose?i povpre?je 81 km/h in tako nizko porabo pa je res umetnost in si zaslu?i? priznanje najbolj u?ikovitega voznika na forumu. Ko si bil na "regionalki" bi se lahko javil, da te peljem na kavo.

Moram povedat, da sem izmeril mo? motorja po nekje 900 km prevo?enih z aditivi in, da bistvene razlike od prej ni, celo za nijanso ni?ja je bila, res pa je, da je take stvari izjemno te?ko izmeriti, brez laboratorijskih testov, ki predpostavljajo vse ostale pogoje prej in pozneje enake, razen dodanega aditiva. Torej gorivo iz istega soda in prav tako mazalno olje, kar pa v tem slu?aju ni bilo.

Druga?e pa se je moja poraba pri zadnjem tanku ustavila nekje na 6,2 l/100km, kar je za moje pojme dober rezultat, glede na to, da mi junior dviga povpre?je.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zadnji tank povprecje 6,9l povprecna hitrost je bila 74km/h s tem da sm ga parkrat fural tudi 220km/h in ponavadi ce grem na avtocesto peljem okoli 150-160 po stevcu. Aja mam pa se 19 coldke feltne. :)

www.trziskisladoled.si

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Zanimiv razplet kvalifikacij.
    • Ampak, tista proslava vsako leto na štadionih je bila za tiste čase kar paša z oči in meni kot mulcu takrat je bla všeč. Mislim, bla je vsaj veliko bolj normalna kot Eurovizija dan danes.
    • Te usmeritve je izdala Grška vlada na osnovi pobude trajektnih prevoznikov. Močno dvomim, da bi si prevozniki pljunili v lastno skledo, če ne bi bilo nekaj na tem, da na trajektih so EV-ji pač potencialna nevarnost, ki ni zanemarljiva.   pa še seznam omejitev: Prevod ukrepov, ki se nanašajo na električna in hibridna vozila pri prevozu s trajekti v Grčiji Med nakladanjem vozil z alternativnimi viri energije (AFV) je potrebno: Evidentiranje: Zabeležiti tip vozila in njegovo lokacijo na ladji ter namestiti ustrezne oznake na vidno mesto na vozilu. Preverjanje temperature baterije: Pri vseh električnih in priključnih hibridnih vozilih je treba preveriti temperaturo baterije. Obveščanje posadke: Vozniki/potniki morajo nemudoma obvestiti posadko, če prejmejo kakršno koli opozorilo ali alarm iz vozila. Omejitve pri nakladanju AFV: Električna in priključna hibridna vozila: Raven napolnjenosti baterij ne sme preseči 40 % njihove skupne zmogljivosti. Vozila z drugimi alternativnimi gorivi (UNP, zemeljski plin): Rezervoarji za gorivo ne smejo biti napolnjeni več kot 50 % njihove skupne zmogljivosti. Poškodovani sistemi napajanja, rezervoarji ali baterije: Vozila z poškodovanimi sistemi napajanja, rezervoarji ali baterijami se ne smejo nalagati, razen če so ti deli odstranjeni. Vozila, pri katerih ni jasno, ali so baterije poškodovane, se prav tako ne smejo nalagati in prevažati. Odgovornost lastnika: Odgovornost za zagotovitev, da ni poškodb na sistemu napajanja, rezervoarjih ali baterijah vozila, je izključno na strani lastnika vozila. Dodatni varnostni ukrepi: Upoštevanje teže pri zlaganju: Pri zlaganju vozil je treba upoštevati njihovo težo, zlasti pri električnih vozilih, ki so v povprečju 25 % težja od običajnih vozil. CCTV nadzor: Vozila AFV je treba nalagati na območjih z neoviranim CCTV nadzorom. Prezračevanje: Med nakladanjem/razkladanjem in med plovbo je treba zagotoviti delovanje sistema umetnega prezračevanja nakladalnega prostora (če gre za zaprt prostor za tovor ro-ro ali posebno kategorijo, kot je določeno v Direktivi 2009/4/ES). Prednostno nalaganje na odprtih prostorih: Vozila je treba prednostno nalagati na odprtih prostorih, če so taki prostori na voljo in je to praktično in izvedljivo.
    • Poglej tam od 37:30 pa sploh ni govora o bateriji ampak nek pretvornik in to na letniku 2016 in kasnejših. Zadeva zagori in del stane preko 4 jurje, če pa oni zrihtajo pa 1800€.   Ker tako rad naštevaš je popravljanje je servis EV motorja 1500€, baterije 1500€, tega konverterja 1800€. Pa to so popravila z rabljenimi komponentami, ker če se gre na novo je cena krat 3. Vse našteto pri dizlu se popravlja z novimi deli pa prideš tam nekje v območje popravil komponent EV-jev z rabljenimi deli.   Ampak kaj je pa najbolj pomembno. ZA ICE imaš servisov veliko , tudi specializiranih za DPF pa turbine, injektorje itd. Tukaj pa model pove, da so v Evropi samo trije taki, ki se s tem ukvarjajo. Se pravi ni ne tradicije ne razpršenosti znanja. Enostavno si ali prisiljen na uradnem servisu menjat po astronomskih cenah ali pa iskat med temi tremi ali boš lahko poservisiral svojo težavo.   Bom povedal še 1x - za lastništvo EV-ja je tko kot praviš, čim manj moraš razmišljat in verjet v srečo, da bo vse OK. Enostavno moraš biti zelo velik optimista (eni bi sicer rekli nekaj drugega) in računat na to, da boš šel lepo brez pretresov skozi lastništvo EV-ja. A bo kdaj bolje? Verjetno da ja, ampak zdaj se še vedno orje ledino, ker EV zgodba pri večini proizvajalcev sploh še nima tradicije oziroma pri novih firmah je nikoli sploh še ni imela.
    • Samo pazi, da bo baterija dovolj prazna, preden bos sel na trajekt   Grški trajekti: sprejeli so veliko omejitev za baterijske avtomobile SIOL.NET Grki so na svojih trajektih sprejeli omejitev, da bodo na krov sprejeli električne avtomobile in priključne hibride le takrat, ko bodo njihove baterije napolnjene kvečjemu 40-odstotno...  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.