Skoči na vsebino

Poraba!


andrazzz

Priporočeno sporočilo

Pri?el iz ?ibenika.

AC 120km/h v obe smeri in moj 4x4 je spil 6.3L/100km po BC-ju in izra?unu.

V ?ibeniku sem resetiral BC in nazaj proti domu ravno taka poraba.

 

lp

 

Edino cudno se mi zdi da imas v obe smeri enako. Pot dol (res da split) me je nazadnje prisla skoraj pol L manj kot nazaj

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To se pravi, da ?e moj dizel na taki relaciji in isti hitrosti po?re za pol litra ve?, ni nekaj vredu z njim... <_<

 

Ne more? takole primerjat... obadva bi morala isto ?tartat in peljat z isto hitrostjo in tempom. Potem bi pa lahko rekel kolk je realna poraba.

 

Druga?e pa se septembra dela primerjalni test z naslovom "poraba II" pa si vabljen, da preverimo kolk je kej na tem.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Edino cudno se mi zdi da imas v obe smeri enako. Pot dol (res da split) me je nazadnje prisla skoraj pol L manj kot nazaj

 

Sej za dol mi je bc kazal 5.9 in potem se mi je spro?ila regeneracija ( deset minut na trenutno porabo ve? kot 10l/100km), pa ?e malo do Splita, Trogirja, slapov Krke in ko sem v ?ibeniku tankal je bilo 6.3.

No, sej niti ni tako slabo.

 

lp

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sej za dol mi je bc kazal 5.9 in potem se mi je spro?ila regeneracija ( deset minut na trenutno porabo ve? kot 10l/100km), pa ?e malo do Splita, Trogirja, slapov Krke in ko sem v ?ibeniku tankal je bilo 6.3.

No, sej niti ni tako slabo.

 

lp

 

Potem si jo tudi nazaj imel (350km)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ne more? takole primerjat... obadva bi morala isto ?tartat in peljat z isto hitrostjo in tempom. Potem bi pa lahko rekel kolk je realna poraba.

 

Druga?e pa se septembra dela primerjalni test z naslovom "poraba II" pa si vabljen, da preverimo kolk je kej na tem.

 

Z veseljem se udele?im... ?e bom ?e imel ta avto ^_^

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Verjetno je res bla, ma jo nisem opazil. Kaj se da spogramirat to regeneracijo na bolj redko (da se pri?iga na ve? km)?

Alpa da bi se pri?gala max. na en tank?

 

Nope

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Po prvem polnem tanku, pa dobrih dveh tednih vo?nje, pa po prvih izra?unih 8.8 (1.6 16v 107HP). Malo ?e klima zraven prispeva, tako kot k prehladu.

Plin je za kuhanje, elektrika je za razsvetljavo, diesel je za oranje, bencin... bencin pa je za vozit.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Poraba z zadnjim rezervoarjem 8.05 l/100km :P:rispekt:

http://www.poraba.com

 

Bo preba MPS kupit, Xedos premal pije :hohoho:

 

Ni velike razlike,verjem vem to iz izku?enj in prakse. :harhar:

 

Po prvem polnem tanku, pa dobrih dveh tednih vo?nje, pa po prvih izra?unih 8.8 (1.6 16v 107HP). Malo ?e klima zraven prispeva, tako kot k prehladu.

 

Pri skor 3X tolk konjih in 1800 kilah te?e, je moj saker ?parovec, glede na zgornji citiran post. :prstgor:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Realnost novih marketinskih mlinckov:

http://www.rtvslo.si/zabava/avtomobilizem/...ove-dobe/313350

 

Na papirju 5,2. V testu 7-8, pa se nekdo je lepo napisal spodaj da ga niti obremenili niso kot family car.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Realnost novih marketinskih mlinckov:

http://www.rtvslo.si/zabava/avtomobilizem/...ove-dobe/313350

 

Na papirju 5,2. V testu 7-8, pa se nekdo je lepo napisal spodaj da ga niti obremenili niso kot family car.

 

+ kako me nasmejijo izjave butastih "testnih voznikov"

Avtorji oddaje tako ?e ugotavljajo, da se za?ne dru?inski c-max vesti skoraj kot kak?en majhen dirkalnik, ?e voznik odlo?neje pohodi stopalko za plin.

Isti kot moj bratranec, vsak avto ki ga je peljal je bilo "to je tooolk ?lo, to je res ?lo k svinja, ne more? mislit kolk" vozil je pa Clia 1,4, Civica 1,4, VW Toruan 1,9 tdi in podobna jajca. Potem mu kar re?em, da si res ne predstavljam koliko ti avti grejo. :hohoho:
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Saj jaz kot smrkavec sam tud mislil kaka raketa je bil Yugo45 s pobru?enimi cilindri in malo bolj odprtim frgazerjem tko, da je stisnu ven ene 60KM in je ?el "neverjetnih" 155km/h.

 

Pol ?ele k sproba? karkoli drugega vidi?, da si mel nepremi?nino. sramezljiv

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pri skor 3X tolk konjih in 1800 kilah te?e, je moj saker ?parovec, glede na zgornji citiran post. :prstgor:

 

Saj se sigurno da ?e kaj pri porabi zni?at (npr. malce bolj zmerno speljevanje in pa predvsem pospe?evanje, malo bo treba kak?ne filter?ke menjat, ...). Sam je rajc, k ga do pleha pritla?i? :D

Plin je za kuhanje, elektrika je za razsvetljavo, diesel je za oranje, bencin... bencin pa je za vozit.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 4 tedne kasneje...

Mene spet poraba zafrkava :wacko: Ko sem zadevo dobil iz Pelkovega servisa in je nastavil ventile, je delalo vse super, porabo sem imel pa okoli 6.6 do 6.7 litra dizla/100km (prete?no avtocesta). Potem pa foter prinese neki tester XTF (extreme fuel treatment) domov, ker mu ga je dal neki kolega. In jaz se odlo?im, da zadevo sprobam, ker so obljubljali ?ude?ne prihranke pri porabi. Seveda sem pred tem pogledal po netu in mnenja so bila tako ZA kot tudi PROTI, ampak, da ne bi govoril na pamet... Zadevo vlijem v tank in odpeljem iz bencinske ?rpalke na Lukovici proti Trojanam. Po BC-ju mi za?ne poraba takoj nara??at za 0,1l na pribli?no 2-3 kilometre. Pri Blagovici sem ?e pri?el na 7.3l! Pri?gala se je tudi lu?ka za motor. Sicer gre avto normalno, brez posebnosti. Zadevo povem fotru in re?e, da je treba ?e 2 testerja vlit noter, potem pa za?ne poraba kao padat. No, pa probajmo. Do naslednjega tanka je rumena lu?ka za motor ?e ugasnila, porabo sem pa imel (prera?unano na roke in po BC-ju) 7.2l/100km. Vlijem novega noter pri tem pa ugotovim, da je tretja vre?ka (tester) strgana. Takoj ko speljem iz bencinske ?rpalke na avtocesto, resetiram BC in ta mi za?ne kazat povpre?no porabo 14l/100km, ?eprav je re?im vo?nje ostal isti. Potem sicer za?ne padat in se ustavi na 7.3l/100km (vmes se mi ponovno pri?ge lu?ka za motor). Ko grem tankat in prera?unavam na roke, pridem do istega rezultata. Potem, ker se je 3-tja vre?ka te smrdljive vsebine predrla, sem naprej vozil brez tega dodatka. Ponovno grem tankat, resetiram BC in spet poraba 14l/100km, nakar je za?ela padat in se ustavila pri 7.4l/100km. Grem tankat naslednji? in tudi na roke isto izra?unano. Se zapeljem do Pelka, ki ugotovi, da je napaka bila na EGR-ju. Zadevo resetira in pove, da se naj oglasim, ?e lu?ka ponovno zasveti. Zdaj ?e nisem uspel prit do bencinske ?rpalke, ampak ?tevec za gorivo se je ustavil na polovici in mi sporo?il, da imam ?e za 350km goriva (prevozil sem jih pa ?e enkrat toliko). Na?eloma je ?tevec pri?el na polovico pri okoli 400km. Sedaj mi ka?e povpre?no porabo 7,7l. Skratka, vedno ve?. ?tudiram, kaj bi bilo za naredit. Najverjetneje bom ?el ?e do Kozmosa, da zadevo priklopijo na tester in povejo svoje mnenje :glare: Skratka, nobene take pheezdarije ne vlijem ve? noter...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

Evo pred morjem sem tankal 43 litrov (na prazen tank) in zaenkrat naredu ?e 680 kilometrov, pa ?e mam notri. Vo?nje je bilo pa res zelo me?ane...se pravi da imam 6,3 porabe s tem tankom :) Sam drek, od labija 5,6 pa ni ?ans da kdaj dose?em :D

Podpis.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 1 mesec kasneje...
  • 1 mesec kasneje...

Ne da bi se kaj preve? hvalil...

 

Smo ?li na po?itnice. Na tako dolgi poti

post-5658-1385151580_thumb.jpg

 

je ra?unalnik pokazal tako porabo

post-5658-1385151621_thumb.jpg

 

Iz izku?enj vem, da to pomeni 4,8 litrov bencina na 100 km. V avtu pa jaz, ?ena, trije otroci in prtljaga. No, ja, resnici na ljubo, tudi idealni pogoji: od 2 do 8°C, suha cesta, teko? promet, 3/4 po avtocesti, ostalo velika ve?ina izven naselja,...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Nimaš na polici dodatne kombinacije D - Živali? Ker v tem primeru pri večini zavarovalnic ni odbitne franšize, niti ni izgube bonusa ... 
    • "Imamo Mazdo 3 G120 in Mazdo 6 G165, oba z ročnim menjalnikom. Ko se enkrat navadiš na posebnosti tega motorja in prestavna razmerja (je kar razlika med tema dvema avtoma), je vožnja užitek. Pri naši vožnji se motor zelo redko zavrti nad 4.000 obratov in tistih nekaj konjev nad 4.000 pri G120 ne pogrešam."   Mazda 3 je zame glede tega precej boljša, še bolj prijetna za vožnjo.
    • Ja dejansko je tako, da pri teh AC hitrostih precej vpliva na porabo zračni upor in se učinkovitost EV motorjev zgubi.  Sam imam pri podobnem režimu vožnje pri istem avtu porabo cca 5,8 l/100 km, kar znaša cca 5,8 x 9,5 = 55 kWh energije/100 km. Pri dejstvu, da je učinkovitost ICE cca 30% je efektivna poraba za premikanje "mojega" dizla 55 x 0,3 = 16,5 kWh/100 km, ostalo so izgube, tako da so energetsko (energija, ki jo potrebuje vozilo za premikanje) EV vseeno bolj učinkoviti kot ICE.  V ostale zadeve pa se ne spuščam, vsak pač vozi tisto, kar mu bolj ustreza. 
    • Ja ampak pozabljaš dejstvo, da imata v Mazda3 motorja G120 ali G165 različen menjalnik - prestave so pri G120 daljše; pri G165 pa krajše - torej ko šaltaš G165 na npr 5k rpm bo ob novi brzini na višjih obratih npr 2,8k; pri G120 pa recimo če jo isto šaltaš pri 5k bo potem na nižjih npr 2,5k.
    • Imamo Mazdo 3 G120 in Mazdo 6 G165, oba z ročnim menjalnikom. Ko se enkrat navadiš na posebnosti tega motorja in prestavna razmerja (je kar razlika med tema dvema avtoma), je vožnja užitek. Pri naši vožnji se motor zelo redko zavrti nad 4.000 obratov in tistih nekaj konjev nad 4.000 pri G120 ne pogrešam.   Tale M3 Revolution 2018, ki sem jo pripel ... za 8.900 €, me malo mika, hkrati pa imam 2 zadržka: - prevoženi km v povezavi s povprečno menjavo olja med 20.000 in 27.000 km - avto je bil po eni strani poškodovan, vrata, stebriček, ... blatnik ... pred kratkim popravljeno v xx delavnici    
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.