Skoči na vsebino

Poraba!


andrazzz

Priporočeno sporočilo

sej vecina evropskih avtov ga imajo na desni

 

 

Citroen C3 ga ima na levi :) (ja vem, napisal si "vecina")  :rolleyes: 

 

IMG_0265-20161019-073409.jpg

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 1 mesec kasneje...

Prvih 922km na zimakih je 2 tonski avtobus prevozil z 7,1. Kar je zopet pozitivno glede na voznje...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Cx 3: 120 - bencin: ko od?tevanje dnevnega ?tevca dose?e ?e 50 km grem na BS in ponavadi nato?im 42 l. Do tega momenta imam prevo?enih cca 650 km - BC pravi 6,3, ro?ni izra?un pa pribli?no 2 dcl ve?. Pot pa ve?inoma D? - BTC - Vi? (Lj.) in po isti poti domov in popoldan okolica D?. Zaenkrat po 13000 prevo?enih km zadovoljen; tako s porabo kot z vsem ostalim.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

Ampak nafta za predgretje masine se skompenzira z manjso porabo po vzigu

 

Itak pa ga tudi meni kuri webasto (po vzigu)

Je pa tale moja slika zanimiva. Ker sem startal z rezervo od doma se webasto ni prizgal (varnostna politika VAGa...), sem peljal mulce v solo, po obvoznici in skupaj ene 20km, tankal na Smartinki in vidim da se je segrel komajda na ene 50-60C

 

Z webastom pa par minut

Aja pa preden se najde kak natancen matematik, avto nima 90L tank, vmes sem dotocil tocno 20L v Zagrebu da sem kune potrosil :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja se kompenzira, samo je poraba ?e vedno vi?ja z webastom, kot brez. Taka so moja opa?anja. Ko neham kurit webasto ponavadi pade...Vmes mi neki ?asa ni deloval recimo, se spomnim da je bila kar 3-4dcl manj?a poraba.


Aja ?e to, fora pa je, ?e ti zjutraj laufa webasto pol ure, in ima? vklju?eno ?e ventilacijo v kabini, gre en kup toplote v ni?. ?e ventilacijo seveda ugasne? , je avto skoraj v polovi?nem ?asu ?e ogret ..no voda je ogreta skoraj na delovno temperaturo, kar v primeru da deluje ventilator temu ni tako...

 

Se pravi, ?e bi vedno izklapljal ventilacijo, bi se dalo ?e pr?parat :D No sicer je pa to comfort, tko da lih na te dcl ne gledam.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Normalno da ventilacija odvaja toploto, to je njen namen, da jo odda v kabino in na sajbo :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Z elektri?nim gretjem zicev, zraka za ogrevanje kabine in el. gretjem prednje ?ipe webasta kar se udobja ti?e skoraj ne rabi?, fali pa glavna stvar - ogrevanje ma?ine. So pa to trije konkretni el. porabniki in poraba goriva v ta namen ziher ni zanemarljiva. Meni avto pozimi kuri pribli?no enako kot poleti ker sem odvisen od hitrosti premikanja drugih in pozimi je ta manj?a. 

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To bi morali imet avti enako kot nekateri agregarti - 220V elektri?ni grelec v karterju, pa bi iz doma?e gara?e lahko zapeljal s toplo ma?ino (samo iz vti?nice ga nebi smel pozabit iz?tekat).

 

Ja, dobi? primerke, ki na bencinski pozabijo cev za to?enje "iz?tekat", pa kar potegnejo...

 

Mislim, da se malo komplicira, potem je pa avto edina stvar, s katero se ima ?lovek ?as ukvarjat. ?ivim v hribih, pa avtomobili velikokrat pre?ivijo no? zunaj in tudi ?e so v gara?i, je ta lo?ena od hi?e in nima gretja - torej je v gara?i enaka temperatura kot zunaj. Pa nimamo vebasta, pa nimamo grelcev. ?e je avto res avto, potem te?e. Brez te?av. ?e je pa rena, je pa rena in je na servisu ve? kot pri nas na dvori??u.

 

?e pa res po?teno stisne mraz, pa malo bencina v nafto. Mislim pa, da v tem primeru niti webasto ne bi pomagal...

 

Tudi na koncu vo?nje naj bi se motor pustilo malo pri miru, da se turbina ohladi, druga?e jo pobere. Ko prigonim na vrh hriba, obrnem klju? in naj se hladi. Ne kompliciram in ne delam znanosti. Pa avtomobili te?ejo. Do zdaj ?e nobena turbina ni krepnila.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To bi morali imet avti enako kot nekateri agregarti - 220V elektri?ni grelec v karterju, pa bi iz doma?e gara?e lahko zapeljal s toplo ma?ino (samo iz vti?nice ga nebi smel pozabit iz?tekat).

 

V Skandinaviji sem videl tega kar precej - sever ?vedske itd. imajo parkiri??a pred bloki ?tekarje za to da ljudje vklapljajo grelnike blokov za resne zime.

 

Nekako tkole zgleda: 

7+car+electrical+plugs+skelleftea+sweden

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 4 tedne kasneje...
  • 2 meseca kasneje...

Danes me je pa kar malo stiskalo...

 

post-5658-0-44831500-1489090416_thumb.jpg

 

 

Kakorkoli, ko sem pri?el na ?rpalko, je bilo stanje tako:

 

post-5658-0-31271900-1489090417_thumb.jpg

 

 

Na blagajni pa potem tako:

 

post-5658-0-69823100-1489090417_thumb.jpg

 

 

?e torej malo prera?unam, je na? minibus pokuril 6,3 evra na sto kilometrov.

 

 

 

Pri tem se vpra?am, kaj sploh ?e ostane zaplinjenim... :hudicek:  Razen sitnosti, ?e jim po?i guma... :P

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Danes me je pa kar malo stiskalo...

 

attachicon.gifDiapozitiv1.JPG

 

 

Kakorkoli, ko sem pri?el na ?rpalko, je bilo stanje tako:

 

attachicon.gifDiapozitiv2.JPG

 

 

Na blagajni pa potem tako:

 

attachicon.gifDiapozitiv3.JPG

 

 

?e torej malo prera?unam, je na? minibus pokuril 6,3 evra na sto kilometrov.

 

 

 

Pri tem se vpra?am, kaj sploh ?e ostane zaplinjenim... :hudicek:  Razen sitnosti, ?e jim po?i guma... :P

Heh, gumo imamo kar seboj, kot tud ostalo obvezno opremo in ce mi A3 potrosi lahko tud le 7.6 LPG na 100km, pa cena cca.60 (vozim p severu EU), verjemi da OSTANE za kak kafe ali sendvic vsakih 100km.

 

Mi pa toliko vec ostane, ko se zacne diesel 'zabava' na delih, ki jih bencinci ne premorejo! :)

 

Torej vracam zogico; kaj preostane dizlerjem? :D

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Moja je sedaj pozimi tudi zelo pridna in je poraba dobrih 6 litrov. Je pa res, da se tolk vozimo zadnji mesec, da tankamo vsak teden!

 

Realno ali po BC? Tele ?estice namre? zelo rade la?ejo in to ne ravno malo... :) Moja trdi, da se zadovolji s 5,3l/100 km, ampak ji ne morem dopovedat, da sva realno nekje na 6,0... :) Kar je vseeno po moje dober rezultat, kljub temu, da ima v svojem repertoarju cca. 95% AC, preostanek pa regionalke in mesto.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Zanimiv razplet kvalifikacij.
    • Ampak, tista proslava vsako leto na štadionih je bila za tiste čase kar paša z oči in meni kot mulcu takrat je bla všeč. Mislim, bla je vsaj veliko bolj normalna kot Eurovizija dan danes.
    • Te usmeritve je izdala Grška vlada na osnovi pobude trajektnih prevoznikov. Močno dvomim, da bi si prevozniki pljunili v lastno skledo, če ne bi bilo nekaj na tem, da na trajektih so EV-ji pač potencialna nevarnost, ki ni zanemarljiva.   pa še seznam omejitev: Prevod ukrepov, ki se nanašajo na električna in hibridna vozila pri prevozu s trajekti v Grčiji Med nakladanjem vozil z alternativnimi viri energije (AFV) je potrebno: Evidentiranje: Zabeležiti tip vozila in njegovo lokacijo na ladji ter namestiti ustrezne oznake na vidno mesto na vozilu. Preverjanje temperature baterije: Pri vseh električnih in priključnih hibridnih vozilih je treba preveriti temperaturo baterije. Obveščanje posadke: Vozniki/potniki morajo nemudoma obvestiti posadko, če prejmejo kakršno koli opozorilo ali alarm iz vozila. Omejitve pri nakladanju AFV: Električna in priključna hibridna vozila: Raven napolnjenosti baterij ne sme preseči 40 % njihove skupne zmogljivosti. Vozila z drugimi alternativnimi gorivi (UNP, zemeljski plin): Rezervoarji za gorivo ne smejo biti napolnjeni več kot 50 % njihove skupne zmogljivosti. Poškodovani sistemi napajanja, rezervoarji ali baterije: Vozila z poškodovanimi sistemi napajanja, rezervoarji ali baterijami se ne smejo nalagati, razen če so ti deli odstranjeni. Vozila, pri katerih ni jasno, ali so baterije poškodovane, se prav tako ne smejo nalagati in prevažati. Odgovornost lastnika: Odgovornost za zagotovitev, da ni poškodb na sistemu napajanja, rezervoarjih ali baterijah vozila, je izključno na strani lastnika vozila. Dodatni varnostni ukrepi: Upoštevanje teže pri zlaganju: Pri zlaganju vozil je treba upoštevati njihovo težo, zlasti pri električnih vozilih, ki so v povprečju 25 % težja od običajnih vozil. CCTV nadzor: Vozila AFV je treba nalagati na območjih z neoviranim CCTV nadzorom. Prezračevanje: Med nakladanjem/razkladanjem in med plovbo je treba zagotoviti delovanje sistema umetnega prezračevanja nakladalnega prostora (če gre za zaprt prostor za tovor ro-ro ali posebno kategorijo, kot je določeno v Direktivi 2009/4/ES). Prednostno nalaganje na odprtih prostorih: Vozila je treba prednostno nalagati na odprtih prostorih, če so taki prostori na voljo in je to praktično in izvedljivo.
    • Poglej tam od 37:30 pa sploh ni govora o bateriji ampak nek pretvornik in to na letniku 2016 in kasnejših. Zadeva zagori in del stane preko 4 jurje, če pa oni zrihtajo pa 1800€.   Ker tako rad naštevaš je popravljanje je servis EV motorja 1500€, baterije 1500€, tega konverterja 1800€. Pa to so popravila z rabljenimi komponentami, ker če se gre na novo je cena krat 3. Vse našteto pri dizlu se popravlja z novimi deli pa prideš tam nekje v območje popravil komponent EV-jev z rabljenimi deli.   Ampak kaj je pa najbolj pomembno. ZA ICE imaš servisov veliko , tudi specializiranih za DPF pa turbine, injektorje itd. Tukaj pa model pove, da so v Evropi samo trije taki, ki se s tem ukvarjajo. Se pravi ni ne tradicije ne razpršenosti znanja. Enostavno si ali prisiljen na uradnem servisu menjat po astronomskih cenah ali pa iskat med temi tremi ali boš lahko poservisiral svojo težavo.   Bom povedal še 1x - za lastništvo EV-ja je tko kot praviš, čim manj moraš razmišljat in verjet v srečo, da bo vse OK. Enostavno moraš biti zelo velik optimista (eni bi sicer rekli nekaj drugega) in računat na to, da boš šel lepo brez pretresov skozi lastništvo EV-ja. A bo kdaj bolje? Verjetno da ja, ampak zdaj se še vedno orje ledino, ker EV zgodba pri večini proizvajalcev sploh še nima tradicije oziroma pri novih firmah je nikoli sploh še ni imela.
    • Samo pazi, da bo baterija dovolj prazna, preden bos sel na trajekt   Grški trajekti: sprejeli so veliko omejitev za baterijske avtomobile SIOL.NET Grki so na svojih trajektih sprejeli omejitev, da bodo na krov sprejeli električne avtomobile in priključne hibride le takrat, ko bodo njihove baterije napolnjene kvečjemu 40-odstotno...  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.