Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Moja poraba 11.6l :D

 

 

Marko, Marko, ne tolk pritiskat :D

Success is getting what U want, happiness is wanting what U get.

Napisano

?e eno vpra?anje za ljubitelje nizke porabe :D

 

 

Ko se pribli?ujemo (smo cca 200m stran) kri?i??u in zasveti rde?a lu?, noga dol iz gasa ali tudi prestavite v prosti tek, da ne zavirate z motorjem?

Napisano

Mare, mam kolega, ki je leer maher, pa ima neverjetno nizko porabo (zgleda bo neki na tem), vsaj glede na enga druzga z istim avtom, pa tut un ni lih "pritiska?" :P

 

No ampak zdej kok bolj pa trpijo zavore pa je drugo, medtem ko sklopka in menjalnik pa sta sigurno na bolj?em! :ne vem:

 

P.S. - Ti bi mogo?e s tak?no vo?njo pr?ou na 11.57 tko da se ti ne spla?a! :hohoho:

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

Obvezno zavirat z motorjem, da zapre dotok goriva... ?e si v leru mora motor porabljat gorivo, da se sploh vrti.

33112_1.png

Napisano

ne pa ne, izkljucis motor in das v ler :D

pa se green peace te bo mel rad

(novi bmw-ji pa mini imajo tisto funkcijo da ugasne motor ko mas v leru ce stojis in ponovno ga prizge ko pritisnes sklopko)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

PO?REM napisano sramezljiv

 

Prej?nji mesec mi je 2X zmanjkalo benza :( v tistem trenutku (dejansko brez goriva) je blo kot bi po bremzi stopu :ne vem:

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Napisano

Sishi, tut men to ni logi?no, sploh ko sem npr. ?e velikrat sli?u informacijo, da ti avto v "leru" tro?i nekje 0d 7 deci pa do dobr litr goriva! Zdej pa ne vem zakaj bi blo kej drga?, ?e ga ti u leru prbremza? na sameforju al pa ?e ti stoji doma na dvori??u pa je pr?gan! :ne vem:

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

Ni res! Motor med zaviranjem ne zapre popolnoma dotok goriva! Vbrizguje ga minimalno kot na ler gasu (kot pri nepritisnjeni pedlaki plina). S tem zavira zvezno. Se pravi ko zavira? z motorjem zvi?a? obrate (?tevilo vbrizgov) in s tem porabo goriva v primerjavi z zaviranjem z diski in ler gasom - ler obrati!

Kar ka?e ra?unalnik je pa...

 

Oprosti izrazu, da si nau? kaj naredu in prosim ne klobasaj kozlarij. Tvoja "teorija" mejbi velja za turbake za normalne bencinarje sigurno ne.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

se za turbake ne...vsaj ze nekaj let ne :)

 

:bravo::bravo:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Oprosti izrazu, da si nau? kaj naredu in prosim ne klobasaj kozlarij. Tvoja "teorija" mejbi velja za turbake za normalne bencinarje sigurno ne.

 

Ti bom odgovoril brez opazk. Obstajajo sistemi vbrizgavanja s prekintivami in s stalnim vbrizgavanjem.

K-Jetronic in KE-Jetronic sta sistema s stalnim vbrizgavanjem.

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Napisano

Preizkus je preprost... najdi prazen kos ravne ceste ali ve?ji parkplac ..

Lahko pa tudi jutranjo kolono, tam to lahko dela? do nezavesti vsak dan.

Avto v drugi nekoliko po?eni in spusti gas, pomno opazuj obratomer.!

Nalepem bo? za?util ?ude?,

ko zaviralni u?inek motorja preneha in avto rahlo potegne,in obdr?i hitrost..

Ponavadi okol 1000 rpm..

Takrat se za?ne vbrizg in v?ig in ostala znanost..

In sevede poraba.. :D

14762217.jpg

 

Ex......... M6 136 diesel , l.02

Present.. M6 2.0 benz + gas no more , l.08

Forever.. MX5 1.6 , l.99

Napisano

ne pa ne, izkljucis motor in das v ler :D

...

 

 

Po mo?nosti ?e klju? ven iz klju?avnice :D

 

 

 

 

 

 

Kaj pa vo?nja po AC: pospe?i? do ene 180 in prestavi? v ler, dokler ne pade hitrost pod 100km/h?

Kak?na bi bila poraba v primerjavi z konstanto hitrostjo?

 

 

 

 

Ne mislit, da bom to sam prakticiral, samo to da se prestavi v prosti tek se mi zdi goljufanje glede porabe in ni realen podatek.

Napisano

Ti bom odgovoril brez opazk. Obstajajo sistemi vbrizgavanja s prekintivami in s stalnim vbrizgavanjem.

K-Jetronic in KE-Jetronic sta sistema s stalnim vbrizgavanjem.

 

?lovek ti osnovnih izvedb ne lo?i?, ima? mono vbrizg, ta je na enem mestu(podobni kot stari vplinja?i le da elektronika regulira koliko bencina "ste?e" v motor po doma?e elektronika regulira pipo ker je dotok bencina za vse 4 cilindre je ves ?as odprta razlika je samo v pretoku) Vseeno pa ko spusti? gas in za?ne motor zavirat bencina ni.

 

Potem pa je tu ?e sodobnje?i ve?to?kovni vbrizg, tako ima vsak cilinder svojo ?obo ki "?prica" bencin neposredno v sesalne kanale vsakega cilindra. Ta sistem pa dela inpulzno, tako kot v?ig, pravtako se mu tudi spreminja kot predvbrizga kot pri v?igu kot predv?iga.

 

Kapira? sedaj razliko ? ?zmeden?

 

Pri obeh ni bencina (najve?krat tudi v?iga-iskre) ko motor zavira, do takrat ko obratomer pade do cca 1000rpm.

 

 

 

PS: ?e ?e kdorkoli i??e sisteme po netu ali pa pri kolegih naj se do konca pozanima in razi??e delovanje, pa ne bo takih nesporazumov :bravo:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Pri obeh ni bencina (najve?krat tudi v?iga-iskre)

 

No lih to z iskro mi ni bilo ?isto jasno, a prekine le bencin a tudi iskro (da ne pride do kak?nih spontanih v?igov morebitnih hlapov :P ). Zdaj vem.
Napisano

Kon?no mi je avto za?el kazati bolj normalno porabo, ?eprav ne vem v ?em je fora da je ?e prej ni ra?unal in je vedno kazal nekje med 8,9 in 9,1 litra na 100 km/h. V glavnem prej niti pomislil nisem da bi jest ?tevec porabe resetiral, ker sem mislil da pa? avtomatsko ra?una porabo na 100 km/h. No sedaj po resetiranju ?tevca porabe in 150 kilometrih predvsem mestne vo?nje mi ka?e povpre?no porabo 7,8 l/100 km. Zakaj prej ni ra?unal porabo kot se zagre pa nimam pojma in se mi niti ne sanja. Res pa da je avto verjetno preden sem ga kupil nekaj ?asa stal (to predvidevam po tem da je bil mal bolj ?udn vonj v avtu,kot da ni bil preluftan en cajt in tudi na za?etku ko sem pri?gal klimo je bil malo ?uden vonj), ampak to po moje nebi smel biti razlog. V glavnem, porabo ka?e kon?no normalno :bravo:

Napisano

Meni pa ka?e skozi ve? sramezljiv , praba je pa skoz ista cca 0.5 - 0.7 manj?a od tiste po BC. ?zmeden?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Meni pa ka?e skozi ve? sramezljiv , praba je pa skoz ista cca 0.5 - 0.7 manj?a od tiste po BC. ?zmeden?

 

te pa ma? dizla :P

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

te pa ma? dizla :P

 

Diesel SUX. :rolleyes:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Svaka čast Toyoti za tole   Ko Japonci odvržejo rokavice WWW.AVTOMANIJA.COM Naslednik legendarnega Lexusa LFA ni Lexus, temveč Toyota.  
    • Ehhh, se vidi, da je vsaj 5 let odkar sem to gledal. Imaš prav. Samo max load zadaj se bolj pumpa za avtocesto. Ostalo je isto.
    • MAX load je lahko na 3.5 bara ... a je to res, da ti tako piše?
    • Hvala še enkrat😃👍...si "priden" za nas lenuhe😄   Imajo pa "drugačne" stroške....sosedu,k ima montažo senčil,tend itd...so vlomili v kombi in ga čisto izpraznili🤨...je ta "šport" med privatniki kar priljubljen...tudi na gradbiščih si med sabo kradejo kot srake...od danes na jutri kupiti vso potrebno orodje je pa kar huda😳       Kot obljubljeno predstavljam Metabo SXE 450 Turbo Tec   SXE 450 TurboTec (600129000) Orbitalni brusilnik | Metabo električnaročna orodja WWW.METABO.COM SXE 450 TurboTec (600129000) Orbitalni brusilnik Metabo - visoka kakovost, zanesljivost in vzdržljivost. Oglejte si Metabo program...   Kot rečeno nekaj posebnega na trgu orbitalnih brusilnikov. Je v bistvu v najvišji zmogljivostni kategoriji,in za razliko od podobnih konkurentov,kateri so pogosto v obliki "konstrukcije kotne brusilke" ali nizkih modelov ala Mirka ponuja tehnično posebnost. Gre za to,da podobni "naj naj"-modeli (Makita,Festool,Bosch,Mirka ipd.) ponujajo le eno velikost nihajnega orbitalnega kroga.Redko in le najbolj dragi modeli ponujajo še t.i.direct drive pogon,kjer motor direktno poganja orbitalni mehanizem. posledica tega so veliko višji obrati krožnika in z tem hitrejši odvzem materiala,a orbitalni nihajni krog ostaja enak. Pri takšnih strojih imaš kot kupec običajno na izbiro nakup stroja z 2,5mm (za fino obbdelavo) ali z 5mm nihajnega kroga (za močnejši odvzem materiala). Tista "direct drive" funkcija pa je odvisno od modela pogosto neuporabna,ker tam nastajajo višje temperature,kar pa hitro uniči "ježka" brusne plošče.   Pri tej Metabo brusilki je pa drugače. Vsaj ne,da bi vedel🙄,a mislim,da tega ne ponuja nuhče🧐. Gre za mehanizem,kjer lahko preklopiš z 2,6mm na 6,2mm nihajnega kroga. Poleg tega pa ta stroj ponuja t.i.Turbo funkcijo,ki premosti regulacijo motorja,in poveča obrate na max. 11.000 obratov/min.,in vseeno "nedirekten" prenos preko elastične drsne spojke iz motorja na ploščo,kar pomeni nižji obrati ob večjih obremenitvah,kar pa je dobro za življensko dobo brusne plošče. Torej vse,kar ponujajo drugi,in še "dva stroja v enem".😃 Je pa res,da je to stroj "klasične" oblike,in da ima seveda "svojo težo"(2,2kg). Torej je namenjen bolj brušenju,kjer nalega na material v ravnini oz. brušenje v vertikali in "nad glavo" hitro predstavlja fizični napor. Je pa stroj izjemno tih in prijeten za delo,ker ne povzroča veliko vibracij ohišja. Zame-tista "ultimativna brusilna mašina",ker "majhnega in lahkega" (Makita BO5010) že imam. Torej Metabo SXE450 TurboTec je stroj,ki je lahko "nežen"za fino obdelavo in če je treba tudi "na pes mater" še preden moraš zagrabiti tračno brusilko. Prav neverjetna pa je mirnost stroja,kar se lepo vidi pri drugem videu,kjer ga tip drži le za kabel (@3:38)😲...odsesavanje prahu v vrečko pa tudi-prav neverjetno (@5:42 naprej)😍   Kupil tukaj👍 za 174,35€ z našim ddv in ptt https://www.baumarkteu.de/metabo-600129000-sxe-450-turbotec-exzenterschleifer-350-w-64151   Dost klobase😅      
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.