Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Ker moram peljati avto na servis, mislim sam nabaviti olje, ker ga serviserji preve? zara?unajo. Zanima pa me kerga priporo?ate? Mam pa Mazdo 3, bencinrja 1.6 105KM (2004). V knji?ici sicer pi?e, da je potrebno dati Mazda dexelia ultra 5W30, ampak kokr sm zasledil, ga velik folka kle ne priporo?a. Zakaj to in kaj bi priporo?ali namesto dexelije??

 

Se pa dexelijo dobi za 8,76? na liter - http://www.poceniolje.si/olje/mazda/5w30-ultra-dexelia.html

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ker moram peljati avto na servis, mislim sam nabaviti olje, ker ga serviserji preve? zara?unajo. Zanima pa me kerga priporo?ate? Mam pa Mazdo 3, bencinrja 1.6 105KM (2004). V knji?ici sicer pi?e, da je potrebno dati Mazda dexelia ultra 5W30, ampak kokr sm zasledil, ga velik folka kle ne priporo?a. Zakaj to in kaj bi priporo?ali namesto dexelije??

 

Se pa dexelijo dobi za 8,76? na liter - http://www.poceniolje.si/olje/mazda/5w30-ultra-dexelia.html

 

Jaz v svojo 6-tko dajam tole MOTUL klikbpa se zelo dobro obnese. Ga tudi dajem v moped ?e 22 let pa je ma?ina ?e kot nova :bravo:

Pust'te me, da mi je doollgčaaaassss!!!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

a je tole u redu??

 

Mobil 1 ESP Formula 5W30

http://www.mimovrste.com/artikel/473001542...a-5w30-5-litrov

 

al pa tole:

Castrol Edge

http://www.motornaolja.com/castrol/edge-5w-30-4l

 

Pa kdo ve koliko ga moram imeti v moji mazdi?? 5l verjetno?

 

Jaz sem imel prej zgornje,letos pa sem dal noter sopodnjega.Zaenkrat tudi Castril o.k.

V M6 gre malo manj kot 5 litrov.V M3 pa ne vem.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 3 tedne kasneje...
  • 2 tedna kasneje...

mislim da bi to olje bilo tudi primerno za va?e Mazde

 

http://eurolub.de/produkte/oil-und-chemie/...-sae-5w-30.html

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

33254_1.png    33631_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 1 mesec kasneje...

Na primer na povezavi lahko izberemo olje za svoje vozilo.

 

Za menjavo potrebujemo ?e oljni filter in bakreno 14mm tesnilo za zatesnitev ?epa (vijaka) na karterju.

 

Moram povedat, da se motor zavrti neprimerno lep?e kot z ono rinfuzo iz servisa, ki je namenjana za vse vrste motorjev in to iz istega soda.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 5 let kasneje...
  • 4 meseci kasneje...

Si bom malo sposodil tole temo.

 

Gre se za 300 kubi?ni zra?no hlajeni bencinski agregat za elektriko. Torej gre motor (tudi mrzel) takoj po zagonu "na obrate". Kak?nih 15 do 20 sekund kasneje pa ga tudi obremenimo.

 

V glavnem ga potrebujem pozimi, ko sneg in ?led potrgata kable. Torej je ve?ina zagonov pri temperaturah okoli 0?C. Agregat pa je postavljen v majhen zidan objekt, ki se ob delovanju hitro segreje. ?e posebej nerodno je speljana izpu?na cev, ki se ob zidu dviga do stropa in nato zavije ven. In ker je dolga in vro?a in ker je agregat zra?no hlajen, se pozimi v desetih minutah prostor segreje na 50?C. ?e pride do izpada elektrike poleti (zaradi udara strele), se prostor segreje tudi preko 60?C (ve? termometer ni imel merilnega obmo?ja..)

 

Originalna navodila pa sem izgubil. Glede na to, da je agregat ?e malo v letih, se niti ni za ?udit.

 

Torej, kak?no olje naj nabu?kam noter, da bo podmazovalo mrzel motor pod polnimi obrati in obremenitvijo, da pa bo ?e vedno podmazovalo motor, ko bo krepko segret v prostoru s 50 in ve? ?C?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ali pa celo 15-40. Odvisno koliko je zadeva stara.

 

Jaz na traktorsko kosilnico dajem 5w-30je pa stara 3 leta

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

33254_1.png    33631_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 meseca kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tole bi pa res rabil razlago, ker potem je podrt kompleten smisel tako silike v zmesi kot mehkejše gume, kot lamel, ki se premikajo zato, da nastavijo rob in zarežežejo v sneg.   Gume, ki se počasi vrtijo veliko bolj drsijo kot guma, ki se vrti hitro, da sneg odnese iz rež. Kolk guma boljš prime od določene hitrosti naprej, ko zmeče sneg iz zarez in kolk slabše, ko se sneg nabira na obodu in je centrifugalne sile premalo, da bi ga odneslo iz rež.     Če bi tvoja razlaga veljala potem bi se lahko vozil, le do določene hitrosti, ko sneg še ne zleti iz profila, pri višjih pa ne bi bilo šanse da ostanemo na cesti. Tist model iz Tyre Review pa lahko takoj zapre YT kanal in pozabi na hitro vožnjo in driftanje.   Kaj pa v primerih, ko imamo sneženo podlago, kjer je sneg že toliko zvožen, da se sploh ne nabira več v profilu - a se takrat sploh lahko še premikamo?   V glavnem, za zimsko je pomembno, da je mehka tudi pri nizkih temperaturah in da lahko lamele ter tele male zareze na njih delujejo kot krempeljci, ki se zarežejo v sneg in preprečujejo, da guma zdrsne. Velike zareze v profilu same gume pa so zato, da sneg čimprej zapusti sam profil gume in da se ne nabira na njej.        
    • Sem ženo presenetil... 😊😉
    • Meni je tudi N'1...👌😉
    • Sej ni slab, z veseljem ga spijem. Poudarek je na tem, da tisti ki najbolj kurcajo, nakoncu doma pijejo najcenejše možno  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.