Skoči na vsebino

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi


jures

Priporočeno sporočilo

  • 3 tedne kasneje...
pred 3 minutami je Aless napisal:

Naredil komplet servis na M6 vsi filtri in vsa olja. Z endoskopsko kamero pregledal sito oljne črpalke v karterju. Resetiral servisni interval in skalibriral injektorje. 😎

 

IMG_20200825_180453.jpg

Ni švoh. Naslednjič se lahko lotiš sam programiranja in čipiranja. 😛

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 33 minutami je Alex napisal:

Ni švoh. Naslednjič se lahko lotiš sam programiranja in čipiranja. 😛

Programiram pa ponavadi  v službi kakega Mercedesa, ko je treba uparit posamezen modul recimo za airbage z glavnim računalnikom. 

Za Mazdo pa sem se nazadnje igral in M3 sprogramiral BCM da se avtomatsko vklopijo luči. 

Tudi čipiral sem že samo ne Mazde😉, ker ima Denso Ecu. Čipiral pa sem Hondo Accord dizla pa ene par VWjev z Boschevim Ecujem  do EDC16. 

Sem mel zelo dobre veze z angleškim EliteRemaps zato sem dokaj ugodno dobil od njih tuning mape. 

Tak da nekaj malega izkušenj že imam. 

  • Všeč 4
  • Ljubim 1

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je Aless napisal:

Programiram pa ponavadi  v službi kakega Mercedesa, ko je treba uparit posamezen modul recimo za airbage z glavnim računalnikom. 

Za Mazdo pa sem se nazadnje igral in M3 sprogramiral BCM da se avtomatsko vklopijo luči. 

Tudi čipiral sem že samo ne Mazde😉, ker ima Denso Ecu. Čipiral pa sem Hondo Accord dizla pa ene par VWjev z Boschevim Ecujem  do EDC16. 

Sem mel zelo dobre veze z angleškim EliteRemaps zato sem dokaj ugodno dobil od njih tuning mape. 

Tak da nekaj malega izkušenj že imam. 

Super. Cenim ljudi, ki se lotijo stvari in jo tudi izpeljejo do konca. Celo življenje se učimo. Kdor hodi z odprtimi očmi okoli,seveda.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Danes sem šel probat, kako sploh izgleda merino ovca na zicu. Morm rečt, da občutek je dober, ne morem se pa odločit ali dam samo:

- sedalni del

- takole kot je na sliki

- tako kot je na sliki brez robov, se pravi da pride samo na sedalni in hrbtni del, brez robov.20200909_114400.thumb.jpg.1e9759a0a6a3fa82cc4e8a0ebabb5a5a.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ti se hecaš, sam men ni smešno. 🙂 oK, če vprašaš ženo, je itak za to, ker poleti mal hladi, pozimi greje, pa ne popaš se na zic..To vse drži.

 

Težavo imam drugje. Namreč, pred nakupom je nek bumbar sedeže čistil očitno z nitro razredčilom , al kaj vem. In je težava sedaj ker se barva lušči. Majster mi je pol leta nazaj rihtal, sedaj je spet isto. Tudi on je čukast gledal, češ da sem prvi primer, ki se mu je to zgodilo..

 

Tapetnik v šenčurju mi je rekel včeraj, da se seveda da vse preoblečt, strošek je skoraj 400, samo za sedalni del za oba sedeža. 

 

Ostane mi pač, da mi pod reklamacija sedež ponovno zrihtajo (brušenje, razmaščevanje, barvanje,..) in da dam čez neko prevleko. Ker mam pol kufr že tega. Težava je na obeh sedežih. 

Vozniškega, sem že ene 2x barval s colourlock barvo - posamezne delčke , ne cel sedež, ampak je po parih mesecih spet isto. 

 

 

Torej, to delam tudi za vas. Kdor bo (če bo) kupil ta avto, bo mel sedeže kot nove 🙂

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Probaj še pod garancijo zrihtal te usnjene sedeže 👍😁😁😁 vem da si že nekaj rihtal ...bo treba nove usnje prevleke 😁lp

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pod garancijo ne gre, nimaš šans. Tudi pod kulanco ne, ker je bil avto kupljen v Nemčiji in bi se moral tam menit. Itak pa ni več garancije tako ali tako :-).

 

Tako da, nekaj bo treba nagruntat.

 

20200908_171344.thumb.jpg.c43a01203735db67abbecbcc5f4f9617.jpg

Popravljeno od SpEkTr
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 uro je SpEkTr napisal:

Danes sem šel probat, kako sploh izgleda merino ovca na zicu. Morm rečt, da občutek je dober, ne morem se pa odločit ali dam samo:

- sedalni del

- takole kot je na sliki

- tako kot je na sliki brez robov, se pravi da pride samo na sedalni in hrbtni del, brez robov.20200909_114400.thumb.jpg.1e9759a0a6a3fa82cc4e8a0ebabb5a5a.jpg

Kaj ti to resno s temi ovcami na sedežih ali se hecaš? 

Potem ti ostane edino, da daš ovce še na volan in na zadnjo polico kimajočega psička. Aja, pa zavesice ne smejo manjkati. 😛😉

 

 

 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mi imamo ovčjo kožo na sedežih. Pa smo kar zadovoljni. Na vsakih pet let pa zakoljemo dve ovci pa damo kožo strojit pa pridelamo dve novi prevleki. Čeprav me pa zanima, kako bi zgledalo pa iz kozje kože - ker koz imam bistveno več kot ovac, pa bi lahko vsako leto imel dve novi prevleki...

  • Všeč 1
  • Haha 3
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Bele na bele. Ma, drgač ta merino volna, se mal skrtači, mal z vlažno krpo...sej...da bi se nekaj ful popackalo se ne bo. Pač umaže se sčasoma tako kot pa vsaka stvar. Lahko daš v kemično čistilnico, pa maš kot nove če želiš.

 

:)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja, vem, hecal sem se, poznam pa tudi tvoje težave in kaj naj rečem sočustvujem, pa brez zamere ;)

 

Zej pa bolj konstruktivno, kaj kakšne navadne preobleke si že kaj gledal? Al pa iskat kak odpad, mogoče se že kakšna takšna mazda najde tam?

Popravljeno od 50keda
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tako je, to sem pazabil omeniti. Po moje nočejo pisati, ker je toliko izvedb platišč in izvedba prirobnice na platišču vpliva na to, potem pa si mislijo išči, ker enostavno nočejo dati podatka od sebe. Lahko bi vsaj za svoje original izvedbe imeli, za orientacijo. Verjetno bi pa na original servisu dobil podatek za vsak avto, če bi vprašal in jih drezal naj malo poiščejo. Opazil sem pa, da je pri vulkanizerjih nekako po domače 13 kg za alu in 11 kg za jeklene. Enota Nm je že malo preveč, če jim omeniš, je srednja šola predaleč nazaj. 😁🤔
    • Naš študent osvaja študentko iz sosednje stavbe. In mu jo je uspelo prepričat, da sta šla po malici še na sladoled.    Ker je v bližini šola, nam je uspelo prepričat enega mulca, da je šel do njiju z svojim zvezkom in rekel: - "Oči, te naloge pa ne razumem..."   Največji hec je bil, da je prej ona pogruntala, da smo tega froca mi poslali, kot pa naš študent...
    • Vse to je načeloma res.    Res je pa tudi, da je čedalje več Navodil za uporabo brez tega podatka. In kaj ti potem nuca vrhunski digitalni moment-ključ s satelitsko povezavo, če pa nimaš nikjer zapisane vrednosti, na katero zategneš...
    • Drugače te natančnosti moment ključev do zadnje decimalke so marketinška neumnost. Se kdo vpraša kaj sploh pove vrednost momenta za zategovanje in kako to vpliva na korektno privijačen vijak? Npr. mazan in suh vijak da čisto druge vrednosti spenjalne sile pri enakem momentu. Sem pa bil presenečen, ker sem v Mazdinih navodilih končno videl vrednost momenta z odstopanjem, kar že pomeni, da je navodila pisal nekdo, ki zastopi stvari.   Drugače pa zelo podpiram uporabo moment ključa pri bolj delikatnih vijačnih spenjalnih zvezah, ker če tega ne delaš vsak dan, nimaš občutka za vrednost zategovanja, enostavno je nimaš. Že pri veliko zategnjenih vijakih je spremenljivk veliko. Pomembno je tudi, da je naležna površina prirobnice in platišča očiščena pri previjačenju. Včasih je naš vulkanizer to delal, zdaj se že preveč mudi. 😬 Če pa delajo to s pištolo, pa adijo. Drugam. Sem pa imel primer, ko nikakor nisem moral vijaka zategniti, ker so mi ga na servisu (ko so nekaj delali na bremzah) zategnili s pištolo in je že naredil vrat in je pri zategovanju samo lezel. Pa dober servis drugače, samo ko avto daš od sebe, pač vsega ne moreš videti.   V glavnem jaz po previjačenju pri vulkanizerju vijake doma enega po enega odvijačim in zategnem na novo z moment ključem. Za to niti ni treba avto dvigovati, ker tako je najmanj eden vijak za redundanco in se mora avto peljati tudi brez enega vijaka na vsakem kolesu.   Ne se preveč obešati na točno vrednost momenta. Lahko malo odstopa, ker je preveč drugih spremenljivk zadaj. Je pa ZELO priporočljivo in tudi korektno uporabiti moment ključ, ker pač ljudje smo ljudje - v določenih razmerah zelo zmotljivi in ko enkrat nastopi otopelost zaradi ponovljivosti nalog se pojavijo problemi, prej ko se tem sprijazniš, bolje je za vse. Tisti ki osnove in pristope v tehniki zastopijo, jih ni treba prepričevati v drugo. Raje pa po 50 prevoženih km vijake spet pritegnite oz. jih preverite, ker se prirobnice malo posedejo in vijaki izgubijo nekaj spenjalne sile.   Bi pa zaključil, da je neuporaba moment ključa pri vulkanizerju ali servisu nek tak osnovni primer šlamparije, ki mogoče nakazuje druge probleme na delovnem mestu.    
    • Nikoli si nebi mislil🤔    Skoraj tretjina se želi z elektrike vrniti k bencinu WWW.AVTOMANIJA.COM Skoraj tretjina lastnikov električnih avtomobilov se ob zamenjavi avta vrne nazaj k motorjem z notranjim...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.