Skoči na vsebino

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano (urejeno)
pred 15 minutami je Janez007 napisal:

Koliko pa bi bila potem tržna vrednost Mazde 6, G165, ročni menjalnik, letnik 9/2018 (facelift), 60.000 prevoženih, oprema Revolution top (črno usnje), vse še prvo, odlično ohranjena?

Glej kupis kar ti pase, pa za koliko ti pase, izbire glih ni med benz mazdami 6, med dizli se lahko igras s cenami koliko hoces  pri benzu pac ne. Ce ti pase kupis ce ne pac ne. Eni bi radi imeli avte po eurotaxu pa bog nedaj da bi potem kaj bilo takih jaz ne prenasam, kupi najceneje kar obstaja in ne klici. Jaz vem kaj imam in kako vzdrzujem, za kupce za svoj avto se ne bojim. Drugače pa če želiš imaš pri Ferku novo g165 oprema attraction za 29000€. Kar komu paše 🙂

Popravljeno od scania
Napisano (urejeno)
dne 15. 10. 2021 ob 19:54 je scania napisal:

Glej kupis kar ti pase, pa za koliko ti pase, izbire glih ni med benz mazdami 6, med dizli se lahko igras s cenami koliko hoces  pri benzu pac ne. Ce ti pase kupis ce ne pac ne. Eni bi radi imeli avte po eurotaxu pa bog nedaj da bi potem kaj bilo takih jaz ne prenasam, kupi najceneje kar obstaja in ne klici. Jaz vem kaj imam in kako vzdrzujem, za kupce za svoj avto se ne bojim. 

Ja praktično ni ponudbe primernih bencinarjev. 🙃

 

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 3 minutami je Janez007 napisal:

Ja praktično ni ponudbe primernih bencinarjev. 🙃

 

Zadnjič je Selmar prodajal rdečo G194 Takumi, mislim da letnik 2019/3, okoli 40.000 km, na novo prebarvano za okoli 28.000, pa je izgleda šla tednu ali dveh.

Cena se ve zakaj je bila takšna, zaradi možnosti ponovitve odstopa laka. Facelifta pa nisem hotel imeti zaradi deaktivacije cilindrov, še eno eko sranje ki se neve kako se bo obnesno cez 10+ let. Ta g165 je trotel ziher motor. Vcasih je pri nas ki smo v avto industriji/solanju/vzdrzevanju tezko avto zbrat ker gledamo tehnicni vidik na dolg rok, ko pa izberemo je pa to to. Če bi danes zbiral mazdo se enkrat bi zbral enako opremo, avtomatik in zaradi avtomatika g192 motor (brez deaktivacije cilindrov). Vcasih je bolje vedet manj 🙂

Napisano
pred 23 minutami je scania napisal:

Cena se ve zakaj je bila takšna, zaradi možnosti ponovitve odstopa laka. Facelifta pa nisem hotel imeti zaradi deaktivacije cilindrov, še eno eko sranje ki se neve kako se bo obnesno cez 10+ let. Ta g165 je trotel ziher motor. Vcasih je pri nas ki smo v avto industriji/solanju/vzdrzevanju tezko avto zbrat ker gledamo tehnicni vidik na dolg rok, ko pa izberemo je pa to to. Če bi danes zbiral mazdo se enkrat bi zbral enako opremo, avtomatik in zaradi avtomatika g192 motor (brez deaktivacije cilindrov). Vcasih je bolje vedet manj 🙂

A deaktivacijo cilndrov imajo samo nove G194, ali tudi nove G165 in G145?

Napisano
pred 9 minutami je Janez007 napisal:

A deaktivacijo cilndrov imajo samo nove G194, ali tudi nove G165 in G145?

Vsa nova serija ima. Zaenkrat dela brez tezav, na dolgi rok bomo pa videli. Kot tudi ta kondenzator i-eloop sistema me prav zanima zivljenska doba.

Napisano
pred 17 minutami je scania napisal:

Vsa nova serija ima. Zaenkrat dela brez tezav, na dolgi rok bomo pa videli. Kot tudi ta kondenzator i-eloop sistema me prav zanima zivljenska doba.

Hvala, žal ne morem všečkati. 2 x na mesec se na tem forumu spreminjajo pravila. 🙃¨

Napisano
pred 2 urama je Janez007 napisal:

Koliko pa bi bila potem tržna vrednost Mazde 6, G165, ročni menjalnik, letnik 9/2018 (facelift), 60.000 prevoženih, oprema Revolution top (črno usnje), vse še prvo, odlično ohranjena?

😉, to je vprašanje za x eur😄, toliko kot ti bo trg ponudil...nastavi kot želiš dobiti in boš videl interes...jaz osebno za 4.leta star avto tega ranga in tega motorja ne bi dal več kot 20k....pika!, za moje pojme vse kar je več je noro!😉, ampak tudi to obstaja....

Napisano
pred 4 urami je robertk6 napisal:

Vauuuu res lepa za moj okus dosti lepša barva kot najpogostejša barva mazd.🤪🤘

 Pa mislim, da niti ni najbolj pogosta barva 😊

pred 5 urami je scania napisal:

Svetovna 🙂 :-), zdaj bi v notranjosti moral imeti samo še volan od facelifta in barvni potovalni računalnik. Ampak koliko se spomnim volani ne pasejo oziroma potem tempomat ne dela. Lepa 🙂

 

Ja, sej to, tist volan mi ke res hud, pa poleg tega se stevc, ki kaze temperaturo vode :P

pred 3 urami je Alex napisal:

Lepo si to zrihtal. Kot je že nekdo omenil, skoraj lepša kot rdeča. Ne, enako kepa je. 👍

A s temi obrvmi greš skozi tehničnega? Znajo kaj mutit. 

 

Ti bom drugo leto javu 😁 sam s tega vidika gledano bi pol mogl prej za lip komplicirat

pred 2 urama je Bini napisal:

Super je porihtana samo nalepka :zoom-zoom: še fali čez haubo......:vesel:

 

Hmm... Sej vem, da ze dolgo govorim... Ampak morem res dat nardit par nalepk "Mazda Drivers" 🙄

Napisano

Pri moji prejši znamki je klub(froum) prodajal nalepke za na steklo in obeske za ključe :)

 

Voznik premium vozila, na premium pnevmatikah.

 

Napisano
pred 9 urami je Deeyan napisal:

 Pa mislim, da niti ni najbolj pogosta barva 😊

 

Ja, sej to, tist volan mi ke res hud, pa poleg tega se stevc, ki kaze temperaturo vode :P

 

 

Ti bom drugo leto javu 😁 sam s tega vidika gledano bi pol mogl prej za lip komplicirat

 

Hmm... Sej vem, da ze dolgo govorim... Ampak morem res dat nardit par nalepk "Mazda Drivers" 🙄

Jaz bi imel tako nalepko. Ko jih boš naredil se priporočam. 😊

 

 

Napisano

Hmm... Sej vem, da ze dolgo govorim... Ampak morem res dat nardit par nalepk "Mazda Drivers" 🙄

 

Naredi še kakšno več, se priporočam..... 😊

Pridem na dom..... :zoom-zoom:

🏎️

 

Napisano
pred 26 minutami je Bini napisal:

Še fotke X motorja😊 in GPF- filter trdih delcev. 🥴

IMG_20211016_101602.jpg

IMG_20211016_103226.jpg

IMG_20211016_101814~2.jpg

Me zanima, kako se bo obnesel ta vaš filter. Upam, da ne bo tako tečen kot pri dizlih.

 

 

Napisano
pred 39 minutami je Alex napisal:

Me zanima, kako se bo obnesel ta vaš filter. Upam, da ne bo tako tečen kot pri dizlih.

Je montiran takoj za motorjem in naj bi v njemu zgorelo vse. Upam, da pri temp 500 st.res vse zgori v prah... 😁

Napisano
pred 14 minutami je Bini napisal:

Je montiran takoj za motorjem in naj bi v njemu zgorelo vse. Upam, da pri temp 500 st.res vse zgori v prah... 😁

Upajmo, da ne bo zgorel še filter. 🤔 Se bo pokazalo šele čez nekaj časa, kako bodo tej novi motorji na splošno vzdržljivi. 

 

 

Napisano

Ekola poraba današnje poti iz Murake Sobote do Ptuja. Ni ga hybrida in ne dizla ki bi nadomestil ta motor in avto pa če je vreden 7000€ 20000€ ali 25000€ nekaterim se kolca drugi so fouš, meni je vseeno jaz sem prezadovoljen ko vidim takšno številko pri porabi ti avto na nek način vrača vso skrb in menjavo olj svečk filtrov ....

 

20211016_154442.jpg

Napisano
pred 1 minuto je Janez007 napisal:

Čestitam!👍

 

Fouš pa ti po mojem ni nobeden, vsakemu želim, da avto čim ceneje kupi in čim dražje proda! Razen, če sem jaz vpleten, sem prodajalec oz. kupec.😁

 

Nisem mislil na nas mazdaše, mi tako vemo glede mazd kako in kaj. Včasih se najde kakšen ki iz firbca na pumpi vpraša kaj o avtu in ko povem da je bencinar je prva reakcija jao 2,0 165KM to pa žere, pol pa mu pokažem porabo in je samo tiho. Z hybridom 2,5 nevem če bi prišel pod 5,5l/100km. S toyoto chr 1,8hybrid mi je ratalo prit na najnižjo porabo 3,4l/100km relacija Ptuj-Poreč, ampak s 2,5 motorjm mislim da pod 5,5 ni šanse

Napisano
Pred eno uro je scania napisal:

Ekola poraba današnje poti iz Murake Sobote do Ptuja. Ni ga hybrida in ne dizla ki bi nadomestil ta motor in avto pa če je vreden 7000€ 20000€ ali 25000€ nekaterim se kolca drugi so fouš, meni je vseeno jaz sem prezadovoljen ko vidim takšno številko pri porabi ti avto na nek način vrača vso skrb in menjavo olj svečk filtrov ....

 

20211016_154442.jpg

To je poraba na kakšni cesti in pri kakšni hitrosti? Verjetno bolj umirjena, po predpisih?

Ker tole je pa ornk nizka poraba. 👍

 

 

Napisano

Normalna po omejitvah, pomurska avtocesta ima omejitev 110, mi smo šli 120, potem pa po omejitvah cez Sveto Trojico- Destrnik-Ptuj.

Povprečje imam 6,3 razlog je pa 8km vožnja do sluzbe in nazaj, ce bi bilo dalj bi po moje bila nizja.

Napisano
pred 38 minutami je Bini napisal:

Dobra poraba ni kaj,čestitam......👍

Trenutno imam 6.1 na kratke ture med 5 in 15km.:bravo:

Saj bo se padla pri tebi, naj se vtece 🙂

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Ehhh, se vidi, da je vsaj 5 let odkar sem to gledal. Imaš prav. Samo max load zadaj se bolj pumpa za avtocesto. Ostalo je isto.
    • MAX load je lahko na 3.5 bara ... a je to res, da ti tako piše?
    • Hvala še enkrat😃👍...si "priden" za nas lenuhe😄   Imajo pa "drugačne" stroške....sosedu,k ima montažo senčil,tend itd...so vlomili v kombi in ga čisto izpraznili🤨...je ta "šport" med privatniki kar priljubljen...tudi na gradbiščih si med sabo kradejo kot srake...od danes na jutri kupiti vso potrebno orodje je pa kar huda😳       Kot obljubljeno predstavljam Metabo SXE 450 Turbo Tec   SXE 450 TurboTec (600129000) Orbitalni brusilnik | Metabo električnaročna orodja WWW.METABO.COM SXE 450 TurboTec (600129000) Orbitalni brusilnik Metabo - visoka kakovost, zanesljivost in vzdržljivost. Oglejte si Metabo program...   Kot rečeno nekaj posebnega na trgu orbitalnih brusilnikov. Je v bistvu v najvišji zmogljivostni kategoriji,in za razliko od podobnih konkurentov,kateri so pogosto v obliki "konstrukcije kotne brusilke" ali nizkih modelov ala Mirka ponuja tehnično posebnost. Gre za to,da podobni "naj naj"-modeli (Makita,Festool,Bosch,Mirka ipd.) ponujajo le eno velikost nihajnega orbitalnega kroga.Redko in le najbolj dragi modeli ponujajo še t.i.direct drive pogon,kjer motor direktno poganja orbitalni mehanizem. posledica tega so veliko višji obrati krožnika in z tem hitrejši odvzem materiala,a orbitalni nihajni krog ostaja enak. Pri takšnih strojih imaš kot kupec običajno na izbiro nakup stroja z 2,5mm (za fino obbdelavo) ali z 5mm nihajnega kroga (za močnejši odvzem materiala). Tista "direct drive" funkcija pa je odvisno od modela pogosto neuporabna,ker tam nastajajo višje temperature,kar pa hitro uniči "ježka" brusne plošče.   Pri tej Metabo brusilki je pa drugače. Vsaj ne,da bi vedel🙄,a mislim,da tega ne ponuja nuhče🧐. Gre za mehanizem,kjer lahko preklopiš z 2,6mm na 6,2mm nihajnega kroga. Poleg tega pa ta stroj ponuja t.i.Turbo funkcijo,ki premosti regulacijo motorja,in poveča obrate na max. 11.000 obratov/min.,in vseeno "nedirekten" prenos preko elastične drsne spojke iz motorja na ploščo,kar pomeni nižji obrati ob večjih obremenitvah,kar pa je dobro za življensko dobo brusne plošče. Torej vse,kar ponujajo drugi,in še "dva stroja v enem".😃 Je pa res,da je to stroj "klasične" oblike,in da ima seveda "svojo težo"(2,2kg). Torej je namenjen bolj brušenju,kjer nalega na material v ravnini oz. brušenje v vertikali in "nad glavo" hitro predstavlja fizični napor. Je pa stroj izjemno tih in prijeten za delo,ker ne povzroča veliko vibracij ohišja. Zame-tista "ultimativna brusilna mašina",ker "majhnega in lahkega" (Makita BO5010) že imam. Torej Metabo SXE450 TurboTec je stroj,ki je lahko "nežen"za fino obdelavo in če je treba tudi "na pes mater" še preden moraš zagrabiti tračno brusilko. Prav neverjetna pa je mirnost stroja,kar se lepo vidi pri drugem videu,kjer ga tip drži le za kabel (@3:38)😲...odsesavanje prahu v vrečko pa tudi-prav neverjetno (@5:42 naprej)😍   Kupil tukaj👍 za 174,35€ z našim ddv in ptt https://www.baumarkteu.de/metabo-600129000-sxe-450-turbotec-exzenterschleifer-350-w-64151   Dost klobase😅      
    • Imaš prav...a si tudi vprašal   Smo ljudje,ki znamo z alkoholom...so pa ljudje,ki ne znajo z alkoholom. Tam so drugi problemi v ozadju,oz. alkohol tam ni primarni problem. Tam človek zasvojen z alkoholom zaradi drugih problemov vedno znova in znova podleže,in se iz tega ne zna izkopati. Vsaj jaz alkohol razumem kot tist "rahel sunek v hrbet" ko že tako ali tako stojiš na robu prepada in "loviš ravnotežje....ali zaradi nizke samozavesti,samopodobe,izgubljenosti,"tečne babe" doma,travm itd...spisek je neskončen.   Ko si vprašal "do kje" Točno tako. Jaz bi dodal,da je tako dolgo OK,dokler ne vpliva na čisto nikogar drugega...neglede koga!!!....a takrat najbrž ne moremo več govoriti o "pijancih" ampak o takih ki znajo z alkoholom.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.