Skoči na vsebino

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi


jures

Priporočeno sporočilo

Zamenjal čeljust zadaj in posledično tut ploščice 🙄 Ni treba posebi razlagat verjetno...

No dobr, vsaj motorčki v ogledalih delajo

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 6 minutami je samSimon napisal:

Zamenjal čeljust zadaj in posledično tut ploščice 🙄 Ni treba posebi razlagat verjetno...

No dobr, vsaj motorčki v ogledalih delajo

Kater letnik pa imaš? Ker motorčki so problematični samo na teh tanovih zares

  • Všeč 1
  • Zmeden 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A niso bli tut prej že? 🤔 Imam 2010 letnik. Sicer jih pa lahko zapiram samo na knof, niso avtomatsko, na zaklepanje avta. Sam čeljust je pa štekala očitno in je ploščico pobiral. Očitno ne vedno in ne čist, ampak vseen dovolj. Ploščice pa diski so ATE in sem jih menju Junija 2022, pa sem takrat fajn lepo spucu čeljust, vodila, podmazu... Slabi dve leti, pa sm pršu na želez, na zadnji desni. Sm pa biu na šihtu, zato sm mogu to hitr reševat in sprot. Potem sm gnjavu mehanika tam zraven, če mi lahko pogleda, kaj mi lahko še dans dobi, ker mu itak materjal vozjo dvakrat na dan, pa še popust ma, da grem jst lepo z avtom dons nazaj domov tut. Nisem prov velik kompliciral, naroču ATE, pa niso ble enake, vrnu ATE, potem sm vzel neke Optimal, ker je blo na zalogi in zadnjič je že nekdo spraševal na forumu o njih. Bom lahko s prve roke povedu 😄 Diska hvala bogu nism ferderbu. Za čeljust mi je pa reku, da načeloma ne rabim menjat obeh, na zalogi je bla pa samo ena za 123€, niti ne vem zdele katera, rabu sm jo tko al pa drgač. Dal jo je za 108€

 

Drugač pa ni nič vlekl avta, smrdel, tresl, karkol, tut zdej, k mam novo, nimam neki občutka, da bi avto bolj potegnu 😁 Dinozavrski motor, jebi ga

Gledat sem šel pa, ker mi je pri namotanem volanu mal zaružilo, ko sm bremzu in sm mislu, da so verjetno opozorilni kontakti pr sprednjih ploščicah.

Popravljeno od samSimon
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 3 tedne kasneje...

Redni servis na M6. Pregledani sesalni kanali, podložke, senzorji....Vse BP. 

Olje je bilo moje, Motul,

Ostali material +delo =100€.

  • Všeč 11
  • Ljubim 1

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Malo sem jo razvajal :) Menjava ojla, filtri (oljni, zracni in kabinski) in grelne svecke.

 

To je na 340k KM. Interval pa je 10k KM.

 

Mogoce se vprasanje. Na sliki so tudi stare svecke. Ali se da iz njih kaj prebrat? Na dvojki je bila ena svecka nekoliko "mokra" druge suhe.

20240517_110937.jpg

20240524_180326.jpg

20240524_180333.jpg

20240524_181552.jpg

20240524_180918.jpg

Popravljeno od Gregor Muc-Up
Dodatna razlaga
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz zamenjam vse komplet. Razen pri c-maxu pa ga še nisem našel 😁 baje je nekje skrit.

pred 1 minuto je Gregor Muc-Up napisal:

Bi mogoce kdo vedel kateri je pravi oz. kaksen bi bil oravi naziv?

 

Hvala v naprej.

20240526_111249.jpg

20240526_110903.jpg

Kateri motor imaš?

N7rRRL1.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

 A tudi Mazda ima ta psa motor😳 To so odlični motorčki, preverjeni👌 Koliko konjev pa ima v Mazdi ta motor? 100kkm boš še komot naredil.... :prstgor:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 6 minutami je Gregor Muc-Up napisal:

Tako je. Tip motorja: Y6.

Pri levi luči majhna škatlica. Slika tam od zgoraj pa ti pokažem.

N7rRRL1.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 8 minutami je Bini napisal:

 A tudi Mazda ima ta psa motor😳 To so odlični motorčki, preverjeni👌 Koliko konjev pa ima v Mazdi ta motor? 100kkm boš še komot naredil.... :prstgor:

Vrhunski motorcek, 85 kw ima, se pravi cca. 115 konjev.

pred 12 minutami je FuManchu napisal:

Pri levi luči majhna škatlica. Slika tam od zgoraj pa ti pokažem.

Verjetno tale. To je tik za levo lucjo

20240526_120951.jpg

20240526_121130.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 21 minutami je godlike napisal:

Avto je 2017 letnik?

 

Ker vgrajen rele je 2017.

Je bil že enkrat zamenjan. Te releji kar gredo radi. Cca 40€ stane nov.

N7rRRL1.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 51 minutami je FuManchu napisal:

Je bil že enkrat zamenjan. Te releji kar gredo radi. Cca 40€ stane nov.

Pol pa Magna ni baš kvaliteta 🤔

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 13 minutami je godlike napisal:

Pol pa Magna ni baš kvaliteta 🤔

Nič ni večno, žal.

N7rRRL1.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 11 minutami je godlike napisal:

To nisem rekel, samo če eno crkne 2x, drugo pa med tem časom niti 1x. Mi to da za mislit.

Če pomisliš kolikokrat preklopi in izklopi nekaterim. Tudi med vožnjo nekateri avti (moj ford že ima tako). Potrošni material skoraj.

N7rRRL1.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Naš študent osvaja študentko iz sosednje stavbe. In mu jo je uspelo prepričat, da sta šla po malici še na sladoled.    Ker je v bližini šola, nam je uspelo prepričat enega mulca, da je šel do njiju z svojim zvezkom in rekel: - "Oči, te naloge pa ne razumem..."   Največji hec je bil, da je prej ona pogruntala, da smo tega froca mi poslali, kot pa naš študent...
    • Vse to je načeloma res.    Res je pa tudi, da je čedalje več Navodil za uporabo brez tega podatka. In kaj ti potem nuca vrhunski digitalni moment-ključ s satelitsko povezavo, če pa nimaš nikjer zapisane vrednosti, na katero zategneš...
    • Drugače te natančnosti moment ključev do zadnje decimalke so marketinška neumnost. Se kdo vpraša kaj sploh pove vrednost momenta za zategovanje in kako to vpliva na korektno privijačen vijak? Npr. mazan in suh vijak da čisto druge vrednosti spenjalne sile pri enakem momentu. Sem pa bil presenečen, ker sem v Mazdinih navodilih končno videl vrednost momenta z odstopanjem, kar že pomeni, da je navodila pisal nekdo, ki zastopi stvari.   Drugače pa zelo podpiram uporabo moment ključa pri bolj delikatnih vijačnih spenjalnih zvezah, ker če tega ne delaš vsak dan, nimaš občutka za vrednost zategovanja, enostavno je nimaš. Že pri veliko zategnjenih vijakih je spremenljivk veliko. Pomembno je tudi, da je naležna površina prirobnice in platišča očiščena pri previjačenju. Včasih je naš vulkanizer to delal, zdaj se že preveč mudi. 😬 Če pa delajo to s pištolo, pa adijo. Drugam. Sem pa imel primer, ko nikakor nisem moral vijaka zategniti, ker so mi ga na servisu (ko so nekaj delali na bremzah) zategnili s pištolo in je že naredil vrat in je pri zategovanju samo lezel. Pa dober servis drugače, samo ko avto daš od sebe, pač vsega ne moreš videti.   V glavnem jaz po previjačenju pri vulkanizerju vijake doma enega po enega odvijačim in zategnem na novo z moment ključem. Za to niti ni treba avto dvigovati, ker tako je najmanj eden vijak za redundanco in se mora avto peljati tudi brez enega vijaka na vsakem kolesu.   Ne se preveč obešati na točno vrednost momenta. Lahko malo odstopa, ker je preveč drugih spremenljivk zadaj. Je pa ZELO priporočljivo in tudi korektno uporabiti moment ključ, ker pač ljudje smo ljudje - v določenih razmerah zelo zmotljivi in ko enkrat nastopi otopelost zaradi ponovljivosti nalog se pojavijo problemi, prej ko se tem sprijazniš, bolje je za vse. Tisti ki osnove in pristope v tehniki zastopijo, jih ni treba prepričevati v drugo. Raje pa po 50 prevoženih km vijake spet pritegnite oz. jih preverite, ker se prirobnice malo posedejo in vijaki izgubijo nekaj spenjalne sile.   Bi pa zaključil, da je neuporaba moment ključa pri vulkanizerju ali servisu nek tak osnovni primer šlamparije, ki mogoče nakazuje druge probleme na delovnem mestu.    
    • Nikoli si nebi mislil🤔    Skoraj tretjina se želi z elektrike vrniti k bencinu WWW.AVTOMANIJA.COM Skoraj tretjina lastnikov električnih avtomobilov se ob zamenjavi avta vrne nazaj k motorjem z notranjim...  
    • Včeraj pregonil 22km na rolerjih  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.