Skoči na vsebino

Post a recent shot of your car


Ploki

Priporočeno sporočilo

pred 4 urami je TiEn napisal:

Merkur, Kromberk, ura 11:32, temperatura 11°C, sem ti mahal z lopato ti pa nič

 

1.) Premalo si mahal.

2.) S premajhno lopato si mahal.

3.) S seboj sem imel enega spečega dveletnika in sem tuhtal, kaj narediti: a ga pustim spati v avtu ali ga zbudim in bo siten. Zato nisem bil pozoren na dedce, ki nekje nekaj mahajo. Če bi kakšna luštna šla mimo v minikrilcu, bi jo zihr videl...

4.) Drugič mahaj bolj odločno, da se te bo videlo. Mislim pa, da nisi nič mahal, ker si bil v Merkurju, ko sem prišel na parkirišče in si že odšel, ko sem končal z nakupom in prišel ven. Lahko bi pa počakal, to je pa res. Ne vem, kam se ti je tako mudilo?

  • Všeč 1
  • Haha 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 11 minutami je g.Wankel napisal:

Treba je zgodaj v letu začet 💪😀

Maria Worth, danes 🙂

 

20230101133609_IMG_8633.jpg

Nekaj me zanima glede mx 5.Ko grem v penzijo je moja velika želja ,da bi  nabavil .Tudi žena navija zanjo. A je res tako malo prostora za višje rasle ,da se ne da pomakniti dovolj sedeža nazaj? Sam se visok 184 ?🤔

Popravljeno od Alex

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 51 minutami je g.Wankel napisal:

Ja par kolegov v NCjkah meri okrog 1.9m pa nimajo problemov. NCjke imajo po mojem največ prostora, vsaj po osebnih izkušnjah.

Pomoje zna tudi @Z M A J kaj na to temo povedati? 😀

NC je v redu tudi za nas okrog 190 cm in cca. 100kg, priznam, hehe

 

ND je pa potem miniatura, hehe

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 uro je Z M A J napisal:

NC je v redu tudi za nas okrog 190 cm in cca. 100kg, priznam, hehe

 

ND je pa potem miniatura, hehe

Se pravi, da je potrebno gledati za modelom NC. 

Kateri letniki so pa najboljši, kateri motorji? 🤔

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 23 urami je TiEn napisal:

Moj je sivo-moder kot je na sliki v podpisu 😛

 

Mah, kaj, ves svet počasi postaja "50 odtenkov sive". Vsi so beli, svetlo sivi, temno sivi, modro-sivi, strojno sivi, grafitno sivi in črni. To je bilo pred štiridesetimi leti fino, vse je bilo v barvah: belo, rumeno, oranžno, rdeče in petrolej-zeleno...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je Slivka napisal:

 

Mah, kaj, ves svet počasi postaja "50 odtenkov sive". Vsi so beli, svetlo sivi, temno sivi, modro-sivi, strojno sivi, grafitno sivi in črni. To je bilo pred štiridesetimi leti fino, vse je bilo v barvah: belo, rumeno, oranžno, rdeče in petrolej-zeleno...

Eni ostajamo na rdečih. 😉

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 13 urami je Alex napisal:

Se pravi, da je potrebno gledati za modelom NC. 

Kateri letniki so pa najboljši, kateri motorji? 🤔

 

2.0 motorji oz. kar je tam mlajše kot 2009 letnik. Zgodnji modeli, predvsem 1.8 radi spijejo več olja kot bencina 😀

Podpis.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Trenutno vidim VSE ČRNO, ne le zaradi črnih; VW Cigana, 3-ke in Z-ja, ampak tudi ker se bom zdajle lotil generalke garaže, bo verjetno trajalo, da bi lahko pisal v Jamralniku, hehe.

IMG_20230107_100945.jpg

IMG_20230106_082310.jpg

  • Všeč 2
  • Haha 1

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 urama je Z M A J napisal:

Trenutno vidim VSE ČRNO, ne le zaradi črnih; VW Cigana, 3-ke in Z-ja, ampak tudi ker se bom zdajle lotil generalke garaže, bo verjetno trajalo, da bi lahko pisal v Jamralniku, hehe.

IMG_20230107_100945.jpg

IMG_20230106_082310.jpg

Kateri motor imaš v Z-ki? In kateri letnik? 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 20 urami je Z M A J napisal:

Trenutno vidim VSE ČRNO, ne le zaradi črnih; VW Cigana, 3-ke in Z-ja, ampak tudi ker se bom zdajle lotil generalke garaže, bo verjetno trajalo, da bi lahko pisal v Jamralniku, hehe.

IMG_20230107_100945.jpg

IMG_20230106_082310.jpg

 

Gužva hehe 😉 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 20 urami je Slivka napisal:

@Z M A J, a to rabiš prostor še za kakšen avto, pa si se lotil pospravljat ali je kakšen drug vzrok?

Geckota ni na fotki, glavnega člana. :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Se pravi ker je tale iz zgornjega linka M6 2015 challenge oprema, nima xenona...
    • Ce se prav spomnim, so imele ksenonske zaromete samo modeli v visjih paketih opreme…   Sem nasel prospekt od letnika 2013… Biksenon je bil v paketu opreme Attraction in Revolution…   Nova_Mazda6_2013.pdf
    • Če kdo išče bencinarja, pa še fl je.Cena se mi ne zdi slaba... Za izhodišče... 🙂 A kdo mogoče ve kako je bilo s xenonom na teh avtih, a so vezani na paket opreme ali je bila to čist ločena opcija, ker se mi zdi da sem že videl dve M6 2013 bencinarja z isto opremo pa je ena imela xenon, druga pa ne. Je to možno ?   https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=19664673&display=Mazda Mazda6 
    • Drži-vsa čast👍...nisem šel še bolj v detajle,ker je pač tema elektromobilnost,in ker za mehanski sistem,kot je na Fiatih nimam izpita in ne vem natančno. Za hidravlični pa imam celo izpit za starega Jembaha serija 732😅 dela na foro...podobno kot torque converter oz. hydro-coupling pri klasičnih avtomatskih menjalnikih...samo,da je stvar veliko večja....sistem dveh vetrnic z razmakom cca. 1 mm premer je pa mislim da celo več kot 1m...ne vem več točno...je dolgo tega,od kar smo te lok. vozili na SŽ. Je pa stvar genialna,ker omogoča maksimalno vleko na kavlju pri nični hitrosti...le z direktno zavoro držiš na meji,da ne zakoplje...ima namreč tri vlečne osi fiksno-kardansko vezane,in če zakoplje ena,zakopljejo vse,in seveda izgubiš vleko. Je neverjetno efektivna lokomotiva v smislu premaknitve zelo težkih vlakov...npr. na tov. postaji Moste,si z tem "majhnim strojem" potegnil cel naložen kontejnerski vlak,ki ti ga ni ratalo niti z t.i.đuro (642/643 serija-diesel-elektro premikalka).   Tukaj se navezuje tudi prednost tehnično podobnih klasičnih avtomatskih menjalnikov,kateri so ravno zaradi hydro-couplinga v torque converterju idealni za vleko prikolice.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.