Skoči na vsebino

DPF filter

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

zakaj bi DPF ven vzel ?e tega ni treba... malo manj ga ti??i pa je vse kul... vedn pa ni treba do podna ;)

 

Saje so saje..?e ga ti??i? ali pa? ne. No mogo?e mal manj, pa vseeno :)

Napisano

Saje so saje..?e ga ti??i? ali pa? ne. No mogo?e mal manj, pa vseeno :)

 

Bol? je ?e ga ga ?ge?, najbolj optimalna regeneracija.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Bol? je ?e ga ga ?ge?, najbolj optimalna regeneracija.

 

Klinca je bol?..bl ga prtiska?..bl se kadi..ve? je saj..prej se filter zapolni :)

Napisano

Klinca je bol?..bl ga prtiska?..bl se kadi..ve? je saj..prej se filter zapolni :)

 

Ampak vi?ja temperatura hitreje in bolj temeljito opravi regeneracijo.

 

Recimo moj katalizator, ?e ga stiskam, ni panike ja takoj na 110 stopinjah, normalmo med 650-800 stopinj.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ja to je res, ampak velja takrat ko se regeneracija izvaja. To pa dr?i.

 

Navori med normalno vo?njo tud pod vi?jimi obrat skoraj ne kadijo, kadijo samo pri pospe?evanju ali pa ?e ho?e? s konstantno hitrostjio prevozit kak klanec, ali po doma?e kadi pri obremenitvi, kar pa normalna vo?nja ni, ker samo vzdr?uje hitrost.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ja, ampak trditev v stilu ti ma? DPF ti ga mor? ti??at se mi zdi mimohod. :)

 

Sem ?e probaval to, ti??al po AC lepo 170, 180 in se je lepo regenracija konkretno prej vklopla kot ?e se vozim 130,140, brez naglih pospe?evanj itd :)

Napisano

Lej zakaj ?e pravim da je diesel piece of art, pri nafti"?para" pri vzdr?avenju pa te obere do kosti, ampak ?e vedno se spla?a.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

pr dizlu ?e vidi? ko ti poraba zraste pri isti vo?nji si ga prev? ti?u in je ?el v ?i??enje sistem... ker ko spusti? gas in bremza? z motorjem more bit 0.0 in je pr ?i??enju med 3 in 4 poraba pri zaviranju z motorjem... ne pade pod nulo... pa? dizli z dpf niso zadovoljni z mestno vo?njo zato tut maojo 6 prestavo... iz graza v celje 5.8L po AC... 2.o CDTX... vseeno ?e mal po?tudira? kdaj pohodi? lu?ke za DPF ne vidi?...

 

?e pa se za kakim audijem pele? pa prav vidi? kdaj ga do podna pohod ko zakadi ko krematorij... pa ?e pol ma kak bel audi pol ?to?tange okol auspuha ?rne...

If in doubt, flat out... 

Napisano

Nebi o porabi tlele. ?e nben dizl, pa sem jih imel ?e 5 mi ni tuk pil kot ta pof* CD 120 z DPf.

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Napisano

pr dizlu ?e vidi? ko ti poraba zraste pri isti vo?nji si ga prev? ti?u in je ?el v ?i??enje sistem... ker ko spusti? gas in bremza? z motorjem more bit 0.0 in je pr ?i??enju med 3 in 4 poraba pri zaviranju z motorjem... ne pade pod nulo... pa? dizli z dpf niso zadovoljni z mestno vo?njo zato tut maojo 6 prestavo... iz graza v celje 5.8L po AC... 2.o CDTX... vseeno ?e mal po?tudira? kdaj pohodi? lu?ke za DPF ne vidi?...

 

?e pa se za kakim audijem pele? pa prav vidi? kdaj ga do podna pohod ko zakadi ko krematorij... pa ?e pol ma kak bel audi pol ?to?tange okol auspuha ?rne...

 

Ta novi imajo DPF lahko rines prste v auspuh kot v amerisko pito pa ne bos najdel pikice umazanije . zrejo pa 6....

 

Isto moj

 

gre pa ko ?us

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Kar se ti?e elegantne vo?nje in DPFja vo?nja na morje s bicikli na strehi konstantnih 130km/h na uro v 6 brzini cca 300km...drugi dan vklop avta in glej gri lu?ka DPF ?ez 1km ?e utripa, ?ez ?e en kilometer pa ?e varni na?in vo?nje. Odgovor poobla??enega serviserja...premalo si ga teral..hmmm kaj pa bicikli pa omejitve???ah naj kadi kolk ho?e sam da DPF-a nima!!!

Napisano

v@igor mm: tole neki ni v redu, ?e se ti je omenjeno zgodilo po 300km vo?nje pri 130km/h. V takih primerih bi morali na servisu pregledat senzorje na DPF-ju.

 

 

 

Druga? pa poraba do Monze in nazaj je bila pri meni 6,25l/100km pri tem, da je bila povpre?na hitrost kar 101km/h (bi bila ?e bistveno ve?, ?e ne bi bilo kar nekaj stanja pred cestninami in v gostem prometu v sami Monzi).

33112_1.png

Napisano

Nebi o porabi tlele. ?e nben dizl, pa sem jih imel ?e 5 mi ni tuk pil kot ta pof* CD 120 z DPf.

 

Zakaj misli? da sem "?para" dal v narekovaje ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Zakaj misli? da sem "?para" dal v narekovaje ?

 

Sam res ja... zakaj nismo ?li s tvojo MPS-ko v Monzo... baje je full ?parov?ek :aaaaa::jezicek:

33112_1.png

Napisano

Sam res ja... zakaj nismo ?li s tvojo MPS-ko v Monzo... baje je full ?parov?ek :aaaaa::jezicek:

 

Men ni blo panike.

 

Primerjal sem z in brez DPF, da nau pomote.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Men ni blo panike.

 

Primerjal sem z in brez DPF, da nau pomote.

 

 

Aja, a 6,2 porabe se ti zdi veliko s tem, da smo vozili kar konkretno hitro :ne vem: DPF se je men vklopu 2x na tej poti 960km.

33112_1.png

Napisano

Aja, a 6,2 porabe se ti zdi veliko s tem, da smo vozili kar konkretno hitro :ne vem: DPF se je men vklopu 2x na tej poti 960km.

 

Ma ne razumeva se, ?e bi bla brez dpf, bi porabla ?e manj.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Saj ravno o tem govorim. Vsak ti nazaj prbije, 'premalo si ga teral'. Ma teram jaz njih nekam...Sej nismo kupl formule 1 pismo rosno. In valda je vsega voznik kriv, prej kot vse drugo :)

Napisano

Fantje samo ?e nekaj bom povedal, direktno utripanje DPF(brez da prej konstantno sveti) je lahko tud opozorilo za servis na 20kkm, tako imajo nekatere M5 iz nem?ije.

Tako da ne takoj pani?art, zapelte se na servis in vpra?ajte.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

A je kdo slu?ajno kje zasledil, prebral da ima DPF omejeno garancijo pri mazdi in sicer do 100k km ali ?e manj - se pravi ne glede na standardno garancijo velja posebna za DPF :huh:

 

A ni tut fora, ?e gre nivo olja previsoko oz. zgubi viskoznost?

 

Igor katero olje je notri, to je res - vsaj moja DPF M5 je imela tudi to - poglej tudi ce ni preko full

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Glede TSR  napake zgleda gre za nek mišmaš EU in je mala verjetnost da popravijo. Spodnje besedilo je z neta.   Some customers may complain that a warning message for reduced TSR performance and or potential SD card error is shown on instrument cluster after Ignition is pushed on. After approx. 20 seconds this message is gone and all navigation and TSR related operations work as expected. CAUSE Due to new EU regulation vehicles are equipped with ISA (Intelligence Speed Assist) function. Complete start of the navigation system takes a little bit longer than IG on. Therefore, this warning message is shown to inform customer that ISA is not ready. COUNTERMEASURE No immediate action to be taken, the warning message disappears after approx. 20 seconds and all systems are fully operational. Mazda Corp is checking to modify in line with legal requirements, in order to avoid this confusing message. Applies to all Mazda 3s and CX-30's with VIN Last 6 Digits of 400000 or higher (for 2024 Model Year)
    • Saj to je tudi meni prodajalc omenil, da se mi splača G bolj kot X motor že zaradi cenejših servisov? Pa ker nič ali zelo malo vozim po AC.  Me pa zanima tole glede nihanja obratov saj mislim da tega ne bi smelo biti. 
    • tudi pri X186 ni neke razlike, ga pa vozijo sami penzionerji ali bodoči penzionerji v tej temi, pa so potem rezultati mal drugačni   poglejte sprint monitor     tiste 0,5l boste pa prišparali na eni menjavi svečk, ki je pri X motorju obvezna že pri 60kkm
    • Vidim da so opažanja pri večini G140 dokaj podobna: - za porabo pod 7 litrov je kar treba paziti glede načina vožnje - zavora pedala pri AT vsaj kot tu vidim tudi nekaterim drugim klika - glede nizkih obratov mislim da je Ok. Za nihanje pa še preverim kako je pri našem - besedilo pri zagonu motorja “zmanjšana zmogljivost TSR” je pogosto. Mogoče to odpravijo s kakšno posodobitvijo. - delovno temperaturo motorja imamo tudi drugi res nizko      
    • To vsi vemo in jih tudi imamo, saj se drugačnih menda ne dobi, če kupuješ zimske... 😉
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.