Skoči na vsebino

Prigode v prometu

Ustvari kratki URL


Jest

Priporočeno sporočilo

Gledam tole in si mislim: cepci...

 

Po eni strani je prepovedano gledanje v tablice in uporaba mobitelov, po drugi strani imajo pa avti (pa tudi tovornjaki) sami vgrajene ekrane in so narejeni tako, da se voznik ukvarja z vozilom in ne z vožnjo. Na našem FucksWagnu je še ventilacija na ekranu in če hočem pojačat pihanje, moram ustavit, ker po teh naših ovinkih si hitro čez bankino, če ne gledaš na cesto. A telefoniranje je pa prepovedano, pa pri telefoniranju ves čas gledan na cesto... Pa tudi bosonoga vožnja - možakar je v kabini cel dan, zakaj je pa tak problem, če je bos? Kaj mora biti cel dan v teniskah? Pa saj mu noge zgnijejo, sploh, če je nekaj dni skupaj na kakšni daljši vožnji. In neuporaba varnostnega pasu pri tovorjnaku? Za ritjo 25 ton tovora, ki v primeru nesreče mendra vse pred seboj, tebe bo pa rešil varnostni pas? Mislim, da pretiravajo oz. so malo nedosledni - ekran na armaturi je v redu, ekran na tablici pa prekršek (kako pa vejo, da ni bila na tablici navigacija?)...

 

Dobro, tisti, ki je pa med vožnjo stal v kabini in vozniku pripravljal kavo... Tisto je pa res malo preveč celo zame...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 25 minutami je Slivka napisal:

Gledam tole in si mislim: cepci...

 

Po eni strani je prepovedano gledanje v tablice in uporaba mobitelov, po drugi strani imajo pa avti (pa tudi tovornjaki) sami vgrajene ekrane in so narejeni tako, da se voznik ukvarja z vozilom in ne z vožnjo. Na našem FucksWagnu je še ventilacija na ekranu in če hočem pojačat pihanje, moram ustavit, ker po teh naših ovinkih si hitro čez bankino, če ne gledaš na cesto. A telefoniranje je pa prepovedano, pa pri telefoniranju ves čas gledan na cesto... Pa tudi bosonoga vožnja - možakar je v kabini cel dan, zakaj je pa tak problem, če je bos? Kaj mora biti cel dan v teniskah? Pa saj mu noge zgnijejo, sploh, če je nekaj dni skupaj na kakšni daljši vožnji. In neuporaba varnostnega pasu pri tovorjnaku? Za ritjo 25 ton tovora, ki v primeru nesreče mendra vse pred seboj, tebe bo pa rešil varnostni pas? Mislim, da pretiravajo oz. so malo nedosledni - ekran na armaturi je v redu, ekran na tablici pa prekršek (kako pa vejo, da ni bila na tablici navigacija?)...

 

Dobro, tisti, ki je pa med vožnjo stal v kabini in vozniku pripravljal kavo... Tisto je pa res malo preveč celo zame...

Kako bi ti to rešil?

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sam vseeno, dejmo resno se pogovarjat.

 

- Telefoniranje ni prepovedano, če uporabljaš sistem za prostoročno uporabo.

- ogromna razlika je, če spremeniš na avto tablici temperaturo, kjer porabiš 5 sekund al pa le kako več, al pa jo uporabljaš uru in ure za surfat pa filme gledat.

- za bosonogega se sicer strinjam, da nikjer ne piše izrecno, da ne sme biti bos al pa v štiklih, coklah ipd, ki so še bolj nevarne kot biti bos.

- nepomembno je kaj je za njim v tovornem prostoru, varnostni pas je obvezen za vsa dvosledna vozila in če ga ne uporabljaš pač kazen. Tukaj ni debate, Manjši karambol pri 50km/h pa bo letel skozi šipo oziroma že pri naglem zaviranju ga lahko vrže na volan, sploh če zraven z eno roko uporablja telefon, z drugo je sendvič, v goflji valja čik, na tablici se vrtijo filmi pa vozi v štiklih.

 

pravilno je da se te stvari nadzirajo, ker vse preveč je masakra na cestah sploh pri kamionarjih.

  • Všeč 6
  • Hvala 1

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

En teden takih zanimivih situacij. Mogoče le komentar na avtošolo. Ne samo, da počnejo učne ure s kandidatom, ki je pogojno zrel za na cesto, to počnejo v jutranjih konjicah, kjer se lepo vidi, da še ne zmore peljati vsaj blizu 40km/h in še to s pospeški bolnega kljuseta. O tem, da inštruktor očitno ne ve kako se pravilno pelje v primeru kolesarskih pasov s prekinjeno črto je pač še en od debat na temo slabega prometnega znanja.

 

 

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To si naredil mix posnetkov iz Zokilanda?

To se dogaja vsakodnevno. 

So ti kaj poznane situacije ko se nikomur ne da vzvratno obračati in ti zapeljajo v tvoje dvorišče?

V rondojih je pogost nutrijaški ples, da o tem kako je večini izpod časti prižigati smernike ne govorimo. 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Boss, dobr te je un prehitu, kar po pločniku. Tebi pa nos dol.

 

Glej, vesel bodi, da nikjer ni šlo za milimetre. 

 

Nazdane sem imel milimertsko situacijo, ko je ponosni lastnik kombija ene 3 metre predenje je zavil ven iz krožišča, zapeljal na notranji pas. Domnevam da je po poklicu voznik šleperja.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

dne 26. 10. 2023 ob 14:59 je Boss napisal:

Sam vseeno, dejmo resno se pogovarjat.

 

- Telefoniranje ni prepovedano, če uporabljaš sistem za prostoročno uporabo.

- ogromna razlika je, če spremeniš na avto tablici temperaturo, kjer porabiš 5 sekund al pa le kako več, al pa jo uporabljaš uru in ure za surfat pa filme gledat.

- za bosonogega se sicer strinjam, da nikjer ne piše izrecno, da ne sme biti bos al pa v štiklih, coklah ipd, ki so še bolj nevarne kot biti bos.

- nepomembno je kaj je za njim v tovornem prostoru, varnostni pas je obvezen za vsa dvosledna vozila in če ga ne uporabljaš pač kazen. Tukaj ni debate, Manjši karambol pri 50km/h pa bo letel skozi šipo oziroma že pri naglem zaviranju ga lahko vrže na volan, sploh če zraven z eno roko uporablja telefon, z drugo je sendvič, v goflji valja čik, na tablici se vrtijo filmi pa vozi v štiklih.

 

pravilno je da se te stvari nadzirajo, ker vse preveč je masakra na cestah sploh pri kamionarjih.

 

Torej, za začetek: se popolnoma strinjam, da je telefoniranje med vožnjo - če ni prostoročnega sistema - nevarno. Pa gledanje filma na tablici tudi. Ali pa "surfanje" po internetu. Ja. In temu sploh ne mislim oporekati.

 

Vseeno pa...

 

Mislim, da je bolj nevarno nastavljati temperaturo na ekranu v vozilu (kar ti, mimogrede, vzame kar dvakrat po 5 sekund), s katerim se voziš po ovinkasti cesti, ki ima cestišče široko 3,2 metra, dvosmerni promet in omejitev hitrosti 90 km/h (čeprav jih je izredno malo, ki sploh poskušajo s tako hitrostjo zvozit. Velika večina jih vozi med 60 in 70 km/h, ker je cesta preveč ovinkasta in preozka) kot pa srfat po internetu na avtocesti, kjer je (praviloma) enosmerni promet (če ti kakšen cepec ne pripelje nasproti) in širina cestišča preko 8 metrov... Tako da, ja, se strinjam s teboj: je ogromna razlika, če spremeniš na 'avto-tablici' temperaturo ali pa na tablici srfaš po internetu. Res je. Spreminjanje temperature je bolj nevarno... Pa ne, da opravičujem srfanje po internetu med vožnjo, da se razumemo. Kar hočem povedati, je tole: 'avto-tablico' so tovarniško vgradili v vozilo, pa ravno tako močno odvrača pogled s ceste, kot tablica z internetom, ki pa ni tovarniško montirana v vozilo. Če torej zadeva ('avto-tablica') odvrača voznikov pogled s ceste - kako je zadeva šla skozi homologacijo in vse ostale varnostne preglede? 

 

Kar se pa varnostnega pasu tiče... Ja, varnostni pas je obvezen in če ga ne uporabljaš je kazen. Samo realno, če se zaletita 40-tonski vlačilec in 2,5 tonski SUV, lahko tudi pri hitrosti, večji od 50 km/h... Lahko si v SUVu pripet z dvema varnostnima pasovoma, pa boš v slabšem zdravstvenem stanju kot voznik vlačilca, če sploh ni pripet...

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 4 urami je Mraušk Mčk napisal:

Boss, dobr te je un prehitu, kar po pločniku. Tebi pa nos dol.

 

Glej, vesel bodi, da nikjer ni šlo za milimetre. 

 

Nazdane sem imel milimertsko situacijo, ko je ponosni lastnik kombija ene 3 metre predenje je zavil ven iz krožišča, zapeljal na notranji pas. Domnevam da je po poklicu voznik šleperja.

 

Haha, imel sem žmigavec za na desno in še dobro, da sem ena redkih budal, ki gleda v takih primerih v desno vzvratno ogledalo, čeprav avta tam po vsej logiki sploh ne bi smelo biti. Bilo pa je blizu, bolj blizu kot kamera pokaže -njegov špegu je šel nad mojim, ker če ne bi s špegloma udaril.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

@Boss a veš kje napisano pravilo o teh "novih" kolesarskih stezah na vozišču?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tole te verjetno zanima?

 

(2) Kolesarski pas na cestah v naselju, ki je od prometnega pasu ločen s prekinjeno vzdolžno označbo, je poleg prometu iz prejšnjega odstavka namenjen tudi prometu drugih vozil.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Davno nazaj bil kot starš prisoten pri učenju vožnje osnovnošolca s kolesom. Ko sem poslušal pametne učiteljice o razlaganju prometnih predpisov, mi je bilo slabo. Parkrat sem jo popravil, pol sem pa zgubu potrpljenja in utihnil, hčeri pa razložil kako in kaj. Že v startu so nekateri idioti, ki se delajo pametne. Inštruktorji in komisija so pa itak samo teoretiki. Kak lahko 23 let stara oseba uči vožnjo, če se še sama ne zna vozit... 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tole je pa bilo presenečenje.

 

Kot prvo, s kakšnimi pnevmatikami se prevažajo po cesti...

 

Kot drugo pa varnostna razdalja: "Policisti so med petkovim poostrenim nadzorom na avtocesti A1 zaznali 27 kršitev vožnje na prekratki varnostni razdalji, 21 kršitev pri voznikih osebnih vozil in šest kršitev pri voznikih tovornih vozil." Pa sem pričakoval, da bo več tovornih vozil, ker velikokrat vozijo en za drugim skoraj kot vagoni pri vlaku... A je očitno še vedno več takih, ki se z osebnim nabije sprednjemu na rit...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Samo prekratka varnostna, ki jo kaznujejo je določena na dve sekundi. Fak, če maš reakcijski čas 2 sekundi nisi za na cesto ampak za v DSO. Tako dolgi čas so določili zato, da je lažje kasirat, ker pri 130km/h sploh kdo točno zna določit kolk je 72m, kolikor bi morala biti varnostna.

 

sem popravil link.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tole te verjetno zanima?
 
(2) Kolesarski pas na cestah v naselju, ki je od prometnega pasu ločen s prekinjeno vzdolžno označbo, je poleg prometu iz prejšnjega odstavka namenjen tudi prometu drugih vozil.

Ja tukaj ni ravno določeno, da se moraš peljat po njem. Ali jaz čudno razmišljam?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 4 urami je mazdaman napisal:


Ja tukaj ni ravno določeno, da se moraš peljat po njem. Ali jaz čudno razmišljam?


Sent from my iPhone using Tapatalk

 

Daj razmišljaj malo - zakaj ni polna črta ampak prekinjena? Kolesarski pas ima namreč lahko tudi polno črto in takrat je res samo za kolesarje. Ko pa cesta ni dovolj široka, da bi imel kolesarski pas polno črto se pa izmuznejo z rešitvijo prekinjene črte za kolesarski pas in poleg tega še odstranijo sredinsko črto, da se ne vidi dejanske sredine ceste. Tak lep primer je Hradeckega cesta v LJ pod Golovcem (gl. Google maps in Street View), ki je prometno zelo obremenjena. Torej kako se vozimo po cestah, ki nimajo sredinske razmejitvene črte, da se ne zaletimo v nasprotivozečega? Držimo se desno pol metra od roba ceste in s tem smo avtomatsko na kolesarskem pasu kar je popolnoma pravilno.

 

Tako se izognemo vsem točkam možnega karambola z nasprotivozečimi istočasno pa je celo možno (pri dovolj širokih cestah) obvoziti kolesarja brez, da bi se čakalo na prosto iz nasprotne strani (če se je seveda nasproti vozeči vozil z desnima kolesoma po kolesarskem pasu), kar je načeloma potrebno kjer kolesarski pas ni označen. Še 1x, kolesarski pas je namenjen temu, da tako kolesarja omejuje pri vožnji na tam pasu in mu zapoveduje koliko prostora si sme vzeti, kot seveda vozniku, koliko prostora pri prehitevanju kolesarja mora voznik pustiti kolesarju za normalno vožnjo in da ga ne zbije.

 

Žal pa je tako, da je zadeva silno nejasna, ko se začne spraševati stroko, kjer vsak od tistih, ki bi najbolje morali vedeti zadevo razlaga po svoje in dokazuje kaka nevednost vlada tako pri stroki kot pri ministrstvih za infrastrukturo in konec koncev tudi pri AMZS.

 

Tako da je najbolje vzeti logiko v prvi plan in jo uveljaviti znotraj obstoječih pravil. Gremo nazaj na Hradeckega cesto ki je omejena na hitrost 40km/h.

 

1. razlaga - avtomobili morajo voziti po sredini ceste in ne po kolesarskem pasu ter se nanjga umikajo le ob srečanju z nasproti vozečimi vozili.

   a) prednosti

       - edina prednost je v primeru silno majhnega prometa motornih vozil in prisotnosti veliko kolesarjev. Se pravi načeloma velja le na cestah z zelo malo prometa.

   b) slabosti

       - avtomobili si vozijo nasproti s hitrostjo 80km/h ali z dobrimi 22m/s. Reakcija umikanja morajo biti bistveno hitrejše in bolj nervozne. Človek bi skoraj lahko rekel, da se greš "igro" chicken.

       - čeprav se na prvi pogled zdi, da je to boljše za kolesarje bi rekel, da je slabše. Zakaj? Ravno zaradi napačne ocene hitrosti do nasproti vozečih lahko pride do nepravilne vožnje mimo kolesarja in umikanje na kolesarski pas, ko je kolesar še lahko vzporedno.

       - če pride do situacije kolesarjev iz obeh strani je potrebno pazit, da se zmanjša hitrost vozil na hitrost kolesarja in se postavi zanj. Pri tem pa moraš biti še previden saj je lahko od zadaj pripeljal hitrejši kolesar in ga stisneš ob robnik.

       - zadeva zgleda nekako tako kot pri tistih voznikih na AC-ju, ki so stalno na prehitevalnem pasu.

 

2. razlaga - avtomobili morajo vozit ob svojem desnem robu in se umikajo na sredino pri prehitevanju kolesarja ter vračajo nazaj na ob desni rob, ko so mimo kolesarja.

   a) prednosti

       - pri omejitvi 40km/h in recimo pri povprečni hitrosti kolesarja 20km/h je razlika v hitrosti med njima le 20km/h ali 5 metrov in pol na sekundo. Se pravi zaradi tako majhne razlike v hitrosti ne bi smelo prihajati do problemov.

       - kolesarski pas je novost, prej, ko pa kolesarskih pasov še ni bilo pa smo bili navajeni vozit točno tako in nam je tak način vožnje veliko bolj blizu kot tisti v prvi točki.

       - taka vožnja je bolj tekoča in manj stresna saj tudi v primeru, da ne moreš mimo kolesarja se vsaj vseeno premikaš s hitrostjo 20km/h, kar povztoča manj nervoze kot pa konstantna vožnja levo desno po cesti.

       - tudi v primeru različno hitrih kolesarjev in gneče je bolje, da avto pelje za kolesarjem po kolesarski in s tem prepreči, da bi hitrejši kolesar prehiteval po desni ali od zadaj vozil v mrtvem kotu, ki bi ga šofer lahko spregledal pri umikanju na kolesarski pas.

       -  zadeva celo dokaj dobro deluje tudi v primeru, če samo en od nasprotivozečih uporablja ta način

 

    b) slabosti

        - zaradi nepoznavanja in kršenja pravil s strani kolesarjev le ti uletavajo iz stranskih cest, uvoz, pločnikov direktno na ta kolesarski pas brez gledanja in zaradi takih kršitev je nevarnost trka večja kot v prvem primeru. Ampak ker vsako kršenje pravil povzroča enak efekt to ni glih dober argument za slabost.

        - vozniki, ki bolj cincajo delujejo še bolj neodločno in si za prehitevanje kolesarja vzamejo več časa, kot če bi vozili po sredini. Možno, da s temlahko nastane slabša pretočnost v primerih če je večina motornega prometa samo v eni smeri.

 

 

 

V glavnem, da zaključim tale ekspoze. Vsak naj zase naredi zaključek in naj se vpraša kateri način mu bolj ustreza. Je pa seveda vse odvisno tudi od širine ceste na kateri so kolesarski pasovi in se ne da metat vse v isti koš. Če je dovolj široka, da je dvosmerni promet nemoten je tudi način vožnje v prvi razlagi dober, a bolj ko cesta ratuje ožja bolj je logika na strani druge razlage.

 

Še en link z interneta

 

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

It's OK, it's OK ... :punk:

 

 

 

  • Haha 1
  • Začuden 3
  • Zmeden 1
  • Jezen 1

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • In potem je bil Janša diktator, ker je pri nas uvedel podobne zapore kot so jih povsod po svetu. Tale golobnjak je pa super, ko nam postavlja take pogoje, da kmalu pralnih strojev ne bomo rabili, ker bomo nagi okoli hodili, umivali se bomo pa z mrzlo vodo, da ne bo "šoka", ker bomo živeli v mrzlih stanovanjih. Ampak, kar je res je res, elektrike bomo pa tako malo porabili, da bodo Soške elektrarne zadoščale za celo Slovenijo...
    • Moje dve so šle na SIMBIO.... 🤗😉
    • Ni treba vdirat v stanovanje, se lahko reši z odklopniki. Potem je naenkrat tema, glasba izgine, klime se ustavijo, tuširanje je podobno kot v JLA, ...😁
    • ko si daš kavo delat, zbudiš celo bajto pa še sosede zraven  
    • In kaj, 200€/ na osebo za tuširanje na leto je dosti? Tudi, če bi bilo 500€ se bi še vedno tuširali pri nas doma. In to z toplo vodo iz  120 litrskega bojlerja. Kopalnico segrejem seveda  z električnim radiatorjem (lojtro) In ko pridem v dnevno sobo, me čaka toplota iz klime. In to ne iz ene. Iz treh. Tako v dnevni dobi kot v dveh drugih. In potem lepo vklopim feršterker(ojačevalec) za kitaro  na lampe, ki žre veliko elektrike (elektronke in to). Da ga vidim junaka inšpektorskega, ki bi vstopil v moje stanovanje. In da mi holob prepove kaj od tega.   
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.