Skoči na vsebino

Prigode v prometu


Jest

Priporočeno sporočilo

Jebemo to pomeni se vsaj dve leti zastojev na tem odseku, kjer ga res že dolgo serjejo. Drugače pa po moje nezbranost šoferja, ki je v zadnjem trenutku poskusil rešiti in sebe mu je uspelo.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

33254_1.png    33631_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Se oproščam, ampak kdor tukaj išče vsemogoče izgovore ga fejst serje. Tole je tipičen primer nepozornosti, gledanja filmov in mobitelov za volanom, tempomat nastavljen pa gas v smrt. Sreča, da ni nabasal na avte in pobil za cel vod ljudi kot v Sv. Roku pred leti.

 

Ta ni videl ne cisterno, ki se je počasi ustavljala, ne mežikajočega semaforja, ne cel bataljon opozorilnih svetlečih tabel. 🤬

  • Všeč 2
  • Hvala 1

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mogoče je pa kdo zaradi toče na izhodu iz tunela stal...al pa na voznem pasu delal selfi...

Ne zagovarjam voznika tovornjaka, ampak obsojam nekoga, ki brez razloga naredi zastoj in zato NE odgovarja. 

  • Všeč 1
  • Haha 1
  • Zmeden 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 53 minutami je Shrek napisal:

Mogoče je pa kdo zaradi toče na izhodu iz tunela stal...al pa na voznem pasu delal selfi...

Ne zagovarjam voznika tovornjaka, ampak obsojam nekoga, ki brez razloga naredi zastoj in zato NE odgovarja. 

Ta je pa taprava izjava glede na to da si profič.....🥴 1000 izgovorov sam,da nisi kriv! 

Kaj pa zdaj praviš na tisto kratko zavorno pot pri tovornih vozilih,ki smo jo imeli pred časom na forumu...:whatever:

Je pa res,da je problematičnih voznikov malo in še to je preveč.....😒😉

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Si prebral moj post? 

NE ZAGOVARJAM VOZNIKA TOVORNJAKA! 

RDEČA LUČ PRI SEMAFORJU NIMA VEZE! 

Se pravi, da opravičuješ paciente, ki zaradi toče ustavljajo na izhodu iz tunela? 

Opravičuješ paciente, ki na prehitevalnem pasu zmanjšujejo hitrost in gledajo, kako rožice rastejo? 

Ne mi s takim, no. 

Ogromno je NEPOTREBNEGA zaviranja in ustavljanja na AC! 

In za to NIHČE ne odgovarja. 

Pustimo sedaj ta dotični dogodek. 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 minutama je Shrek napisal:

Si prebral moj post? 

NE ZAGOVARJAM VOZNIKA TOVORNJAKA! 

RDEČA LUČ PRI SEMAFORJU NIMA VEZE! 

Se pravi, da opravičuješ paciente, ki zaradi toče ustavljajo na izhodu iz tunela? 

Opravičuješ paciente, ki na prehitevalnem pasu zmanjšujejo hitrost in gledajo, kako rožice rastejo? 

Ne mi s takim, no. 

Ogromno je NEPOTREBNEGA zaviranja in ustavljanja na AC! 

In za to NIHČE ne odgovarja. 

Pustimo sedaj ta dotični dogodek. 

Imaš v večini prav ampak govorim o tem dotičnem dogodku. Ne zagovarjam tiste,ki brezveze stojijo povsod po cesti,ker tudi mene ovirajo in motijo! Ampak ti dobro veš kaka je varnostna razdalja in kaj veleva zakon! Če je ni dovolj zmelješ pred sabo sve i svašta,taka je realnost in marsikdo se tega ne zaveda.....:nevem:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Dotični dogodek je zanimiv zaradi 40 ton. Če bi bil osebni avto, bi bilo nič. Ni prav, kar je naredil voznik tovornjaka. Nikoli ga nisem opravičeval. Obsojam pa tiste, ki brez veze naredijo pizdarijo, drugi nastradajo, pravi povzročitelji se pa odpeljejo naprej in grejo v šoping gledat artikle v akciji. Na primer iz prehitevalnega pasa na izvoz...na voznem pasu pride pa do verižnega trčenja. Nepoškodovan povzročitelj gre po nakupih iz reklamnega letaka. 

Pa še to. Tudi varnostna razdalja te ne reši. V treh primerih ti lahko opišem iz LASTNIH izkušenj. Pa na koncu NISEM bil kriv. 

Popravljeno od Shrek
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 29 minutami je Shrek napisal:

Dotični dogodek je zanimiv zaradi 40 ton. Če bi bil osebni avto, bi bilo nič. Ni prav, kar je naredil voznik tovornjaka. Nikoli ga nisem opravičeval. Obsojam pa tiste, ki brez veze naredijo pizdarijo, drugi nastradajo, pravi povzročitelji se pa odpeljejo naprej in grejo v šoping gledat artikle v akciji. Na primer iz prehitevalnega pasa na izvoz...na voznem pasu pride pa do verižnega trčenja. Nepoškodovan povzročitelj gre po nakupih iz reklamnega letaka. 

Pa še to. Tudi varnostna razdalja te ne reši. V treh primerih ti lahko opišem iz LASTNIH izkušenj. Pa na koncu NISEM bil kriv. 

Vse kar tebe moti, moti tudi mene in še marsikoga.... 👍

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 6 urami je Shrek napisal:

Si prebral moj post? 

NE ZAGOVARJAM VOZNIKA TOVORNJAKA! 

RDEČA LUČ PRI SEMAFORJU NIMA VEZE! 

Se pravi, da opravičuješ paciente, ki zaradi toče ustavljajo na izhodu iz tunela? 

Opravičuješ paciente, ki na prehitevalnem pasu zmanjšujejo hitrost in gledajo, kako rožice rastejo? 

Ne mi s takim, no. 

Ogromno je NEPOTREBNEGA zaviranja in ustavljanja na AC! 

In za to NIHČE ne odgovarja. 

Pustimo sedaj ta dotični dogodek. 

 

 

Bolj kot se trudim manj razumem:

- Kako ne zagovarjaš, če iščeš tisoč in en vzrok, kjer je evidentno jasno, da kamionar ni bil z glavo pri vožnji?

- Kaj nima rdeča veze... valjda je treba ustavit in vsi za prvim ravno tako. Gre za isto stvar, promet se je ustavil in zdaj se stoji. Zakaj se je v tunelu nima baš nobene veze.

- Če kdo koga opravičuje si zgolj in samo ti, ker spet insinuiraš, da so se lahko ustavili tudi zaradi toče na izhodu, čeprav v tem primeru ni bilo nič od tega. Pa tudi če bi se se še vedno ne smeš zaletet. Mislim, pa to je osnova v prometu. Ne zaleti se, ne nabaši ali povozi nikogar...

- Sej se vsi pizdimo čez razne paciente (jaz lahko spet kakšno čez Italijane povem, da razjezim Alexa, ki je njihov odvetnik) ampak spet, to mi ne da pravice da popusti moja zbranost in se zaletim. Jebat ga, ne morem vplivat na mentalno stanje drugih voznikov, lahko se samo trudim preprečit nesrečo.

- Seveda je ogromno zaviranja, kot je tudi ogromno tovornega prometa in cesta ne more več normalno sfolgat vsega, saj najmanjša sprememba hitrosti lahko povzroči efekt ustavljanja. Po podatkih, ki so bili zadnjič razloženi s strani DARS-a se osebni promet ni kaj dosti povečal se je pa tovorni za 100% v zadnjih 10 letih. Se pravi nam v tem trenutku tovorni tranzit povzroča največ sranja.

- Seveda ne odgovarja, ker načeloma ni po pravilih nič narobe, če nekdo prehiteva neskončno kolono tovornjakov s 100km/h po prehitevalnem, vsi pa vemo, da bo to povzročilo zadaj verižni efekt zgoščevanja in posledično celo ustavljanja na AC. Ampak še 1x, če bi bile AC manj obremenjene take anomalije ne bi vplivale, ker bolj prazna AC ma več bufferja, da se prepreči zastoj.

- Ta dotični dogodek in še mnogi pred tem so zelo pomembni in jih nimamo kej puščat. Mogoče bo pa kdo bolj pozoren zaradi tega pa se bo zdaj zgodila kaka nesreča manj.

 

  • Všeč 1
  • Ljubim 3

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja, Boss, to, kar si napisal je osnovnošolska teorija. Ne smeš se zaleteti. A ustaviš se pa lahko na prehitevalnem pasu? A izničiš pa lahko varnostno razdaljo? Tu so pravice in dolžnosti. Na prehitevalnem pasu imaš pravico se ustavit, dolžnost je pa ne zaleteti se v bumbarja. Tudi imaš pravico na prehitevalnem pasu kolo na avtu menjavat. 

V tem primeru ne zagovarjam tovornjakarja. 

V tem primeru ni bilo rdeče luči ampak utripala rumena. 

Lahko si 1000% zbran, pa NE MOREŠ preprečit nesreče. To iz lastnih izkušenj govorim. Ker smo vozniki, ki smo bili udeleženi v nesreči in NISMO bili krivi.

Kar se sranja na cesti tiče, je problem nezbranost voznikov, ker se igrajo s pametnimi telefoni, pametnimi avti in vozijo prehitro. 

V zadnjih 10ih letih se je tudi povečala moč avtov, pospeški in vse ostalo. Občutka za hitrost ni. 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tovornjak se je zaletel, to nima veze z močjo avtov in hitrostjo.

Tovornjakar je presneto kriv. Še rekel bi, se zgodi, če ne bi blo oranžne luči. Ta pa pomeni pozor.

Torej je spregledal 2 stvari: rumeno luč, ki bi mu mogla povečat pozornost in stoječe vozilo.

 

Pa tudi sam se že koga skoraj nabasal, ker zijala prodajam. Pre-colission asist je tukaj super. Tudi če pogledam kravice skozi okno za 2s, bo zapiskal, če bo sprednji nenadoma zaviral.

Pa če smo pri hitrosti, ko vozim hitro, ne gledam kravic. 😉

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pa kdo in kdaj je rekel, da tovornjak ni kriv? 

Vozim skoraj vedno na voznem pasu, povprečno 95 z busom in 85 s tovornjakom in sedim višje od vseh novih visokih gajbic. Verjemi da vidim, kaj delajo vozniki, ki me prehitevajo. 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 14 minutami je Shrek napisal:

Pa kdo in kdaj je rekel, da tovornjak ni kriv? 

Vozim skoraj vedno na voznem pasu, povprečno 95 z busom in 85 s tovornjakom in sedim višje od vseh novih visokih gajbic. Verjemi da vidim, kaj delajo vozniki, ki me prehitevajo. 

 

Ne trudi se, ker ne bodo razumeli...

 

Jaz razumem, o čem govoriš. Ja, voznik tovornjaka, ki je z vso hitrostjo naletel na silos (tisto v predoru ni bila cisterna ampak silos za sipki tovor - cement, apno, moko,...) ni dovolj pazil na dogajanje na cesti. Ampak zakaj se je pa kolona na avtocesti ustavila (če se voziš po navadni cesti, lahko pričakuješ križišča, semaforje, zastoje,... Zato je tam omejitev hitrosti nižja. Na avtocesti pa ne pričakuješ, da nekdo stoji sredi ceste...) Če je to zaradi gužve pred gradbiščem, v redu. Če je pa zato, ker je nekdo "menjal gumo na prehitevalnem pasu" ali pa avto pred točo skril v predor ali kaj podobnega, bi bilo pa treba del krivde pripisat tudi njemu.

 

In, mimo grede, bi bilo malo za razmislit tudi o "spletu okoliščin". Ker imam občutek, da je imel zadnji tovornjak kar precej varnostne razdalje in bi lahko ustavil. Ga je mogoče zaslepilo sonce? Je mogoče slabo ocenil, da se je silos, ki se je "skril" v temo predora, ustavil v predoru? Vsekakor pa bi se možakar moral zavedati, da upravlja 40-tonsko vozilo in biti temu primerno zbran. Glede na prostor, ki ga je imel, bi se dalo rešiti, če bi vsaj malo prej reagiral. Če se preveč zanašaš na asistenčne sisteme, zna biti včasih že prepozno... In če se preveč zanašaš, da si dovolj izkušen, da po štirih urah za volanom ne potrebuješ pol ure počitka, se tudi ne bo dobro izšlo... In pri utrujenosti je tako: ko enkrat rečeš 'samo še to, samo še do tja, potem pa pavza', se moraš takoj ustaviti. Ker si že utrujen in sam sebe siliš...

 

 

  • Všeč 3
  • Ljubim 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 40 minutami je Slivka napisal:

 

Ne trudi se, ker ne bodo razumeli...

 

Jaz razumem, o čem govoriš. Ja, voznik tovornjaka, ki je z vso hitrostjo naletel na silos (tisto v predoru ni bila cisterna ampak silos za sipki tovor - cement, apno, moko,...) ni dovolj pazil na dogajanje na cesti. Ampak zakaj se je pa kolona na avtocesti ustavila (če se voziš po navadni cesti, lahko pričakuješ križišča, semaforje, zastoje,... Zato je tam omejitev hitrosti nižja. Na avtocesti pa ne pričakuješ, da nekdo stoji sredi ceste...) Če je to zaradi gužve pred gradbiščem, v redu. Če je pa zato, ker je nekdo "menjal gumo na prehitevalnem pasu" ali pa avto pred točo skril v predor ali kaj podobnega, bi bilo pa treba del krivde pripisat tudi njemu.

 

In, mimo grede, bi bilo malo za razmislit tudi o "spletu okoliščin". Ker imam občutek, da je imel zadnji tovornjak kar precej varnostne razdalje in bi lahko ustavil. Ga je mogoče zaslepilo sonce? Je mogoče slabo ocenil, da se je silos, ki se je "skril" v temo predora, ustavil v predoru? Vsekakor pa bi se možakar moral zavedati, da upravlja 40-tonsko vozilo in biti temu primerno zbran. Glede na prostor, ki ga je imel, bi se dalo rešiti, če bi vsaj malo prej reagiral. Če se preveč zanašaš na asistenčne sisteme, zna biti včasih že prepozno... In če se preveč zanašaš, da si dovolj izkušen, da po štirih urah za volanom ne potrebuješ pol ure počitka, se tudi ne bo dobro izšlo... In pri utrujenosti je tako: ko enkrat rečeš 'samo še to, samo še do tja, potem pa pavza', se moraš takoj ustaviti. Ker si že utrujen in sam sebe siliš...

 

 

Evo to je to.... :prstgor:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

V četrtek sem se vrnil iz Italije, nato sem nadaljeval do Postojne. V treh urah vožnje po italijanskih avtocestah sem bil spočit. Nato je sledil Teksas na naši avtocesti. Pred Postojno sem prehiteval šlepar in ravno, ko sem bil na polovici, me je bumar šoferski začel stiskati k ograji. Če ne bi imel tako dobrih premium zavor in močne troblje, bi me zagotovo stisnil v ograjo. Ko grem mimo, vidim da je model z obale, koprska tablica, piranež in on lepo laganica na telefonu. Tudi, ko sem peljal mimo je še vedno, najbrž, tipkal sporočilo. In takih bumbarjev je na cesti ogrno. Ravno danes sem se pogovarjal s kolegom, da je vožnja po naših avtocestah le za tiste z mirnimi živci, in za tiste, ki imajo radi adrenalinske igrice. Jaz ne spadam ne med prve ne med druge. 

  • Zmeden 1
  • Jezen 1

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ja Primorka je zagotovo poleg Štajerke res pravi teksas....in konec koncev sploh ni AC, ker je en pas konstanto poln kamionarjev.....če se tem kolapsom lahko izogneš, potem so dnevi bistveno bolj mirni :) 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Danes zjutraj je na avtocesti Pince - Lendava spet enemu tovornjaku počila guma. Možakarju je uspelo rešit, kosi gume pa so predrli rezervoar za nafto. 

 

Kako vem?

 

Naša petka je "spolzka", kot bi bila debelo povoskana...

Pa aromo ima.

 

Žena (ki je vozila) je pa še zdaj bleda kot zid.

In tudi ona ima svojo aromo...

  • Zmeden 1
  • Žalosten 4
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.