Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Preden karkoli počnete z DPF filtrom, probajte najti vzrok za zabasan filter, ter le tega odpravit. 

Športni filter, kolikor vem je čisto navaden filter ampak malo naluknjan, tako da plini nimajo tako velikega upora. Seveda pa pri nepravilnem zgorevanju, to pomeni več dima za vozilom.

 

Napisano
  dne 16. 6. 2021 ob 13:48 je Alex napisal:

Kako pa? Tako, da verjetno naredi luknjico v dpf filter in vanj našprica čistilno sredstvo? 🤔 To je bolj kratkoročna in polovična rešitev. Jaz ne bi nikoli tako dal delati. Edina prava opcija je odrezati, v pečico z njim in nazaj navariti. 🤗

Razširi  

Samo da se švasa in reže , tudi če je nepotrebno

Napisano
  dne 16. 6. 2021 ob 13:48 je Alex napisal:

Kako pa? Tako, da verjetno naredi luknjico v dpf filter in vanj našprica čistilno sredstvo? 🤔 To je bolj kratkoročna in polovična rešitev. Jaz ne bi nikoli tako dal delati. Edina prava opcija je odrezati, v pečico z njim in nazaj navariti. 🤗

Razširi  

Čistilno sredstvo se lahko našprica skozi luknjo, kjer je montirana temperaturna sonda. To se počne pred prisilno regeneracijo.

Obstaja pa tudi, čiščenje kjer, se demontiran DPF, pere z visokim tlakom. Na izhodu iz DPF se namotira cev za dovod vode.

Napisano (urejeno)

@MBoki in @Brane odkrito povejta, kateri varjanti bolj vrjameta? Meni je iz fizikalnih razlogov bolj smotrno in logično deluje to suho obdelovanje (satovje ven, pečt, spihat) ker preko extra tekočin in spiranja, mora to vse še vseeno odtečt iz teh kanalov, in gleda na to, da satovja lih ne vzameš ven (vsaj ne pri teh opisih, ki so bli navedeni) in ne pereš direktno ampak čez zaprt sistem ... mi to nekak ne potegne.

Popravljeno od 50keda
Napisano

Ja, to ni zgolj voda, imajo zraven še druge primesi vidim. Zanimiv časovno okvir, bi rekel, da skoraj da ni možno, ampak ok.

Predvsem me zanima kako je na dolgi rok s tem, ali je boljše ali slabše. Ker nekaj lahko spucaš, zdej al se ti pol še bolj baše, al je čez pol leta isto, je pa spet druga stvar..

 

A se kdo javi da proba? :)

Napisano
  dne 17. 6. 2021 ob 13:13 je 50keda napisal:

Jst bi, pa nimam ne DPF filtra pa ne DPF lučke pa ne regeneracije ... :D

Razširi  

 

Čist brez veze :) Sploh ne veš za kake užitke si prikrajšan 

  • Všeč 2
  • Haha 4
  • Začuden 1
Napisano

Strajnar je za 6 letnik 2014 računal 600 oz 650 EUR za vgradnjo dpf in menjavo kat.

Poslano z mojega SM-G986B z uporabo Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano
  dne 17. 6. 2021 ob 15:58 je mazdaman napisal:

Strajnar je za 6 letnik 2014 računal 600 oz 650 EUR za vgradnjo dpf in menjavo kat.

Poslano z mojega SM-G986B z uporabo Tapatalk
 

Razširi  

To so res pravi užitki za najmanj 650€.....:hohoho:

  • Všeč 1
  • Haha 1
  • Ljubim 1
Napisano
  dne 17. 6. 2021 ob 10:36 je 50keda napisal:

@MBoki in @Brane odkrito povejta, kateri varjanti bolj vrjameta? Meni je iz fizikalnih razlogov bolj smotrno in logično deluje to suho obdelovanje (satovje ven, pečt, spihat) ker preko extra tekočin in spiranja, mora to vse še vseeno odtečt iz teh kanalov, in gleda na to, da satovja lih ne vzameš ven (vsaj ne pri teh opisih, ki so bli navedeni) in ne pereš direktno ampak čez zaprt sistem ... mi to nekak ne potegne.

Razširi  

Pri rezanju in varjenju, se mi poraja sledeče vprašanje, ali je ohišje zavarjeno nazaj tako skrbno, da vse točke pritrjevanja DPF ohranijo originalno geometrijo. Enkrat sem videl v neki delavnici, da so se mojstri  kr naprezali, da so dobili vijake skozi luknje, na varjenem DPF. Ter ali je izolacija/filc med satovjem in ohišjem nameščena nazaj, vsaj približno tako kot pri originalu.

Pri pranju, pa je vprašanje, če se odplaknejo vsi delci, ali kakšni večji delci ostanejo med DPF in katalizatorjem.

 

Napisano
  dne 17. 6. 2021 ob 10:36 je 50keda napisal:

@MBoki in @Brane odkrito povejta, kateri varjanti bolj vrjameta? Meni je iz fizikalnih razlogov bolj smotrno in logično deluje to suho obdelovanje (satovje ven, pečt, spihat) ker preko extra tekočin in spiranja, mora to vse še vseeno odtečt iz teh kanalov, in gleda na to, da satovja lih ne vzameš ven (vsaj ne pri teh opisih, ki so bli navedeni) in ne pereš direktno ampak čez zaprt sistem ... mi to nekak ne potegne.

Razširi  

Meni tudi. Edina ta varianta je zame prava. Vse ostalo je nek približek in smešnica. Z vodo prati dpf  pod pritiskom? Pa saj ni to cedilo za precejanje vina ali olivnega olja. 🤣

  • Všeč 1
  • Haha 2

 

 

Napisano
  dne 16. 6. 2021 ob 18:44 je samSimon napisal:

Kupte bencinarja. Hvala.

Razširi  

 

Žal, je ta rešitev že zastarela in mimo.

 

Sam imam na avtu narejem 2019 (MY 2020) tudi na bencinu DPF.

 

  • Všeč 1
  • Žalosten 1
Napisano (urejeno)
  dne 18. 6. 2021 ob 6:13 je SpEkTr napisal:

Pa ne na Mazdi?

Razširi  

 

 

Ford Focus 1.5 182KM

 

 

Pa glede na Euro 6.d bo to tak vsepovsod.....

Popravljeno od godlike
  • Všeč 1
  • Začuden 1
Napisano
  dne 17. 6. 2021 ob 19:04 je MBoki napisal:

Pri rezanju in varjenju, se mi poraja sledeče vprašanje, ali je ohišje zavarjeno nazaj tako skrbno, da vse točke pritrjevanja DPF ohranijo originalno geometrijo. Enkrat sem videl v neki delavnici, da so se mojstri  kr naprezali, da so dobili vijake skozi luknje, na varjenem DPF. Ter ali je izolacija/filc med satovjem in ohišjem nameščena nazaj, vsaj približno tako kot pri originalu.

Pri pranju, pa je vprašanje, če se odplaknejo vsi delci, ali kakšni večji delci ostanejo med DPF in katalizatorjem.

 

Razširi  

Ja, tole je kr veljavna opazka kar se tiče ponovne vgradnje. Z samo geometrijo nebi smel bit tolk problem po mojem oz. je odvisno od konstrukcije celga dela, mogoče se da rezat tako, da sploh ne odrežeš pritrjevalnih delov. Bolj je vprašanje kok se tist vložek nazaj vstavi ja in če povsod dihta kot mora.

Napisano
  dne 18. 6. 2021 ob 6:13 je SpEkTr napisal:

Pa ne na Mazdi?

Razširi  

Pa še en dodatek.

 

Mal osem brskal po internetu. uradno ni DPF ampak GPF. In to naj bi imel Skyaktiv-X mašine, tako da ja, tudi na Mazdi. 😆

  • Všeč 2
  • Haha 1
  • Žalosten 1
Napisano
  dne 18. 6. 2021 ob 12:16 je godlike napisal:

Pa še en dodatek.

 

Mal osem brskal po internetu. uradno ni DPF ampak GPF. In to naj bi imel Skyaktiv-X mašine, tako da ja, tudi na Mazdi. 😆

Razširi  

 

Upam, da se ne bo nivo olja tako dvigoval kot pri DPF😭

  • Haha 2
  • Začuden 1
Napisano
  dne 18. 6. 2021 ob 18:09 je MBoki napisal:

 

Upam, da se ne bo nivo olja tako dvigoval kot pri DPF😭

Razširi  

Bohnedej, ker tam se bo bencin mešal v olje in ne nafta. To bo šele spiralo valje.

33112_1.png

Napisano

Mi je zanimivo, da se ta rubrika imenuje"mojster Pelko odgovarja in svetuje"a odgovarjajo vsi drugi, razen pelkota. 😄

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Zadnja sporočila

    • Drugače tudi ves pleh ni enak. Imaš tisto kar je kot Trimo varianta in izpeljanke, ki gre od kapa do slemena in če ni v redu in pravilno pritrjeno, potem vse potrga - največkrat so to šole, vrtci. Drugo so pa kovinske kritine tipa Gerard, Metrotile, Dekra, ki je pa iz manjših kosov in je vsak pribit v letev v smeri naklona kritine - tam ko je za 1 cm zakrivljena, tako da ujameš spodnji in zgornji komad.
    • Pred kakšnim desetletjem sem videl na kakšen način je olupilo streho s Cojzove koče na Kokrskem sedlu. Pleh je potgalo po kvadratnih decimetrih, samo če bi bil priliman po celi površini, bi ostal. Takrat je podrlo tudi stolpič za ventilator, ki je bil konkretno sidran z zajlami.  Ko je sila, je ni sile ki bi to silo zadržala. 
    • https://forbes.n1info.si/posel/odkrili-enega-najvecjih-evropskih-nahajalisc-nafte-v-zadnjem-desetletju/https://forbes.n1info.si/posel/odkrili-enega-najvecjih-evropskih-nahajalisc-nafte-v-zadnjem-desetletju/  
    • Pločevina je odlična in trpežna kritina, če je primerno privijačena - in en vijak na kvadratni meter NI primerno privijačena.   Težava je samo, da ko preživi določeno število viharjev in nekaj vijakov malo popusti, jo sname pa celo v kompletu... Verjemite mi, vem, kaj pišem. Pri nas na vrhu hriba, kjer burja jemlje zalet za Vipavsko dolino, je streha držala več kot 20 let in nikoli ni bilo čisto nič. Tudi žled in toča je nista prebila. Ko je bilo pa enkrat preveč, je snelo pa eno stran komplet od slemena do žleba po celi širini hiše in jo celo odneslo na tla pred garažo...
    • A to so samo trenirali al so hoteli lastnici dat kakšen namig?     Zamaskirani mladi razbili stekla vhodnih vrat stanovanjske hiše v Ajdovščini, prižgali baklo in se razbežali - Robin WWW.ROBIN.SI Z novogoriške Policijske uprave danes poročajo o nenavadnem dejanju vandalizma, ki ga obravnavajo ajdovski policisti. Pet, zaenkrat še neznanih fantov, z rdečim  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.