Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 45 minutami je Alex napisal:

Ne, to je postala tema kavč "stručkotov". 😄

a zato se tolk trudiš... :hudicek:

  • Všeč 2
  • Haha 3
  • Ljubim 1

33112_1.png

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

0ila

da malo javim situacijo

po menjavi ketn in novega olja Supra-X 0W20 avto zelo tiho deluje

opazam da jr padla poraba na 5.8 prej bila 6.3

rekurperacija se izvaja med 270 do 290 km

res je da delam dnevno 80 km od tega 60 km avtoceste kjer ga ne šparam

upam da tako ostane

lp

  • Všeč 4
  • Zmeden 1
Napisano
dne 18. 6. 2021 ob 21:28 je Jest napisal:

Pelko itak sploh tukaj sploh ne sodeluje… To je Borutova tema… ;) Preberi prvo sporocilo tej temi…

Ja kadar obstaja kakšna težava, potem dr. Pelku pišem vprašanje. Je pa res, da zadnje čase bolj površno spremljam to temo :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
pred 11 urami je Tine1966 napisal:

0ila

da malo javim situacijo

po menjavi ketn in novega olja Supra-X 0W20 avto zelo tiho deluje

opazam da jr padla poraba na 5.8 prej bila 6.3

rekurperacija se izvaja med 270 do 290 km

res je da delam dnevno 80 km od tega 60 km avtoceste kjer ga ne šparam

upam da tako ostane

lp

 

Hmh, glede na to da imaš dizla, upam da si se zatipkal, ker Olje Supra-X 0w20 je samo za bencinske Skyactive-X motorje!!!

Za dizla to olje sploh ni primerno in bo ketna spet šla v k...plus tega še dpf ne bo dobro prebavljal tega olja.

Primerno olje za dizal je Mazda Original Oil Supra DPF 0w30 ali Ultra DPF 5w30!!!

Priporočam bolj Ultra DPF 5w30, zaradi mešanja olja z gorivom in boljših mazalnih sposobnosti, s tem tudi boljša zaščita same ketne, odmičnih....

  • Všeč 2
  • Ljubim 1

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Tako kot je @Aless napisal, čimprej menjaj če nočeš dodatnih stroškov 0w20 je za hibridna vozila in skyactiv x motorje, za dizla niti pod točko razno.

Napisano (urejeno)
pred 22 urami je Tine1966 napisal:

0ila

da malo javim situacijo

po menjavi ketn in novega olja Supra-X 0W20 avto zelo tiho deluje

opazam da jr padla poraba na 5.8 prej bila 6.3

rekurperacija se izvaja med 270 do 290 km

res je da delam dnevno 80 km od tega 60 km avtoceste kjer ga ne šparam

upam da tako ostane

lp

Poleg male "ketnice" za vodno pumpo še kakšno ketno? Pri keterih km, 180.000?

Popravljeno od Janez007
Napisano (urejeno)
pred 23 minutami je Brane napisal:

Ti ,ti, Janez 007 je treba it prej spat , mala ketnica je za črpalko olja in  ne vode

Ojej, kakšna napaka.  🤭

A kdo ve, pri katerih km jo je že odtrgalo, že kakšnemu pred 150.000 km?

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 3 urami je Tine1966 napisal:

To olje naj bi dajali v vse Mazde, tak so zagarantirali na Mazdi,ker sn bil zacuden da 0W20

 

Kateri servis to?? Pooblaščeni?

Ti imaš dizla ali?? 

Sem zdaj šel še enkrat preverjat in za DIZLA 0w20 ni dovoljeno! 

 

To novo olje Mazda Original Oil Supra-X 0w20 je bilo razvito posebej za Skyactive-X bencinske motorje, je pa dovoljeno z strani Mazde za Skyactive-G. 

Za dizle to olje ni primerno in ne ustreza specifikacijam ki jih zahteva Mazda za dizelski Skyactive-D motor. 

Če so ti v dizla vlili Supra-X 0w20 bi jaz zahteval menjavo za Ultra DPF 5w30 ali Supra DPF 0w30. 

Spodaj imaš izsek glede olja iz navodil za uporabo za Mazdo 6 in CX-30. 

Priložil sem tudi tehnični list od Mazdinega olja Supra-X 0w20, kjer tudi piše da je to olje samo za bencinske motorje. 

 

Screenshot_20210703_102558_com.google.android_apps_docs.thumb.jpg.6d9367d69498829e09f11e419518f84b.jpg

 

681C0AC2-0C7D-461F-9DA0-77A50D0C3D42.png

Screenshot_20210703_104057_com.google.android.apps.docs.jpg

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano
pred 23 minutami je Aless napisal:

 

Kateri servis to?? Pooblaščeni?

Ti imaš dizla ali?? 

Sem zdaj šel še enkrat preverjat in za DIZLA 0w20 ni dovoljeno! 

 

To novo olje Mazda Original Oil Supra-X 0w20 je bilo razvito posebej za Skyactive-X bencinske motorje, je pa dovoljeno z strani Mazde za Skyactive-G. 

Za dizle to olje ni primerno in ne ustreza specifikacijam ki jih zahteva Mazda za dizelski Skyactive-D motor. 

Če so ti v dizla vlili Supra-X 0w20 bi jaz zahteval menjavo za Ultra DPF 5w30 ali Supra DPF 0w30. 

Spodaj imaš izsek glede olja iz navodil za uporabo za Mazdo 6 in CX-30. 

Priložil sem tudi tehnični list od Mazdinega olja Supra-X 0w20, kjer tudi piše da je to olje samo za bencinske motorje. 

 

Screenshot_20210703_102558_com.google.android_apps_docs.thumb.jpg.6d9367d69498829e09f11e419518f84b.jpg

 

681C0AC2-0C7D-461F-9DA0-77A50D0C3D42.png

Screenshot_20210703_104057_com.google.android.apps.docs.jpg

Jaz ga nebi dal niti v g niti v x engine, tako kot si že velikokrat napisal kot voda sploh pri mešanju z bencinom 😕 . Pri toyotah so kar težave s temi ow20 olji na hibridih se pojavljajo težave s kondenzom in gorivom v olju, zato gredo pocasi nazaj na 5w30.

Napisano

se oproscam za zmedo

ravno sedaj mi je šef sprejema na servis poslal odgovor da mi niso dali tega olja ampak

MAZDA DEXELIA 5W30 DPF (208)

do zmesnjave je prišlo, ker sem dobo dobropis saj je predračun bil visji od cene servisa zato so mi dali kanglo olja tega tipa

madonca kar fajn sn bil v dilemi

je pa zanimivo da sedaj avto gre bol tiho in manj troši 

je možno da so sedaj drugačne nastavitve kot so bile pred menjavo ketn? 

lp Tine

  • Všeč 1
  • Zmeden 1
  • 7 mesecev kasneje...
  • 2 tedna kasneje...
  • 5 mesecev kasneje...
Napisano

Pojavilo se je eno vprašanje, ampak ki čem, sm kmet an s hribu doma, pej nimam pojma o tem. Kej bi lohko kdo šu do majstra anu malčk povprašu, ki je s to rečjo. Al pa če kdo drug ve...

 

Torej, najprej razložim nekaj o kotlih za centralno ogrevanje. Ve se, da kotli ne smejo biti predimenzionirani, ker potem ne delajo s polnim izkoristkom pa se v njih samo saje nabirajo. Skoraj je boljše, če je kotel za centralno ogrevanje malo poddimenzioniran, ker mu manj škodi neprekinjeno delo na polno moč kot pa dolgotrajno delo s polovično močjo...

 

Na tem forumu se je precej govorilo o težavah dizelašev, zamašenih filtrih trdih delcev, saj v kolektorjih in podobno.

 

Vse skupaj mi je zanimivo, ker jaz z dizelaši nimam nobenih težav in tečejo kot švicarska ura.

 

Opazil pa sem še eno reč: jaz imam 105 kW dizelaše, večina tu pa omenja 137, še raje 143 kW motorje. Ko jaz za moje Mazge pripnem prikolico in poženem domov v hribe, se ti motorji prepihajo in prezračijo. In še nisem opazil nekega hidega pomanjkanja moči. Zato si ne predstavljam, kaj bi moral početi, da bi polno izkoristil 143 kW.

 

Če se torej tako močan motor vozi s 50% močjo, a se v njem ravno tako nabirajo saje kot v predimenzioniranem kotlu za centralno ogrevanje?

Bi bilo težav manj, če bi imelo enako vozilo v enakih razmerah polovico šibkejši motor?

Bi se filter trdih delcev bolj mašil, ker se saje ne bi nabirale v kolektorju ampak bi jih porinilo naprej?

Če bi bil motor šibkejši, bi moral delati pod večjimi obrati, kar pomeni večjo hitrost izpušnih plinov in vsega, kar nosijo s seboj...

 

In zdaj vprašanje: a je pri avtu ravno tako pomembna ustrezna izbira moči (da ni predimenzioniran, mogoče raje malo poddimenzioniran) kot pri kotlih za centralno ogrevanje ali to vse skupaj nima bistvenega vpliva?

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano

Če bi ti imel moderen "ekološki" motor bi se vsakih 100kkm ukvarjal z istim problemom. Tako je pa tvoj verjetno EURO 4 in posledično bolj umazan a lažji za vzdrževanje.

33112_1.png

Napisano

Pri avtu je bolje da imaš višek moči kot pa premalo. 

Drgač imam pa doma toplotno črpalko in je tudi bolje da je malo bolj močnejša, kot pa premalo.

 

  • Všeč 5
  • Začuden 1
  • 5 mesecev kasneje...
Napisano
pred 41 minutami je BarneyStinson napisal:

Pozdravljeni!

 

Kakšno je kaj mnenje glede 1.8 motorja, 116 km (bencinar)? 

Rada se pojavi povecana poraba olja, predvsem pri visjih km, ne pri vseh so pa malenkost bolj podvrzeni porabi olja, drugace brez tezav. 

Napisano
Pred eno uro je BarneyStinson napisal:

Pozdravljeni!

 

Kakšno je kaj mnenje glede 1.8 motorja, 116 km (bencinar)? 

Če so resnični prevoženi km-ji, ne bo težav.

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
Pred eno uro je BarneyStinson napisal:

Pozdravljeni!

 

Kakšno je kaj mnenje glede 1.8 motorja, 116 km (bencinar)? 

Barney, daj povej za katero generacijo motorja te zanima ker v 626 je bil motor neuničljiv potem v mazdi 6 in teh novejših je pa lahko popil nekja olja

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano (urejeno)
dne 2. 8. 2022 ob 13:43 je Slivka napisal:

In zdaj vprašanje: a je pri avtu ravno tako pomembna ustrezna izbira moči (da ni predimenzioniran, mogoče raje malo poddimenzioniran) kot pri kotlih za centralno ogrevanje ali to vse skupaj nima bistvenega vpliva?

Hja. Verjetno premočni tud niso fajn, če niso redno prezračeni.

 

Poznam pa zgodbe ko so zelo švohne preobremenili. Gor prikolica, pun kuferaum pa na morje in so mašino prežgali. Celo nekje imam v glavi, da je tudi en mehanik nekaj na zurnal24 pisal o tem....

Popravljeno od godlike

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Hvala še enkrat😃👍...si "priden" za nas lenuhe😄   Imajo pa "drugačne" stroške....sosedu,k ima montažo senčil,tend itd...so vlomili v kombi in ga čisto izpraznili🤨...je ta "šport" med privatniki kar priljubljen...tudi na gradbiščih si med sabo kradejo kot srake...od danes na jutri kupiti vso potrebno orodje je pa kar huda😳       Kot obljubljeno predstavljam Metabo SXE 450 Turbo Tec   SXE 450 TurboTec (600129000) Orbitalni brusilnik | Metabo električnaročna orodja WWW.METABO.COM SXE 450 TurboTec (600129000) Orbitalni brusilnik Metabo - visoka kakovost, zanesljivost in vzdržljivost. Oglejte si Metabo program...   Kot rečeno nekaj posebnega na trgu orbitalnih brusilnikov. Je v bistvu v najvišji zmogljivostni kategoriji,in za razliko od podobnih konkurentov,kateri so pogosto v obliki "konstrukcije kotne brusilke" ali nizkih modelov ala Mirka ponuja tehnično posebnost. Gre za to,da podobni "naj naj"-modeli (Makita,Festool,Bosch,Mirka ipd.) ponujajo le eno velikost nihajnega orbitalnega kroga.Redko in le najbolj dragi modeli ponujajo še t.i.direct drive pogon,kjer motor direktno poganja orbitalni mehanizem. posledica tega so veliko višji obrati krožnika in z tem hitrejši odvzem materiala,a orbitalni nihajni krog ostaja enak. Pri takšnih strojih imaš kot kupec običajno na izbiro nakup stroja z 2,5mm (za fino obbdelavo) ali z 5mm nihajnega kroga (za močnejši odvzem materiala). Tista "direct drive" funkcija pa je odvisno od modela pogosto neuporabna,ker tam nastajajo višje temperature,kar pa hitro uniči "ježka" brusne plošče.   Pri tej Metabo brusilki je pa drugače. Vsaj ne,da bi vedel🙄,a mislim,da tega ne ponuja nuhče🧐. Gre za mehanizem,kjer lahko preklopiš z 2,6mm na 6,2mm nihajnega kroga. Poleg tega pa ta stroj ponuja t.i.Turbo funkcijo,ki premosti regulacijo motorja,in poveča obrate na max. 11.000 obratov/min.,in vseeno "nedirekten" prenos preko elastične drsne spojke iz motorja na ploščo,kar pomeni nižji obrati ob večjih obremenitvah,kar pa je dobro za življensko dobo brusne plošče. Torej vse,kar ponujajo drugi,in še "dva stroja v enem".😃 Je pa res,da je to stroj "klasične" oblike,in da ima seveda "svojo težo"(2,2kg). Torej je namenjen bolj brušenju,kjer nalega na material v ravnini oz. brušenje v vertikali in "nad glavo" hitro predstavlja fizični napor. Je pa stroj izjemno tih in prijeten za delo,ker ne povzroča veliko vibracij ohišja. Zame-tista "ultimativna brusilna mašina",ker "majhnega in lahkega" (Makita BO5010) že imam. Torej Metabo SXE450 TurboTec je stroj,ki je lahko "nežen"za fino obdelavo in če je treba tudi "na pes mater" še preden moraš zagrabiti tračno brusilko. Prav neverjetna pa je mirnost stroja,kar se lepo vidi pri drugem videu,kjer ga tip drži le za kabel (@3:38)😲...odsesavanje prahu v vrečko pa tudi-prav neverjetno (@5:42 naprej)😍   Kupil tukaj👍 za 174,35€ z našim ddv in ptt https://www.baumarkteu.de/metabo-600129000-sxe-450-turbotec-exzenterschleifer-350-w-64151   Dost klobase😅      
    • Imaš prav...a si tudi vprašal   Smo ljudje,ki znamo z alkoholom...so pa ljudje,ki ne znajo z alkoholom. Tam so drugi problemi v ozadju,oz. alkohol tam ni primarni problem. Tam človek zasvojen z alkoholom zaradi drugih problemov vedno znova in znova podleže,in se iz tega ne zna izkopati. Vsaj jaz alkohol razumem kot tist "rahel sunek v hrbet" ko že tako ali tako stojiš na robu prepada in "loviš ravnotežje....ali zaradi nizke samozavesti,samopodobe,izgubljenosti,"tečne babe" doma,travm itd...spisek je neskončen.   Ko si vprašal "do kje" Točno tako. Jaz bi dodal,da je tako dolgo OK,dokler ne vpliva na čisto nikogar drugega...neglede koga!!!....a takrat najbrž ne moremo več govoriti o "pijancih" ampak o takih ki znajo z alkoholom.
    • Ford pravi da nad 150km/h naj pumpam na max load.
    • Pejdi na avtocesto stisnt do blokade, pa bo prišlo avtomatsko na 2,5 bar 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.