Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 20 minutami je Tine1966 napisal:

Katero olje priporočate za mojo Mazda 6 letnik 2015 CD 150?

 

Jaz sem po par probanih oljih pri kilometrini, zelo podobni tvoji, bil še najbolj zadovoljen s tole "formulo":

OLJE-DG.SI

Mobil 1 ESP Formula 5W-30 je sintetično motorno olje, ki skrbi za podaljšano življenjsko dobo in vzdrževanje učinkovitosti sistemov za...

 

Sicer ti pa priporočam, da skrajšaš interval menjave olja na vsaj 15.000 km ... Tudi "čez palec" nasvet mehanikov je, da se avtomobilom, ki imajo 200.000+ km prepolovi interval menjave olja, sploh dizlom.

Napisano

Tudi jaz se pridružujem nasvetu da zmanjšaš interval na 15000km. Servis fill bi naj bil 5,1 litra. Olje bi jaz dal enako kot je bilo do sedaj v motorju, ce mu pase nebi menjaval. Drugače za dizle mazde so člani kot so že napisali ugotovili paše tudi motul. Glede mobila pa imam izkušnje na mercedesu kjer mu je 5w30 esp res odgovarjal. Jaz če bi imel v planu menjat znamko olja bi razlišljal tudi o shellu.

Glede olj je pa majster na forumu @Aless .

Napisano (urejeno)

Jaz bom verjetno tudi sedaj prvic po 270.000 km dal mobile ESP formulo, namesto original mazda :)

Popravljeno od Scr3am
Napisano
pred 18 urami je Tine1966 napisal:

Pozdravljeni

Sedaj sem preveril nivo olja in je pod sredino med min in max.

Servis je predviden konec aprila - začetek maja.
Letno delam 20000 km mogoče kak km več,trenutno imam 211000 km.

Katero olje priporočate za mojo Mazda 6 letnik 2015 CD 150 ?
Letos nameravam sam kupiti olje,ker mi je malo drago pri originalnem serviserju,dali pa so mi

DEXELIA 5W30 DPF (208).

 

Mazda olje je ok, ampak delaj servis na 10-15 tisoč prevoženih, sploh ker imaš težave z EGR

Napisano

Mogoče kdo ve OEM številko DPFja za Mazda 6 - 2.2d, avtomatik, 2015 letnik, facelift verzija - a je ena od teh:

SH152050AX

SH01182B2

SH0110R31

SH152050XA

 

Hvala že vnaprej.

Napisano
pred 4 minutami je Hixxy napisal:

Mogoče kdo ve OEM številko DPFja za Mazda 6 - 2.2d, avtomatik, 2015 letnik, facelift verzija - a je ena od teh:

SH152050AX

SH01182B2

SH0110R31

SH152050XA

 

Hvala že vnaprej.

A boš kupil novi dpf? 🤔

 

 

Napisano

Kaj pa se je zgodilo, si ga zabil?

 

Kaj pa če vprašaš Strajnarja, koliko je vložek - zna bit cenejše in seveda koliko časa je garnacija.

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Sem se z dr. Pelkom malo pogovarjal o dizlih (ta je moj prvi) in debata nanese na strošek preventivne obnove visokotlačne črpalke, je Simon rekel je to ponavadi strošek okrog 300€, odvisno od tipa in stanja vozila.

 

To se mi ne zdi nek velik strošek, če pomislim kakšne zverinske stroške potegne za sabo, če se pokvari visokotlačna črpalka. Marsikatero starejše vozilo takoj ekonomska totalka.

 

Kakšne so vaše izkušnje s to zadevo in kako gledate na preventivno obnovo? :)

 

LP! Borut oz. Zmaj :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
pred 4 minutami je Z M A J napisal:

Sem se z dr. Pelkom malo pogovarjal o dizlih (ta je moj prvi) in debata nanese na strošek preventivne obnove visokotlačne črpalke, je Simon rekel je to ponavadi strošek okrog 300€, odvisno od tipa in stanja vozila.

 

To se mi ne zdi nek velik strošek, če pomislim kakšne zverinske stroške potegne za sabo, če se pokvari visokotlačna črpalka. Marsikatero starejše vozilo takoj ekonomska totalka.

 

Kakšne so vaše izkušnje s to zadevo in kako gledate na preventivno obnovo? :)

 

LP! Borut oz. Zmaj :)

Glede mazde nimam izkušenj, na mercedesu sem pa jo obnavljal na 150000km, dobil pa se je prav kit tesnil takrat je stal 52€ in ene 3 ure časa sem porabil.

  • Všeč 1
  • Hvala 1
Napisano

Pregovor pravi: "If it ain't broken, don't fix it!"

N7rRRL1.jpg

Napisano
Pravkar je FuManchu napisal:

Pregovor pravi: "If it ain't broken, don't fix it!"

Dobro, s par izjemami, za katere dobro veš, da se bodo res pri določenih kilometrih pokvarile oziroma izrabile. 😊

 

 

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Danes grem s Simonom na kafe in ga lahko kaj vprašam, če koga karkoli avtomobilskega zanima, kasneje pa lahko kaj preko e-pošte posredujem, ni problema. :)

  • Všeč 2
  • Ljubim 1

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
pred 54 minutami je Z M A J napisal:

Danes grem s Simonom na kafe in ga lahko kaj vprašam, če koga karkoli avtomobilskega zanima, kasneje pa lahko kaj preko e-pošte posredujem, ni problema. :)

Pozdravi ga in ga vprašaj, če je že popravljal-servisiral kakšen X motor od Mazde in če se bo sploh lotil teh motorjev.... 😉

Hvala👍

Napisano

Je že imel opravka z X motorjem in je rekel si ne obeta nikakršnih težav. :)

 

ima fajn stroja pred hišo; Audi coupe 90

IMG_20230525_151127.jpg

IMG_20230525_151010.jpg

IMG_20230525_150958.jpg

  • Všeč 4
  • Ljubim 1
  • Hvala 1

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano (urejeno)
pred 16 urami je Z M A J napisal:

Je že imel opravka z X motorjem in je rekel si ne obeta nikakršnih težav. :)

 

ima fajn stroja pred hišo; Audi coupe 90

IMG_20230525_151127.jpg

IMG_20230525_151010.jpg

IMG_20230525_150958.jpg

Najprej hvala za odgovor👍,zanima me pa kaj je bilo narobe z X motorjem...🤔 

Sem vesel, da je tako optimističen, ker v tem motorju je že pow dizla.... 😁😉

Popravljeno od Bini
  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Pozdravljeni vsi skupaj. Imam nekoliko zapleteno situacijo z Mazdo CX5 2.2. AWD 2015, tako da če je kdo imel podobno izkušnjo ali pa ima kak nasvet bo več kot dobrodošel.. Dva meseca nazaj so na pooblaščenem servisu očistili celoten sesalni sistem. Drug dan je snelo sesalno cev za intercoolerjem, kar so potem rešili. Od takrat se zdi da ima avto vedno manj moči v nižjih obratih, vse do 2500 ko vskoči turbina. Pri pospeševanju v rahel klanec, po ravnini, se avto obnaša kot da ima mlinček 1.2.. ne vem kako opisati drugače. Včeraj mi je 2x vrglo ven napake SBS, DRSS, SCBS, TPMS, parkirno zavoro in DSC, vse pri gasu do podna in pospeševanju v 4. prestavi. Ko avto vgasnem in ponovno prižgem, napak več ni. Če je to povezano kako, ne vem. Na poblaščenem, kjer so servisirali, so na dopustu in bodo diagnostiko opravili šele v avgustu. Preventivno bom menjal filter goriva, prav tako pa je nivo olja nekoliko visok. Servis olja je bil opravljen marca, cca. 10.000 km nazaj. Kakšne druge opozorilne lučke na armaturi ni. Avto je prav "len", sploh ker je pred čiščenjem sistema šel precej boljše in nekako razviješ način vožnje, potem pa voziš podzavestno. Sploh pri npr. vključevanju na avtocesto, v rondo..., ker veš da je avto sposoben potegnit, ko to hočeš. Zdaj tega ni in je včasih nevarno.. K sreči imama še en avto, s katerim se vozim, Mazda je pa sedaj parkirana. Ne upam tvegati kakšnih poškodb motorja po nepotrebnem, ker se čuti kot da ga duši. Pod pokrovom je opaziti na enem spoju črne saje in se čuti kot da ven piha zrak - ne vem ali je to krivo, če povzroča kakšno izgubo tlaka. Iz druge strani je vidno da je vmes tesnilo, vseeno pa razmak ni enakomeren. Turbina se čuti ok, ko se pač vklopi, tako da ne verjamem da bi jo sneta cev poškodovala. Ne vem kako je z DPF ali EGR, lučka sicer ne gori. 

 

V glavnem, različni serviserji imajo različne teorije, nihče nič konkretnega. Prilagam sliko nivoja olja (je malo nad 2. luknjo in kak cm  pod X) in mesta kjer se vidijo saje. Pri dodajanju plina se zdi kot da je slišati dročnike, avto pa kot da se matra. Olje je original Mazdino.

 

Če ima kdo kak predlog oz. ve kaj bi bila težava, bom zelo vesel. 

 

Lep pozdrav,

K.

20230724_195653.jpg

20230723_191922.jpg

Napisano

Tole je nekaj narobe pri veliki turbini in kot kaže ne preklaplja med veliko in malo in zato v nizkih obratih ni moči. Sicer nisem mehanik ampak bi rekel, da so neki zajebal ne preusmerjevalnem ventilu in ta zdej ne deluje. je Pa en del palčke, ki opravlja to delo, da krmili ventil ravno tam nekje pri intercoolerju, če se ne motim, tako da če so drkal intercooler so lahko tud še kaj drugega sneli.

33112_1.png

Napisano
pred 41 minutami je Boss napisal:

Tole je nekaj narobe pri veliki turbini in kot kaže ne preklaplja med veliko in malo in zato v nizkih obratih ni moči. Sicer nisem mehanik ampak bi rekel, da so neki zajebal ne preusmerjevalnem ventilu in ta zdej ne deluje. je Pa en del palčke, ki opravlja to delo, da krmili ventil ravno tam nekje pri intercoolerju, če se ne motim, tako da če so drkal intercooler so lahko tud še kaj drugega sneli.

Hvala! Nisem razmišljal da je twin turbo.. Ima precej smisla, ker ravno v nizkih obratih ne gre nikamor. Ko je snelo sesalno cev (na avtocesti) je precej počilo zarad sprostitve tlaka. Sicer se je avto ustavil par 100m za tem in nato z vleko do pooblaščenega. Ko so cev nazaj namestili so zagotovili da do poškodb turbine zaradi tega ni oz. ni moglo priti ter da je z avtom po testni vožnji vse v najlepšem redu. Ker avto vozima izmenično nisem takoj opazil, čeprav se je obema zdelo da ne gre tako kot bi moral, glede na to da je cel sistem očiščen. V zadnjem tednu pa je pri nizkih obratih čist brez moči oz. navora.. Si mislim da verjetno ni dobro opraviti kakšne vožnje z njim v takem stanju? Ravno v naslednjem tednu imama čist druge poti, ampak...

@Janez007 zagotovo reklamiram, sem že bil v kontaktu. Bom počakal da se mehaniki oz. diagnostik na pooblaščenem, kjer so to delali, vrne z dopusta in ponovno pregledajo vse pa da dobim info kaj se sploh po njihovem dogaja. 

Napisano
pred 1 uro je Klemem napisal:

Hvala! Nisem razmišljal da je twin turbo.. Ima precej smisla, ker ravno v nizkih obratih ne gre nikamor. Ko je snelo sesalno cev (na avtocesti) je precej počilo zarad sprostitve tlaka. Sicer se je avto ustavil par 100m za tem in nato z vleko do pooblaščenega. Ko so cev nazaj namestili so zagotovili da do poškodb turbine zaradi tega ni oz. ni moglo priti ter da je z avtom po testni vožnji vse v najlepšem redu. Ker avto vozima izmenično nisem takoj opazil, čeprav se je obema zdelo da ne gre tako kot bi moral, glede na to da je cel sistem očiščen. V zadnjem tednu pa je pri nizkih obratih čist brez moči oz. navora.. Si mislim da verjetno ni dobro opraviti kakšne vožnje z njim v takem stanju? Ravno v naslednjem tednu imama čist druge poti, ampak...

@Janez007 zagotovo reklamiram, sem že bil v kontaktu. Bom počakal da se mehaniki oz. diagnostik na pooblaščenem, kjer so to delali, vrne z dopusta in ponovno pregledajo vse pa da dobim info kaj se sploh po njihovem dogaja. 

Da ni šla loputa na mali turbini? Znana hiba zaradi precej amaterske original  izvedbe. Skupaj jo drži le mali zatič, ki ima na, sredini premer 3 mm in rad poči. 

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tako samo zgleda.....  Bi bilo pa fino, da bi blo tako.... 
    • katerega priporočaš za iphone
    • Ker se je preselil v Ljubljano, mora plačevati dražje avtomobilsko zavarovanje WWW.ZURNAL24.SI Zaradi selitve se mu je podražilo avtomobilsko zavarovanje. Kako to pojasnjuje zavarovalnica?   Do kam bo šel pohlep?   Me zanima, kako bi ljudje pogledali, če bi jaz rekel: "Kilo puranjega mesa je po 8€, razen za tiste iz Ljubljane je po 12€, ker je to mesto bolj rizično..."
    • Pozdravljen, bi lahko se meni posredoval kontakt mehanika ? Hvala !
    • Precej debate je v smislu avtomobilisti proti motoristom. Obstaja Priporočilo za avtomobiliste, ki bi ga vsi vozniki morali imeti ves čas nalepljenega v vozilu in ga prebrati pred vsako vožnjo. Ker smo skupina dinamičnih, odgovornih ljudi in so vaše škatle na štirih kolesih ovire na cesti, je treba določiti osnovna pravila na cesti za boljše razumevanje med motoristi in avtomobilisti: Prvič: Cesta je za motoriste. Avtomobilisti si jo lahko izposodijo v zimskem času in v zelo slabih vremenskih razmerah - takoj, ko se vreme izboljša, pripada cesta motoristom. To izhaja iz preprostega in razumljivega vidika: - To je motoristična sezona. Zato izraz "sezona" - Za motoriste je cesta namenjena svojemu prvotnemu namenu: da se peljejo. Avtomobilisti želijo priti le od A do B. Kdor vozi izključno avto, mora pred vožnjo vsaj enkrat prebrati in vsaj desetkrat ponoviti: "Na cesti sem ovira." Te vrstice so zato tudi namenjene avtomobilistom. Drugič: Motorist nikoli ne vozi prehitro, ampak vedno hitrost prilagodi prometni situaciji. Ko se nenadoma pojavi motorist, je to samo zaradi preprostega dejstva, ker ste počasna ovira, zato ne zavirajte nenadoma in ne delajte nenadnih sunkovitih premikov z vozilom. Vozite skrajno desno in poslušajte svojo priljubljeno radijsko postajo, si zraven prepevajte, samo ne bodite nam na poti, z vašimi 120 km/h... Tretjič: Če se vam motorist pripelje nasproti po vašem voznem pasu, ni bil lahkomiseln - iskal je idealno linijo. Bodite pripravljeni in poskusite tudi vi predvideti idealno linijo iz nasprotne smeri in ne vozite po njej. Naredite prostor. Če se zgodi nesreča, je v bistvu kriv avtomobilist. To je motoristična sezona - še enkrat, da se spomnite... Četrtič: Če želite, da se vaša hči vozi z nami, morate poskrbeti za ustrezno prehrano. Na zadnji sedež ne spada vse. Ne sme imeti več kakor 1,80 m in ne več kot 50 kg, mora pa imeti čvrste prsi, ki se jih čuti skozi kombinezon ob zaviranju. Če vaša hči ne izpolnjujejo teh zahtev, ste sami krivi, da nima dostopa do raja. Kljub temu ji morate po 18. letu plačati vozniški izpit za avto in za motorno kolo. Petič: Kdor v zastoju stoji na sredini vozišča, ovira napredovanje reševalnih vozil in motoristov. Kdor odpira vrata ali vozi cikcak, pravi glasno: "Imam malega." Pomislite na to izjavo in se držite desno – izpraznite sredino. Zastoj je tekoč promet s hitrostjo, ki je manjša od 120 km/h. Šestič: Zavorna pot! Če se motorist zravna, je to, kot če vi z vso silo stopite na pedal zavore svoje škatle. Če zagledate zavorne luči motorista, morate vi že stati! Sedmič: Če slučajno vidite našega tovariša na cesti zraven gorečega stroja, potem obvestite 112, označite mesto nesreče in poglejte, ali je stroj možno rešiti, ne da bi ga bolj poškodovali. Če imate pa neustavljivo željo, da bi tovarišu pomagali, NIKOLI ne snemajte čelade. Osmič: Če morate ustaviti pred rdečo lučjo, se držite desno, tako, da lahko tudi motorist pride v prvo vrsto. Iz vljudnosti, saj, ko boste vi prestavili v 2. prestavo, motorista ne bo več videti in zato ni razloga, da stojite sami v prvi vrsti. Devetič: Srečanje motoristov je vedno v slikovitih in čudovitih krajih. Tam lahko vedno pričakujete zelo hitre motorje iz vseh smeri. Če vas to moti, ostanite na lep in sončen dan preprosto  doma. Če tega ne želite, ampak želite vseeno priti od A do B, uporabite avtocesto. Že ime pove, da je ta za avtomobile. Ostanite tam. Vozite kamorkoli želite, vendar ostanite na avtocesti.  Ampak tudi tam vozite kolikor morete desno - vedno računajte na motorje s hitrostjo blizu 300 km/h - ne dirkamo, samo čim prej želimo videti čudovite kraje zraven avtocest. Dragi avtomobilisti, poskusite se držati zgoraj navedenih pravil oziroma prijateljskih predlogov, pa nam bo vsem lepše.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.