Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Tale zastonjkarska zgodba se končuje. Sicer je bilo pa to jasno takoj, ko bo v uporabi dovolj EV-jev. Ampak cifre pa so, da te sezuje.

 

Mi je pa smešno kake buče prodajajo, da je povprečna poraba EV-ja 17kWh/100km. Jaz uporabljam različne električarje pa pod 20kWh/100km težko prideš. Pri 130km/h se cifra giblje tam nekje med 25 (avtomobili) - 28kWh/100km (SUV-i).

 

Torej pri 130 na uro bo pri 22kW polnjenju 6,5€, kar je skoraj enako kot pri dizelašu. Mazda 6 dizel porabi pri tej hitrosti 6l/100km, kar je pri današnjih cenah okoli 7€. Se pravi tam tam.

 

Pri hitrih polnjenjih pa 12€ oziroma pri najhitrejšem celo 18€.

 

Da se ti EV splača moraš dejansko polnit doma pri tem pa je zelo dobro, da imaš oreng veliko baterijo, ker recimo tale od Mazde MX-30 je s 35kWh pač smešno mejhna za resno uporabo, saj iz Ljubljane prideš jedva do Bleda in nazaj po omejitvah.

 

 

  • Všeč 5
  • Ljubim 1

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Norvezani se sedaj tolcejo po glavi. To je drzava ki je polna tesel, ki so bile subvencionirane. Te periode je sedaj mimo.....stroski so sedaj vecji kot s klasiko, po vrh vsega sedaj placujejo se veliko vecje cestnine, ker so ravno zaradi elektricarjev uvedli obrabo cest na težo avtov.

  • Všeč 3
  • Zmeden 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zadnje čase opažam, da se je trend pri EV obrnil v smer vozil z veliko močjo in realno porabo >> 30kWh/100 km (Porsche Taycan, Audi ..), kar je verjetno v nasprotju z idejo o globalni zmanjšani energetski porabi; to elektriko je pač potrebno nekje proizvesti, ne gre vse z obnovljivo energijo. 

Je pa res, da je to še vedno manj, kot porabijo vozila z diesel motorji, D2 je cca 9,8 kWh/l, torej pri porabi 6l/100 km cca 60 kWh/100 km.

Ja,cena 1kWh elektrike na hitrih polnilnicah ni poceni, kot zgeda na prvi pogled.

 

  • Všeč 1
  • Zmeden 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Dolgoročno bomo še pogrešali naše dizel motorje, ko bo šla cena elektrike v nebo. Po moje ne bo sama elektrika v avtih  ampak razni hibridi bodočnost. Vsaj sam bi prej zaupal kombinaciji in bi bil bolj miren, ko bi šel na pot. In bi recimo vozil po avtocesti na klasična goriva po mestu (za v službo recimo) pa na elektriko. 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 5 urami je Carot napisal:

Zadnje čase opažam, da se je trend pri EV obrnil v smer vozil z veliko močjo in realno porabo >> 30kWh/100 km (Porsche Taycan, Audi ..), kar je verjetno v nasprotju z idejo o globalni zmanjšani energetski porabi; to elektriko je pač potrebno nekje proizvesti, ne gre vse z obnovljivo energijo. 

Je pa res, da je to še vedno manj, kot porabijo vozila z diesel motorji, D2 je cca 9,8 kWh/l, torej pri porabi 6l/100 km cca 60 kWh/100 km.

Ja,cena 1kWh elektrike na hitrih polnilnicah ni poceni, kot zgeda na prvi pogled.

 

 

Ja tale podatek sem že videl in je vedno namenjen manipulaciji ter poveličevanju EV-jev. Namreč ne pove ničesar pametnega le to, da boža ego kupcev EV-jev. Za lastništvo te v končni fazi zanima le in samo kolk te zadeva na koncu stane ne pa to, da je izkoristek ICE motorjev pač le tam v rangu nekje 30% medtem ko je EV nekje okoli 90%.

 

Ampak dejansko je verjetno za te čase najboljša izbira PHEV. Lahka baterija s kapiciteto nekje za 40km vožnje, kar zadošča večini uporabnikov za dnevne migracije po mestih. Za vse ostale vožnje pa skrbi ICE motor, ki omogoča normalno mobilnost in skupaj z elektromotorjem niža porabo.

  • Všeč 2
  • Ljubim 1

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Na začetku sem bil kr navdušen na električnimi avti, zadnje čase pa me kr mineva.

Električarji so absoluto predragi, majhen domet, vprašljivo dolgoročno trajanje baterij, extra dolgo polnjenje,...zdaj še dražje polnilnice... Kaj na koncu ostane v prid električarjem?? 🤔

Edina prednost je če imaš svojo sončno elektrarno in dosti vožnje po mestu, takrat se res voziš skoraj zastonj. 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 3 tedne kasneje...
cf4d6075cbaec3d0ed10-izpusti-co2-predpis
SIOL.NET

Evropska unija se odloča, ali naj prihajajoči emisijski standard Euro 7 začne nadzorovati realne izpuste emisij kar neposredno iz avtomobila skozi njegovo celotno obdobje uporabe. Nova pravila bi lahko imela...

Mogoče ni ravno prava tema, ampak s5 protežiranje e vozil ... ti birokrati v Bruslju res izgubljajo stik z realnostjo.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 3 tedne kasneje...

Men se slabša kot kaže... EV pa še SUV za povrh. AMpak tale KIA EV6 dejasnko celo zgleda, performance in domet pa na nivoju superšportnikov. Ampak takle SUV bi pa celo imel. sramezljiv

 

 

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 11 urami je Boss napisal:

Men se slabša kot kaže... EV pa še SUV za povrh. AMpak tale KIA EV6 dejasnko celo zgleda, performance in domet pa na nivoju superšportnikov. Ampak takle SUV bi pa celo imel. sramezljiv

 

 

To ti je všeč zato ker hočes zmagati na poraba izzivu. Pa zato k nima prečk.

  • Všeč 1
  • Haha 3
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 4 urami je Nejc1986 napisal:

To ti je všeč zato ker hočes zmagati na poraba izzivu. Pa zato k nima prečk.

 

AMpak res... k nima prečk zgleda dejansko OK. Šele zdajle opazil, da jih nima, ker me ni nič motilo (ok mogoče bočna linija stekel je malce wierd)

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sem šele sedaj pogledal do konca video. To stvarco bi pa imel tudi jaz. Prvi električni SUV avto (poleg Porshea in audija) ki je lep, zmogljiv, uporaben...se moram it še enkrat testirat za kovid. 🤔

Popravljeno od Alex
  • Všeč 1
  • Haha 1

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

dne 13. 2. 2021 ob 15:00 je Alex napisal:

Dolgoročno bomo še pogrešali naše dizel motorje, ko bo šla cena elektrike v nebo. Po moje ne bo sama elektrika v avtih  ampak razni hibridi bodočnost. Vsaj sam bi prej zaupal kombinaciji in bi bil bolj miren, ko bi šel na pot. In bi recimo vozil po avtocesti na klasična goriva po mestu (za v službo recimo) pa na elektriko. 

Tako je, stavim na priključni hibrid.

Osebno bi potreboval vozilo s katerim naredim do 150km na elektriko, kar bi več kot zadostovalo moji klasični dnevni vožnji v službo in manjše aktivnosti po mestu, za vse ostalo (izleti, morje...) pa mi je čisto vseeno koliko bencina pokurim, saj ne grem vsak dan na daljšo vožnjo. Predvidevam, da večino lastnikov naredi največ km zaradi vožnje v službo in temu primerno bi mogli prilagoditi pogone, ne pa da posiljujejo ta električna vozila potem pa rabiš tri postanke da prideš cilja, pa treseš se kje boš našel električno pumpo.

 

  • Všeč 2
  • Ljubim 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 8 mesecev kasneje...
pred 36 minutami je AmpeR napisal:

Ko se naveličaš svoje Tesle.... ker ugotoviš, da je 20k€ preveč za novo baterijo. 

Lih ene 2 kg preveč dinamita so dali😆

 

 

 

Reciklaža elektrikarja.....🙈😃😂🤣

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 3 meseci kasneje...

Pravkar prebral, da je nadzvočni potniško letalo Concord v eni uri porabil 25.000 litrov goriva.

 

In zdaj bomo svet rešili, če bom jaz, ki porabim kakšnih 3000 litrov na leto, prešoltal na elektriko...

 

Se pa ne čudim veliki porabi. Je bil bencinar. Če bi bil dizelaš... :)

  • Všeč 1
  • Haha 2
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

dne 22. 12. 2021 ob 22:41 je AmpeR napisal:

Ko se naveličaš svoje Tesle.... ker ugotoviš, da je 20k€ preveč za novo baterijo. 

Lih ene 2 kg preveč dinamita so dali😆

 

A sem prav razumel, tipo je kupil rabljeno Teslo in so ga nategnili pri prodaji? V bistvu je skoraj ni vozil in se je ni mogel naveličat, ampak nova baterija bi stala pa večkratnik tržne vrednosti avta. Se pravi lose lose situacija... ne moreš popravit in ne moreš prodat pokvarjeno. Se pravi je to več ali manj edina rešitev in to bo očitno problem rabljenih električarjev.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

dne 12. 4. 2022 ob 7:10 je Slivka napisal:

Enkrat sem nekje slišal, da električnega avta ne prodaš ampak se ga znebiš...

Drži kot pribito!

Baterija ima omejeno življenjensko dobo.

Že pri Tomos E-Lite je problem ker ne deluje v kolikor ni original in je dražja kot je vreden komplet moped

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tako je, to sem pozabil omeniti. Po moje nočejo pisati, ker je toliko izvedb platišč in izvedba prirobnice na platišču vpliva na to, potem pa si mislijo išči, ker enostavno nočejo dati podatka od sebe. Lahko bi vsaj za svoje original izvedbe imeli, za orientacijo. Verjetno bi pa na original servisu dobil podatek za vsak avto, če bi vprašal in jih drezal naj malo poiščejo. Opazil sem pa, da je pri vulkanizerjih nekako po domače 13 kg za alu in 11 kg za jeklene. Enota Nm je že malo preveč, če jim omeniš, je srednja šola predaleč nazaj. 😁🤔   Mene sicer glede tega malo z rezervo jemljite. Za mene se vijaki začnejo nad M24, mogoče pogojno pri M20, vse ostalo je za cici mici vrtec. Od M24 naprej pa počasi človek ni več dovolj za zategovanje, enostavno ne sproduciraš dovolj sile na moment ključu, tudi če si Chuck Norris. No, matico lahko zategneš, samo na pravi moment, pa če je vijakov veliko, bo pa bolj težko. Tu se tudi že splača malo vmešati inženirju, drugje pri tistih sponkah za papir je brezveze.
    • Naš študent osvaja študentko iz sosednje stavbe. In mu jo je uspelo prepričat, da sta šla po malici še na sladoled.    Ker je v bližini šola, nam je uspelo prepričat enega mulca, da je šel do njiju z svojim zvezkom in rekel: - "Oči, te naloge pa ne razumem..."   Največji hec je bil, da je prej ona pogruntala, da smo tega froca mi poslali, kot pa naš študent...
    • Vse to je načeloma res.    Res je pa tudi, da je čedalje več Navodil za uporabo brez tega podatka. In kaj ti potem nuca vrhunski digitalni moment-ključ s satelitsko povezavo, če pa nimaš nikjer zapisane vrednosti, na katero zategneš...
    • Drugače te natančnosti moment ključev do zadnje decimalke so marketinška neumnost. Se kdo vpraša kaj sploh pove vrednost momenta za zategovanje in kako to vpliva na korektno privijačen vijak? Npr. mazan in suh vijak da čisto druge vrednosti spenjalne sile pri enakem momentu. Sem pa bil presenečen, ker sem v Mazdinih navodilih končno videl vrednost momenta z odstopanjem, kar že pomeni, da je navodila pisal nekdo, ki zastopi stvari.   Drugače pa zelo podpiram uporabo moment ključa pri bolj delikatnih vijačnih spenjalnih zvezah, ker če tega ne delaš vsak dan, nimaš občutka za vrednost zategovanja, enostavno je nimaš. Že pri veliko zategnjenih vijakih je spremenljivk veliko. Pomembno je tudi, da je naležna površina prirobnice in platišča očiščena pri previjačenju. Včasih je naš vulkanizer to delal, zdaj se že preveč mudi. 😬 Če pa delajo to s pištolo, pa adijo. Drugam. Sem pa imel primer, ko nikakor nisem moral vijaka zategniti, ker so mi ga na servisu (ko so nekaj delali na bremzah) zategnili s pištolo in je že naredil vrat in je pri zategovanju samo lezel. Pa dober servis drugače, samo ko avto daš od sebe, pač vsega ne moreš videti.   V glavnem jaz po previjačenju pri vulkanizerju vijake doma enega po enega odvijačim in zategnem na novo z moment ključem. Za to niti ni treba avto dvigovati, ker tako je najmanj eden vijak za redundanco in se mora avto peljati tudi brez enega vijaka na vsakem kolesu.   Ne se preveč obešati na točno vrednost momenta. Lahko malo odstopa, ker je preveč drugih spremenljivk zadaj. Je pa ZELO priporočljivo in tudi korektno uporabiti moment ključ, ker pač ljudje smo ljudje - v določenih razmerah zelo zmotljivi in ko enkrat nastopi otopelost zaradi ponovljivosti nalog se pojavijo problemi, prej ko se tem sprijazniš, bolje je za vse. Tisti ki osnove in pristope v tehniki zastopijo, jih ni treba prepričevati v drugo. Raje pa po 50 prevoženih km vijake spet pritegnite oz. jih preverite, ker se prirobnice malo posedejo in vijaki izgubijo nekaj spenjalne sile.   Bi pa zaključil, da je neuporaba moment ključa pri vulkanizerju ali servisu nek tak osnovni primer šlamparije, ki mogoče nakazuje druge probleme na delovnem mestu.    
    • Nikoli si nebi mislil🤔    Skoraj tretjina se želi z elektrike vrniti k bencinu WWW.AVTOMANIJA.COM Skoraj tretjina lastnikov električnih avtomobilov se ob zamenjavi avta vrne nazaj k motorjem z notranjim...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.