Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 50 minutami je Boss napisal:

 

Tako je, zagrabiš EV-ja pod pajsko, poiščeš najbližjega mogotca z dovolj velikim zunanjim bazenom in vržeš avto notri. Zadeva simpl in efektivno rešena.

 

@Mraušk Mčk sej se vidi, da samo nadaljujem tvoj sarkazem, a ne 🤪

Ampak smeh je, ker se res tako gasi te električne kosilnice. S to razliko, da ne poiščeš bazena ampak gasilci bazen pripeljejo k tebi, se pravi k gorečemu vozilu. 😊

 

WWW.AMZS.SI

Potop! Goreče litij-ionske akumulatorje je zelo težko pogasiti!

 

 

 

Napisano
pred 24 minutami je Alex napisal:

Ampak smeh je, ker se res tako gasi te električne kosilnice. S to razliko, da ne poiščeš bazena ampak gasilci bazen pripeljejo k tebi, se pravi k gorečemu vozilu. 😊

 

WWW.AMZS.SI

Potop! Goreče litij-ionske akumulatorje je zelo težko pogasiti!

 

 

Ja Alex, sej zato se pa norca delam... v teoriji je to lepo pojasneno, v praksi pa skoraj neizvedljivo. Neki je testirat gašenje na nekem praznem prostoru, da gasilci "uvežbavajo" gasilske tehnike. Ko pa zadeva preide v produkcijo in je treba pogasit dejansko zagorelo Teslo v garažni hiši bodo pa naredili kaj? Predno pridejo tja z manjšim bazenom polnim vode bo preteklo koliko časa? In kaj potem avto gori, bazen postavljen. A gasilci bodo na horuk vsak na svojem koncu zagrabili goreč avto pri 1000+ °C in ga vrgli v bazen.

 

Še 1x, to je nočna mora vsakega gasilca in posledično pol tud lastnika garažne hiše, ki bo moral obnovit kompletno tisti konec garaže. Pregret beton se bo začel krušit in brez kompletne prenove bo garaža ostala zaprta.

33112_1.png

Napisano (urejeno)

Na srečo je električni avto tako ekološki, da ga lahko vržejo v vsak plavalni bazen ali bližnji potok. 🙃 

 

 🤔 Kdo bo te sanacije plačeval? 

Popravljeno od Janez007
  • Všeč 1
  • Haha 2
Napisano

Točno tako, ogromna razlika je tudi kako zagori in kako močno. Pri Ev zagori v momentu celoten poden avta, pri klasiki imaš pa še precej časa, da se rešiš ker začne goreti v motornem delu.. 

Napisano
PREVOZI.FINANCE.SI

Baterija je v osnovi požarno manj nevarna kot liter bencina, težava je le v tem, da se gasijo povsem drugače

 

 

Kako pogasiti baterijo v električnem vozilu in zakaj se ta sploh vname.pdf

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Seveda je baterija požarno manj nevarna kot liter bencina, kjer je shranjeno bistveno več gorilne energije kot gorilni kapaciteti same baterije. Štos je bolj ali manj v tem, da bencin se sam od sebe ne bo vžgal, dizel še toliko težje, medtem, ko pri bateriji lahko pride do samovžiga, največkrat zaradi napak v proizvodnji posameznega elementa baterije (se pravi tistega cilindra cca 2x7cm velikega, ki v nekaj tisočih sestavljajo baterijski modul). Ker je takih baterijskih vložkov lahko tudi do 9000 za recimo Teslo S 100d je seveda možnost ene take baterije pač tolikokrat večja.

 

Trditev v članku, da je baterija negorljiva pri napolnjenostjo pod 35% ni resnična je pa res, da je tam najmanj nevarna za morebitni samovžig.

 

Tole je zanimiv članek na to temo

WWW.RESEARCHGATE.NET

 

 

V glavnem, da se vrnem na prvotni članek, ki verjetno nenamerno izpušča dejstvo, da kljub temu, da je EV-jev na cesti procentualno zelo malo pa so poleg tega še vsi praktično mlajšega datuma in le redki starejši od 5 let, od 10 let pa mogoče le kak Prius ipd. To so bistveno bistveno premajhni vzorci, da bi se dalo karkoli sklepati iz tega kaj je bolj in kaj manj nevarno. Edino dejstvo je le to, da nivo gašenja pri EV je veliko bolj zahteven kot pri ICE in, da trenutno zo še ni problem, ki pa lahko postane čez leta, ko se bodo EV-ji postarali in ko jih bo bistveno več na cestah kot jih je danes.

 

Pa za pokušino še izkušnje iz UK

https://cesafety.co.uk/news/data-reveals-extent-of-electric-vehicle-fires-around-the-uk/

 

pa še nekaj primerov iz naših koncev

WWW.DNEVNIK.SI

Ob mesecu požarne varnosti s temo Tudi baterije lahko zagorijo smo skušali poiskati večino objavljenih požarov, ki so nastali zaradi vžiga...

 

 

33112_1.png

Napisano
pred 19 urami je Boss napisal:

 ker če to pri 800.000 prevoženih km v življenju do zdaj 

 

Boss, a ti maš samo 800 Kkm prevoženih do sedaj?

Žutokljunac.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Ja, sej vem. ni velik, ker nisem prevoznik, ampak vseeno nekaj pa je le.

33112_1.png

Napisano
pred 8 minutami je Boss napisal:

Ja, sej vem. ni velik, ker nisem prevoznik, ampak vseeno nekaj pa je le.

Jaz mam tudi nekje toliko prevoženih par tisoč gor ali dol. Sicer v zadnjih letih delam veliko manj kilometrov kot nekoč. V mlajših letih, ko sem bil veliko na cesti, sem delal  po 45000/leto.

  • Všeč 1
  • Začuden 1

 

 

Napisano
pred 2 minutama je Alex napisal:

Jaz mam tudi nekje toliko prevoženih par tisoč gor ali dol. Sicer v zadnjih letih delam veliko manj kilometrov kot nekoč. V mlajših letih, ko sem bil veliko na cesti, sem delal  po 45000/leto.

 

Tudi jaz nekaj let okoli 35.000/letno, zdaj sem pa na okoli 17.000/letno.

33112_1.png

Napisano
Pravkar je Bini napisal:

Bolje,da ne napišem.....😉

 

pa napiššš, kaj te je sram... a jih je tolk, da ti bomo rekli, da si pocestnica? 😊

  • Všeč 1
  • Haha 4

33112_1.png

Napisano
pred 12 minutami je Boss napisal:

 

Tudi jaz nekaj let okoli 35.000/letno, zdaj sem pa na okoli 17.000/letno.

Sedaj z obema nekje 20000/letno.

 

 

Napisano

Ja sem jih največ naklepal z cliotom RTi-jem 55Kkm v enem letu:punk:

N7rRRL1.jpg

Napisano
Pred eno uro je Bini napisal:

Bolje,da ne napišem.....😉

3 000 000?

Napisano

Kakorkoli, 

 

med kovidovanje so se največ vozili z dostavniki in kombiji ker je bilo med njimi največ dela, sploh kar se tiče dostave paketov in prevoze večjega števila oseb na razne točke. 

Pri nas pa tudi niso tako velike razdalje da bi potreboval dizla, elektrikaš se pa ne splača iz praktičnega razloga ker vmes izgubljaš čas zaradi slabo razvejane mreže in hkrati njene preobremenjenosti.

Napisano

Induktivno polnjenje med vožnjo. Super, ker potem zimske službe lahko prodajo pluge - zaradi izgub se bo sneg sproti topil.

 

 

WWW.RTVSLO.SI

Daljša potovanja z električnimi avtomobili vključujejo polnjenje z elektriko na polnilnih postajah, kar podaljša čas potovanja, saj so lahko polnilnice zasedene. Druga rešitev je brezžično polnjenje EV-vozil med vožnjo.

 

 

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano (urejeno)
pred 5 urami je Mraušk Mčk napisal:

Induktivno polnjenje med vožnjo. Super, ker potem zimske službe lahko prodajo pluge - zaradi izgub se bo sneg sproti topil.

 

Daljša potovanja z električnimi avtomobili vključujejo polnjenje z elektriko na polnilnih postajah, kar podaljša čas potovanja, saj so lahko polnilnice zasedene. Druga rešitev je brezžično polnjenje EV-vozil med vožnjo.

 

 

Kaj še ne bodo sanjali?

In gretovci to veselo pozdravljajo, a ne pomislijo na stranske učinke glede sevanja in preobremenitve omrežja ter klimatske učinke. 

Popravljeno od DonFelipe
Napisano
pred 3 urami je DonFelipe napisal:

a ne pomislijo na stranske učinke glede sevanja 

 

Ekološko ozaveščen gospod je pred par leti po naši vasi spraševal, kolk imamo kaj raka zaradi manjšega daljnovoda skozi vas (hotel je kupit hišo v vasi)

 

Njemu podobni ekološko ozaveščeni osebki sedijo v električnih avtih in jim skoraj dobesedno 500A!!!

štroma teče skozi rit. Ker v teh avtih se dobesedno sedi na kablih. Nič jim ne pomaga, da gostota  magnetnega polja pada s kubom razdalje. Torej 500A skozi rit. Jakosti magnetnega polja je tako mnogo tesel (enota za jakost magnetnega polja).

 

Nadgenij Musk je dal svojim gajbicam ime tesla prav zaradi izpostavljenosti uporabnikov zelo močnim magnetnim poljem.

 

V tesli sedi teslo ki je izpostavljeno zelo veliko teslom.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano
pred 17 urami je Slivka napisal:

A ne bi bilo prikladnejše, če bi kar v vsak avto vtaknili po en jedrski reaktorček pa je napajanje rešeno 'doživljensko'...

To je samo vprašanje časa, če mene vprašaš :) Se že baje pogovarja o mobilnih nuklearkah za podjetja, ki so večji porabniki.

Napisano

Svet gre zanesljivo v 3p...

 

 

WWW.RTVSLO.SI

Evropski poslanci so potrdili prepoved prodaje avtomobilov in lahkih gospodarskih vozil z bencinskimi ali dizelskimi motorji od leta 2035, s čimer je odpravljena še zadnja ovira v zakonodajnem postopku.

 

  • Všeč 2
  • Žalosten 1
  • Jezen 1
  • Ni všeč 1

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
    • Zakaj si pa te ti tako gužvo delal v službi in se grenek, da dobiš Zoe?🤪
    • Ja tudi v Mariboru se je od časa ko je @godlike kupoval zamenjalo prodajalce. Branko je v penziji in sta sedaj Gorazd in Dejan.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.