Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Zdaj se vidi kako je baterija draga.... 😁

Netegovali so narod, sedaj pa kar nižajo cene. Tesle stare nekaj let bodo pa kar na odpad vozili, ker ne bodo nič vredne.... :nevem:

Napisano
dne 18. 1. 2024 ob 9:09 je Bini napisal:

Zdaj se vidi kako je baterija draga.... 😁

Netegovali so narod, sedaj pa kar nižajo cene. Tesle stare nekaj let bodo pa kar na odpad vozili, ker ne bodo nič vredne.... :nevem:

 

Ni res da tesle ne bodo nič vredne. Za svinčev akumulator dobiš na odpadu 40centov po kili. Litijonske baterije bodo verjetno več.

 

Dejstvo je, da EVjem pada cen hitreje, kot ice avtom. Leta 35 se zna celo zgodit cenovni skok rabljenim ice. 
Bomo videli. Če ne bodo prej zrasle gobe po svetu. Potem ne bomo videli.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Vprašanje koliko verodostojne podatke ima možakar. 

Verjamem pa, da so prodali zelo malo avt. Verjamem pa tudi, da bo kmalu konec EV-jev za njih. 

Primarno je bil Polestar dirkaški oddelek Volva.

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 26 minutami je DonFelipe napisal:

Upajmo da bo te EV in hibridne ere konec ter da bo naiven narod dojel da je klasika najboljša ter začel kupovati legende.

ČE bi bila klasika res najboljša, sploh ne bi bilo nobenih alternativ.

 

Sicer pa lahko greste na testno vožnjo s kakšnim EV, pa boste potem komentirali, delili občutke in razmišljanja.

Napisano

Dovolj da sem moral 2 mesca avtomatika vozit.

Škoda mojega življenja, da bi šel na testno z EV. 😉

  • Všeč 2
  • Haha 1
Napisano
pred 9 minutami je godlike napisal:

Dovolj da sem moral 2 mesca avtomatika vozit.

Škoda mojega življenja, da bi šel na testno z EV. 😉

Si sedaj videl in dojel da je bolje avtomatika, sploh v konicah in po napornem delovniku?

Jaz sem že na začetku vedel da je avtomatika za-me ter jo imel oziroma kupil že prvi avto z tem menjalnikom, ročnega praktično ne pogledam več oziroma ga peljam le če nuja oziroma me kdo prosi ali pa ga raje peljam s svojim avtom v kolikor je mogoče. EV in hibride pa so za tiste kateri ne vedo kam z denarjem oziroma sta jih Greta in Kardaširanje prepričala v omenjeno. 

Napisano

Jaz sem kontra videl. Vozim za užitek.

Tudi če je 10 ur al 0.5 v koloni.

Res, da ima manual šift, samo to ni isto, ker 8 prestav ali 6.....

 

Avtomatik bi edino prav prišel za avtomatsko prestavljanje v koloni.

 

Pot iz službe, namesto da bi me razveselila, mi je šla z AT na živce.

Seveda nikoline delam dlje kot 10 km od doma.

 

Isto ročna, pokal sem od radosti, da ima i20n ročno ročno. To lahko zategnem kadar mi paše, tud med vožnjo.

 

Pač sem petrol-head, to večinq ne razume. Uživam v vožnjim, če se le da vozim jaz. Ne me obsojat, smo si različni.

Napisano

Povej da nisi veliko na cesti oziroma ne premaguješ velikih razdalj ter imaš pač mestno vozilo. 

 

A si že probal kdaj z legendo iz otroških let iti na daljše potovanje?

 

EV in hibrid žal nikoli ne bosta nadomestila klasičnih petrol headov. 

Napisano
pred 1 uro je DonFelipe napisal:

A si že probal kdaj z legendo iz otroških let iti na daljše potovanje?

Jaz sem šel s spačkom (Citroen 2CV6 za nepoznavalce) do Normandije in nazaj. Kdo je večji "petrolhead" potemtakem? =)))

Napisano (urejeno)

Izgleda, da si se na stara leta zmehčal. 😉

 

2012 sem še vozil R4.

Pa ni to blo mišljeno kdo bolj stare kripe vozi.

Za mene je definicija petrol heada, nekdo ki uživa v vožnji in za kupuje močnejše avte in seveda takšne, kjer je lega na prvem mestu. Vozniško usmerjene, bi bila mogoče lepa sopomenka.

Popravljeno od godlike
Napisano

Jaz sem imel jajca in šel z unotom turbačem na morje v koper. Cevka za benz pa povita z mcgaywer lepilom:bravo:

Pa še dva šraufa z zadnjih koles sem izgubil nekje 

  • Všeč 1
  • Haha 4

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 8 minutami je godlike napisal:

Izgleda, da si se na stara leta zmehčal. 😉

 

2012 sem še vozil R4.

Pa ni to blo mišljeno kdo bolj stare kripe vozi.

Za mene je definicija petrol heada, nekdo ki uživa v vožnji in za kupuje močnejše avte in seveda takšne, kjer je lega na prvem mestu. Vozniško usmerjene, bi bila mogoče lepa sopomenka.

 

Se strinjam z definicijo v vsem, samo v ''močnejše'' ne :) 

Podpis.png

 

Napisano

Seveda. Imaš pravico do drugačnega mnenja, pa kljub temu, mislim, da me nisi prav razumel.

 

Hočem rečt Focus 1.0, dobrih 100 konjičev, je bolj nepremičnina, tudi pol togo premo ima, če ni karavan.

 

Če 150 je pogojno ok in bi ga sprejel, da je nekomu za užitek. 182 super.

Nisem mislil, da za pravega petrol heada mora bit 280 konjev ali pa nič.

 

Spet sno zašli, to je tema o štromu, ne pa o vonju bencinskih hlapov 🙂

Napisano

Kaj ne dojamete da je cilj elektrifikacije da nas pomehkužijo skupaj z LGBTIQA+, veganizmom, kardaširanjem ipd... ?

Želijo nas poenotiti in kastrirati. 

 

Želite da bi vsi bili tako kot prikazuje dokumentarni film ZORA ?

365.RTVSLO.SI

Christian, Marijan in Zora živijo prijetno družinsko življenje v zelenem mestecu Ridgewood v New Jerseyu, kamor se pred kaosom velemesta umikajo premožnejši Newyorčani. Christianova in Marijanova...

 

Napisano

Nutrije si pozabil omenit 😁 … pa opankarja ;)

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.