Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
WWW.ZURNAL24.SI

S spremembami uredbe bodo morali slovenski lastniki električnih avtov prvič plačevati...

 

 

Pa ne da sem EV hater, ampak asfalt so uničevali. Dejansko še bolj kot ICE motorji, ker so težji, plačali pa nič.

Tako da jaz temu pravim korak v pravo smer.

Napisano

Tudi avtodomi, ki se uporabljajo za luksuz, imajo nižjo cestnino in cenejšo vinjeto. Pa so vedno na max obremenitvi. 

Napisano

Drži. Saj tudi ti bojo imeli nižjo. Samo ne bojo brez.

 

Avtodomi pa imajo nižjo, ker povprečno delajo dosti majn kilometrov. No tako jaz predvidevam.

Napisano

Kaj ma to veze, koliko km delajo... To je problem lastnika. 

Problem je v tem, da bi MORAL biti luksuz obdavčen. Prav tako jahte... Zdaj so na firmo in jim je strošek. 

To je za drugo temo... 

Napisano
AVTO-MAGAZIN.METROPOLITAN.SI

Strokovni tisk v Italiji se že sprašuje, kaj je šlo tako narobe, da so prvi električno gnani model Abarth 500e v Italiji...

Ja huda bo ta elektromobilnost... 🫤

 

Napisano

Kaj so pa mislili?

Abarth je specifičen avto, kjer je že cel obstoj point v friziranju bencinskih motorjev in zvok izpuha! Vsak njihov kupec to ve in tega ne nadomestiš z zvočnikom.

Čeprav je z navorom verjetno zanimiva zadevica.

Podpis.png

 

Napisano

Tole je običajen mestni avto, z malo boljšimi pospeški. Mislim da če kupiš Abarth-a, da pričakuješ malo boljše performance kot pa tale pofl

null

Screenshot 2024-03-20 103953.png

  • Začuden 1
  • Zmeden 1
Napisano
pred 4 urami je Bini napisal:
 
AVTO-MAGAZIN.METROPOLITAN.SI

Strokovni tisk v Italiji se že sprašuje, kaj je šlo tako narobe, da so prvi električno gnani model Abarth 500e v Italiji...

Ja huda bo ta elektromobilnost... 🫤

 

 

V bistvu so jih še dost prodali. Je blo bolj za pričakovat, da bodo le salonski eksponati v muzeju neumnih odločitev.

33112_1.png

Napisano
WWW.ZURNAL24.SI

Električni avtomobili so sicer sestavljeni iz manj delov kot klasični, a so vsaj za zdaj, zaradi določenih komponent, kot...

 

Super...torej da proizvajalec prišpara v proizvodnji "v smeti" in kupi novega👎...končno tudi zavarovalnice pogruntale...

 

Napisano

Povsod se najde takšna/kakšna skrajnost. Tudi pri ICE ti premijske znamke računajo podoben znesek - vprašaj, koliko je urna postavka pri Ferrariju, Lamborghiniju, Bugattiju ...

 

Evo, dokler ne napišejo - ta in ta servis računa 400€/h, je vse ostalo rekla/kazala. Pač, auspuharjem se trese rit za njihov obstoj - tako prodajo kot poprodajo.

 

Jaz ti lahko postrežem z drugimi, dokazljivimi podatki - cenami rednih servisov za EV:

prvi Hyundai EV, ki ima na dražbi priložen dnevnik vzdrževanja, pove, da so redni servisi ranga 67-74€ (na Nizozemskem), najdražji je bil 311€ (s popravilom in polnjenjem klime)

null

Jaz sem na slovenski pooblaščeni Renault servis vprašal za predračun drugega rednega servisa - pazi šok: 80€ (delo in material). Peljem takoj, ko bo ZOE registriran.

 

Vi pa medtem prebirajte pravljice, ki vas strašijo, da so EV pregrešno dragi za vzdrževanje.

image.png

Napisano

Sorry, ampak R Zoe (vsaj za moje pojme) ni avto....ok za po vasi do trgovine in nazaj...(kar grem lahko peš ali s kolesom).sicer pa za moje pojme daleč od pojma resnega avta, s katerim bi se prevažal vsak dan....

Napisano
pred 1 minuto je sportman333 napisal:

Sorry, ampak R Zoe (vsaj za moje pojme) ni avto....ok za po vasi do trgovine in nazaj...(kar grem lahko peš ali s kolesom).sicer pa za moje pojme daleč od pojma resnega avta, s katerim bi se prevažal vsak dan....

No, potem pa povej, kaj je za tvoje pojme resen avto?

 

Renault Megane? Je lahko EV? Misliš, da bo servis bistveno dražji (za priklop na računalnik in menjavo filtrov)?!

 

Sicer pa rabiš "reality check" - pomisli, kakšne avtomobile si vozil v mladosti - so bili daleč od R ZOE, tako po merah, zmogljivosti ...

Napisano
pred 8 minutami je sportman333 napisal:

Sorry, ampak R Zoe (vsaj za moje pojme) ni avto....ok za po vasi do trgovine in nazaj...(kar grem lahko peš ali s kolesom).sicer pa za moje pojme daleč od pojma resnega avta, s katerim bi se prevažal vsak dan....

Saj EV-ji sploh niso avti. So igrače 🤣

  • Všeč 1
  • Haha 2
  • Ljubim 1

N7rRRL1.jpg

Napisano

Kolega mi je razlagal, ko mu je na dizl mazdi šel injektor, da so odlašali in odlašali s popravili v garanciji... takoj ko je bila garancija mim, bam, stroški.

 

In isto bo z EV avti... neki časa mir, pol pa baterija šlus, pa bo šlo 5k v luft.

 

Ma če maš celice, si samooskrben, džabe štrom - easy, profitiraš.

Napisano
pred 3 urami je NevLado napisal:

Kolega mi je razlagal, ko mu je na dizl mazdi šel injektor, da so odlašali in odlašali s popravili v garanciji... takoj ko je bila garancija mim, bam, stroški.

 

In isto bo z EV avti... neki časa mir, pol pa baterija šlus, pa bo šlo 5k v luft.

 

Ma če maš celice, si samooskrben, džabe štrom - easy, profitiraš.

Pobožne želje. Za kaka stara EV jajca se začnejo cene pri 8K€. Plus delo itd.

 

 

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 5 urami je sportman333 napisal:

Sorry, ampak R Zoe (vsaj za moje pojme) ni avto....ok za po vasi do trgovine in nazaj...(kar grem lahko peš ali s kolesom).sicer pa za moje pojme daleč od pojma resnega avta, s katerim bi se prevažal vsak dan....

+1

Napisano

A potemtakem tudi Mazda 2, Renault Clio, Volkswagen Polo in podobni avtomobili sploh niso avtomobili?!

Samo toliko, da vem, s kakšno miselnostjo naj operiram v bodoče ...

Napisano
pred 2 urama je dvorjan napisal:

A potemtakem tudi Mazda 2, Renault Clio, Volkswagen Polo in podobni avtomobili sploh niso avtomobili?!

Samo toliko, da vem, s kakšno miselnostjo naj operiram v bodoče ...

Moja žena je tud gledala Mazdo 2 (Mazdo-ne Yarisa)...in na konfiguratorju naračunava dobrih 24jurjev... pol pa pogleda našega starega C-Maxa....in reče..."nič ne bo Mazda 2"

Se jaz tudi strinjam,da najmanj nov CX-30 za drugi avto.....mogoče CX-3, če bi dobil res eno dobro rabljeno,k novih pač ne delajo več.

 

Te male "pičipokije" lahko drugi vozijo...zaenkrat imam ženo še rad,in ne bo tega vozila-konec debate.

Sem se že enkrat skoraj ubil,k mi je mula z katro vzela prednost-se mi je nastavila povprek v križišču...jo je odbilo za 12m....še sreča,da je bila pripeta,jaz pa tudi...takrat v Daewoo Racer-u (ala Opel Kadet 4 vrat) z dolgim "gobcem"...k katra je bila samo za na odpad....

Moja miselnost.

 

Napisano
Pred eno uro je dvorjan napisal:

Zgolj v vednost: CX-3 je samo dvignjena Mazda 2 ... ob karambolu bo rezultat bolj ali manj enak ... #pičipoki 😃

Kot rečeno...žena gleda...pač k je "luškan"....pa ga vseeno ne bo imela😉 

 

Je pa res-tu se strinjam...elektrika je smiselna bolj za majhne avtomobile...ne za večje.

Najmanj,dokler ne bodo baterije pri enaki kapaciteti za faktor 4 lažje z velikonmanjšo notranjo upornostjo...in tudi takrat bo še vedno problem polnjenje....to bo po moje zmeraj🙄....slabih 5 minut k pr bencinarju...ne verjamem...še dolgo ne.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.