Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

In za po vrhu-ponudba,katero nihče ne potrebuje🤣🤣...Mazda pa ima prodajne rezultate,ki so rekordni v njeni zgodovini😃...kdo bi si mislil😄 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

dne 30. 4. 2024 ob 22:41 je dvorjan napisal:

Medtem ko tukaj še kar jadikujete nad sodobno elektromobilnostjo, sem jaz ZOE zapeljal v Črno Goro. Brez kakršnihkoli težav.

 

Strošek polnjenja za prevoženih 800+ km je znašal 14,39€, od tega je daleč največ pobral hrvaški ELEN. #sampovem

Pa še za statistike med vami - "izguba" časa za polnjenje - 1,5h, 20 min, 1h. Pa v praksi sploh ni bilo tako - prvi postanek sem kombiniral z malce spanca, drugega za skok v pekarno, tretjega za pozno kosilo.

 

 

 

 

Jaz pa sem za 1370 km dolgo pot (tankal sem v Novi Gorici, odšel do Genove, se tam malo prevažal naokoli, se vrnil do Verone, pa se še tam malo prevažal naokoli in nato prišel nazaj v Novo Gorico na isto črpalko) porabil 266€ za nafto.

 

Je pa res, da sem vlekel počitniško prikolico, ki sama tehta 1300 kg. In ki je vse drugo prej kot aerodinamična...

 

Pa še za statistike med vami - "izguba" časa za polnjenje: 4 x 15 minut vključno z obiskom stranišča + 1 x nekaj manj kot 10 minut vključno s čakanjem, ker je bil eden pred menoj.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Po eni strani se izzgovarjajo,da EV z leti ne izgublja omembe vreden doseg,ko jih pa tožiš,da ima avto eklatantno manjši doseg od navedenega,pa se izgovarjajo,da je Audi e-Tron star "že" dve leti😂🤣 

 

Aha-tako to gre🧐...ti samo kupi,"jebali" se bomo pa kasneje🤨 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred kratkim sem gledal oddajo Avtomobilnost, kjer je bila predstavitev Peugeota e-3008 (od 5 min naprej), kjer so na prestavitvi prostodušno priznali, da so podatki o dosegu vezani na vožnjo okoli 90 km ura, in da imajo EV na AC pri dovoljeni hitrosti 130 km/h cca 40% večjo porabo, ampak to sploh ni problem, ker je dokazano, da vozniki EV na AC sploh ne vozijo tako hitro??? :( 

 

WWW.RTVSLO.SI

Na predstavitvi peugeota 3008 se je prvič zgodilo, da smo vtise sprva nabirali ponoči. Razlog? Lebdeča armaturna plošča, ki nam je vzbujala zanimive občutke. Na Finskem smo preizkusili, kako lahko Nissanova...

 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Saj običajno se res cjazijo po AC , in mi gre velikrat na živce. Ko bo lobi še malo zrastel, bodo pa na AC znižali maksimalno dovoljeno hitrost al kaj??

Popravljeno od SpEkTr
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Haha, če ne morejo hitrosti nižat z dirketno, pa jo z avti ki imajo manjšo končno hitrost ali pa so bolano požrešni.

 

Prefrigano.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Nekje letos, bojo morali piskat nad hitrostjo. Samodejno zmanjšanje še nima določenega datuma za vstop v veljavo.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kaj vam ni čudno da se zadnjih 20let pojavljajo razne cone tipa 10 in 30 ter hitrosti 25 in 45 km/h?

 

Včasih smo se 25km/h vozili le po kolesarskih stezah oziroma njenih odsekih, danes pa imaš kupe nepotrebnih in neuporabnih pasov in ostalih neumnosti ter za enako pot porabiš 3x več časa kot pred 20leti. 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Čeprav, do določene mere, je pa to konec koncev edino pravilno. Pri nas je en odsek, sicer res blagi desni ovinek, kjer je na desno odcep - v kamnolom. In od tam velikokrat pridejo tovornjaki. No, tam je omejitev 40 km/h. In če se res pripelješ 40, se tovornjak spravi na cesto da niti zavore ne dotakneš. Jaz tam ponavadi pridem 50. Če ni nikogar, gre lepo mimo. Če pa se kak tovornjak spravlja na cesto, pa že malo pobremzam. Problem je, ker me praktično vsi (razen avtošole) prehitevajo in to čez polno črto. In ko pridemo okoli ovinka, jaz 50, on temu primerno več in na nasprotnem pasu, tam se pa tovornjak spravlja na cesto... Če je cesta suha, če nekako gre. Če pa je rahlo mokra, fino naprašena od kamnoloma, po malem kar penasta... Kakorkoli, rata skoraj kot vsakdan v Genovi: dva pasova, trije vštric, pa še kak kolesar se najde kje vmes...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

TEHNOZVEZDJE.SI

Podatki o prodaji avtomobilov za prvo trimesečje leta 2024 kažejo nekoliko nenavadno sliko. Trendi so se rahlo obrnili, celokupno...

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Da tema ne zamre ... 😃

 

Potovanje po Črni Gori zaključeno z naslednjo statistiko (ki vključuje tako "odhodno" kot "dohodno" ponjenje na domači polnilnici): prevoženih 2.078 km, strošek polnjenj <20€. Da, manj kot evrskega dvajsetaka.

 

Nazaj grede sem prvi postanek za polnjenje izkoristil za kosilo (1h), drugega pa za obisk bližnjega nakupovalnega središča, pivo in kavo, da vsaj malo dinarčkov vrnem ...

 

In samo za @Boss fotka povprečne porabe naše ZOE - merjeno čez 4k+ km.

null

image.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

11 minutes ago, dvorjan said:

Da tema ne zamre ... 😃

 

Potovanje po Črni Gori zaključeno z naslednjo statistiko (ki vključuje tako "odhodno" kot "dohodno" ponjenje na domači polnilnici): prevoženih 2.078 km, strošek polnjenj <20€. Da, manj kot evrskega dvajsetaka.

 

Nazaj grede sem prvi postanek za polnjenje izkoristil za kosilo (1h), drugega pa za obisk bližnjega nakupovalnega središča, pivo in kavo, da vsaj malo dinarčkov vrnem ...

 

In samo za @Boss fotka povprečne porabe naše ZOE - merjeno čez 4k+ km.

null

image.png

Ja, to je prihodnost. V resnici se osebno veselim električne mobilnosti in posledično bistvenega izboljšanja zraka v mestih (in vse dobre posledice ki pridejo s tem). 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 56 minutami je dvorjan napisal:

image.png

 

Tole ja pa šlo počasi 48km/h pri taki vožnji mam jaz tud porabo 3,5l/100km. 🤣

  • Všeč 1
  • Haha 1

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 46 minutami je vzupan3 napisal:

Ja, to je prihodnost. V resnici se osebno veselim električne mobilnosti in posledično bistvenega izboljšanja zraka v mestih (in vse dobre posledice ki pridejo s tem). 

In jaz. Sploh ker je vsa naša elektrika res 200% čista... 

N7rRRL1.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je vzupan3 napisal:

Ja, to je prihodnost. V resnici se osebno veselim električne mobilnosti in posledično bistvenega izboljšanja zraka v mestih (in vse dobre posledice ki pridejo s tem). 

Upam da je to sarkazem.

Ker ves drek od izdelave baterij, bo zaokrožil po zemlji.

 

Če ne verjameš. Sevanje od jederskih poskusov je tudi.

By the early 1960s, there was no place on Earth where the signature of atmospheric nuclear testing could not be found in soil, water and even polar ice.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mojstri ... samo nekaj ... teh 4k km in povprečje 48 km/h vključuje ooogrrooomnooo mestne vožnje.

 

Sploh pa - resetirajte vaše števce in se naslednjih 4k km vozite tako, kot se pač vozite (niti vam ne bom govoril o mestni ali zimski vožnji). Potem pa prilepite svoje screenshote in bomo predebatirali. Bomo videli, koliko vas bo dosegalo 48 km/h. Nihče z mestno vožnjo ... #pacienti

 

Saj vem, ko zmanjka tehtnih argumentov, se opirate na vsako bilko ...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 minuto je g.Wankel napisal:

Zakaj? Jaz ne oviram prometa.

Jaz pa še manj. 😃 Ta ZOE je v zadnjih 4.000 km prehitel več ICE avtomobilov kot praktično katerikoli drugi ZOE v svojih zadnjih 4.000 km. To bi upal staviti.

Popravljeno od dvorjan
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pa ne pri potrošnji 13kWh/100km. Lepo te prosim. Sej pravim, to je tko kot bi jaz trdil, da z normalno vožnjo kurim 3,5 litra/100km, kar se sicer s cjazenjem po regionalki s 60km/h celo da naredit.

 

Sem prevozil kar nekaj EV-jev pa vem kolk je realnost sploh kadar je ooogrrooomnooo mestne vožnje.😜

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 5 minutami je dvorjan napisal:

Jaz pa še manj. 😃 Ta ZOE je v zadnjih 4.000 km prehitel več ICE avtomobilov kot praktično katerikoli drugi ZOE v svojih zadnjih 4.000 km. To bi upal staviti.

 

Moja Miata je pa bolj okoljevarstvena kot katerikoli električni avtomobil, ker bolj kot kurim bencin, prej ga bomo izčrpali. Prej ga izčrpamo prej bomo prešli na alternative :D 

  • Haha 2
  • Zmeden 1

Podpis.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 18 minutami je dvorjan napisal:

Mojstri ... samo nekaj ... teh 4k km in povprečje 48 km/h vključuje ooogrrooomnooo mestne vožnje.

 

Sploh pa - resetirajte vaše števce in se naslednjih 4k km vozite tako, kot se pač vozite (niti vam ne bom govoril o mestni ali zimski vožnji). Potem pa prilepite svoje screenshote in bomo predebatirali. Bomo videli, koliko vas bo dosegalo 48 km/h. Nihče z mestno vožnjo ... #pacienti

 

Saj vem, ko zmanjka tehtnih argumentov, se opirate na vsako bilko ...

 

Evo, tole je z nekje 70% mestne voznje in cakanja po guzvah.

 

Drugace pa lepo da uzivas s svojim EVjem, ampak EVji pac niso za vse

 

IMG_20240509_174941.jpg

Popravljeno od Matick
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Ja, seveda, vprašat na servis!    Kaj misliš, da se nisem tega domislil tudi sam? In odgovor:   Platišča in pnevmatike omogočajo stik vozila s cestiščem, zato so z vidika varnosti zelo pomembne. Zato Vam svetujemo, da vozilo pripeljete v najbližji pooblaščeni servis, kjer bodo strokovno poskrbeli za pravilno nameščene pnevmatike in ustrezno privite kolesne vijake. Spotoma pa Vam bodo vozilo še strokovno pregledali in odstranili ostale morebitne pomanjkljivosti.                                          Lep pozdr
    • Sam dve črki zamenjaš pa se čist drugač sliši   Obral češpljo u nulo. Zahteven projekt, ima več kot 40 let. Mlajše so bolj enostavne. 
    • Ena kar tako, k je ravno pri "znancih"...    
    • To je logična posledica točno teh vzrokov, ki jih vedno ponavljamo. Problem je to, da so ljudi nategnili.... spet. Nategnili so jih že samo s tem, ker so zakrivali ali pa zavajali s podatki, sploh pa to, da kupcem niso predstavljali kaj to pomeni pri vsakodnevni uporabi in predvsem pri tem, kako bodo z EV-ji privarčevali. Dejansko je resnica drugačna in vsaj v začetku bi bolj moralo iti v smeri, da v kolikor imaš v družini dva avta, da zamenjaš enega za EV-ja. Kupci so šli pa v popolno zamenjavo čez noč in v prvi fazi so mislili kako strašno pametni so... dokler...
    • Tako je, to sem pozabil omeniti. Po moje nočejo pisati, ker je toliko izvedb platišč in izvedba prirobnice na platišču vpliva na to, potem pa si mislijo išči, ker enostavno nočejo dati podatka od sebe. Lahko bi vsaj za svoje original izvedbe imeli, za orientacijo. Verjetno bi pa na original servisu dobil podatek za vsak avto, če bi vprašal in jih drezal naj malo poiščejo. Opazil sem pa, da je pri vulkanizerjih nekako po domače 13 kg za alu in 11 kg za jeklene. Enota Nm je že malo preveč, če jim omeniš, je srednja šola predaleč nazaj. 😁🤔   Mene sicer glede tega malo z rezervo jemljite. Za mene se vijaki začnejo nad M24, mogoče pogojno pri M20, vse ostalo je za cici mici vrtec. Od M24 naprej pa počasi človek ni več dovolj za zategovanje, enostavno ne sproduciraš dovolj sile na moment ključu, tudi če si Chuck Norris. No, matico lahko zategneš, samo na pravi moment, pa če je vijakov veliko, bo pa bolj težko. Tu se tudi že splača malo vmešati inženirju, drugje pri tistih sponkah za papir je brezveze.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.