Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 18 urami je dvorjan napisal:

LOL

 

Modelu enkrat spodleti polnjenje in potem gre vedno polnit še pred 25 %. ROTFL

In potem jamra, kako se podaljša čas potovanja.

 

Mimogrede, včeraj sem naredil 1024 km z EV. Večino od tega po dežju in snegu, temperature cel dan med -3 in 4C. Na polnilnice sem prišel z 8, 5 in 7 odstotki. Pa me ni bilo niti najmanj strah. Ampak, ja, nekaj so izkušnje ...

Aja, še to. VSA polnjenja, tudi tisto pred začetkom poti (7-100%), sem opravil na javnih polnilnicah v Sloveniji, Avstriji in Nemčiji. Strošek 63,5€.

Tole je sicer nekaj ceneje kot pa da bi šel z ICE vozilom. Koliko časa si pa "porabil" za 3 kratno polnjenje?

it's better to let someone think you're an idiot then to open your mouth and prove it

32888_1.png

Napisano

To je po domace vbprimerjavi z mojim hibridom 35€ ceneje. Ce pa si 3x polnil bi to v mojem biznisu pomeni 180€ izgube :)

 

1 ura sistemca je cca 60€ proti strankam

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Evo, izpis iz polnilnic pravi total 78 minut za polnjenje. Itak sem kombiniral eno polnjenje s prehranjevanjem, enega z WC-jem, na enem pa sem malo poklepetal z ostalimi EV mojstri in kaj koristnega izvedel.

 

Pa še nekaj pozabljate - tudi vi bi morali kje tankati, in cene bencina/dizla ob AC so zelo zasoljene. Še v mestih po Nemčiji je gorivo po 1,8-1,85€/liter, na avtocestah pa že krepko čez 2€/liter.

Napisano
pred 23 minutami je dvorjan napisal:

Še v mestih po Nemčiji je gorivo po 1,8-1,85€/liter, na avtocestah pa že krepko čez 2€/liter.

 

To ne bo držalo, klele me že nekaj časa prepričujejo, da ima Golob najdražji bencin in dizel tako, da že v Italijo hodijo tankat, ker je ceneje. Zdaj pa ti take cene privlečeš. :hudicek:

33112_1.png

Napisano
Pred eno uro je dvorjan napisal:

na enem pa sem malo poklepetal z ostalimi EV mojstri in kaj koristnega izvedel.

 

ja jaz tud rad z neznanci govorim na nekih neobičajnih lokacijah... moram rečt, da me ICE pri tem totalno omejuje, ker nimam časa kakšno jako debato udarit na nekem parkirišču.

 

Moram pa rečt, da polnjenje na javnih polnilnicah je kot bi rekel Forest Gump:" life is like a box of chocolate, you'll never know what you're going to get". In to je problem, ker te polnilnice se postavijo potem pa silno malo ali nič vzdržujejo. Če je vse OK super, kaj pa če ni? Pol pa hitro rata razumnih tistih 20% zaloge energije v bateriji, da se poišče novo polnilnico.

 

Meni osebno se namreč še nikoli ni zgodilo, da bi prišel na pumpo pa avta ne bi mogel napolniti. Še celo več, najdlje sem čakal, da sem prišel na vrsto, 15 minut. Čakanje po nekaj ur na prosto polnilnico pa sploh ni tako redko ob kakšni obljudeni lokaciji in še slabše bo, ko se bo število EV-jev povečalo. Infrastruktura ne sledi temu, tudi obstoječe pumpe imajo premalo placa, da bi uredile dovolj polnilnih mest za EV-je. Verjetno si nihče ne želi imeto zasedenega prostora s polnilnimi mesti na vsakem vogalu in bi radi, da se urbanost okolja s tem čim manj obremenjuje a po drugi strani bodo potrebe čedalje večje. Kako to uskladit med sabo je zanimivo vprašanje.

 

@dvorjan dokler vas je EV lastnikov malo tole vse nekako laufa in verjemi, da samo krat 2 povečamo število EV-jev bodo že precejšnji problemi. Da smo nekje na 30% voznega parka pa s tako infrastrukturo tega ne sfolgamo. Tako, da tudi zate je dobro, da se število EV-jev počasi povečuje, ker če bo šlo hitro boš prej mel ti problem, kot pa mi z ICE vozili.

33112_1.png

Napisano
pred 1 uro je dvorjan napisal:

Pa še nekaj pozabljate - tudi vi bi morali kje tankati, in cene bencina/dizla ob AC so zelo zasoljene. Še v mestih po Nemčiji je gorivo po 1,8-1,85€/liter, na avtocestah pa že krepko čez 2€/liter.

So tudi v Italiji.

Pa pač zaviješ dol, kjer je črpalka blizu.

 

Torej ruta Galipoli - Ancona, sem šel dol v Pescari, 100m in na pumpo.

Napisano

Ja, seveda. Ampak tudi zavijanje dol z avtoceste in iskanje bencinske črpalke je potratno z vidika časa. Ker nikjer ni samo 100 metrov, razen če imamo različne metre ...

 

Se pa čisto strinjam z @Boss, infrastruktura polnilnic se mora še precej izboljšati, da bo kos bolj masivnemu prehodu na EV-je. Ampak glede na to, da sem potoval v soboto, pa nikjer ni bilo niti 50 % zasedenosti, vendarle ni tako hudo ...

Napisano (urejeno)
pred 4 urami je dvorjan napisal:

Ja, seveda. Ampak tudi zavijanje dol z avtoceste in iskanje bencinske črpalke je potratno z vidika časa. Ker nikjer ni samo 100 metrov, razen če imamo različne metre ...

Črpalka je bila najdena usput. Prosil sem naj nekdo od oseb pogleda naslednja dva izvoza, če je kaka črpalka blizu. Pa če bi se peljal 5 min. Se raje peljem, kot muhe štejem ko avto štrom vleče.

 

Ne vem kolko je tvoj meter, moj je standarden.

 

Imaš rdečo zastavico na cestninski.

 ENI je na desni.

 

Prosim meri!

Jasno se vidi, kje se vključiš na normalno cesto. Torej od tam do ENI parcele, je verjetno še manj.

 

Screenshot_20250203_213820_Maps.jpg

Popravljeno od godlike
Napisano

120m do sredine grunta. Do uvoza v črpalko je točno 100m.

 

Screenshot_20250203_215038_Maps.jpg

Jaz ne prodajam bučk 😉

Napisano

Shell Rače. Ni avtocestna, ker ima normalne cene.

Screenshot_20250203_220702_Maps.jpg

Evo, sem našel že 2 😉

Napisano

Sorry, ni 100 metrov, sploh pa ne od izvoza na avtocesti - za te smo si verjetno enotni, kje se začnejo, ali pač?

 

In lahko iščeš 1000 in 1 izgovor, dejstvo je, da je treba za milijone črpalk zaviti par minut iz avtoceste - ja, tam, ko ti zmanjkuje goriva, greš dol. Ne vem, zakaj zdaj tako izgovarjanje, pa saj se je že vsak od nas kdaj peljal po avtocesti - doma in v tujini.

 

Edino, kar skoraj vsem e-polnilnicam manjka, je streha nad glavo - to bi pa projektanti lahko vedeli. Ampak nekoč bodo ...

Napisano (urejeno)
pred 3 urami je dvorjan napisal:

Sorry, ni 100 metrov, sploh pa ne od izvoza na avtocesti - za te smo si verjetno enotni, kje se začnejo, ali pač?

Ti gledaš začetek izvoza, jaz pa konec.

Jaz pač pod avtocesto štejem celi izvoz. In če ga je 90% za cestninsko, zakaj tudi ne bi bil del avtoceste.

 

Izmero imaš, kak potem ni 100m? 😆

Govoril sem na pamet, potem pa sem zmeril, da je res. Če ti Italija ne odgovarja, pa Shell 100%.

 

Ni poanta v tem, da se pač dol zavije, da se malo prišpara. Ampak trdiš, da je to nemogoče. Še podčrtal si. Jaz pa sem dokazal, da lahko podčrtaš, kar želiš, pa ne drži.

Popravljeno od godlike
Napisano

Mojster, tukaj se pa ne bova strinjala. Šteje začetek izvoza in ne konec. Ker AC zapustiš na začetku izvoza, sicer bi se normalno peljal naprej. In tudi na našem izjemnem Shellu, ki ga omenjaš, imaš od začetka izvoza do prostega točilnega mesta vsaj 100 metrov.

 

In spet, kot sem v tej temi že večkrat zapisal, vas ne razumem, zakaj vedno zapenjate v neke robne pogoje. A so realnost? Niso, kot nobena skrajnost. In v povprečju se kar lepo navoziš, če zapustiš avtocesto, da greš točit cenejše gorivo. A je to tako težko priznati in zakaj?!

Napisano

Prosim preberi si zakon! To kar ti misliš, je tvoje mnenje, šteje kar pravi zakonodaja.

 

Zakon o cestah (ZCes-2)

2. člen, 1 točka:

avtocesta je daljinska državna cesta, ki je posebej zasnovana in zgrajena za promet motornih vozil, kjer so smerna vozišča ločena z ločilnim pasom, ki ni namenjen prometu, in praviloma opremljena z odstavnim pasom, nivojsko ne prečka ceste ali železniške proge, kolesarske poti ali pešpoti ter je označena s predpisano prometno signalizacijo, njen sestavni del so tudi servisne prometne površine in cestni priključki nanjo;

 

Torej ti iščeš izgovore, da nas demantiraš in ne mi. Ti jasno dokazuje zakon.

 

Na svoji poti, do Apulije in nazaj sem točil gorivo na avtocesti na hrvaškem, v Lecce-ju (ob) ogledu mesta, v okolici Pescare, kjer sem zapustil avtocesto in v Šempetru, kjer sem tudi zapustil avtocesto, ker je čisto zraven Mol.

 

V glavnem ja, toliko odvečnih kilometrov (0.1 km) sem naredil, da me kar glava boli.

 

Če bi moral dalje zapeljati iz avtoceste, bi pač tankal na avtocesti neki sorazmerno količino, da pridem do cilja in potem tam točim ceneje.

Napisano

A potemtakem ti po avtocesti voziš do roba vsakega izvoza in nazaj, ali kako?! Da izkoristiš res vse površine, kar si jih plačal z vinjeto?

 

Izvozi so seveda jasno del avtoceste, tega nisem demantiral, kot želiš ti prikazati. Pogovarjava se, no, vsaj jaz, o dodatni poti, ki jo prevoziš za tankanje goriva. In ta dodatna pot se začne s tistim metrom, ko zapelješ na izvoz iz avtoceste. Ne vem, otrok to razume ...

Napisano

Razumem.

 

Po ribiško sem rekel 100m in si se vpiknil v to.

In ker te je tako ribiško pretiravanje motilo, sem si vzel čas za teorijo.

 

Vsak se sam odloči ali bo kak kilometer peljal za ceješi tank ali tankal dražje. Časovno pa 1km ne boli nič. Ali pa pač tankam kot električarji, prej.

Napisano

Z mojim tarracotom 70L tank dizel bi 1034km tankal doma ob startu in potem doma ob vracanju....sam tok nobenega ustavljanja

 

Sral bi pa v tujini ce bi me prijel :)

Drugace pa mocno pretiravas s cenami. Italija je 1.6-1.7, avstrija, spanija je toliko kot Slovenija....kot da si primoran na 3 ure tankat govoris ..pozabljas range dizlov

 

To mi gre mal na k pri mojmu hibridu, enostavno so vsi delani za kratke

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano (urejeno)

Pa saj tudi če na pumpo zaviješ na AC, je to tudi neke vrste "dodatna pot". Moje mnenje je, da tudi če se zapelješ iz AC in se pelješ do črpalke v eno stran 5 min, boš z ICE vozilom še vedno prej nadaljeval vožnjo po AC kot pa z EV.

Popravljeno od x-layer

it's better to let someone think you're an idiot then to open your mouth and prove it

32888_1.png

Napisano
pred 28 minutami je dvorjan napisal:

A potemtakem ti po avtocesti voziš do roba vsakega izvoza in nazaj, ali kako?! Da izkoristiš res vse površine, kar si jih plačal z vinjeto?

 

Izvozi so seveda jasno del avtoceste, tega nisem demantiral, kot želiš ti prikazati. Pogovarjava se, no, vsaj jaz, o dodatni poti, ki jo prevoziš za tankanje goriva. In ta dodatna pot se začne s tistim metrom, ko zapelješ na izvoz iz avtoceste. Ne vem, otrok to razume ...

Ti pa spet skrajne meje loviš, z avtom ki ima vsaj 800km range se ne ustavljas na nobeni AC. 800km je cela italija Gorica - Ventimiglia ali pa Frejus tunel do Francije...

 

Razmisljas narobe, ker ce sintin3x polnil pomeni da imas ranflge 400km, s twm da verjetno vozis ne vec kot 120 na AC.

 

Ne primerjaj zmogljivost / range 1:1...ker ne gre tako

 

In ja cas je pa denar 

pred 3 minutami je x-layer napisal:

Pa saj tudi če na pumpo zaviješ na AC, je to tudi neke vrste "dodatna pot". Moje mnenje je, da tudi če se zapelješ iz AC in se pelješ do črpalke v eno stran 5 min, boš z ICE vozilom še vedno prej nadaljeval vožnjo po AC kot pa z EV

Ker pri nas v Slo pa res ni nobene pumpe takoj ob AC....Vipava 5min s tankanjem, Postojna 5 min s tankanjem, Gorica 5 min s tankanjem (in coffee to go). Teh 5 minut ti povrne aplikacija petrol ker res samo prides, tankas in gres, nobenega cakanja v vrsti - pa cetud gres na AC, kjer se vedno caka vbprodajalni

 

Ce smo ze pikolovski pa dajmo potem res vse minute upostevat. Jaz na pumpi za cel tank v SLO z aplikacijo ne porabim vec kot 5 min, nikoli ni vrste na malih pumpah, samo nasa vele vas Medvode ma 4 pumpe, mi smo fenomen.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Hodim sluzbeno sedaj v Mieming, Avstrija, greš čez Rosenheim, 500km, po tvoje bi moral se ustavljat pa se ne ker na cilju samo dolijes pa gres drug dan dam direkt.

4 urce pa si doma, brez kakanja :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano
pred 1 minuto je jures napisal:

Hodim sluzbeno sedaj v Mieming, Avstrija, greš čez Rosenheim, 500km, po tvoje bi moral se ustavljat pa se ne ker na cilju samo dolijes pa gres drug dan dam direkt.

4 urce pa si doma, brez kakanja :)

Pa dobro, ne se zdaj toliko spravljat na njega... Mogoče pa mehur in še kaj drugega deluje drugače, če se voziš v EV vozilih :)

Brez zamere, ampak jaz ne vidim nekih prednosti EV vozil, vsaj trenutno in v bližnji prihodnosti ne...

it's better to let someone think you're an idiot then to open your mouth and prove it

32888_1.png

Napisano
pred 22 minutami je jures napisal:

In ja cas je pa denar 

 

 

Vse gre v rok sluzbe, ce si na sluzbeni poti :D ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Pa če tako rad delaš, ti lahko še zaupam, da v EV-ju lahko polniš/napajaš vse svoje elektronske naprave hkrati. In delaš na prenosniku ali telefonu tudi ko se avto polni - ne rabiš držati ročke ves čas ... 😃

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Kaj pa če je na izmenično.    Jaz bi rekel da je nekje slaba masa.
    • Vse je v debelini podkožne tolšče.
    • Jaz imam celo leto 24°C v hiši. Plus minus 1°C. Pozimi me pri manj zebe, več je prevroče. Poleti je pa ravno prav, ko je zunaj kakšnih 30°C. Pa še vlago zbijem poleti, ki je glavni problem.   Zdaj že kar malo čakam na kamin, to je super. Ko je zunaj mrzlo pa ogenj gori.
    • A je to resno vprašanje?   Prvo nedvoumno zaprosilo konec februarja 2022, uradno pa mislim, da septembra istega leta. Pred tem pa je Ukrajina še v začetku tega tisočletja, ko je prvič jasno izrazila interes za vključitev, čeprav bi s tem povozila obljubo o evtralnosti, ki jo je v začetku 90-ih dala zako zahodu kot RF.    Tam nekje med 2008 in 2010 je uradno dobila tudi zagotovilo NATA, da bo postala polnopravna članica.  Po tem so Ukrajinci izvolili Janukoviča, ki je bil manj zahodno usmerjen in je držal Ukrajino kot nevtralno državo, do leta 2014, ko bi moral nadaljevati z oblastjo in nevtralno držo Ukrajine pa zahodu to ni bilo všeč in je skupaj z opozicijo izvedel državni udar ter nasilno menjavo oblasti.   Kar je povzročilo, da so v parlament in v koalicijo prišle neonacistične skupine ali stranke, kot je Azovski bataljon in Desni sektor. Pred letom 2022 jih je zahod obravnaval kot skrajnodesničarski teroristični organizaciji, po februarju 2022 pa jih zahod čez noče prekvalificira v desne demokrate. Če ne verjameš pejt preverit kaj so o njih pisali pred letom 2022 recimo Guardian, New York Times, BBC, pa tudi pri nas Delo, Mladina, Dnevnik. Upam, da so članki še vedno dostopni.  Lahko pa si tudi pogledate izjave teh neonacijev, kaj bodo delali z Rusko manjšino in tudi prvi zakoni o prepovedi uporabe ruščine in drugih pravic manjšin je povzročilo posledično zasedbo Krim, kot zaščitni ukrep in tudi kot varovanje večinskega ruskega prebivalstva    Krim itak vemo da je za časa SZ bil del Rusije do leta 1954, ko ga je Hruščov in takratno vodstvo vzelo Rusiji in dodelilo Ukrajinski socialistični republiki kot del praznovanja 300 letnice osvoboditve Ukrajine izpod Poljske nadvlade. Ja takrat je bilo vseeno, čigavo je kej kot je bilo recimo pri nas vseeno za časa juge a meja med Slovenijo poteka na reki Dragonji ali na reki Mirni.   V glavnem, po tem puču se je začela državljanska vojna med Rusko manjšino in Ukrajinsko državo. Nova prozahodna usmeritev oblasti je z zakonom odpravila nevtralnost in spet obudila željo po članstvu v NATU. Nekje v letu 2017 ali 2018 je parlament članstvo v NATU zastavil kot glavni cilj Ukrajinske zunaje politike. Katerega je z vsemi štirimi podpiral tako NATO sam, kot predvsem ZDA. Stoltenbergove izjave kako se nima ukrajina kej pogovarjat s sosedi a bo čalnica al ne pa so ratale tud dodatni kamenčki v mozaiku.    Kaj bi pomenila Ukrajina v NATU z raketami na pragu Rusije je bil tudi en izmed glavnih povodov, za Ruski napada februarja 2022.   Verjetno vam je vsem znano, da se NATU ne more priključiti država, ki je v vojni oziroma nima urejenih odnosov s sosedi. To je namreč en od glavnih kriterijev članstva. Pri ostalih kriterijih se da zamižat pa gredo skozi kot recimo pri tem, da mora bit demokratična država, pa tržno gospodarstvo, pa nadzor civilne sfere nad oboroženimi silami. Če zamižijo na obe oči in ker smatra zahod Rusijo kot manjvredno državo, Ruse pa kot podljudi bi šlo skozi tudi kot pogoj o varovanju človekovih pravic.   Dejansko je torej Rusija bila skoraj prisiljena v intervencijo, ker samo po enem členu pristopnih pogojev bi lahko ustavila Ukrajino pred vstopom v NATO in namestitvijo jedrskega orožja na mejo z Rusijo. Ja verjamem, da se bost nekateri smejali tej izjavi, ampak zadeva ni smešna.   Ne glejte zadeve samo s strani zahoda, ampak glejte zadevo s strani zgodovine, geopolitičnih želja in zahtev. Vpliv, ohranjanja dolarja kot rezervne valute, nadzor nad energenti, ohranjanje NATA kot organizacije, tako da slikajo Rusijo vedno kot nasprotnika in nikoli partnerja pa čeprav je RF na začetku Putinovega vladanja bila pripravljena stopiti v skupno zavezništvo NATA pa so jo odslovili, ker bi NATO izgubil edini smisel obstoja in to je konstanten strah pred Rusijo, kar vidim tudi v izjavah nekaterih tu na forumu.   Drugače pa ja, zahod je v zgodovini vedno hotel razkosati Rusijo še iz časov carske Rusije in kar nekaj vojn in konfliktov in ekpedicijski vdorov je bilo, da bi razkosali ali vsaj razdelili Rusijo. Ja tud ob padcu carske Rusije in oktobrsko revolucijo so poskušali pomagati belim silam proti boljševikom v državljanski vojni ter tako poskušali povzročiti razpad Rusije. Zanimivo branje o tem na tej diplomski nalogi http://dk.fdv.uni-lj.si/diplomska/pdfs/kocar-gal.pdf   In to se vleče praktično do danes pa je medtem Rusija pomagala zaveznikom in ustavila nacistično nemčijo, pa kasneje se je ukinil varšavski pakt in t.i vzhodni blok, pa je razpadla tud Sovjetska Zveza, zahod pa še vedno išče v Rusiji nasprotnika. To pač drži NATO pri življenju pa bi le ta moral ukinit natančno takrat, ko je razpadel Varšavski pakt.   V glavnem še 1x... zgodovina se ni začela februarja 2022, kot se zmotno misli.
    • Jaz imam poleti najraje 21-22°...odvisno,ali kaj delaš,kuhaš,ali polezavaš pred TV...zna biti razlika... Pozimi pa imamo zmeraj na cca.22°. je pa res,da sem tudi pozimi zelo pogosto z kratko majico in nič čez.   Moram pa omeniti taščo...pri starejših je drugače,ker imajo večinoma slabšo cirkulacijo krvi...imajo večinoma raje topleje...tašča ima poleti pogosto na 23-25°...večinoma na 25°...pozimi pa na 23°. Npr. "prijatelj od tašče"k je čist "suhcan in droben",in ima 83 let,ima najraje,da je klima ugasnjena oz. mu je 25° lih komaj za zdržati...pa ima tašča tudi Mitsubishijevo MSZ-LN,ki obrača tok zraka pri hlajenju stran od vira toplote-človeka...pomeni,da nikoli ne piha direkt v ljudi.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.