Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Mislim, da je Mazda načrtovala isti sistem z Wenklom, ki bi bil dosti manjši, lažji in bolj učinkovit ter vzdržljiv v nizkih obratih a so jo zdaj prehiteli Kitajci z navadnim agregatom,(pra, pra dinotom), ki je preveč požrešen za kar je namenjen.... :nevem:

 

Napisano
pred 8 minutami je Bini napisal:

Mislim, da je Mazda načrtovala isti sistem z Wenklom, ki bi bil dosti manjši, lažji in bolj učinkovit ter vzdržljiv v nizkih obratih a so jo zdaj prehiteli Kitajci z navadnim agregatom,(pra, pra dinotom), ki je preveč požrešen za kar je namenjen.... :nevem:

 

 

 

Mazda je že imela tak sistem z Wanklovim motorjem v Mazdi MX-30 R-EV ... samo se po moje ni kaj dosti prodalo ... 

 

https://www.mazda.si/old-showrooms/mazda-mx-30_old/mazda-mx-30-r-ev/

 

 

 

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Iskreno ne vidim zakaj takšno zgražanje.

 

Ko se govori o elektriki, je dosti ljudi, ki povejo da bi za dnevno rabo imeli elektriko ker delajo krajše poti (mislim da je večini 145km dosega za dnevno uporabo dovolj). Zraven je še ta strah, da jim bo zmanjkalo elektrike v xy scenarijih. Jim pa elektrika ne pride v poštev, ker imajo premalo dosega za takrat ko grejo za vikend na daljšo pot, ne morejo si pa privoščit dveh avtomobilov. Zraven je pogosto še da rabijo prostor za celo familijo in so električni avtomobili premajhni ali taveliki povsem predragi.

 

Tuki je kar konkretna "krava" za 35.000 (nevem kaj je v tej ceni) pred subvencijo. https://www.leapmotor.net/si/c10 - vir je tole, ker v članku nisem videl cene.

 

Lahko smo skeptični do kvalitete, sam načeloma uporabnost na papirju meni ne izgleda slabo. Ali je 6,6 za takšno kravo slaba poraba? Jaz bi jo z mazdo 6 težko dosegel..

 

Napisano
pred 12 urami je godlike napisal:

Ni bregov. Hehe.

 

Pozabil sem dodal, da je seveda karavan.

 

Torej imam info:

Mesto 7.5

Relacija 6.2

Morje letos 6.3

 

Razen da malo več pije na avtocesti, to 1.5 turbo mlinček zlahka enači.

 

Glej, dizel je dizel in ga je treba vozit kot dizla. Ne vem, kaj vi počnete s tem vozilom, a naša Mazda 5 z dvo litrskim turbo dizlom je imela povprečje 6,3 litra na 100 km - merjeno v vsem času, kar je bila pri nas, se pravi 360.000 km. Sem spadajo tako mestne vožnje, umirjene vožnje, kot tudi vožnje po teh naših hribih, pozimi z verigami na pogonskih kolesih, pa tudi "počitnice", ko se je cela družina (ki je imela več kot pet članov!) odpravila na potep z avtom in počitniško prikolico. In na počitnice smo šli kar pogosto, vsaj štirikrat na leto, vsakič po kakšnih 1.000 km, raje več...

 

FuksWagen, ki je nasledil Mazdo 5, je ravno tako sedemsedežni dvolitrski turbo dizel, le da ima za razliko od Mazde 5 štirikolesni pogon. Sicer počitniške prikolice še ni vlekel, ampak v teh 63.000 km, kar je prevozil do sedaj, je povprečna poraba 6,2 litra na 100 km.

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano

Kdor pravi, da mu dizel žre 5l laže da sam sebi verjame. 

Tud SDI golf je več kot 5l pil. Pa res ni šel nikamor.

Meni je SAAB 1,9 dizel pil toliko, kolikor mi sedaj SAAB bencinar 2,0turbo. 

 

  • Všeč 1
  • Haha 1
  • Ljubim 1

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 7 minutami je FuManchu napisal:

Meni je SAAB 1,9 dizel pil toliko, kolikor mi sedaj SAAB bencinar 2,0turbo. 

 

Samo to bom komentiral, ker imam tudi Saaba z 1,9 "JTD"-jem, stric pa je imel turbo bencinarja. To fizikalno ni mogoče ob isti vožnji/trasi. Enostavno ni. Ali je bilo z dizlom kaj zelo narobe (npr. so "scale" šobe), ali pa si dizla vozil na polno, turbo bencinarja (saj vem, da ima "nežen" turbo) pa ujčkaš, da ne bi prehitro popil vse župe v rezervoarju.

Napisano

Glej, kaj si ti misliš, mi je čisto vseeno.

 

Jaz vem zase in bom delal po svoji pameti, ti veš zase in delaj po svoji pameti. Samo ne mi pa pametovat in tumbat neumnosti, ker si moj odgovor na to lahko pogledaš tu:

https://www.mazda-si.net/topic/847-tole-je-pa-kr-smeh/page/626/#findComment-587114

 

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano
pred 4 minutami je dvorjan napisal:

Samo to bom komentiral, ker imam tudi Saaba z 1,9 "JTD"-jem, stric pa je imel turbo bencinarja. To fizikalno ni mogoče ob isti vožnji/trasi. Enostavno ni. Ali je bilo z dizlom kaj zelo narobe (npr. so "scale" šobe), ali pa si dizla vozil na polno, turbo bencinarja (saj vem, da ima "nežen" turbo) pa ujčkaš, da ne bi prehitro popil vse župe v rezervoarju.

Ti imaš verjetno 1,9 za penzioniste noter. Jaz sem imel Hirsch mapo. 160kw. Izpod 8l nikoli. In ja treba je dizla voziti lepo, da se kej ne zabije 🤣💪

  • Všeč 2
  • Začuden 1

N7rRRL1.jpg

Napisano (urejeno)
pred 2 urama je Slivka napisal:

Glej, dizel je dizel in ga je treba vozit kot dizla. Ne vem, kaj vi počnete s tem vozilom

Dizle se pri nas tera. Isto kot bencince.

 

Torej prva gasa, ko se spelje. Passat je avtomatik. Kak bi ti pa vozil avtomatika? Če se sam da v ustrezno prestavo? 🤔

Zaupaj mi prosim, kako se vozi avtomatika kot ne dizla in kje vklopim dizl način.

 

Mondeo pri 200k ni nikoli imel težav s DPF-om ali zabasanim izpušnim kolektorjem. Prav tako ne Passat pri 160k km.

 

Kljub temu, da je dizl, more vlečt. Če ima 190 konjev, more kdaj pa kdaj bit preluftan skozi celo območje.

Bolj kor se mašine mantretira, boljše držijo. 😎

Seveda ob rednem servisiranju.

Popravljeno od godlike
Napisano (urejeno)
pred 52 minutami je godlike napisal:

Dizle se pri nas tera. Isto kot bencince.

 

Torej prva gasa, ko se spelje. Passat je avtomatik. Kak bi ti pa vozil avtomatika? Če se sam da v ustrezno prestavo? 🤔

Zaupaj mi prosim, kako se vozi avtomatika kot ne dizla in kje vklopim dizl način.

 

Mondeo pri 200k ni nikoli imel težav s DPF-om ali zabasanim izpušnim kolektorjem. Prav tako ne Passat pri 160k km.

 

Kljub temu, da je dizl, more vlečt. Če ima 190 konjev, more kdaj pa kdaj bit preluftan skozi celo območje.

Bolj kor se mašine mantretira, boljše držijo. 😎

Seveda ob rednem servisiranju.

Vsak avtomatik ima manual nacin, prestavljas sam. Kadar ces kakor ces.....

Ne vem kaj ti je s tem voziti kot dizla??? Diesel nacin????

Mel 3 avtomatik dizle, ce si hotel voziti leno si vozil leno, ce si hotel sportno si vozil sportno, ne glede na masino, s stopalko za plin kontroliras marsikaj.

 

Mal mas skregane pojme z obmocji delovanja motorjev konpride do navora, moci pa to...

Popravljeno od jures

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano (urejeno)

Jaz? To je že bil odgovor na citiran post, če si slabo prebral.

 

Slivka je napisal:

pred 3 urami je Slivka napisal:

Glej, dizel je dizel in ga je treba vozit kot dizla.

 

 

In tak btw, manualno jih ne vozimo. Mogoče si mu kdaj občasno kaj sugeriral s predstavo gor/dol, to pa je tudi to.

Popravljeno od godlike
Napisano
pred 6 urami je FuManchu napisal:

Kdor pravi, da mu dizel žre 5l laže da sam sebi verjame. 

 

No tole si pa zelo nesramno povedal. Se pravi lažemo al kaj? A poraba v 90.000km v mojem podpisu je laž?

 

Govorimo za opis poti, ki jo je omenjal ta v članku, da se ni divjalo in da je imel precej počasne in panoramske vožnje. Jez imam 5,76l/100km porabe pa je moja pot večinoma AC in mestna. Regionalk strašno malo. Sem pa iz Vrhnike v Ljubljano po omejitvah tudi recimo testno peljal pod 4 litri na 100km. Tako, da 5l/100km je čist normalno dosegljivo, tudi če se ves čas držiš maksimalne dovoljene hitrosti. 

 

Pa tudi poraba test smo na forumu naredili pred časom in nas je kar nekaj dizlov vozilo v območju 5 litrov pa vsi smo imeli vmes še regeneracijo DPF filtra. 

33112_1.png

Napisano
pred 18 urami je ignacij napisal:

Samo zato imamo PHEV, ne razumem čist logike tega motorja.

 

Zato, da ne rabiš imet velikega ICE motorja s 150KM ali več. Za poganjanje generatorja je dobr že manjši, ki deluje v najobolj optimalnih obratih in goni generator. Žal pa tole vidimo, da ni glih najbolje izpadlo.

 

Aja pa da ni treba menjalnika pa vse to uparjat še z elektromotorjem za pogon. Tko daš pa navadnemo BEV manjšo baterijo in samo dodaš ICE motor in generator. To je zelo enostavna rešitev. Po domače povedano. K da bi tesli ruknil v prtljažnik en bencinski generator za dopolnjevat elektriko. Bi pa moral dat vsaj nekje 20kW od sebe.

33112_1.png

Napisano
pred 1 uro je Boss napisal:

 

No tole si pa zelo nesramno povedal. Se pravi lažemo al kaj? A poraba v 90.000km v mojem podpisu je laž?

 

Govorimo za opis poti, ki jo je omenjal ta v članku, da se ni divjalo in da je imel precej počasne in panoramske vožnje. Jez imam 5,76l/100km porabe pa je moja pot večinoma AC in mestna. Regionalk strašno malo. Sem pa iz Vrhnike v Ljubljano po omejitvah tudi recimo testno peljal pod 4 litri na 100km. Tako, da 5l/100km je čist normalno dosegljivo, tudi če se ves čas držiš maksimalne dovoljene hitrosti. 

 

Pa tudi poraba test smo na forumu naredili pred časom in nas je kar nekaj dizlov vozilo v območju 5 litrov pa vsi smo imeli vmes še regeneracijo DPF filtra. 

 

Vse je odvnisno od načina vožnje.

 

Službenega 1.6 Golf dizla sem tudi spravil do Minhna in nazaj 3.6l/100km, strogo po omejitvah.

 

Več ne bom, da spet ne bom kregan, da ne razumem pojmov 🫣

  • Všeč 1
  • Haha 1
Napisano

5L  zlahka pa je bil SUV ali pa enoprostorec....in to oba DSG, en celo 4x4

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.