Bini Napisano 10. oktober Prijavi Napisano 10. oktober pred 15 urami je Boss napisal: OK, definiraj besedo slab.... ker ne vem kaj točno misliš. Pač ne smeš ga jemat kot neko robustno zadevo za poganjanje traktorjev, tovornjakov in delovnih strojev. Zahteva nekaj bolj pazljivega ravnanja kot je to bilo še iz časov pred commonrail rešitvami. Ne terat hladnega, ne ugašat pregretega, pazit, da se redno menja olje, izogibat se kratkim vožnjam, če se le da ne ugašat med regeneracijo, ne ga preveč vozit v prenizkih obratih, mora it tudi čez 3000, 4000 obratov pri pospeševanju. Zgleda velik zadev, ampak ni, le nasvetov o varčni vožnji se ne sme poslušat pa bi moral normalno zdržat tud 300k+ km. Ok, bili so že boljši.... 😉 Citiraj
Agerg Napisano 10. oktober Prijavi Napisano 10. oktober pred 18 urami je Boss napisal: Ne terat hladnega, ne ugašat pregretega, pazit, da se redno menja olje, izogibat se kratkim vožnjam, če se le da ne ugašat med regeneracijo, ne ga preveč vozit v prenizkih obratih, mora it tudi čez 3000, 4000 obratov pri pospeševanju. Zgleda velik zadev, ampak ni, le nasvetov o varčni vožnji se ne sme poslušat pa bi moral normalno zdržat tud 300k+ km. To vse gre, pa kupit ga, če delaš nekje nad 30.000 km letno. Potem so po moje tudi dovolj dolge relacije vožene, da ne bi smel imeti problemov. No, poznam tudi ljudi, ki delajo 10.000 km letno, pa imajo večino relacij nad 30 km. Samo to je bolj redkost. S tistole regeneracijo se pa ne strinjam. Mi je tudi mehanik na Mazda servisu rekel, da pogreša lučko, ki bi se prižgala ob regeneraciji, ko sva malo debatirala o problemih dizlov pri Mazdah. Samo, če smo pa praktični, ta hudič se bi mi vedno vklopil ravno ko se mi nekam mudi in ga moram ugasniti. Ali ti res izgledam kot eden, ki bo potem šel kroge delat, dokler se avtu ne sprdne, da je zaključil z neko k*rčevo regeneracijo? Avto ima, da se meni prilagodi. Zato pa mora vsak vedeti, za kakšne potrebe se avto uporablja in nato se izbere tip pogona. Ne pa nizka poraba. Jao... 4 Citiraj
Boss Napisano 10. oktober Prijavi Napisano 10. oktober Men se zgodi 1x na dva meseca, da moram malo "loviti" regeneracijo. Zato sem pa napisal, "če je možno". Če ni pač ni... ne rabiš trpet pa se okrog vozit, če pa moram kdaj narest dodatna 2km pa tud ne bo svet s tečajev padel. Citiraj
Boss Napisano 12. oktober Prijavi Napisano 12. oktober Ko smo se zadnjič pogovarjali, da pri AC hitrostih se EV-ji z okol 200KM ne obnesejo glih najbolj in da ni tistega občutka pospeška. Cupra Born je en tak HotHatch, ki je menj drugače zelo všeč ampak.... Citiraj
etcho Napisano 13. oktober Prijavi Napisano 13. oktober (urejeno) Danes me je sodelavec popeljal z MG4 xPower. Brutalen pospešek, da boli glava. Ampak samo prvi dve sekundi, potem pač pospešuje, ampak nič drastično. 0-100: 3,8 s. Popravljeno 13. oktober od etcho 2 Citiraj
skritikrt Napisano pred 7 urami Prijavi Napisano pred 7 urami Izgleda ne dieselgate ampak novi "batterygate"...priporočam ogled celega videa,da bo bolj jasno kaj in kako,oz.da nebi izpadlo ...nekorektno. 4 leta star ID-4 z 160.000km v bistvu "za v kanto" oz totalka. Citiraj
jures Napisano pred 7 urami Prijavi Napisano pred 7 urami Ne stekam kaj je tu spornega, ker to o cemer govori je normalno v svetu baterij. A ljudje pricakujejo 10 let brez sprememb???? 1 Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
skritikrt Napisano pred 6 urami Prijavi Napisano pred 6 urami pred 21 minutami je jures napisal: Ne stekam kaj je tu spornega, ker to o cemer govori je normalno v svetu baterij. A ljudje pricakujejo 10 let brez sprememb???? Glede na dolžino prispevka,in kdaj si odgovoril,po vsej verjetnosti niti nisi pogledal cel video. Gre za to,da so 2x celice že menjavali,to pa je sedaj že tretjič ista napaka-BMS ne more izbalansirati celic zaradi prevelikih razhajanj v napetosti celic. Garncija je 8 let ali 160.000km EV bi naj veliko vozil,da se povrne vložek oz. da je nakup v primerjavi z ICE avtom ekonomičen....pa ti VW zarine tega🖕,in se pri 160-tisoč kilometrih lahko le "pripogneš". Zelo zanimiv pa je dokument,ki ga tip pokaže,kar namiguje na veliko verjetnost,da ta problem ne obstaja le pri starejših vozilih,ampak pri modelih vse do letnika 2024!!!...poleg dejstva,da so dokumenti na voljo le za ameriški trg,za evropskega se pa skriva. Toliko o "zelenosti","ekonomičnosti" in ostalih pravljicah okoli EVjev. 1 Citiraj
jures Napisano pred 6 urami Prijavi Napisano pred 6 urami Pogledal sem vse, tud o polnjenju itd... Jaz ti samo hocem povedat, da ne vem kaj so ljudje pricakovali od EV, ker to kar se dogaja je normalno obnasanje baterij... Kako urejajo garancijo je pa druga stvar. Verjetno koorperacije spoznavajo lepoto stroskov v ev svetu 1 2 Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
godlike Napisano pred 3 urami Prijavi Napisano pred 3 urami pred 2 urama je jures napisal: Pogledal sem vse, tud o polnjenju itd... Jaz ti samo hocem povedat, da ne vem kaj so ljudje pricakovali od EV, ker to kar se dogaja je normalno obnasanje baterij... Vrhunsko. Proizvodnja EV je vsrana ko hudič in noro vode porabi. Ko bi postalo ekološko, oz. prijaznejše do okolja, pa je zanič. Po pričakovanjih praviš. Potem pa se cel svet nateguje z EV-ji. Ker ga z EV-ji še bolj svinjamo. 1 3 Citiraj
jures Napisano pred 3 urami Prijavi Napisano pred 3 urami pred 9 minutami je godlike napisal: Vrhunsko. Proizvodnja EV je vsrana ko hudič in noro vode porabi. Ko bi postalo ekološko, oz. prijaznejše do okolja, pa je zanič. Po pričakovanjih praviš. Potem pa se cel svet nateguje z EV-ji. Ker ga z EV-ji še bolj svinjamo. Ni razlike....fizika vedno zahteva svoje, ne moreš iz 0 narediti nekaj... 2 Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
skritikrt Napisano pred 3 urami Prijavi Napisano pred 3 urami (urejeno) pred 3 urami je jures napisal: Pogledal sem vse, tud o polnjenju itd... Jaz ti samo hocem povedat, da ne vem kaj so ljudje pricakovali od EV, ker to kar se dogaja je normalno obnasanje baterij... Kako urejajo garancijo je pa druga stvar. Verjetno koorperacije spoznavajo lepoto stroskov v ev svetu Sem te očitno narobe razumel.👍 Popravljeno pred 3 urami od skritikrt Citiraj
Mraušk Mčk Napisano pred 2 urama Prijavi Napisano pred 2 urama Pameten internet pravi,da je ponavadi sprejemljiva razlika v napetostih 0,05V. (v mirovanju). Na posnetku človek maha s papirjem kjer je ta razlika samo 0,032V in je to je po volkswagnovo že error. Močno me je imelo, da bi to jesen za najdražjo kupil električarja. Ne vem če me bo še mela rada, ker sem ji na koncu izbral smrdljivega klasičnega dizla. 1 1 Citiraj The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.