Skoči na vsebino

Mazda 3 (2014)

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Ve? kaj sej Tut golf nima ve? te funkcije. Tako da... Manj boli

Golf je se nedolgo nazaj imel pri bolj osnovnih paketih opreme na zadnjih vratih rocico za "kurblanje" :) .... Mogoce imajo se sedaj? :D

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Se barchetta ma auto gor dol :)

 

Ampak itak bos danes nasel prej star avto s tem kot novega ne glede na znamko

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ko pa speljujes-pospesujes, je pa mal zoprno hkrati prestavljat navzgor in na vsake par sekund tiscat gumb za sipo...

Zelo enostavna re?itev - avtomatski menjalnik. :lol:

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Zelo enostavna re?itev - avtomatski menjalnik. :lol:

 

Skyactive Drive je kar <3

 

Ko je lih beseda o at0vtomatskem dvigovanju/spuscanju stekel...

 

Na xsari mam voznikovo avt.v obe smeri,sopotnikovova v nobeno smer...

Mx5 ma voznikovo avt.navzdol. navzgor in sopotnikova v obe smeri sta brez avt.

Sprinter ima voznikovo avt. V obe smeri, sopotnikovo navzdol avt., navzgor brez avt...

 

A ni bolj pomembno,ce ze sparajo,da je avt.predvsem za navzgor,ne tok za dol?

 

Primer: priblizujes se cestnini,navzdol lahko drzis tistih par sekund gumb ob ustavljanju..

Ko pa speljujes-pospesujes, je pa mal zoprno hkrati prestavljat navzgor in na vsake par sekund tiscat gumb za sipo...

 

Ali pa:parkiras z odprto sipo,stisnes knof za zapiranje sipe... fajn je d lahko ugasnes motor,izvleces kljuc,odpres vrata se preden je sipa do konca zaprta-in da se ob vsem tem ni nehala zapirati... xsara ma tko,marsikater drug ne...

 

Malenkosti,vem... ampak ob vsem tem se vprasam... ob vseh milijonih namenjenih za razvoj,iskanju novih resitev,bla bla bla... zakaj ne dajo,preden gre avto v prodajo,avto na test parim obicnim druzinam (karikiram,pac da se pogledajo malenkosti,ki ne stanejo veliko,ampak jih opazis sele po dolocenem cajtu),pa da vsak pove svoje mnenje..

 

Tko pa mamo nevem kolk novotarij,po drugi strani pa iz vozil izginjajo uporabne,kmecki logiki jasne,stvari...

 

Joj, moj prej?nji Peugeot je pa mel tko genialno narejeno, da si za avtomatsko odpiranje/zapiranje voznikovega okna moral tipko pritisniti na kratko, za sovoznikovo pa dr?ati kako sekundo. Ker je bilo glih obratno je to jasno pomenilo da se v 6+ letih nisem nikoli pravilno navadil kontrol :rolleyes:  Se mi pa vseeno zdi da znajo francozi take majhne malenkosti bolj porihtati - recimo stvari kot to da Mazda ne zna pospraviti brisalcev pri izklopu motorja, 16 let stari Peugeot pa je to znal.

Napisano

Kam pa pospravi brisalce? V prtlja?nik? :hudicek:

 

Ne resno, kaj si s tem mislil? Pri ?estki so brisalci tako ali tako pod rob havbe skrijejo in jih ni videt izza volana. Ne vem kam bi se ?e morali skriti

33112_1.png

Napisano

Kam pa pospravi brisalce? V prtlja?nik? :hudicek:

 

Ne resno, kaj si s tem mislil? Pri ?estki so brisalci tako ali tako pod rob havbe skrijejo in jih ni videt izza volana. Ne vem kam bi se ?e morali skriti

Po mojem je mislu,da brisalci dokoncajo premik do konca,tud ce vmes ugasnes motor... da ne obstanejo nasred sipe v trenutku ko ugasnes motor...

 

Ja,tle znajo met francozi dost poslihtane stvari... xp ma naprimer to varianto,da tud ce se pripeljes z brisalci na "on", tako sprednji kot zadnji; ob ponovnem zagonu motorja bo treba rocko dat na "off",in potem s5 na "on",da bodo delal... kar je fajn,ce ti tekom noci primrznejo na sipo in da ne zacnejo drgnt po sipi v istem momentu ko das kontakt...

Napisano

Mja mazda je pa? vozni?ko usmerjen avto, brez teh oh in sploh fi?erjev. Tako je.

 

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

Napisano

Recimo vsi novi Hyundai (ali pa vsaj ve?ina) nimajo dvostopenjskih gumbov za ?ipe oz. imajo samo pri voznikovi pa ?e tam samo "auto-down", kar je precej nelogi?no ravno npr. pri speljevanju iz cestninske postaje. Ob?asno vozim ix35 in me zadeva precej moti, verjetno zaradi navajenosti na svojo M6. Nem?ki avti pa so to vedno imeli (?e le ni bilo ?e omenjenega vintanja na roko, heh) in kakor mi je znano ?e vedno imajo, torej dvostopenjske gumbe za vse 4 ?ipe. Bomo videli, ?e tiste ?rtice na vseh 4 gumbih pri novi M3 res to pomenijo - M6 ima to?no tako in ima za vse ?ipe dvostopenjski spust/dvig.  :)

12360_1.png
Napisano

Mja mazda je pa? vozni?ko usmerjen avto, brez teh oh in sploh fi?erjev. Tako je.

 

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

 

Kar ne pomeni da jih ne bi morali meti. ?e se gremo vozni?ko usmerjen avto - ja razumljivo je da not ni fi?rjev ki ga delajo po?asnej?ega, te?jega in nestabilnej?ega. Samo ve?inoma tega pa je software, ki (razen na pove?ano udobje) pa? nima vpliva na "vozni?ko usmerjenost".

samo ne pozabit, da francozom pol teh stvari v par letih pocrka :)

 

Kje si pa na?el tako zanesljivega francoza? :P

Napisano

S tem ko sem rekel vozni?ko usmerjen seveda ne pomeni da jih ne bi moral imeti. Ampak, vpliva do te mere da bi eventuelno manj ?asa namenili obstoje?im stvarem recimo. Na koncu je spet denar v igri.

 

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

Napisano

Pa dajte no razumet da so ?asi izjemno te?ki in da je potrebno var?evat. Zrno na zrno.. 

Ker je nekomu 120metrska jahta je prekratka, zato stikalca za ?ipe izgubljajo kontakte. 

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

?e ima kdo M3/revolution top, ve? kot eno leto ga prosim, da prilepi sliko sede?a, rad bi videl kako izgleda usnje.

 

damci, v slo dobavljivost od januarja naprej, v avstraliji od ponedeljka naprej :) izbolj?ave so hude notri (konzola, barvni hud, volan, izolacija, obloge), zunaj oblikovno maska spredaj in zadaj, meglenke, led lu?i :ouje:...

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Zdravo! Zanima me, ce je tu gor kaksen lastnik 120km trojke z avtomatskim menjalnikom? Sem si rekel, da naslednji bo avtomatik pa vseeno mal kolebam (poraba, performance, doplacilo...), ni pa nikjer za sprobat.

Napisano

Kako se zadeva obnese v praksi? Kaksne hibe, koliko so slabsi performanci in ali odtehta tiste slabe dva jurja vec? :)

Zakaj bi bili slabsi performanci? Ce hoces probat dizelsko sestico z avtomatskim menjalnikom, prid do Medvod na kavo, da pe gres peljat... ;) menjalnik je verjetno pri trojki podoben... Edino kar je razlika, je ta, da ti isces bencinarja...

 

Mogoce je pa izacus kje blizu LJ doma... Pa se z njim zmeni za kavo in testdrive...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Pozdravljeni,

 

Eno vprasanje glede G120 motorja.

Kolikor vem je razlika med G120 in G165 samo ta, da je G120 elektronsko zadusen po 4.000 obratih. 

Pol leta je bil G120 cisto dovolj, sedaj pa mi je malo svoh ker je vcasih prehitevanje na avtocesti itd. precej prepocasno in zato nevarno. ( v 5,6 prestavi itak slabse potegne, ce das v 4. pa pri 130km/h ne vlece vec). 

 

Zanima me ce je kaksna moznost za upgrade na G165 (prakticno cipiranje) pri uradnih serviserjih? 

Bral sem, da se G120 komot da spravit na 160-170 konjev ravno zaradi te "blokade". 

 

Lp

Napisano

Kako se zadeva obnese v praksi? Kaksne hibe, koliko so slabsi performanci in ali odtehta tiste slabe dva jurja vec? :)

 

V bistvu se obnese super - kar se mene ti?e eden najpomembnej?ih kosov dodatne opreme (poleg MRCC za katerega je skoraj nuja) in sem z njim zelo zadovoljen.

 

Par to?k:

 

- Kot je Jest napisal se obna?a prakti?no identi?no kot se je tisti v testni Mazdi 6, tako da ?e bo? peljal ?estico je to bolj ali manj to.

- Pri mestni vo?nji menjuje zelo hitro (?e pred 3000 obrati), kar pri ti?ji bencinski ma?ini pomeni da v mestu zvoka motorja prakti?no ne sli?i?.

- Na avtocesti edino opazim da pri pospe?evanju / prehitevanju rad menja dol v 4. (kar je verjetno sicer posledica 120KM ma?ine). Je pa res da zaradi tega nekako nisem mel problemov s prehitevanjem - avto gre kar veselo do 150km/h+

- Za razliko od Peugeotovega menjalnika se mi ni zgodilo da bi zabluzil in vrgel v kako ?udno prestavo. Je malenkost po?asnej?i od DSGjev, sam nima pa problema s sanjanjem pri prestavljanju navzol in v R.

- V kombinaciji z MRCC pomeni da v bistvu pri Murski Soboti vklopim tempomat na 130 in se avto ve?ino ?asa pelje sam. Pri cestinskih je treba samo pakrat pritisiniti na SET- da upo?asni? :)

- Sode? po spiritmonitor.de imajo ljudje na avtomatiku skoraj deci manj povpre?ne porabe kot pa z ro?nim menjalnikom ;) Moja poraba (avto se ve?ino ?asa vozi po avtocesti in mestu) se giblje nekje med 6,5-7,5L. Na magistralkah pri 90km/h pade tudi na 5L.

- i-Stop se pri avtomatiku spro?i precej pogosteje (ker se aktivira ko pritisne? na bremzo, ni treba menjati v N).

- ?e ho?e? ro?no menjavati ima? ob volanu ?e vedno flappy paddles. Do zdaj sem probal samo enkrat ?e delajo in potem pogruntal da je brezveze ;)

 

Druga?e pa ja, ?ivim v LJ. ?e bo? imel te?ave z iskanjem testnega avta in si tu kje okoli me dregni.

Napisano

 

- ?e ho?e? ro?no menjavati ima? ob volanu ?e vedno flappy paddles. Do zdaj sem probal samo enkrat ?e delajo in potem pogruntal da je brezveze ;)

 

 

Jaz pa sem in tja uporabim obvolanske rocice... predvsem pri voznji po klancu navzdol prestavuim v nizjo brzino, da malo bremzam z motorjem ... ali pa pri pospesevanju, da ne cakam da on salta v visjo brzino... "Kick-down" pa skoraj nikoli ne uporabim... ker tam kar dolgo potem drzi v nizji brzini...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Marsikater bomboncek v avtu dobi pomen sele z avtomatskim menjalnikom. Tudi hill holder oz autostop, tudi start stop

 

Edino start stop sem jaz izklopil, baterija je draga in hitro jo skuri...res da sem lani kupil letnik 2011....kar naj bi bila zivljenska doma gel akumulatorjev

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ja, pri meni sem isto opazil - ?e pohodim plin do kickdowna potem pusti da se ma?ina zavrti do rde?ega polja (7000) in komaj potem menja. Fajn za postavljanje, sam jaz ve?inoma raje menjujem prej :)

 

jures: Pri Mazdi se Start/Stop vedno znova vklopi pri zagonu motorja :/

Napisano

Marsikater bomboncek v avtu dobi pomen sele z avtomatskim menjalnikom. Tudi hill holder oz autostop, tudi start stop

 

Edino start stop sem jaz izklopil, baterija je draga in hitro jo skuri...res da sem lani kupil letnik 2011....kar naj bi bila zivljenska doma gel akumulatorjev

 

Garancija na akumulator je 5 let ... vsaj tako so mi rekli na servisu ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Sicer meni do danes nepoznana firma, ampak google pravi, da je maxgear poljska firma.
    • Evo moram mal... ker ta teden se ne odvija tako kot bi se moral pa ne zarad moje krivde.   Vzamem dopust, da zrihtam nakup novega hladilnika, pa nove gume za zamenjat tele Bridgestonke, pa na vikendu odmašit kanalizacijo, pa še nabavit eno el. kosilnico, da ne rabim to tovorit iz Lj.   1. gume naročil prejšnji teden in bi morale prit v ponedeljek. Ok v ponedeljek jih ni bilo pa nisem kompliciral, v torek spet nič. Pokličem popoldan vulkanizerja, se oglasi ena tetice, da bo preverila in poklicala nazaj. Lahko ugibate, da me seveda ni poklicala. Zato sem opustil misel na telefon in sem se danes dopoldne pojavil tam. Pregledujeva naročila in ugotovi, da mu dobavitelj gum sploh ni poslal. Ga kliče in ugotovita, da so nekaj zajebal - hja najbolj mene kot kaže.   Enostavno jih zdaj nimajo več na zalogi in pridejo šele 26.5. - to sicer ni tolk strašno, se pa jutri konča tista GoodYear akcija za 80€ popusta. Tako, da ne bom nič prihranil. Pa še to upam, da ne bo takrat neka druga cena.   2. hladilnik so sicer pripeljali v dveh dneh in je zgledalo vse super. Razen tega, da je bil dostavljalec sam in za povrhu še brez ročnega vozička. Hladilnik pa preko 100kg pa še neroden za prijet. še dobro, da me je nekaj skupaj in ne samo v trebuh pa da sem dostavljalcu pomagal tole prinest do vrat. Ja namesto, da bi pripeljal s kakim kombijem, je mel tovornjak in sva morala prenest kakih 25m daleč, saj kamion je bil previsok za na dvorišče.   Potem mu povem za odpeljat starega in pravi, da ni dobil naloga in da ne more, ker ima tako zloženo, da po vrsti daje stvari ven. Ok obljubi, da bo naročil še odvoz. Seveda nisem verjel, da ne bo pozabil in sem še sam poklical na centralo Interevrope za ziher. Pride naslednji dan en drug možakar in glej ga zlomka, ta tud sam in brez vozičlka. Ok vsaj kombi je imel, da je šlo do vrat pa sva star hladilnik skupaj naložila.   Danes dobil spet sporočilo od Interevrope, da mi dostavijo še en mešalec, ki je bil del nagrade pri prejšnjem nakupu pralnega stroja en mesec nazaj. Fak pa tole bodo prišli 3x v treh dneh jaz naj pa doma dežuram.   3. dogovarjanje z mojstrom za odmaševanje je bilo bolj naporno kot so mirovna pogajanja v Ukrajini.  Al ne dvigne, al ne ve kdaj bo mel čas, al mu nekaj uletava kot intervenca. Zdaj je končno izdahnil, da jutri ob 8 uri. Se pravi moram prit iz Lj in srčno upam, da bo res prišel, ker če ne, ga osebno poiščem.   4. Vsaj nakup kosilnice in kabla je potekal dokaj normalno. Še dobro, da sem imel čas se šetat po Bauhausu in zbirat na kup zadeve, ki so bile na štirih koncih štacune. Aja @Slivka novo kolekcijo lopat so dobili, če te zanima.       In ja vse to čakanje, dogovarjanje je pomenilo, da sem samo v ponedeljek bil na biciklu. Sem kr mal slabe volje, ker če bi vedel kdaj kdo pride bi lahko vse to splaniral, tako pa je blo cel kup nekega čakanja in telefonjade v prazno. Sem od tega bolj utrujen kot pa od 50km brcanja pedal.    
    • Je bla tudi Alfa Giulietta 1.4 170KM in Ford Focus 1.5 182KM, pa tega ni pisalo 😉
    • Kera navigacija pa je tolk "brihtna", da te pošilja v smeri neba?
    • Ma težko jih bodo s tole napravo lovili. Precej teh odklenjenih sploh to niso , ampak se jih lahko kupi serijsko in preko nastavitev imaš stopnje hitrosti, kjer je najnižja omejena na 25km/h. Par klikov po meniju in ti lahko policaj 100x testira pa bo še vedno šel samo 25km/h. Tiste z dvema motorjem pa s to napravo še zmert ne moreš.   Kolega sprobal tegale in je rekel, da si je upal dat le na drugo stopnjo zmogljivosti, kjer je zadeva šponala 50km/h in to v klanec navzgor. Je rekel, da ga je blo tolk strah, da kej tazga sigurno ne bi mel pri bajti. Pa čist legalno se prodajajo pri nas. Hiley TIGER KING 2x1500W 60V IPX6 - Robbo - center električnih vozil WWW.ROBBO.SI Najzmogljivejši model iz serije TIGER, še močnejši, še vzdržljivejši in še bolj inovativen. 11 colska kolesa, izvenserijska konstrukcijska trdnost...   Edina rešitev je pač fizično lovljenje z radarjem ni druge. Še najbolje bi bilo, da bi se policaji vozili po kolesarskih z e-bajki in tole nadzorovali al pa iz zasede. 250m nazaj zmerijo pol ga pa naskočijo iznenada, da nima časa zavit in spizdit.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.