Skoči na vsebino

Mazda 3 (2014)


ziga.mazda

Priporočeno sporočilo

Sej sem reku da imate prav. Pa? vsi se vozite z 6 litri porabe, pa ?e zmeraj je vsaka tretja mazda na plin. Hmmm...

?efica ima mazdo 2 2.0 bencin. Mestna poraba 9litrov po ra?unalniku. Bom ?e slikak ?e mi uspe. Sodelavec imel na testu trojko pod 8 ni ?la pa ni nek divjak. Je raje hyundaja vzel. Tako da ne govorim nekaj na pamet.

Pa res hvala bogu da ni mazda bmw.

Ne poznam nobenega, ki bi imel SkyActive bencinski motor prdelan na plin... Pomoje sploh ni opcije za to...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sej sem reku da imate prav. Pa? vsi se vozite z 6 litri porabe, pa ?e zmeraj je vsaka tretja mazda na plin. Hmmm...

 

?efica ima mazdo 2 2.0 bencin. Mestna poraba 9litrov po ra?unalniku. Bom ?e slikak ?e mi uspe. Sodelavec imel na testu trojko pod 8 ni ?la pa ni nek divjak. Je raje hyundaja vzel. Tako da ne govorim nekaj na pamet.

 

 

Pa res hvala bogu da ni mazda bmw.

 

Verjetno je razlika v tem da ne govorimo samo o mestni porabi. Ja, v Ljubljanski gu?vi in jajcarjenju po metrih je tudi moja ?rla okoli 8L/100km, kar nekako ni ?udno za noben tak avto. Na magistralkah in avtocesti je pa poraba pa? bistveno manj?a.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ooo super ste.. Hvala vam

Mislim, da bo 2.0 moja zadnja odlo?itev ;) sedaj ?e mi ostane "hantlanje" ..

So pa negativni komentarji zelo dobrodo?li. Na podlagi teh, se ve?krat razvije debata in navajanje dejstev, trditve kdo in zakaj ima prav.

 

Vzemi 2.0 120KM, jst sem bil tako navdu?en nad celotnim avtom, da sem po natanko 1 letu starem avtu (kupil sem novega) zamenjal za Mazdo 3:)...porabo imam povpre?no 6,8 izklju?no po mestu (LJ), avtocesta pa cca 6L in se nas fura 4 komadi:)

 

Pri popustih so pa res neomajni, dobi? ga v obliki kake dodatne opreme (navigacija, zimske gume,...)...naj ti dobro slu?i.

Y.O.L.O. 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sej sem reku da imate prav. Pa? vsi se vozite z 6 litri porabe, pa ?e zmeraj je vsaka tretja mazda na plin. Hmmm...

 

?efica ima mazdo 2 2.0 bencin. Mestna poraba 9litrov po ra?unalniku. Bom ?e slikak ?e mi uspe. Sodelavec imel na testu trojko pod 8 ni ?la pa ni nek divjak. Je raje hyundaja vzel. Tako da ne govorim nekaj na pamet.

 

 

Pa res hvala bogu da ni mazda bmw.

Jp...je vse povedal...pazi to...ima MAZDO 2 2.0.... :vskalo: verjetno je MPS  :rolleyes: , a ne? Kake majo eni  :lol: Eh ?koda besed...naj se vozi v dolgo?asni Nem?ki wannabe premium ?katli  :harhar:  mi smo pa? MAZDA?I  :jupiii:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Gavrin na kak?nih drogah si?

Mazda zelo razvija motorje pove?ujejo kompresijo in naslednje leto bodo na voljo motorji z se vecjo kompresijo in z ve? navora...to pomeni da bo bencinski motor delal kot dizel...

Hvala bogu da delajo atmosverski motor...saj za ostale proizvajalce je najla?je nabit turbino na motor in je stvar re?ena in ?e je ena premalo dodajo ?e eno in ima? super nabit motor z katerim ima? ti kot lasnik stro?ke saj prej ali slej nekaj se bo pokvarilo....omenil si 1.0 trivalnik...bulshit tak?en avto je namenjen mestni vo?nji in ni? drugega...tezava nastaja da izdelujejo manj?e motorje ki so zelo naviti...tak sem motor se hitro pregreva je konstantno obremenjen in posledi?no na dolgi rok se kvari...malo se pozanimaj zakaj mehaniki tisti kateri znajo svoje delo delat dodajajo na bencinske motorje 1.0 ...1.2 z turbino dodatne zra?ne cevi za hlajenje motorja...saj stvar na dolgi rok ne more delat 1.2 16v 100 km avto pa te?ek 1300 kg-1500kg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pa se nekaj da dopolnem 1.0..1.2 motorji obstajajo ?e dolgo ?asa...sicer res da 20 let nazaj so bili brez turbine...ampak takrat tisti avti ki so imeli tak?en motor so bili te?ki od 600 do 800kg pol manj kot dana?nji avti z 1.0 motorjem in turbino...razlika je pa bila v tem da tisti se niso kvarili

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Fantje pa vi ste vsi po vrsti te?ki strokovnjaki. Se opro??am. Porabo imate kot da se v vakumu vozite z tehnologijo ki je stara 15+ let. Glede vzdr?livosti nisem ni? rekel. Samo ne mi pa prodajat bederije sem mal preve? avtov dal ?ez roke.

Pa to taki ko ma?ino vidite samo takrat ko vitreks nato?ite.

 

Se opro??am ?e sem koga u?alil.

 

Kak?ne neumnosti pa pi?e?. Sem vozil te mlin?ke 0,9 - 1.0 in ne re?em, saj se lepo peljejo. Z vsakim testnim avtom naredim vedno isto pot - malo mesta, gor do vikenda pa po avtocesti nazaj. Najbolj hvaljeni motorji so imeli porabo 9, dosti slab?e kot je imel moj 13 let star Megane 1.6 s pribli?no isto mo?jo.

 

Pa ?e moja izku?nja z M3 2.0 - zdaj je bila stara to?no 1 leto. Povpre?je po Fuelio v celem letu skoraj to?no 7 l/100 km pri ?emer ra?unaj, da imam do slu?be samo 2,5 km, kar pomeni, da se pripeljem ?e z mrzlim motorjem v mestu (semaforji). Vikend je na hribu, na avtocesti pa ga tudi ne vozim pod 150 km/h. ?e se peljem pa po magistralnih cestah bolj umirjeno, na izlet ipd. je poraba obvezno pod 6l - rekord je bil celo 4,6. ?e pa dvomi? v na?e izku?nje, je brezveze, da sploh sodeluje? z nekimi predsodki tule. A misli?, da smo res vsi tako otro?ji, da se napihujemo po na?elu "vsak cigan svojega konja hvali"?

Meni ni te?ko pograjat, ?e sem nezadovoljen z ne?im, pa ?eprav sem sam izbral in pla?al.

 

Pobrskaj malo naokrog - Mazda je edina, ki ni verjela zgodbi o mlin?kih in je ostala na 2.0. Vsak pravi mehanik ti bo povedal, da je vse to novo samo marketin?ko nakladanje in zni?evanje stro?kov.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

No ja meni se ne zdi sporno dizl z sportnim izpuhom, sem v zivo slisal bmw 535d z odprtim sportnim izpuhom pa je zvok bil brutalen za dizla.

Sem pa bolj pristas tisine, mam raje cimtisji avto (starost dela svoje).

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

Jap:), pusti? ga v prvi prestavi in je ?ist OK:)

Potem ti pa 4letni mulc afne gunca v parkiranem avtu in ti butne ?althebel v ler. (nevzgojenost je krivda star?ev)

 

Pa dajte, saj to niso jugoti. V zadnjih 30letih se mi ni ?e nikol zgodilo, da bi zmrznila ro?na, ne v doma?ih avtih, ne v slu?benih.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Spljoh pri avtomatikih - velja za DSG - je mo?no priporo?ljivo zategovat ro?no.

Zakaj?

 

Js pri S-maxu avtomatik jo ne nikoli, razen ?e avto visi naprej al nazaj ko parkiram.

 

Poslano z mojega SM-A520F z uporabo Tapatalk

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tudi sam se odlo?am za nakup Mazde 3 Sport s Challenge opremo. V paketu Challenge je namre? vse, kar jaz potrebujem (delam cca. 25 km na dan). Me pa pri tem zanima ali obstaja kak?na mo?nost naknadne vgradnje parkirnih senzorjev oz. ali ima kdo ?e kak?ne izku?nje s tem?

Hvala za odgovor in LP

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zakaj?

Razen ?e ni prfektno ravno se pri DSG-ju, po tem ko da? v park in spusti? bremzo, avto zapelje nekaj cm preden se zaleti v ?tift ki prepre?uje premik. Znalci so vedeli svetovati, da se je v vsakem primeru bolje navadit uporabljat ro?no kot pa tvegat obrabo.

 

Ampak ?e nih?e tu se ni javil da bi povedal kdaj mu je nazadnje zamrznila ro?na.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Meni je lani eno jutri malo primrznila na alfi 156, ko je bilo pono?i okrog -15. Najprej mi ro?na ni spustila, potem pa sem jo ?e enkrat zategnil do konca, po?asi spustil in je spustila Nato sem se lahko normalno odpeljal.

 

Zato sem tudi postavil to vpra?anje, zaradi tega dogodka.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Ja, seveda, vprašat na servis!    Kaj misliš, da se nisem tega domislil tudi sam? In odgovor:   Platišča in pnevmatike omogočajo stik vozila s cestiščem, zato so z vidika varnosti zelo pomembne. Zato Vam svetujemo, da vozilo pripeljete v najbližji pooblaščeni servis, kjer bodo strokovno poskrbeli za pravilno nameščene pnevmatike in ustrezno privite kolesne vijake. Spotoma pa Vam bodo vozilo še strokovno pregledali in odstranili ostale morebitne pomanjkljivosti.                                          Lep pozdr
    • Sam dve črki zamenjaš pa se čist drugač sliši   Obral češpljo u nulo. Zahteven projekt, ima več kot 40 let. Mlajše so bolj enostavne. 
    • Ena kar tako, k je ravno pri "znancih"...    
    • To je logična posledica točno teh vzrokov, ki jih vedno ponavljamo. Problem je to, da so ljudi nategnili.... spet. Nategnili so jih že samo s tem, ker so zakrivali ali pa zavajali s podatki, sploh pa to, da kupcem niso predstavljali kaj to pomeni pri vsakodnevni uporabi in predvsem pri tem, kako bodo z EV-ji privarčevali. Dejansko je resnica drugačna in vsaj v začetku bi bolj moralo iti v smeri, da v kolikor imaš v družini dva avta, da zamenjaš enega za EV-ja. Kupci so šli pa v popolno zamenjavo čez noč in v prvi fazi so mislili kako strašno pametni so... dokler...
    • Tako je, to sem pozabil omeniti. Po moje nočejo pisati, ker je toliko izvedb platišč in izvedba prirobnice na platišču vpliva na to, potem pa si mislijo išči, ker enostavno nočejo dati podatka od sebe. Lahko bi vsaj za svoje original izvedbe imeli, za orientacijo. Verjetno bi pa na original servisu dobil podatek za vsak avto, če bi vprašal in jih drezal naj malo poiščejo. Opazil sem pa, da je pri vulkanizerjih nekako po domače 13 kg za alu in 11 kg za jeklene. Enota Nm je že malo preveč, če jim omeniš, je srednja šola predaleč nazaj. 😁🤔   Mene sicer glede tega malo z rezervo jemljite. Za mene se vijaki začnejo nad M24, mogoče pogojno pri M20, vse ostalo je za cici mici vrtec. Od M24 naprej pa počasi človek ni več dovolj za zategovanje, enostavno ne sproduciraš dovolj sile na moment ključu, tudi če si Chuck Norris. No, matico lahko zategneš, samo na pravi moment, pa če je vijakov veliko, bo pa bolj težko. Tu se tudi že splača malo vmešati inženirju, drugje pri tistih sponkah za papir je brezveze.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.