Skoči na vsebino

Mazda 3 (2014)

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Tako, kot je mrau?k napisal. Navodila so zato, da te seznanijo s funkcijami in da ves kako kaj deluje. Ce se ti pa pizdarija naredi bos pa v navodilih zasledil le "prosimo obiscite najblizji mazda servis". Se za prazen akumulator to pise...

Napisano

Ful so pozorni.?e pred 12leti sem dobil kristalne kozarce s penino, de?nik in tople nogavice, vse z emblemom M.

Napisano

?e sama embala?a je posebna, ko odpre? pove tvoje ime in se zahvali za nakup, ter ostalo (opis ?al?ke sove ki na JAP prina?a sre?o - in tak jo pa? tudi tebi ?elijo med samo vo?njo itd).

Napisano

Js sm lani dobil ve?erjo za dve osebi u neki brazilski al argentinski restavraciji u Ljubljani...

Ma nismo uspeli iskoristit na ?alost.

 

Poslano z mojega SM-A520F z uporabo Tapatalk

Napisano

Ful so pozorni.?e pred 12leti sem dobil kristalne kozarce s penino, de?nik in tople nogavice, vse z emblemom M.

Zelo! Vozi se dejansko kot po tirnicah. Tih, var?en (!), tudi lepo potegne za atmosferca. ?e vedno se mi zdi da je to best buy, navkljub splo?nemu slovenskemu prepri?anju o Golfu. Edino 18 colske gume se mi ne zdijo primerne za na?e ceste.

Napisano

 Edino 18 colske gume se mi ne zdijo primerne za na?e ceste.

 

Zakaj pa ne?

33112_1.png

Napisano

Meni so 18 colske gume super, lepo izgleda pa ?e pretrd ni.

Je pa res, da se vozim ve?inoma po avtocesti.

Poraba pri 2500km-6,8l

Napisano

Zdravo,

 

na prej?nih straneh sem videl da ste se ?e nekaj pogovarjali o ?ipu za mazdo 3 G120 

zdaj me pa zanima ?e se je ?e kdo odlo?il in dal ?ipirat?

Napisano

Koliko ti pije? Realno...

Trenutno imam po skoraj 4000km porabo 5.4l/100km. Resetiral sem prvi tank, od takrat sem pustil. Torej je to poraba za cca 3400km.  AC ve?inoma tempomat (110-130), mesta zelo malo in nekaj relacije. Ko se peljem relacije, se poraba zares pribli?a tisti dizelski (4 - 4.5 ). Mislim da bo s kilometri ?e malo padla, vsaj pri prej?njem novem avtu je bilo tako.

 

Zakaj pa ne?

 Saj lepo pobira neravnine, ampak se prav ?uti tisto tiho nabijanje in tresenje skozi slabe razpokane ceste. Na 16 se mi zdi da je ravno prav trd in udoben hkrati. Je pa res da je to mogo?e posledica tega, da ta avto ni najbolj tih glede zvoka gum (road noise) pa da to tak ob?utek. Definitivno pa izgled 18 naredi svoje.

Napisano

Uf dobra poraba! Jaz imam okoli 6.5 ampak ve?ino kratke razdalje 5 do15km. tak da sem tudi zadovoljen.

Napisano

Uf mal ti kuri. Jest imam po 6000km, 6.5 porabo, od tega 90% avtoceste, in vozim 130 ce lahko, drugace pa guzva, in je veliko bremzanja in pospesevanja.

Napisano

Mislim da ima kar vredu porabo,prej sem imel cruza 1.6-91kw in mi je pil 7.5-8.0 na istih relacijah.?e pred njim pa m3 ki je pila 7.5,in to 1.6-76kw okoli 100konjev je imela.

Napisano

Ste ze videli fotke nove mazde3? Meni je bolj vsec sedan od kombilimuzine.

 

Ze poteka debata v ustrezni temi >> NOVA MAZDA 3 2019

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

?e sama embala?a je posebna, ko odpre? pove tvoje ime in se zahvali za nakup, ter ostalo (opis ?al?ke sove ki na JAP prina?a sre?o - in tak jo pa? tudi tebi ?elijo med samo vo?njo itd).

 

Verjetno gre za takole darilce ...

 

 

 

Se je na drugem forumu pohvalil en nov bodoci lastnik MX-5 RF ... Narocil jo je konec oktobra, dobava je menda spomladi 2019 ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Pozdravljeni!

 

Pravkar sem vpla?al Mazdo 3 G120 sedan. Dobim jo v ponedeljek. Bil na dolgi testni vo?nji, vse super, razen na motor se bo treba navadit. Prihajam namre? iz Civica 2.2 D (340N/m pri 2000 rpm). Razlika zelo o?itna pri pospe?evanju in porabi, ?e posebej na avtocestnih relacijah. Moja gre vsekakor takoj na brisanje blokade nad 4000 rpm, da bo vsaj na visokih letela.

 

LP!

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.