Skoči na vsebino

Mazda 3 (2014)

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Uf mal ti kuri. Jest imam po 6000km, 6.5 porabo, od tega 90% avtoceste, in vozim 130 ce lahko, drugace pa guzva, in je veliko bremzanja in pospesevanja.

Napisano

Mislim da ima kar vredu porabo,prej sem imel cruza 1.6-91kw in mi je pil 7.5-8.0 na istih relacijah.?e pred njim pa m3 ki je pila 7.5,in to 1.6-76kw okoli 100konjev je imela.

Napisano

Ste ze videli fotke nove mazde3? Meni je bolj vsec sedan od kombilimuzine.

 

Ze poteka debata v ustrezni temi >> NOVA MAZDA 3 2019

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

?e sama embala?a je posebna, ko odpre? pove tvoje ime in se zahvali za nakup, ter ostalo (opis ?al?ke sove ki na JAP prina?a sre?o - in tak jo pa? tudi tebi ?elijo med samo vo?njo itd).

 

Verjetno gre za takole darilce ...

 

 

 

Se je na drugem forumu pohvalil en nov bodoci lastnik MX-5 RF ... Narocil jo je konec oktobra, dobava je menda spomladi 2019 ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Pozdravljeni!

 

Pravkar sem vpla?al Mazdo 3 G120 sedan. Dobim jo v ponedeljek. Bil na dolgi testni vo?nji, vse super, razen na motor se bo treba navadit. Prihajam namre? iz Civica 2.2 D (340N/m pri 2000 rpm). Razlika zelo o?itna pri pospe?evanju in porabi, ?e posebej na avtocestnih relacijah. Moja gre vsekakor takoj na brisanje blokade nad 4000 rpm, da bo vsaj na visokih letela.

 

LP!

Napisano

Moja gre vsekakor takoj na brisanje blokade nad 4000 rpm, da bo vsaj na visokih letela.

 

Se vid, da si bil Hondas :P

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Pozdravljeni!

 

Pravkar sem vpla?al Mazdo 3 G120 sedan. Dobim jo v ponedeljek. Bil na dolgi testni vo?nji, vse super, razen na motor se bo treba navadit. Prihajam namre? iz Civica 2.2 D (340N/m pri 2000 rpm). Razlika zelo o?itna pri pospe?evanju in porabi, ?e posebej na avtocestnih relacijah. Moja gre vsekakor takoj na brisanje blokade nad 4000 rpm, da bo vsaj na visokih letela.

 

LP!

 

Ja je kar razlika, ?e ta motor primerja? z dizlom. Moja Mazda je dnevno na relaciji MB-CE in se mi ne zdi, da kaj dosti pogre?am dizla-razen pri porabi in pospe?evanju iz nizkih obratov. Moja 165G pri 140km/h in nad 3500 rpm prav lepo pospe?uje!

Napisano

Honda mi je pri dinamicni voznji brez sparanja pila 5,5 do 6l. Zdej bo ob isti dinamiki vsaj 2l vec. Sam ko se ti dizel pri mehaniku predstavi v vsej njegovi lepoti, si vse kar si prisparal na gorivu povrne 2 kratno.

Napisano

Ja razlika je okrog 2 litrov. Prej sem imel porabo 5- 5.5, sedaj pa 7- 7.5l.

Upam, da bo poraba ?e kaj padla, glede na to, da imam ?ele 4000km.

Napisano

Hoj. Imam enako machine gray in sem super zadovoljen,ko se jo navadi? bo ?e ?la pol litra dol. Je pa predvsem mala poraba pri umirjeni vo?nji(6-6,5)zoom zoom

Napisano

Hondin 2.2 dizl je res zelo dober motor, izjemno tih, mo?an, vle?e enakomerno pri vseh vrtljajih, var?en.

Sem mel ta motor v Accordu, v Civicu pa ?e bolj pride do izraza, ?e ga pa ?ipira? na 193KM pa postane prava zver, edino serijske sklopke so pre?voh pr teh motorjih in jo je treba zamenjat za mo?nej?o. Vse ostalo je pri tem dizlu bulletproof.

Ta motor res ne more? primerjat z NA bencinarjem.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Pri 185.000 mi je pocil izpusni kolektor. Za ga zamenjat je cela drama. To je klasika pri tem hondinem motorju. Takrat sem dal obnovit se DPF ker je bil na koncu in pa turbo sem nesel na pregled ker sem ga pac imel v roki. Po pregledu so mi svetovali popolno obnovo. No, to je naneslo vec ? kot sem prisparal goriva ce bi imel enako hondo 1.8 benz z isto mocjo na dane kilometre. Potem sem zacel razmisljat o sklopki, dvomasnem vztrajniku, pumpi za nafto, injektorjem in sem se odlocil da je cas za slovo. Prej sem imel enako hondo 1.8 benz. Nobenih problemov in nobenih skrbi. Sel sem tudi na testno voznjo z novim civicom 1.5 turbo ma me ni preprical.

Ps se EGR ventil sem pozabil napisat.

Napisano

Pri 185.000 mi je pocil izpusni kolektor. Za ga zamenjat je cela drama. To je klasika pri tem hondinem motorju. Takrat sem dal obnovit se DPF ker je bil na koncu in pa turbo sem nesel na pregled ker sem ga pac imel v roki. Po pregledu so mi svetovali popolno obnovo. No, to je naneslo vec ? kot sem prisparal goriva ce bi imel enako hondo 1.8 benz z isto mocjo na dane kilometre. Potem sem zacel razmisljat o sklopki, dvomasnem vztrajniku, pumpi za nafto, injektorjem in sem se odlocil da je cas za slovo. Prej sem imel enako hondo 1.8 benz. Nobenih problemov in nobenih skrbi. Sel sem tudi na testno voznjo z novim civicom 1.5 turbo ma me ni preprical. Ps se EGR ventil sem pozabil napisat.

Lahko vpra?am kje si kupo M3 in koliko si dal za njo? Je bila pa bolj kone zadnja. Lp

Napisano

Met dizla je ve? kot samo poraba gor, poraba dol. To je lifestyle!!

Honda mi je pri dinamicni voznji brez sparanja pila 5,5 do 6l. Zdej bo ob isti dinamiki vsaj 2l vec. Sam ko se ti dizel pri mehaniku predstavi v vsej njegovi lepoti, si vse kar si prisparal na gorivu povrne 2 kratno.

Sent from my SM-T813 using Tapatalk

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.