Skoči na vsebino

Mazda 3 (2014)

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Seveda se pozna mrzel zrak, ?e posebej pri turbo motorjih, ker stisnjen zrak se segreva. Cold air = More power

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Seveda se pozna mrzel zrak, ?e posebej pri turbo motorjih, ker stisnjen zrak se segreva. Cold air = More power

Dr?i... zato pri ve?jih predelavah pove?ajo intercpoler.

 

 

Napisano

Hmmm, pa ravno pri turbu ni tolk problema gostota zraka, ker turbo stisne notri tolk kot lahko. Bolj se pozna pri atmosfercih, ?e ?e kej.

33112_1.png

Napisano

Hmmm, pa ravno pri turbu ni tolk problema gostota zraka, ker turbo stisne notri tolk kot lahko. Bolj se pozna pri atmosfercih, ?e ?e kej.

Bo kar dr?alo.
Napisano

seveda se pozna ve?ji intercooler, to je pogoj za kak?en ve?ji tuning turbo motorjev, torej ?imbolj ohladiti vro? stisnjen zrak iz turbine

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Je to olje primerno za mazdo 3 2.0 G120?

Castro magnatec 5w40-c3? Je neka nova varianta...je za dizel in benzina isto olje

Jaz bi ?e vedno upo?teval Mazdo in bi dal original Mazda olje SAE 5-30. A3,A5 oznako bi pa upo?teval ?e bi kupil kako drugo znamko. Na mimo vrste je oirg. Mada olje.za lit.7evr.kar je ugodno. So pa seveda ?e dra?je znamke ni pa nujno da veliko bolj?e. Druga?e pa ima? v priro?niku za Mazdo vse podatke.
Napisano

Je to olje primerno za mazdo 3 2.0 G120?

Castro magnatec 5w40-c3? Je neka nova varianta...je za dizel in benzina isto olje

Predpisano je:

Mazda Original Oil Supra 0W20 API SM/SN

Mazda Original Oil Ultra 5W30 ACEA A3/A5

 

Oziroma bilokatere znamke s temi specifikacijami (5w30 a3/a5...)

 

Glede Castrola Magnatec 5w40 C3, sem gledal da ima tudi oznako Acea A3 kar je ok, edino specifikacija 5w40 ne ustreza Mazdinim zahtevam.

Na?eloma ne bi smelo biti ni? narobe, ampak v slu?aju kakih okvar z motorjem ti garancija ne velja.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

  • 3 meseci kasneje...
Napisano

Pozdravljeni. Prodajam strešne nosilce in nosilce za kolesa, če kdo potrebuje...

 

 

Napisano

Pozdravljeni,

imam Mazdo 3 2.2diesel letnik 2015. 
Ze po enem letu so se pojavile določene tezave in sicer:

Po daljsi voznji s tempomatom na avtocesti sem izkljucil tempomat in brez zaviranja, z menjavanjem prestav pocasi upocasnjeval. Nakar so se prizgale lucke za pritisk gum, protizdrsni sistem obcasno tudi check engine lucka. Tempomat vec ni deloval, verjetno tudi ostali sistemi ne. Avto sem ugasnil in prizgal in je spet normalno delovalo. 
Zelo motece je bilo, ker takrat tudi avto ni “vlekel”, preko 2000 obratov ga nisem spravil. 
Zamenjali so mi pod garancijo takrat-kot so na servisu rekli-LUFTMESER.  
po tem je bilo v redu. Do zdaj, ko sem presegel 150k in garancija vec ne velja so se zacele spet tezave. 
In zdaj je seveda vse placljivo. Pregledi, ciscenje nekih zaklopk na motorju-ni pomagalo. Spet ciscenje necesa drugega-dejansko pojma nimam cesa vse. Na servisu stestirajo-ni tezav. Se peljem jaz-spet lucke in tezave. 
Mi lahko kdo kako pomaga? Je imel kdo take tezave?

hvala,

lp

Napisano

Hvala za odgovor in priporocilo. Drugace sem iz Prekmurja in bi mogoce se kako priporocilo malo blizje. Pozna kdo mogoce kak servis v nasem koncu? Pravim, bil sem nekajkrat v MS, ampak tezava ne izgine. 
Ce pa ne bo, pa se zapeljem do Medvod. 
hvala

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

a je kdo od vas vozil tako g120 kot g165?. zanima me kakšna je kaj razlika predvsem pri avtocestni vožnji - tako comfort/performance kot tudi razlika pri porabi. dajmo rečt za vožnjo s tam 140 km/h in ne kakšnim economy cruisanjem. tnx.

Napisano
dne 15. 6. 2020 ob 11:14 je Vedranao napisal:

Hvala za odgovor in priporocilo. Drugace sem iz Prekmurja in bi mogoce se kako priporocilo malo blizje. Pozna kdo mogoce kak servis v nasem koncu? Pravim, bil sem nekajkrat v MS, ampak tezava ne izgine. 
Ce pa ne bo, pa se zapeljem do Medvod. 
hvala

Peternel v Bad Radkersburg. Ali pa v Grazu. Tam celo neki naši delajo se mi zdi.

Napisano
dne 25. 6. 2020 ob 19:05 je s-2 napisal:

a je kdo od vas vozil tako g120 kot g165?. zanima me kakšna je kaj razlika predvsem pri avtocestni vožnji - tako comfort/performance kot tudi razlika pri porabi. dajmo rečt za vožnjo s tam 140 km/h in ne kakšnim economy cruisanjem. tnx.

G 165 nisem vozil gre pa g120 zelo lepo pri tej hitrosti ko si napisal, motor niti nima velikih vrtljajev...jaz jo vozim okoli 150 km/h na avtocesti in mi je super :) . Če pa boš hotel potem nekaj od nje boš moral šaltati v 4. prestavo, ker v 6. bo lezla bolj počasi. Ima pa nižje vrtljaje pri teh hitrostih od g165, ker ima daljše prestavno razmerje...drugače pa jo čipaš za 300 eur na 170 konjev pa je. Ne vem no jaz sem se jo navadil voziti in mi gre zelo lepo....pomoje bi mi še cx-30 bila dovolj s tem motorjem.

Napisano
pred 2 urama je tommaazz napisal:

G 165 nisem vozil gre pa g120 zelo lepo pri tej hitrosti ko si napisal, motor niti nima velikih vrtljajev...jaz jo vozim okoli 150 km/h na avtocesti in mi je super :) . Če pa boš hotel potem nekaj od nje boš moral šaltati v 4. prestavo, ker v 6. bo lezla bolj počasi. Ima pa nižje vrtljaje pri teh hitrostih od g165, ker ima daljše prestavno razmerje...drugače pa jo čipaš za 300 eur na 170 konjev pa je. Ne vem no jaz sem se jo navadil voziti in mi gre zelo lepo....pomoje bi mi še cx-30 bila dovolj s tem motorjem.

Čakaj, g165 ima drugačen menjalnik kot g120? :huh:

 

A g120 je drugače samo softwarsko omejen g165, da ga lahko čipaš? Poznaš koga, ki to dela? Nisem gledal razlik med 120/165, sem pa gledal za mazdo2 in sicer 75 in 90 konjski motor sta v vseh delih (ki sem jih preveril) identična, torej je samo software blokada?

Napisano

Ja g165 ima krajša prestavna razmerja, bolj športno. Načeloma je enak motor le softwersko omejen na 4000 rpm...tu imaš link kako zgleda po tuningu graf od g120 

WWW.CSS-TUNING.COM

chip tuning, povečanje moči, dynostar, dyno, chip, tuning, css performance, čip tuning, ćip tuning, chip tuning vozil, car, truck, kamion, avto, motor, traktor, kmetijski stroji, alfa romeo, aston martin, audi, bently, bmw...

 

Je pa potem avto precej bolj poskočen...imaš tudi na youtubu enega ki ga je čipiral, ta je iz romunije

 

Napisano

saj glih zaradi različnih prestavnih razmerij me je zanimalo. po eni strani imaš več konjev, po drugi pa krajša razmerja.... kaj bolj paše za autobahn, ker se mi tam res ne ljubi poslušat turiranja motorja ali pa kakšnih 10l/100 :)

Napisano
pred 11 minutami je s-2 napisal:

saj glih zaradi različnih prestavnih razmerij me je zanimalo. po eni strani imaš več konjev, po drugi pa krajša razmerja.... kaj bolj paše za autobahn, ker se mi tam res ne ljubi poslušat turiranja motorja ali pa kakšnih 10l/100 :)

Za 140 kil. na uro ne rabiš 165G.Imel boš v 6.okoli 3000 obratov in ne preveliko porabo.

Napisano (urejeno)

Mislim da je pri 150 na uro nekaj cez 3000 obratov na g120...g165 jih ima pomoje kakih 300 vec...bodo povedali tisti ki jo imajo😁...150 je meni ok,ni hrupa..za naše avtocestne hitrosti je g120 bolj udobna ravno zaradi daljsih prestavnih razmerij...po drugi strani jo pa ravno to malo zamori pri iskrosti 😁

Popravljeno od tommaazz
Napisano
dne 28. 6. 2020 ob 19:59 je tommaazz napisal:

Ja g165 ima krajša prestavna razmerja, bolj športno. Načeloma je enak motor le softwersko omejen na 4000 rpm...tu imaš link kako zgleda po tuningu graf od g120 

WWW.CSS-TUNING.COM

chip tuning, povečanje moči, dynostar, dyno, chip, tuning, css performance, čip tuning, ćip tuning, chip tuning vozil, car, truck, kamion, avto, motor, traktor, kmetijski stroji, alfa romeo, aston martin, audi, bently, bmw...

 

Je pa potem avto precej bolj poskočen...imaš tudi na youtubu enega ki ga je čipiral, ta je iz romunije

 

Okej 170 konjev celo iz tega 2.0? Noro :D Edin kako je pa pol na tehničnem, a mislte da pokaže, da ma avto večji izpust co2 in to?

Napisano
pred 3 minutami je NevLado napisal:

Okej 170 konjev celo iz tega 2.0? Noro :D Edin kako je pa pol na tehničnem, a mislte da pokaže, da ma avto večji izpust co2 in to?

Vse je ok kot pri 165 konjski-seveda tisto kar se meri,samo nad 4k obratov bolj potegne in to je to. Malo pobrskajte nazaj po forumu je že vse napisano......:bravo:

Napisano

hvala vsem za info.

 

drugače imam v familiji 2 leti starega cx-3 g150 at awd, pa neki osnovni feeling ze imam, ampak ni glih cisto primerljivo. tam so glavni generator zvoza na autobahnu tista oversize ogledala.

  • 11 mesecev kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Spet nekaj novega...oz. "friziranje" starega😄   Kdor spremlja to temo od začetka,bo vedel,za kaj gre-na drugi strani te teme sem predstavil DIY-priključnico za AV-receicer. Takrat kar OK izvedba,a sem se zavedal,da imajo uporabljeni zvočniški priključki tega "terminala" svoje slabosti,ki mi niso bile všeč. Priključki so sicer kvalitetni oz. iz kvalitetnega materiala,a matica je premajhna in tanka-z malo "mesa",druga slabost pa so vijaki za priklop kablov zadaj. ti M3 vijaki so premehki in z nastavkom za -izvijač...in se mi je pri zategovanju zgodilo,da se je del nastavka za izvijač pri 2-3 komadih odlomil. Torej na eni strani nezadovoljiva matica,na drugi strani pa nezadovoljiv vijak...in oba vplivata na najvažnejše-kontakt. In ker je slab-nezadovoljiv kontakt "nogo" pri HiFiju,sem počasi nakupil boljše zvočniške priključke-veliko masivnejše,z imbus-vijakom na zadnji strani,matica spredaj pa dvodelna z notranjim gibljivim narebrenim tilcem,ki lepo zagrabi na kablovo votlico,in jo ne drgne,ko zateguješ matico...tako lahko veliko bolj zategneš,in posledično zagotoviš boljši kontakt. Enako z zadnje strani z imbus vijakom-nič matranja z majhnim izvijačem-lepo z občutkom zategneš z imbusom in "fertig".😃👍   Sem se zraven spravil k temu,ker sem moral priključnico "razširiti" za še en par Atmos zvočnikov,ker bom izvedel 5.1.4 sistem. Kot že na drugi strani te teme opisano,je vse izvedeno dvojno za t.i. bi-Wiring/bi-Amping razen za Atmos zvočnike....seveda bom še ostale štiri priključnice predelal,a tisto se ne mudi tako zelo...počasi in "orng"...   Nisem pa še do konca zmontiral nazaj na steno,ker moram v nedeljo še z zadnje strani speljati in urediti,da bo kasneje mir....a vseeno nekaj slik za tiste,ki jih kaj takšnega zanima. VID_20251025_223403.mp4
    • Jaz res ne vem, a pišeš samo zato, da nabijaš poste ampak...ljudje se pogovarjajo o trenutno poceni tehniki, da naprimer Iphone 17, ki pri nas stane 1000€ na Japonskem stane 700€ zaradi šibkega Jena. Kako je potem to po tvojem mnenju v tem primeru drago oz. dražje?
    • Peljal staro mazdico na sprehod... Laško - Stanežiče - Dražgoše - Soriška Planina - Bled - Laško stari in glasen klump, pri kateri v vsaki luknjici na cesti zabobni kaj.. ampak se še vedno se rad vozim z njo...
    • Japonska je v vsakem primeru draga država.... 
    • Rabiš, rabiš ... 😁   400 € leta 2018 in 400€ danes ... žal ni enako. Kar se vidi tudi na cenah rabljenih Mazd ...   Ja, dela mi napoto, čeprav še ni niti ulaufan ... Našel sem račun:   Današnji oglas Mazde 3, ki je pred sedmimi leti prišla okoli 20.000 €, še pred nekaj dnevi je bila cena 15.500 € ...     Mazda Mazda3 G165 Revolution, letnik:2018,15000 EUR - prodam :: Avtonet :: www.Avto.net  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.