Skoči na vsebino

Mazda 3 (2014)


ziga.mazda

Priporočeno sporočilo

Ko lepo ?aka? na semaforju, hitro pogleda? kdo ti je poslal sms in mu odgovori? s hitrim naprej nastavljenim odgovorom..

Eto.....o tem govorim....vmes pa zelena, skratka clovek ne more iz svoje koze, kot da nekdo na drugi strani ne more razumeti da ljudje nismo strojinki smo stalno prikonektani.

 

P.s. Sem itjevec in to kamor gre trend je pogubno. Sedaj je zunaj tudi vizir za motoriste na katerem lahko gledas sms, viber....WTF!

 

In to vse iz naslova varnisti....gre pa za poneumljanje

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Evo, sem kon?no peljal mojo 3 na en izlet po avtocestah in prelazih evrope :)

 

post-9026-0-50947400-1461494042_thumb.jpg

 

Nekaj statistik, ?e komu koristi:

 

- Skupaj prevo?enih 2320 km

- Povpre?na hitrost 82 km/h (ve?inoma so bile avtoceste in nekaj nem?kih / ?vicarskih magistralk)

- Povpre?na poraba 6,8 L/100 km (ve?inoma vo?eno s tempomatom)

 

Plusi:

 

- MRCC je vreden vsakega centa, vozakanje po malo ve?ji gu?vi na avtocesti in magistralni cesti je bistveno bolj udobno. Pa ?e ne sekira? se ?e ?lovek pred tabo niha cel ?as med 78 in 85 km/h, ker avto popravlja razdaljo sam :)

Bolj je zanimivo da zna avto tudi zavirati, tako da ?e recimo nastavi? na 70 km/h pri vo?nji dol po hribu, bo zaviral avto da ne bo presegel hitrosti.

- RVM isto precej pomaga pri glupih italjanih ko ti vozijo v mrtvem kotu.

- Kvaliteta izdelave je top - tudi pri 185 kmh na autobahnu ni bilo nobenega ro?ljanja, vibriranja volana, zana?anja ali (presenetljivo) tulenja motorja. V bistvu je proti 130 bilo komaj kar razlike, opaznej?i je bil le zvok vetra.

- Kljub "samo" 120KM ma?ini ni prav ni? len pri posp?eveanju preko 130km/h.

- Avtomatski menjalnik je ?e vedno eden bolj?ih kar sem ga probal. Pri normalni vo?nji menjava zelo hitro, mehko in motorja prakti?no ne sli?i?. ?e ?eli? malo ?portnosti bo pa pustil motor tudi do 6000 obratov ko ga malo pohodi?.

- Navigacija ni lepa, je pa bila bistveno bolj prakti?na od Google Maps na telefonu. Vmesnik je bolj prilagojen za vo?njo (la?je dodajati vmesne postaje, nov cilj, preklicati pot, ipd.), prikaz naslednjega postajali??a ob avtocesti je zelo uporaben in prikaz kri?i?? na projekcijskem displayu dela vo?njo bolj udobno. RDS-TMC je deloval, so pa bili podatki velikokrat mimo.

 

Minusi:

 

- 18" stock feltne delajo vo?njo bistveno manj udobno od 16"k. Tudi privzete Michelin gume so crap, ker so hudi?evo glasne na malo slab?i podlagi in ob?asno "zvonijo" pri 130kmh. 

- Preglednost nazaj ?ez okno bi lahko bila bolj?a. Vzvratna kamera sicer ta problem ?isto re?i.

- Tank bi lahko bil malo ve?ji, s 70L rezervarjem bi mel skoraj 1000km dosega. Tako pa je bilo treba tankati tudi v dragih dr?avah :/

- Mehanizem za ro?no premikanje sovoznikovega sede?a deluje poceni in se malo zatika.

- Preklapljanje med dvema bluetooth telefonoma najeda, opcija je zakopana v najbolj zakotni del menijev.

- Pogre?am spomin na voznikovem sede?u in nastavitvi projekcijskega displaya (punca je manj?a od mene kar pomeni veliko pretikanja gor in dol :/ )

- Follow me home funkcionalnost je neuporabna ker deluje samo ko lu?i niso v auto na?inu.

 

 

Trenutno po 10k ?e vedno zelo zadovoljen :)

 

 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Evo, sem kon?no peljal mojo 3 na en izlet po avtocestah in prelazih evrope :)

 

attachicon.gifDSC_0075 (1).JPG

 

Nekaj statistik, ?e komu koristi:

 

- Skupaj prevo?enih 2320 km

- Povpre?na hitrost 82 km/h (ve?inoma so bile avtoceste in nekaj nem?kih / ?vicarskih magistralk)

- Povpre?na poraba 6,8 L/100 km (ve?inoma vo?eno s tempomatom)

 

Plusi:

 

- MRCC je vreden vsakega centa, vozakanje po malo ve?ji gu?vi na avtocesti in magistralni cesti je bistveno bolj udobno. Pa ?e ne sekira? se ?e ?lovek pred tabo niha cel ?as med 78 in 85 km/h, ker avto popravlja razdaljo sam :)

Bolj je zanimivo da zna avto tudi zavirati, tako da ?e recimo nastavi? na 70 km/h pri vo?nji dol po hribu, bo zaviral avto da ne bo presegel hitrosti.

- RVM isto precej pomaga pri glupih italjanih ko ti vozijo v mrtvem kotu.

- Kvaliteta izdelave je top - tudi pri 185 kmh na autobahnu ni bilo nobenega ro?ljanja, vibriranja volana, zana?anja ali (presenetljivo) tulenja motorja. V bistvu je proti 130 bilo komaj kar razlike, opaznej?i je bil le zvok vetra.

- Kljub "samo" 120KM ma?ini ni prav ni? len pri posp?eveanju preko 130km/h.

- Avtomatski menjalnik je ?e vedno eden bolj?ih kar sem ga probal. Pri normalni vo?nji menjava zelo hitro, mehko in motorja prakti?no ne sli?i?. ?e ?eli? malo ?portnosti bo pa pustil motor tudi do 6000 obratov ko ga malo pohodi?.

- Navigacija ni lepa, je pa bila bistveno bolj prakti?na od Google Maps na telefonu. Vmesnik je bolj prilagojen za vo?njo (la?je dodajati vmesne postaje, nov cilj, preklicati pot, ipd.), prikaz naslednjega postajali??a ob avtocesti je zelo uporaben in prikaz kri?i?? na projekcijskem displayu dela vo?njo bolj udobno. RDS-TMC je deloval, so pa bili podatki velikokrat mimo.

 

Minusi:

 

- 18" stock feltne delajo vo?njo bistveno manj udobno od 16"k. Tudi privzete Michelin gume so crap, ker so hudi?evo glasne na malo slab?i podlagi in ob?asno "zvonijo" pri 130kmh. 

- Preglednost nazaj ?ez okno bi lahko bila bolj?a. Vzvratna kamera sicer ta problem ?isto re?i.

- Tank bi lahko bil malo ve?ji, s 70L rezervarjem bi mel skoraj 1000km dosega. Tako pa je bilo treba tankati tudi v dragih dr?avah :/

- Mehanizem za ro?no premikanje sovoznikovega sede?a deluje poceni in se malo zatika.

- Preklapljanje med dvema bluetooth telefonoma najeda, opcija je zakopana v najbolj zakotni del menijev.

- Pogre?am spomin na voznikovem sede?u in nastavitvi projekcijskega displaya (punca je manj?a od mene kar pomeni veliko pretikanja gor in dol :/ )

- Follow me home funkcionalnost je neuporabna ker deluje samo ko lu?i niso v auto na?inu.

 

 

Trenutno po 10k ?e vedno zelo zadovoljen :)

Tudi jaz sem 2 meseca po nakupu mazde 3 naredil roadtrip po Evropi, ?vica, Francija, Belgija ter ju?ni del UK in seveda vmesne tranzitne de?ele. Skupaj se je nabralo 4500k. Moja ima en nivo slab?o opremo in ?ibkej?i motor. Po enem letu sem zelo zadovoljen s kakovostjo izdelave in relativno nizko porabo.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

No pa smo v sne?ni apokalipsi pogruntali kaj se zgodi z SBS ter MRCC v slabem vremenu :) 

 

?e ti brozga prekrije prednji radar najprej neha prepoznavati vozilo pred tabo (ADD ve? ne ka?e slike avta), potem se pri?ge pa lu?ka za izklop/napako SBS sistema. Dokler ne spuca? senzorja in restarta? avtomobila se tempomata ne da ve? vklopiti.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To sem jaz dozivel februarja ... :) >> http://www.mazda-si.net/topic/11577-nova-sestica-ima-vgrajen-radar-jammer/?p=359251

 

IMG_8747-20160212-080111.jpg

 

IMG_8754-20160212-080428.jpg

 

 

Se pa pomoje da MRCC izklopit in potem deluje samo kot navaden tempomat 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Si bom sposodil kar tole temo ali mogo?e imate informacijo, ?e je bila na avtosalonu v Pekingu predstavljena prenovljena (facelift) Mazda 3oziroma kdaj in kje bo predstavljena.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Si bom sposodil kar tole temo ali mogo?e imate informacijo, ?e je bila na avtosalonu v Pekingu predstavljena prenovljena (facelift) Mazda 3oziroma kdaj in kje bo predstavljena.

Google anyone? FL pa elektronsko ro?no je fasala

 

http://paultan.org/2016/03/16/spyshots-mazda-3-facelift/

https://www.google.si/search?sourceid=chrome-psyapi2&ion=1&espv=2&ie=UTF-8&q=mazda%203%20facelift%202016&oq=mazda3%20face&aqs=chrome.2.69i57j0l5.5618j0j4

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A niso intervali na 20.000km? vsaj meni so tako rekli za mojo G120...

 

Servisni interval je na 20.000 km ALI 12 mesecev... kar prej pride ... 

 

Prirocnik, stran 6.4 >> http://idn.tweddle.com/media/mazda/98728_Mazda3_Navodila_za_uporabo_8DZ5-EE-15J-SI_OM.pdf

 

skitched-20160506-121846.jpg

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Grrrr. Nisem preverjal cen na drugih servisih. Sem mislil da je usklajeno. Je pa bencin, 100KM.

Ni? ni usklajeno...odvisno je od tvojih pogajalskih sposobnosti... Lahko pa prinese? tudi svoje olje, ki ga dobi? za 7?/liter, original...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Malo menjam temo, ali tole dr?i, kar sem prebral na neki ameri?ki avtomobilisti?ni strani, da bo prenovljena M3 tudi v karavanski razli?ici ?

 

2016 Mazda 3 Redesign

 

Although some newness are planned for 2016 Mazda 3, the overall look of this model will remain pretty much the same. Just like current model, it will be offered in several body styles sedan, hatchback and wagon. It will sit atop the same Skyactiv chassis. The look will remain pretty much the same ?KODO: Soul of Motion? design language, which can be also found in models such as CX-5 and Mazda 6. On the other side, new high-performance MPS variant of Mazda 3 2016 year model will have much more emphasized sporty character, so it will look more attractive and more aggressive. It will be available only in hatchback body style and it is supposed to company?s player for ?hot hatch? segment where main competitors are Ford Focus ST and VW Golf GTI.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Ne, nimam. Prejsnji mesec sem sipo zamenjal, sedaj se srna... ce bi vedel kako polico imam, ne bi. Bom pri naslednjem zavarovanju malo spremenil to zadevo.
    • To je 4 cilinder, če se ne motim?   Ta ima moker zobati jermen. Mašina je ok, če se res pazi na menjave olja. Če se dela na intervale 30k, lahko pri mestni vožnji začne razpadat. Ko ti kosi pridejo na oljno črpalko ali pa v turbino je konkretna škoda. Za to ima MK4 1.5 (3cl) verigo in inteligetni senzor izrabe olja.   Sem gledal nemce, ki so rekli, da z redno menjavo je mašina super.   Pozanimaj se ali ima res jermen (tu nisem prepričan, če celo na koncu niso imeli verige) in kdaj je bil menjan. Če je bil menjan, karter dol potegnit in pogledat če so kosi jermena noter. Potem pač delaš fluš. Drugače pa takoj jermen menjat.   Če je po čudežu veriga teh skrbi ne boš imel.   Potem je še klasika vse sodobnih mašin: carbon buildup. Ampak to je pri vseh znamkah.   Meni po obliki zunaj in znotraj ti niso sedli, ampak okus je relativen.
    • Sam tole je pa všečna zadeva. Sicer sam oprema ST, sam se mi dopade  Vprašanje, kako je kaj s temi mašinami?    https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=19504219&display=Ford Focus
    • Ja, odsev od HUD-a na šipo. 
    • Za male ali za velike porcije. Če imaš enostaven sistem za prižiganje, potem to ni pomembno. Meni rata oglje ogret v žareče v dobrih 5 do 8 minutah, zato se tudi pozimi pri nas kadi na vrtu.   Res je. Oglje je edini pravi žar. Plin je isto kot ponev na štedilniku. Mogoče kakšno pivo več, ampak okus je isti.      
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.