Skoči na vsebino

Mazda 3 (2014)


ziga.mazda

Priporočeno sporočilo

The 2017 Mazda 3 is slated to arrive in Europe starting later this year. The powertrain line-up will continue to feature three SKYACTIV-G petrol engines ? the SKYACTIV-G 1.5 (100 PS) and two SKYACTIV-G 2.0s (120 PS & 165 PS) ? as well as two clean diesels, the SKYACTIV-D 1.5 (105 PS) and SKYACTIV-D 2.2 (150 PS). They are mated to a crisp shifting six-speed SKYACTIV-MT manual or SKYACTIV-Drive automatic transmission*.


 


* SKYACTIV-G 1.5 and SKYACTIV-G 2.0 (165 PS) offered with manual only in Europe; fastback not available with SKYACTIV-G 2.0 (165 PS), SKYACTIV-D 2.2 with manual only


Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

33254_1.png    33631_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Me zanima kaj pore?e MMS, ker so rekli da dizla ne bo v Sloveniji - tudi ?lanek govori o Axeli. To je mazda za non-EU trg.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tako je ?e sedaj pa 105 PS ni na voljo pri nas.

Ker ?e pogleda? Nem?ko ceno 105 KM verzije in na?o 150 Km vidi?, da je le ta pri nas cenej?a kot pri Nemcih mala verzija in tako verjetno ne morejo dobiti velike razlike v ceni in je niti ne posku?ajo prodajati pri nas.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

33254_1.png    33631_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Danes sem opazila, da mi pod masino nekaj pusca. Glede na vonj ni olje, mislim da je voda. Avto je normalno vozil, ni bilo nikakrsnih opozorilnih luck. Danes sem prevozila cca. 500 km. Kaj bi lahko bilo narobe? Bom jutri zjutraj preverila kaksno je stanje.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Klima ane

In to ne pomeni da pusca, gre samo za odpadno vodo (kondenz, vlaga..)

 

Skratka ne sekiraj se, vse je ok

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Nove barve, elektri?na parkirna zavora, ogrevan volanski obro?.. Upam da tudi avtomatski dvig/spust stekel.

 

Glede avtomatskega dviga/spusta stekel sem se tudi sam spra?eval, nikjer ni? ne pi?e... Potem sem se pa osredoto?il na tole sliko, kjer so na vseh 4 gumbih jasno vidne ?rtice (tako ima tudi Mazda 6, ki ima avt. dvig/spust), kar bi lahko pomenilo to?no to  :ouje:

 

u3r-2017-m.jpg

 

Edino potem, ko sem pa gledal nekatere druge slike notranjosti (resda z volanom na desni) pa so zopet imele gumbe brez ?rtic oz. samo na voznikovem gumbu napis "AUTO" (slika spodaj), ?eprav po videzu ravno tako zgleda top oprema. Morda bo pa za razli?ne trge razli?no? :ne vem:

 

hdh-2017-m.jpg

 

Sicer pa za ljubitelje klasi?ne ro?ne, ni?je stopnje opreme jo bodo imele tako kot do sedaj, s tem bo tudi sredinska konzola taka kot prej in ne taka, ko je na slikah in ki so jo povzeli iz faceliftane 6-tke. Edino, ?e se ne motim bo 150km dizel imel v vsakem primeru el. ro?no.

 

Ve? slik v visoki lo?ljivosti pa na tej povezavi: http://www.carscoops.com/2016/07/mazda3-goes-through-facelift-in-japan.html

12360_1.png
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To funkcijo je Mazda opustila, ?rtice niso ni? drugega kot osvetlitev

 

 

Ampak kot kaze samo v trojki oz. pri njzijih razredih... Sestica recimo ima vsa stekla z avtomatiko ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ampak kot kaze samo v trojki oz. pri njzijih razredih... Sestica recimo ima vsa stekla z avtomatiko ... 

tudi FL?

Tako lepa notranjost pa ta nagrav?en ?trle?i monitor...fuj

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

tudi FL?

 

Pomoje ja ... Nisem pa se vozil nobene FL ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To funkcijo je Mazda opustila, ?rtice niso ni? drugega kot osvetlitev

 

Vse mazde 6 tako FL kot pred FL imajo avtomatski dvig/spust stekel. Ima ga tudi stari model, ki ga imam jaz (l. 2011). Ne vem zakaj ga tudi trojka ne bi kon?no ?e imela, ko ga pa ima konkurenca ?e od pamtiveka.

Prej bi bil presene?en, da bi bili vsi 4 gumbi osvetljeni, tega obi?ajno nisi imel tudi v 6-tki.

12360_1.png
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Men je pa pri vsem tem avtomatskem spustu najbolj uporabna funkcija, da z daljincem odpre? in zapre? stekla. V tejle vro?ini je to zakon in ena najbolj uporabnih funkcij, da se ne vseda? v razbeljen avto.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Men je pa pri vsem tem avtomatskem spustu najbolj uporabna funkcija, da z daljincem odpre? in zapre? stekla. V tejle vro?ini je to zakon in ena najbolj uporabnih funkcij, da se ne vseda? v razbeljen avto.

No tega pa pomoje nobena novejsa Mazda (od FL sestice druge generacije dalje) nima vec... :(

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

No tega pa pomoje nobena novejsa Mazda (od FL sestice druge generacije dalje) nima vec... :(

Aja no to sem jaz mislil (sem mislil da je povezano)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ko je lih beseda o at0vtomatskem dvigovanju/spuscanju stekel...

 

Na xsari mam voznikovo avt.v obe smeri,sopotnikovova v nobeno smer...

Mx5 ma voznikovo avt.navzdol. navzgor in sopotnikova v obe smeri sta brez avt.

Sprinter ima voznikovo avt. V obe smeri, sopotnikovo navzdol avt., navzgor brez avt...

 

A ni bolj pomembno,ce ze sparajo,da je avt.predvsem za navzgor,ne tok za dol?

 

Primer: priblizujes se cestnini,navzdol lahko drzis tistih par sekund gumb ob ustavljanju..

Ko pa speljujes-pospesujes, je pa mal zoprno hkrati prestavljat navzgor in na vsake par sekund tiscat gumb za sipo...

 

Ali pa:parkiras z odprto sipo,stisnes knof za zapiranje sipe... fajn je d lahko ugasnes motor,izvleces kljuc,odpres vrata se preden je sipa do konca zaprta-in da se ob vsem tem ni nehala zapirati... xsara ma tko,marsikater drug ne...

 

Malenkosti,vem... ampak ob vsem tem se vprasam... ob vseh milijonih namenjenih za razvoj,iskanju novih resitev,bla bla bla... zakaj ne dajo,preden gre avto v prodajo,avto na test parim obicnim druzinam (karikiram,pac da se pogledajo malenkosti,ki ne stanejo veliko,ampak jih opazis sele po dolocenem cajtu),pa da vsak pove svoje mnenje..

 

Tko pa mamo nevem kolk novotarij,po drugi strani pa iz vozil izginjajo uporabne,kmecki logiki jasne,stvari...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.