Skoči na vsebino

Mazda 3 (2014)


ziga.mazda

Priporočeno sporočilo

1. Na za?etku te debele bukle je kratek barvni povzetek najnujne?ega, potem pa kazalo kjer hitro sko?i? kamorkoli. Ne grize ;)

 

2. Ne. Na vseh pi?e "Japonska", tudi tistih s tovarne v Mehki. Dr?avo izdelave vidi? po VIN ?tevilki - mehi?ke se za?nejo s 3, japonske z J.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

1. Na za?etku te debele bukle je kratek barvni povzetek najnujne?ega, potem pa kazalo kjer hitro sko?i? kamorkoli. Ne grize ;)

 

2. Ne. Na vseh pi?e "Japonska", tudi tistih s tovarne v Mehki. Dr?avo izdelave vidi? po VIN ?tevilki - mehi?ke se za?nejo s 3, japonske z J.

1. Oprosti, ne razumem tvojega odgovora. Govori? o debeli bukli v pdf datoteki, ki sem si jo pred ?asom s tega foruma potegnil na ra?unalnik ali si to debelo buklo dobil v fizi?ni obliki od prodajalca, ko si kupil avto? Meni so namre? dali samo "kratka navodila".

 

2. Moja se za?ne s 3M. In kolikor sem se uspel v zadnjih tednih prebiti ?ez vseh 100+ strani tele teme tudi od vseh vas. Torej so vse evropske mazde uvo?ene iz Viva Mexico?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

1. Oprosti, ne razumem tvojega odgovora. Govori? o debeli bukli v pdf datoteki, ki sem si jo pred ?asom s tega foruma potegnil na ra?unalnik ali si to debelo buklo dobil v fizi?ni obliki od prodajalca, ko si kupil avto? Meni so namre? dali samo "kratka navodila".

 

Aaa sori. Ja jaz sem dobil debelo 700 stransko bukvo v mapci ki je zasedla ve?ino sovoznikovega predala.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Da ?e jaz mojo predstavim. Kupil sem jo na Celov?ki pri g. Marini?u, ki je bil zelo prijazen, dokler nisem kupil avta in ga odpeljal. Zdaj pa se mi ne da ve? odgovarjati na moje maile. Zanimivo...

Je testna 2.0 120km s takumi opremo za 18.000?. Odlo?il sem se ?e za komplet originalnih Mazda alu plati?? 16' in zimske sava eskimo za akcijsko ceno 685?.

Dobil sem jo v uporabo okrog Bo?i?a, prepis smo naredili 1.2.

Zaenkrat ima ?ele 5.000km, povpre?na poraba 7.3l, ob prevzemu 7.4l. 10 let sem vozil dizla in se bom moral malo privaditi spet na bencinarja ter ob?asno malo "spucati ventile" z mnogo kasnej?im prestavljanjem kot pri dizlu.

Koliko je ?e zdrava zgornja meja obratov, 6.500?

Prilagam v?eraj?njo slikico.

post-10051-0-06555100-1518477823_thumb.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?ivjo,

 

Ima ?e kdo te?ave pri M3 2017 z "?ri?ki". Meni desna vrata ropotajo oz. brnijo kot da imam 10 let star avto :o Za?el se je pa cca 1 mesec nazaj  :ne vem: Najbolj se opazi pri radiju. Imam Bose ozvo?enje vendar imam vse nastavitve na "nuli" torej ni? dodanega basa ipd. Pojavi se ?e ?e imam radio na 8,9... Pa nikol nism "na?igal". ?e sovoznik nasloni nogo na vrata je potem OK.

 

A se da to kako uveljavljat v garanciji? res je mote?e...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?ivjo,

 

Ima ?e kdo te?ave pri M3 2017 z "?ri?ki". Meni desna vrata ropotajo oz. brnijo kot da imam 10 let star avto :o Za?el se je pa cca 1 mesec nazaj  :ne vem: Najbolj se opazi pri radiju. Imam Bose ozvo?enje vendar imam vse nastavitve na "nuli" torej ni? dodanega basa ipd. Pojavi se ?e ?e imam radio na 8,9... Pa nikol nism "na?igal". ?e sovoznik nasloni nogo na vrata je potem OK.

 

A se da to kako uveljavljat v garanciji? res je mote?e...

?e ima? avto v garanciji obvezno na servis in jim te?it, doklerstvari ne popravijo.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ah ni potrebno te?it. Samo na servisu omeni in ?ri?ka morajo uloviti. Tudi jaz sem ga imel in opravili so kar velik poseg, da so ga ulovili. Vse pod garancijo.

Odvisno od servisa... tukaj pri nas mora? malo zate?it, da se ustra?ijo. In potem naredijo.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Danes odkril, da Mazda3 Revolution letnik 2017 nima opozorila za manjko teko?ine za pranje vetrobranskega stekla. Starej?i modeli bi-xsenon s pranjem lu?i naj bi to imeli, novi LED pa ne ve?. Malce negativno presene?en. Ali kdo pozna to oz. ve, ?e se da to "dodati"?

 

LP,

Matej

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Danes odkril, da Mazda3 Revolution letnik 2017 nima opozorila za manjko teko?ine za pranje vetrobranskega stekla. Starej?i modeli bi-xsenon s pranjem lu?i naj bi to imeli, novi LED pa ne ve?. Malce negativno presene?en. Ali kdo pozna to oz. ve, ?e se da to "dodati"?

 

LP,

Matej

Joj se obremenjujete z malenkostmi. Ko zmanjka pa? nato?i? in je zadeva re?ena.

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Lahko te potola?im, da na moji 2016 je to opozorilo, ampak prav ni? ne pomaga, ker vseeno vsaki? ?akam da neha ?pricat (prav danes zjutraj)  :vskalo:

pa saj to je namen, da je ?e toliko da ne bo zmanjkalo, a je ?as da napolni?. A bi rad da ti v teli sne?ni brozgi in soljo med vo?njo zmanjka?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Ne razumem vaše težnje, da bi radi EV na vsak način prikazali v slabi luči. Kaj imate od tega? Lažje spite?   In ne gre za nobeno pripoved. Samo delil sem z vami statistiko po prevoženih 4 tisoč kilometrih, pri čemer ne gre za nobeno šparanje, prej obratno - EV porabi tako malo, da me prav nič ne motijo redni kick-downi. Če bi želel varčno voziti, si predstavljam, da bi bila številka pod 12 kWh/100 km. Pač prikazal sem vam, da se da tudi z EV brez problema na daljšo pot - daljšo, kot jo mnogi slovenski vozniki sploh kdaj opravijo.   Glede na to, kje in kako sem vozil, lahko edino jaz podajam sodbo in primerjavo z ICE. In se ne slepim - če bi to pot opravil s svojo Mazdo 3, bi bila poraba zelo verjetno kakšnih 8l/100km, po najbolj optimistični napovedi 7,5l/100 km. Kaj bi to pomenilo v izračunu? 2.078 km * 7,5l/100 km * 1,6€/l (pri nas in na Hrvaškem je bila cena 1,56€/l, v Črni Gori pa 1,64€ za liter 95-oktanca) = 250 evrov za gorivo Naj spomnim - za elektriko je šlo manj kot 20 evrov ... Pa še pri elektriki me ne rabi skrbeti, da bom tankal elektriko slabše kakovosti in kako se bo avto obnašal ... Za razliko v ceni energenta torej dobim več zelo okusnih rib, rebrc, solat itd.   Saj vas ne bom več drezal s tem. Mogoče samo na 10k km objavim še kako statistiko, za tiste par duš, ki upajo pogledati čez planke ...  
    • Nimaš na polici dodatne kombinacije D - Živali? Ker v tem primeru pri večini zavarovalnic ni odbitne franšize, niti ni izgube bonusa ... 
    • "Imamo Mazdo 3 G120 in Mazdo 6 G165, oba z ročnim menjalnikom. Ko se enkrat navadiš na posebnosti tega motorja in prestavna razmerja (je kar razlika med tema dvema avtoma), je vožnja užitek. Pri naši vožnji se motor zelo redko zavrti nad 4.000 obratov in tistih nekaj konjev nad 4.000 pri G120 ne pogrešam."   Mazda 3 je zame glede tega precej boljša, še bolj prijetna za vožnjo.
    • Ja dejansko je tako, da pri teh AC hitrostih precej vpliva na porabo zračni upor in se učinkovitost EV motorjev zgubi.  Sam imam pri podobnem režimu vožnje pri istem avtu porabo cca 5,8 l/100 km, kar znaša cca 5,8 x 9,5 = 55 kWh energije/100 km. Pri dejstvu, da je učinkovitost ICE cca 30% je efektivna poraba za premikanje "mojega" dizla 55 x 0,3 = 16,5 kWh/100 km, ostalo so izgube, tako da so energetsko (energija, ki jo potrebuje vozilo za premikanje) EV vseeno bolj učinkoviti kot ICE.  V ostale zadeve pa se ne spuščam, vsak pač vozi tisto, kar mu bolj ustreza. 
    • Ja ampak pozabljaš dejstvo, da imata v Mazda3 motorja G120 ali G165 različen menjalnik - prestave so pri G120 daljše; pri G165 pa krajše - torej ko šaltaš G165 na npr 5k rpm bo ob novi brzini na višjih obratih npr 2,8k; pri G120 pa recimo če jo isto šaltaš pri 5k bo potem na nižjih npr 2,5k.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.