Skoči na vsebino

Ali vas pogled na nesrečo kaj spametuje?


Lojz

Priporočeno sporočilo

Nejc, starost ni problem, problem je samo to a gume primejo normalno ali drsijo. Vse ostalo je BS in dokler na tehni?nem ne bodo merili dejansko torni koeficient gume, bo? imel lahko eno leto stare zimske ?unga lunga gume, ki si jih pred tem veselo vozil na 50-60 stopinj vro?em asfaltu preko poletja. Profila bo dovolj, letnica je tudi Ok, ampak guma je pa betonska.

Vem. Ampak dokler tega ne bodo delali in dokler ljudje ne bodo imeli ob?utek,kdaj avto drsi zaradi gum,je pa?, pav?alno gledano, najla?je narediti neko lo?nico pri starosti gum . VECINA starih gum drsi bolj od VECINE novih. To, in pa apelirati na ljudi , da se Zimskih ne uporablja poleti

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja in kaj je bolje kupiti novo gumo ni?jega cenovnega razreda ali staro npr 3-5 let z nekaj profila ampak kvalitetne znamke?

 

Jaz kupujem nove

 

Poslano z mojega EML-L29 z uporabo Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz pa mislim,da pri gumi-novi ni neke revolucije,poglejte na?o SAVO ki je pod GY pa je tam zadaj nekje pa jih nevem koliko prodajo zakaj potem nebi bile neke Apollo ali Nexen vredu ?e so par mest pred njo na testih. Velikokrat vozim razli?ne znamke avtov na enakih in tudi enako starih gumam pa je ve?ja razlika v stabilosti in sploh ob?utku kot pa pri razli?nih gumah! Nek kompromis mora bit,saj je povsod tako,tudi lepih in hudih bab enkrat zmanjka!(kakor za koga)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz sem letne vzel nexen, zimske sedaj pa Dunlop ker je bila razlika v ceni minimalna napram Savi, nexen, kumho,...

 

Poslano z mojega EML-L29 z uporabo Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja ...svetoval ji je zato ker bo gume hitro uni?la ...pol bo mogla pri njemu kupit spet nove gume..biznis ...poznam take mojstre...he he lp

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mazdaman, jaz tudi. Nove ,vendar ne nujno Premium znamke in jih zamenjam po 3-4sezonah. Nikoli pa Kitajcev ali gum,ki so na testih slabe.

Nejc ni vse v de?eli proizvajalca ?e bi pogledal test je Hankook na 5 mestu ( ni Kitajski je pa Korejski) in je pred Michelin, GY, Vredestein, Sava tak da ???

 

https://www.amzs.si/uploads/Motorevija/mr_oktober_2019/amzs_test_zimskh_pnevmatik_2019/tabela-18565-r-15-t.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Nejc ni vse v de?eli proizvajalca ?e bi pogledal test je Hankook na 5 mestu ( ni Kitajski je pa Korejski) in je pred Michelin, GY, Vredestein, Sava tak da ???

 

https://www.amzs.si/uploads/Motorevija/mr_oktober_2019/amzs_test_zimskh_pnevmatik_2019/tabela-18565-r-15-t.jpg

To?no to. Napisal sem da nebi imel Kitajske gume na avtu , za korejske pa nisem tega nikoli rekel.

 

Hankook, kumho ,nexen ipd za moje pojme spadajo v srednji razred in v kolikor bi dobil fajn ponudbo za njih, nebi imel problema jih dati na svoj avto.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Evo recimo gume ,ki so se zna?le na xsari,ki si jo lastnim 11to leto: letne Michelin (prvo gradnja), sledile so Sava intensa hp (kupil napol zastonj od kolega,ki je prodal avto-gume stare 2meseca) in zdaj pirelli Verde 1 (ali nekaj takega, kupljene za 100eur, stare pol leta in prevo?enih 20km-od Hyundai salona do vulkanizerja, potem jih je majstr dal Dol in se vozi na zimakih nonstop). Tako pirelli kot Savo sem kupil ?ele po pregledu testov; nebi jih kupil zgolj zato,ker so bile res poceni.

 

Zimske: Sava eskimo s3+, sledile so Michelin alpin 4 (kupil zaradi majhne obrabe, saj je takrat xsara delala veliko km) in zdaj v kleti ?akajo gy ug8, ki so bile 47/komad, narejene decembra 18. Nerabljene kupljene preko neta, na poceni gume.si

 

 

 

Skratka; ?e malo pogleda? po netu,se zna dobiti vsaj solidno gumo za pameten denar.

 

Plus to , da je v moji dimenziji razlika med Savo in Conti Max 15eur/komadu. Tu ?parati je verjetno manj razumljivo ,kot pri kaki ogromni dimenziji,kjer je razlika krepko ve?ja.

 

Jbg,nekateri pa ?e 160eur te?ko napraskajo za gume. Bolj se cudim frajercom,ki dajejo ?e ve?je feltne na mo?ne avte, za gume pa zmanjka

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz sem dal za Dunlop winter response 2, nove 202?

 

Poslano z mojega EML-L29 z uporabo Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

 

Zakaj se tega ne gredo je seveda jasno - DARS-u se gre, da bi delali posel in to je gradnja dodatnih pasov saj se v kombinaciji z izbranimi izvajalci zamenja tudi kak?en kov?ek z denarjem namenjen upravi DARS-a.

 

A bej?te no, a ?ele zdajle je tole pri?lo ven - sem mislil, da je to samo javna skrivnost.

 

https://www.24ur.com/novice/slovenija/sumi-podkupovanja-na-darsu-se-vrstijo-krivdne-odpovedi-vodilnih.html

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zanimivo:

 

https://www.24ur.com/novice/crna-kronika/70-letnik-trcil-v-policijsko-vozilo-ki-je-na-nujni-voznji-prevozilo-rdeco-luc.html

 

Me zanima, kako se bo re?ilo. Mislim, imeli smo nekaj primerov, ko je v mestu voznik re?ilca prevozil rde?o lu?, pa je vanj butnil motorist, ki je pripeljal krepko nad omejitvijo. ?e naslovi so bili tam druga?ni, ampak pustimo stat. Me zanima, ?e bodo tudi tu policistu "naprtili" krivdo?

 

Na koncu pa ne vem, kaj je huj?e na cesti:

- zmeden starostnik

- ?enske, ki se li?pajo med vo?njo

- Ljubljan?ani

- sami sebe polni mladci v belih patikah in komolci na ?ajbi pa gas do daske (svi na?i)

- smart phone generacija s tablico na volanu

- vozniki za?etniki

?e sem koga izpustil, naj se ne jezi...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zanimivo:

 

https://www.24ur.com/novice/crna-kronika/70-letnik-trcil-v-policijsko-vozilo-ki-je-na-nujni-voznji-prevozilo-rdeco-luc.html

 

Me zanima, kako se bo re?ilo. Mislim, imeli smo nekaj primerov, ko je v mestu voznik re?ilca prevozil rde?o lu?, pa je vanj butnil motorist, ki je pripeljal krepko nad omejitvijo. ?e naslovi so bili tam druga?ni, ampak pustimo stat. Me zanima, ?e bodo tudi tu policistu "naprtili" krivdo?

 

Na koncu pa ne vem, kaj je huj?e na cesti:

- zmeden starostnik

- ?enske, ki se li?pajo med vo?njo

- Ljubljan?ani

- sami sebe polni mladci v belih patikah in komolci na ?ajbi pa gas do daske (svi na?i)

- smart phone generacija s tablico na volanu

- vozniki za?etniki

?e sem koga izpustil, naj se ne jezi...

Hja... Dobil bo kazen za kr?enje CPPja. Saj vemo kako je z vo?njo intervencijkih vozil skozi rde?o in ostalim krsenjem cppja.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Policaj, ki je vozil bi moral dobiti kazen 450 EUR za povzro?itev nesre?e. Ne bo pa dobil kazen za vo?njo skozi rde?o saj to lahko stori, vendar varno in da ne povzro?i nesre?e. Sre?a je vse skupaj bolj dotik kot pa kaj bolj resnega tako, da nekih hudih zadev ne bo. Me pa zanima ali je bil policaj, ki je po?kodoval roko privezan, ker da si po?koduje? roko ob takem rahlem dotiku je pa res kategorija "kr neki".

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

"naj bi policist za volanom v kri?i??u kljub rde?i lu?i na semaforju preveril, ali ga je varno prevoziti, takrat pa je z leve strani pripeljal..."

OK je preveril a je frej, ampak o?itno je bolj slabo preveril. 

 

Ra?un: saj bo itak opazil, se umaknil, zavrl...se dostikrat ne izide ne glede na to a je za volanom Kranj?an, Lublan?an, Cjelan, Kamni?an, Primorc (visokogorski so izvzeti (baje)), 

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tudi povzro?itelj bi moral dobiti kazen, ker ni spremljal prometa. ?e je vse normalno, se sli?i zvok sirene, ko si tako blizu in bi moral biti previden.

Kako bi vsak posameznik gledal na takega, ki bi zaradi njega, koga od svojih izgubil...ker bi re?evalno vozilo razbil...

Ni vse peljati, ampak tudi spremljati. Se pa sli?i zvok sirene, ?e si tako blizu.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tudi povzro?itelj bi moral dobiti kazen, ker ni spremljal prometa. ?e je vse normalno, se sli?i zvok sirene, ko si tako blizu in bi moral biti previden.

Kako bi vsak posameznik gledal na takega, ki bi zaradi njega, koga od svojih izgubil...ker bi re?evalno vozilo razbil...

Ni vse peljati, ampak tudi spremljati. Se pa sli?i zvok sirene, ?e si tako blizu.

To je res, ampak si lepo napisal: "ce je vse normalno"... Ce pa imas radio malo bolj naglas, ce ravno razmisljas o tem kaj bos doma jedel, ce ravno prestavis postajo na radiu, ce te malce boli glava in nisi "taprav"... eee, potem pa tudi sam hitro spregledas/preslisis vozilo na nujni voznji.

 

In tega se mora VSAK voznik vozila s prednostjo zavedati, kakor se to morda grdo slisi. Pa jih spostujem, vem , da je zajebano voziti nujno voznjo, ampak tako pac je. So ljudje , ki so gluhi, slepi, so mulci s slusalkami v usesih, so mopedisti v komtra smer na plocniku, so tudi ljudje , ki se namenoma ne umaknejo.

 

In dzabe to, da ga vidis/slisis 2sekundi prej in se ustavis, ce se policist/resevalec/gasilec ne uspe...

 

?e 1x, da ne bo slucajno izpadlo , da napadam policista v tem primeru... ni res, jih spostujem in imam super izkusnje z vsemi intervencijskimi sluzbami, ampak vseeno, potrebno se je zavedati rizika take voznje.

 

Jaz dejansko podpiram predlog, da bi bil v tem primeru voznik policijskega vozila oproscen placila kazni, hkrati bi pa bil spoznan za krivega in bi voznik suzukija pac dobil povrnjeno ?kodo.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Odvisno kje, enim je vseeno od kje si. Je pa tko, delat nekje kot tujec, moraš pa povsod imeti neko znanje ki te razlikuje od domačina, in tudi se moraš malo bolj dokazat kot domačin. Lahko pa iz osebnih izkušenj povem, da v tujini cenijo izkušnje iz drugih držav, pri nas se pa na to gleda malo zviška, v stilu "je mogu v tujino it delat, k v sloveniji ne more sluzbe najdt", bl s takim tonom, kot da si nesposoben
    • En razlog je tudi, da so fabrke imele načez avtobus, in je lepo pobral delovce, pa jih nazaj domov dostavu. Zj pa dobiš denar za prevoz, in je cenejš z avtom kot pa z avtobusom, sploh ker se teli delovci kar dobro organizirajo, in se vozijo po 4-5 skupaj na šiht, in to ni čisto nič sporno. Sporni so tisti ki so sami v avtu, k bi se z lahkoto organizirali s kakšnim sodelavcem, ali pa sosedom, pa se ne
    • Glede na to, da lepo debatiramo in sem ravno z malice in trenutno nisem preveč naveličan, bom še dodal: - Res mi je jasno, da je treba hrano nekje pridelati, ampak stvari, ki jih pomagam delati drugim jaz je tudi treba nekje narediti, pa me tudi nihče ne vpraša kje jih bomo, pa imajo vsi korist od tega. Imam pa tudi sam nekaj vrta doma. Ne pretiravam, nekaj stvari pa zraste. Je pa s krompirjem že preveč dela, ker mi potem vrt zraste za 2x ali pa še malo več za 4 člansko družino. Pa še shraniti ga moram nekje, itd. Tako da lovim neko ravnotežje med vsem tem. Pa od kmetov meso kupujem, če je možno, itd. - Problem Slovenije je tudi, da v osnovi ni pravih kmetijskih površin. Nekaj se najde v Prekmurju, pa od Ljubljane do Kranja, drugo so pa hribi (beri jeba za pridelavo) in pa polovica države je kraški teren (beri jeba za namakanje, ker voda ponikne in težek teren za obdelavo). Ne da se ne da, je pa sigurno treba več truda in težko dosežeš tržne cene, bi rekel pri današnjih standardih kapitalizma. - Problem je tudi trpeč odnos kmetov, ki nekako bolj jamrajo kot pa da bi kaj naredili. Da bi se pa kdo resno tržno-ekonomsko lotil kmetije, pa ne oz. jih je zelo malo. Jaz bi tudi malo na šiht za hobi hodil, potem pa imel še razne stranske dejavnosti za zraven, da zvozim čez življenje. Pa da ne govorimo, da jim preko subvencij kupujemo veliko opreme. Potem pa lahko imamo tudi kaj od tega. - Res da me nihče ne sili živeti v Sloveniji, tudi to sem izbiral nekaj let nazaj, ampak pogovarjamo se o možnostih pri nas. Drugje ne pozabiti, da si vedno tujec, da se pa. Eni lepo živijo, se strinjam. - Te prevoze na delo iz hribov bi lahko tudi podjetja rešila, če bi jim bilo kaj do kadra. V Avstriji je ogromno alpskih kmetij. Vem za podjetja, ki zjutraj po kmetijah ljudi s kombiji poberejo in jih potem odpeljejo nazaj. To je neko sožitje, ki funkcionira.  
    • Višji standard in poceni bencin... 😔
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.