Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Nemazadnje stvari kot so gume nas drzijo na cesti, bremze nas ustavijo itd. Kdor spara na teh naj raje ne vozi po cesti....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ja, bremze nas ustavijo. A ?e meni tu po hribih zdr?i 150.000 pa nekateri tudi do 250.000 brez menjave diskov in polosovin oz. homokineti?nih zglobov, pa vozim po teh na?ih hribih raznorazni ne ravno premium vozni park (?kode, Fiati, Opeli, Fordi, Honde)...

 

Sicer precej manj?i voz, pa vseeno: Fiat Panda letnik 95 ima pri 325.000 km ?e vedno originalna homokineti?na zgloba... Pa je koj en navaden Fiat. Tu pa Audi pri 140.000 ?e vse menjano. Ali ni tako dobro ohranjen ali pa nima 140.000 km? Ali pa ni tako dober, kot sem mislil, da je... 

Napisano

Panda in seicento sta neunicljiva, dokler ne razpade (kot fotru) sneg, klanc, hladilnik....povsod gre, povsod pele

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Te?a-sile, ki vplivajo na podvozje naredijo svoje in ker sta panda/seicento za polovico la?ja od olimpijca je rezultat tak, kot je.

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

Te?a-sile, ki vplivajo na podvozje naredijo svoje in ker sta panda/seicento za polovico la?ja od olimpijca je rezultat tak, kot je.

Ja to je pa problem ko na enkrat te?ji avto da? enake komponente kakor na lahkega.  (te?a ni izgovor)

 

Ko raste te?a bi morale rasti tudi velikosti komponent.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

To se razume, da niso isti deli, ?e zmer ima pa vse svoje meje in neglede na to da lahko 4xO vgrajuje najdra?je in 'najvzdr?ljivej?e' zadeve, so zakoni fizike taki kot so.

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

Torej bi po tej logiki na ?leperjih menjali podvozje na vsakih 1000 km? :ne vem:

 

Ja, zakoni fizike delajo svoje, to se strinjam. Se pa s primerno dimenzioniranimi komponentami lahko zakonom fizike uspe?no upira...

 

In ?e zakoni fizike delujejo na Audi, delujejo tudi na npr.: Mazde 6. Recimo, da gre za podobno te?ko vozilo. Koliko Mazd 6 pri 140.000 menja homokineti?ne zglobe?

 

Konec koncev, kaj me briga. Itak ga ne bom kupil. Mi je pa? padlo v o?i, da so "nekam ?udne komponente" menjane glede na prevo?ene kilometre in to je vse...

Napisano

?e me spomin ne vara ima tudi Mazda 6 prve generacije te?ave z zavorami? 

 

?leparji so pa druga klasa, delovni stroji.

Mazda 6 1.generacije je kar se ti?e tresenja med zaviranjem, totalna katastrofa, vsaj ?e govorimo o ve?ini primerov, oz. tovarni?ki vgradnji. Kasneje so menda mojstri na?li neke re?itve.

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

To se razume, da niso isti deli, ?e zmer ima pa vse svoje meje in neglede na to da lahko 4xO vgrajuje najdra?je in 'najvzdr?ljivej?e' zadeve, so zakoni fizike taki kot so.

zakaj ma pol dvotonski turbo 260km CX7 diske od Mazde 6.....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Agree!

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Precej ugodna cena za tole ?rno Miato, a 2x zra?ne blazine pa skoraj zagotovo nima;

 

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=8806009&show=1&avto=Mazda%20MX-5%201.6i%20Base

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

uhh.. moj sosed, vsak dan ga vidim. avto zgleda ohranjen vozi ga mlajsi moski slabih 30 let volvo frik imel je prej S60 dizel..

www.trziskisladoled.si

Napisano

Fino bi blo met bencinarja, po mo?nosti V6 in pa pogon na 4 kolesa.

Pol pa naletim na tole :rispekt::danzoman::ljubezen:

Volvo S80 V8 AWD Executive Geartronic

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=8764414&show=1

 

?e od?tejemo cestnino in porabo :hohoho:

 

Si me prehitel! Pi*da bi ga mel, ?e bi imel ?iht. Jebe? tistih 500? za cestnino, ?e se pa pelje? ko grof. Eno plinsko zadevo v kuferam pa si zmagal. Poraba je pa baje slabih 12 litrov. Ampak kaj, 6-ka 2.0 jih ima pa 9 s pol manj konjenice. ?e najbolj me motijo 4 vrata, ker bi jih imel 5 :D

 

Kaj pa zvok? Do jaja...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
    • Zakaj si pa te ti tako gužvo delal v službi in se grenek, da dobiš Zoe?🤪
    • Ja tudi v Mariboru se je od časa ko je @godlike kupoval zamenjalo prodajalce. Branko je v penziji in sta sedaj Gorazd in Dejan.
    • Kot že napisano ob nakupu...   Jaz sem bil zadovoljen z nakupovalno izkušnjo, prodajalcem v Ferk-MB.   Na 3K popusta od Mazde sem dobil še 500€, ostali prodajalci, ki sem jih kontaktirali, niso dali več.   Morda bi še kje bila kakšna majhna razlika, dvomim da večja...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.