Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Jest tudi malo dvomim, da ima porabo 8 oz. celo pod 8. Edin ce druga generacija pije vec kot dva litra napram tretji...kar pa dvomim, da je taksna razlika. Jest bi reku da pije dobrih 8 oz. slabih 9 litrov. A nisi Alex imel ravno take na testu ?

A ni hecno, da ti tle eni govorimo iz izkusenj pa noces verjet :-)

 

Tudi spritmonitor kaze 8.13 v povprecju...

Druga genetacija, ki jo imam porabi vec. Moja 2.0 nekaj vec, kot nova 2.5...

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Ne pravim da ni mogoce, pravim samo da tezko vrjamem :). No potem je pa to odlicen podatek za ta motor.

Napisano

A te skyactive se zdaj ze da upliniti ali ne?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Tudi za tak?no kot je moja imajo na sprintmonitor nekateri porabo 5, 14, 5,17...verjetno se vozijo brez gasa v zavetrju kamionov in gredo malo hitrej?i kamioni z lahkoto mimo njih. So skratka ovire na cesti.

 

 

Napisano

Kot ?e tolikokrat do sedaj: povpre?je glejte, ne min. oz. max. vrednost na spritmonitorju. Je to res tako neverjetno, da je nekaterim te?ko razumeti?

 

M6 od 2013 dalje, vsaj 5.000 km vnosov, med D in B ni niti liter razlike. Je vzorec 300 dizlov in 250 bencinarjev dovolj reprezentativen?

 

https://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/27-Mazda/251-6.html?constyear_s=2013&minkm=5000&powerunit=2

 

Samo ro?ni menjalnik:

 

https://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/27-Mazda/251-6.html?constyear_s=2013&minkm=5000&gearing=1&powerunit=2

 

Samo AT:

 

https://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/27-Mazda/251-6.html?constyear_s=2013&minkm=5000&gearing=2&powerunit=2

 

145 ro?ni bencinar vs. 150 ro?ni dizel:

 

https://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/27-Mazda/251-6.html?constyear_s=2013&power_s=140&power_e=150&minkm=5000&powerunit=2

 

175 auto dizel vs. 192 auto bencinar

 

https://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/27-Mazda/251-6.html?constyear_s=2013&power_s=170&power_e=195&minkm=5000&gearing=2&powerunit=2

 

Ampak ja, bencinar kuri 3 litre ve?. :jupiii:

Napisano

Izpod 180konjev ni za jemat avto.

Sploh veliko kravo, kot je 6-ica.

N7rRRL1.jpg

Napisano

Prodajalci novej?ih Mazd igrajo na karto slabe ponudbe, sploh bolj opremljenih razli?ic, zato navijejo cene. Spremljam ponudbo od poletja naprej, pa me ima, da bom ravno zaradi cen za?el gledati konkurenco, sploh ?vedsko.

Mazda6 Sport CD 129 TE Plus-ex

Mazda6 SPC CD 150 Revolution

Napisano

Izpod 180konjev ni za jemat avto.

Sploh veliko kravo, kot je 6-ica.

Ja, ?e ima? v mislih benzinarja.

 

 

Napisano

Kot ?e tolikokrat do sedaj: povpre?je glejte, ne min. oz. max. vrednost na spritmonitorju. Je to res tako neverjetno, da je nekaterim te?ko razumeti?

 

M6 od 2013 dalje, vsaj 5.000 km vnosov, med D in B ni niti liter razlike. Je vzorec 300 dizlov in 250 bencinarjev dovolj reprezentativen?

 

https://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/27-Mazda/251-6.html?constyear_s=2013&minkm=5000&powerunit=2

 

Samo ro?ni menjalnik:

 

https://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/27-Mazda/251-6.html?constyear_s=2013&minkm=5000&gearing=1&powerunit=2

 

Samo AT:

 

https://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/27-Mazda/251-6.html?constyear_s=2013&minkm=5000&gearing=2&powerunit=2

 

145 ro?ni bencinar vs. 150 ro?ni dizel:

 

https://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/27-Mazda/251-6.html?constyear_s=2013&power_s=140&power_e=150&minkm=5000&powerunit=2

 

175 auto dizel vs. 192 auto bencinar

 

https://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/27-Mazda/251-6.html?constyear_s=2013&power_s=170&power_e=195&minkm=5000&gearing=2&powerunit=2

 

Ampak ja, bencinar kuri 3 litre ve?. :jupiii:

Pojdi natan?neje pregledati vnose. Eden ima vnos 24 litrov 1150 km.Seveda je povpre?je nizko.

 

 

Napisano

?e dobro, da imamo izbiro, zagovorniki dizlov so pa? netrudljivi, tudi ?e jim predlo?i? dokaze. :)

 

192/194 bi bila idealna motorizacija, ?e bi bil na voljo ro?ni menjalnik (v USA/Kanadi je tako). Kot se spodobi vo?ena 2.0, po mo?nosti optimirana na 175 PS, ni zaznavno po?asnej?a od 2.5. Izku?nje iz prve roke.

@Alex: resno, da bi ?el gledat vsak vnos posebej za 550 avtov? :)

 

?e ?rta? nereprezentativne, torej prvih 10 z najmanj?o in zadnjih 10 z najve?jo porabo, verjetno ?ele na drugi decimalki za vejico zazna?, da se je ?tevilla spremenila.

 

Kakorkoli, over and out glede te teme, vsaj ve kaj ima in koliko mu avto porabi.

Napisano

Kot bi rekel Zmago: "Oprostite, vi ste bedak"  :hohoho:  :hohoho:  Ciljam na dizlarje, ki ne verjamejo porabi kljub dokazom. Prijatelju sem pokazal svoje vnose iz sprintmonitorja in tip re?e "ja valda, ne pije ti tolk malo". No od tu naprej sem takoj zaklju?il debato reko? "ja saj ma? prav, pojma nimam koliko MOJ avto pije, ti pa ve?". Ljudje niso vredni debate, ?e jim predlo?i? dokaze in ti ?e vedno tumpajo nekaj po svoje. Nekaj tak?nega se dogaja v politiki zadnje ?ase ampak tisto je ?e za pod aktualne dogodke.  :rolleyes:

Napisano

Sam podatek o porabi je pa smeh ... 192KM pa avtomatik in naj bi bila povpre?na 6,4 izven mestna pa 5,1. Kljub temu, da je Skyactiv motor res napredek v porabi pa vseeno si lahko zelo sre?en, ?e gre pod 8 litrov/100km.

 A ni na tejle fotki na zaslonu poraba 7,6l/100km

12.jpg

Napisano

Ta trenutna poraba ni? ne pove. Lahko je prej resetiral ra?. in vozil 70 na uro po magistralki. :)

 

 

Napisano

Ce slucajno koga zanima karambolirana Toyota Yaris >> https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=13603014&display=Toyota%20Yaris%201.3%20VVT-i%20Luna

 

Motor je OK in pred karambolom je deloval brezhibno in je bil tudi redno vzdrzevan ... Bil je udelezen v verzinem trcenju ... :(

 

post-10-0-35812700-1540810800_thumb.jpg

 

post-10-0-57490800-1540810821_thumb.jpg

 

post-10-0-63006100-1540810835_thumb.jpg

 

post-10-0-88294700-1540810843_thumb.jpg

 

post-10-0-23821000-1540810850_thumb.jpg

 

post-10-0-72017800-1540810855_thumb.jpg

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Ce slucajno koga zanima karambolirana Toyota Yaris >> https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=13603014&display=Toyota%20Yaris%201.3%20VVT-i%20Luna

 

Motor je OK in pred karambolom je deloval brezhibno in je bil tudi redno vzdrzevan ... Bil je udelezen v verzinem trcenju ... :(

 

1-2.jpg

 

2-2.jpg

 

3-3.jpg

 

4-2.jpg

 

5-2.jpg

 

6-2.jpg

Jest, mal izven teme vem, ampak kako zavarovalnica gleda na verizno - verjetno dvigne roke ker si zaleten in se zaletel?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Jest, mal izven teme vem, ampak kako zavarovalnica gleda na verizno - verjetno dvigne roke ker si zaleten in se zaletel?

Zakaj bi dvignila roke.. saj ni bila voznica nic kriva...

 

Zavarovalnica je izplacala... pac ekonomsko totalko... enkrat so se pritozili na ponujeni znesek, ker pac vsi tako delajo ;)... pa so odbili, potem so rekli, da naj pac dajo tolk, kot je bilo... nevem tocno koliko ...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.