Skoči na vsebino

Zanimivi oglasi!


ReDevil

Priporočeno sporočilo

Limuzina z veliko za?etnico in 7,5m dol?ine :)

 

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=13631005

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=13771882&display=Mazda%20RX-8

 

Diesel motor, tempomat brez knofov na volanu, 5 sede?ev... ta pa je unikatna!

Anyone can give up, it's the easiest thing in the world to do. But to hold it together when everyone else would understand if you fell apart, that's true strength.

 

Casual Gearheads

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=13781765

 

A se samo meni zdi tole zelo, zelo optimisticna cena??

Tm za ene 2k bi ga kupu kdo, k bi ga znal sam porihtat

Dokaj dobra cena za GH benz FL

 

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=13744013

Lepa pomojm bi znala it tm za 7,5k
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=13781765

 

A se samo meni zdi tole zelo, zelo optimisticna cena??

 

Najbolj zanimive so opombe. Najprej pi?e, kako je avto super-ultra-vrhunsko ohranjen, brez rje,...

 

Nato pi?e, kaj vse je ?e naredil na njem in kaj je zamenjano.

 

Nazadnje pa stavek: "Avtomobil sem kupil za 2.500 in vanj vlo?il do zdaj 1500 Evrov. Za brezhibno stanje je treba vlo?iti ?e ca. 1200 Evrov..."

 

Nazadnje pa: prvi lastnik iz Trsta, avto Ljubljanskih tablic, ogled pa v Postojni...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Najbolj zanimive so opombe. Najprej pi?e, kako je avto super-ultra-vrhunsko ohranjen, brez rje,...

 

Nato pi?e, kaj vse je ?e naredil na njem in kaj je zamenjano.

 

Nazadnje pa stavek: "Avtomobil sem kupil za 2.500 in vanj vlo?il do zdaj 1500 Evrov. Za brezhibno stanje je treba vlo?iti ?e ca. 1200 Evrov..."

 

Nazadnje pa: prvi lastnik iz Trsta, avto Ljubljanskih tablic, ogled pa v Postojni...

Skratka jama brez dna z lastnikom, ki glumi iskrenega poznavalca in s samozavestno ceno.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 3 tedne kasneje...

Carski opis :)

 

Mazda6 III z veliko prevozenih in uuugodno ceno :)

 

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=13825015

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

E-klasa 2 let stara v cenovnem rangu povsem novo Mazde6. No kaj bi imel kdo raje, pa ve vsak zase. Tole je res stroj in prakti?no nov. :)

 

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=13738938

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

E-klasa 2 let stara v cenovnem rangu povsem novo Mazde6. No kaj bi imel kdo raje, pa ve vsak zase. Tole je res stroj in prakti?no nov. :)

 

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=13738938

Ubistvu 3leta star avto z zelo vprasljivimi kilometri... je pa stroj, ampak nov avto, je le nov avto....

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tudi mercedes ni vec to kar je bil. Cist za pokusino. Om651 in om654 tezave z pogonsko verigo ki je na strani vztrajnika kako poteka menjava lahko sami ugotovite. Avtomatski menjalnik tezave s senzirji menjava je kar draga ker je tcm v tej plati. Vglavnem mazdasi in ostali se prav tako peljemo, vcasih se bolje. Sam sem presel iz mercedesa na mazdo ravno zaradi teh tezav ceprav si 70% naredimo sami in seveda zaradi mazdinega bencinskega motorja. Pred nakupom sem se odlocal med mercedes c vw passat in mazda 6. Glede porabe, oprene in motorja je mazda zmagala,

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mercedes pred 30 leti in ve?, ja, sedaj grdi in nekvalitetni avti. ?e renojeve motorje tla?ijo noter in je slika prava. Pri zadovoljstvu kupcev so ponavadi bolj zadaj... pa samo dve letna garancija.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Carski opis :)

 

Mazda6 III z veliko prevozenih in uuugodno ceno :)

 

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=13825015

 

Pa kaj teh 6k tretje generacije res ni nobene bencinarke blo v slo? Bo treba res iz nem?ije uvozit...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ne, ravno mali renaultovi dizli jih re?ujejo v a, b, cla in c. Ve? te?av je z made by mercedes motorji.

No, da? en kup denarja, da kupi? preoble?en reno. Dvomim, da jih reno re?uje, ker to ni glih neka firma, ki vliva zaupanje.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • A misliš udarni vijačnik ali vrtalnik.   Drugače pri Metabu velja: L/Li-hobi uporaba LT-že za domače entuziaste in profesionalce,obrtnike LTX-obrt in industrija...in za takšnje usekane kot sem jaz.   Še razlaga kratic pri vrtalnikih...in tudi drugem orodju...sicer na prvi pogled izgleda zelo komplicirano,a je ravno nasprotno. Prva kratica zmeraj pomeni vrsta orodja: BS-bohrschrauber SB-schlagbohrer KS-kreissege...itd   Drua kratica-številka-pomeni napetilost akumulatorja/orodja pri batwrijskih orodjih...   Zactem pa pride lahko ena ali več kratic: BL-brushless Q-quick (hitro snemljiva glava) i-t.i. impuls funkcija-super za odvijačenje vijakov z poškodovanim nastavkom na glavi vijaka,za začetek vrtanja brez točkanja v okrogle cevi in ostalo kovino ter keramiko (za predrtje glazure) brez da ti sveder pobegne. Super je tudi za zarustane vijake...a pazljivo,ker se le ti kljub temu radi odlomijo. SE-Special Edition (black)   Ne smeš pa gledati mojega starega LT-ja,ki se praktično ne razlikuje od takratnega LTXa...takrat je bil LTX identičen z razliko pri motorju...mislim da je tam bil 4- polni motor...veliko močnejši.   Tudi aktualni LT vrtalniki nimajo impuls funkcije,nimajo kovinski vrat z ohišjem menjalnika (LT vseeno znotraj ima kovinsko ohišje menjalnika,vratu pa nima), in tudi. dve LED lučku,elektronska omejitev navora,zaščitna "antikickback" funkcija so rezervirani le za LTX.   Seveda pa se vse pri denarju ustavi...če vse to daš "na kup" in pretehtaš šele vidiš kakšna killer mašina za cvenk je tisti moj tazadnji LTX,k si napisal "za prste pilizati"...tobje razlog,za kaj sem vseeno "čapnil" najprej LTXa,in šele sedaj LTja😁. In sedaj je mogoče malce bolj jasno,za kaj mi je prastari LT tako pri srcu,da mi ni žal cvenka,samo da ne škripne...elekteonski navor,impuls,aluminija k dreka,in še perfektni stroj za levorokega uporabnika...   Zunal so dobri Baumarkteu.de,Lefeld,Gotools,Rubart...pri vseh teh sem že kupoval in vsi so OK...pač samo razlika,kaj imajo,in kaj ne,in seveda PTT Baumarkteu in Rubart imata super PTT ostali slabše...preračunaj. Drugače pa pri nas...odvisno kaj iščeš-Vsegrad in Povše sta zakon.   Če imaš še kako vprašanje-ni problem😉
    • Z družbo najeli luštno hiško za wikend, na planini Dol.
    • Najvišji navor 400 Nm Najv. navor rahljanja 620 Nm   Sem imel kar prav z 400 odvijanja 😉
    • @skritikrt sem prebral na strani 5. To temo sledim bolj občasno, tako da sem vijačnik spregledal.   Eno vprašanje še, razlika med LTX in LT? Razen navora....     Trenutno ne mika bolj ta odvijačnik za 220€. Baterijo mi šenkajo in kupim še samo polnilec. Sploh če je še nemec in naslednik ni več. Povše ga ima najceneje. Morem malo nemce pogledat. Maš ti kakàna priporočila kje gori vzet?
    • Včeraj sem slučajno odkril, da je v Izoli benzinska od Shell-a. In ni na hitri cesti. 😊 Tako, da bom od sedaj naprej samo še tukaj tankal in to vedno le  "poceni" goriva od Golobjaka. 😉 Danes sem do Bologne že lahko občutil, kako dober je njihov benzin.   
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.