Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Tam sigurno in pa verjetno ?e kje. A niso tudi LPP mestni busi v prestolnici na CNG?

 

(nekdo mi je pred kratkim razlagal, da naj bi bil CNG precej cenej?a vo?nja kot na "moj" LPG). :zvizga:

 

P.S. Ja vem, da 110PS s takim strojem ni glih neka alpska posko?nica na cesti, hehe :P

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Tam sigurno in pa verjetno ?e kje. A niso tudi LPP mestni busi v prestolnici na CNG?

 

(nekdo mi je pred kratkim razlagal, da naj bi bil CNG precej cenej?a vo?nja kot na "moj" LPG). :zvizga:

 

P.S. Ja vem, da 110PS s takim strojem ni glih neka alpska posko?nica na cesti, hehe :P

Ja,res je, busi so tudi na CNG.

 

?e se ne motim je voznja okoli 25% ceneje od lpg....

Napisano

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

MOL v Kranju :)

 

 

Hmmm... oznaceno ima samo LPG ... 

 

MOL_22D88144.png

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Kako pa je servisiranjem sistema? Osebno ne bi niti pod razno vzel takega avta, tsi motor (?eprav kao neproblemati?na varianta), poleg tega pa ?e CNG. ?e DSG bi bil, pa je tu idealna kombinacija za nekaj tiso?everske ra?une izrednih servisov. Audi se kupi nov, po izteku garancije pa se ga poceni proda. :)

Napisano

Pri nas na ?ihtu imamo vw UP-e in caddy-je na CNG. Zadeva je super. Caddy-ji imajo isto ma?ino 110KM in glede na to, da imamo samo mestno vo?njo, je zadeva precej var?na. Sodelovec ima s caddy-jem porabo dobrih 6kg/100km. ?e pogleda?, da je cena  za 1kg 0,92?, je res kul. Jaz imam UP-a in z 10? naredim skoraj 250km mestne vo?nje. Je pa res,da je avto ?ist podhranjen (nima turbine). Pa poraba se drasti?no pove?a na AC.

 

?e bi dobu kako octavio karavan na CNG, pa da bi mel ke?, mislim da nebi dost razmi?lju.

Napisano

To je problem CNGja, mo? (Izkoristek?). Sem imel iz Celovca IKEA kombi za prevoz robe do doma na CNG, v prvi komajda ?ez Ljubelj. Pa druga?e te Ducatoti letijo ko sneta skera.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Letijo ?e letijo, ?e so dizli... ostalo pa hmmm, da ne bom koga u?alil... pogreb.

33112_1.png

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Hja take so cene novih,?al.... Druga?e pa sem opazil da je postal MB serija A cenovno zelo ugoden! Lp

Napisano

Takega, ki je ugoden z "lepimi radkapami" in 1,3 renojevim motorjem ne bi ravno ?tel med prave MB. Ugoden je zato, ker imajo kao akcijo minus 5k EUR. Kljub temu je 22k EUR preve?, ?e dobi? skoraj polno opremljeno mazdo 3 za ta denar, pa je relativno draga.

 

Zanimiv pa je B, ki je ve?ji, a za?uda ?e nekaj cenej?i od A: https://www.mercedes-benz.si/passengercars/mercedes-benz-cars/models/b-class/hatchback/buy-and-own/pricelist-brochure-local.module.html

 

Oprema je sicer bolje ni da je, kot pa ni da ni, ampak res dobra cena za spodobno velik dru?inski enoprostorec. Scenic verjetno ni kaj bistveno ugodnej?i z istim motorjem, pa B ima verjetno enako prostora in je brez ogabnih ozkih 20 col 195 koles. :)

Napisano

Tej, kao mercedesi z renojevimi motorji niso niti M od mercedesa.

So samo renoji preoble?eni v obleko mercedesa. Moj kolega dela v prodajalni in ta ?uda se sploh ne prodajajo od tu tudi tej popusti. On hkrati mo?no odsvetuje nakup.

 

 

Napisano

?e bi ?elel kupiti Marcedesa bi absolutno ?elel, da je notri Mercedesov motor.

33112_1.png

Napisano

Ampak je vseeno Mercedes! Za tiste ki mislijo da je nekaj ve?. Tudi BMW naj bi vgrajeval ene citroenove motorje v eno serijo, tako da je vse skupaj en velik biznis in profit.

Napisano

Ampak je vseeno Mercedes! Za tiste ki mislijo da je nekaj ve?. Tudi BMW naj bi vgrajeval ene citroenove motorje v eno serijo, tako da je vse skupaj en velik biznis in profit.

Saj je veliko takih kombinacij, kjer prepla?a? slab?e motorje v teh renomiranih znamkah.Saj tudi saab recimo je vgrajeval jtd dizle, (fiat, lancia, alfa).

In so imeli lastniki saab-ov tudi enake probleme kot tej motorji.Sodelavec je dvakrat moral zamenjati turbino na svojemsaab-u.

 

 

Napisano

Evo to pa je za Bossa

Boss rad prevaza hladilnik in pralni stroj v avtu, pa ima sedan premajhno nakladalno odprtino in neuporabno.

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

?eprav recimo velja tudi obratno: najslab?i motor v renault espace 4 je bil 3.0d, ki je bil Isuzujev derivat. Glede 1.5 in 1.6 dizlov in novih 1,33 renojevih bencinarjev v MB zaenkrat ?e ni? slabega. Da MB prodajalec mo?no odsvetuje nakup, so po mojem spet neke bu?ke.

 

Ampak ja, mercedes naj bo hud, drag in mo?an, s tem se strinjam.

Napisano

Boss rad prevaza hladilnik in pralni stroj v avtu, pa ima sedan premajhno nakladalno odprtino in neuporabno.

 

Pa se zastarel model je :) 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pomagalo bi ce bi konkretno napisal ime firme, saj ta vas tudi ni tako majhna da bi imela samo enega majstra?..... Jaz sem na zadnje menjal kompresor klime za oceta pri BEJA (zavhr pod smarno goro, pa ne vem ali so to ze pirnice)...odnos malo bolj kmečki🤣, ampak so mu pa zrihtali dobro in zadeva dela bp....(zdaj bo že eno leto)
    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.