Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Ok... to je osamljen primer tu, mislim. Ko sem bil ?e na peugeot forumu smo tam kar tekmovali, komu se je ve? pokvarilo oz. kdo ima ve?je stro?ke. Aja, ve?inoma benzinarji. :)

 

 

Napisano

Zamenjali bodo pa gume, volan, pedalke za cca 1000 stro?ka, prodajali ga bodo pa za 15-16kEUR. Se pravi 4kEUR neto zaslu?ka, kupec se bo pa nato leta spra?eval zakaj so mercedesi tako slabe kvalitete, da je pri dobrih 100kkm ?e vse zmahano in za zamenjat.

To?no to.... Ampak voznik MBja tega verjetno ne bo razlagal okoli , ?e pa bi kupil neko bolj plebejsko znamko, bi pa ?e skoraj skakal okoli s transparenti v stilu : "nikoli vec Citroena,renaulta, Peugeota, kie....".

Napisano

Ok... to je osamljen primer tu, mislim. Ko sem bil ?e na peugeot forumu smo tam kar tekmovali, komu se je ve? pokvarilo oz. kdo ima ve?je stro?ke. Aja, ve?inoma benzinarji. :)

 

Se pravi je enostavno. Bencinar naj bo japonski, dizel pa lahko celo francoskega porekla?  :P 

 

Sicer nisem ?elel biti nesramen. Samo ?elim re?i, da ima? danes prav pri vseh znamkah svetle in ZELO temne izjeme. In to, da ti gre motor in te stane par tiso?akov ni isto, kot ?e se obrabi sklopka, ?e je potrebno pogosto menjati roke (pri Alfi). Dokler so stro?ki par deset ali 100? ?e gre. 

Napisano

Alex mazdini dizli niso se ravno izkazali. Bencinarji so boljsi.

sej tud tko nasploh so be ncinarji zakon. Dizel je dober samo za 150km/h po 10 ur na avtocesti.

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Se pravi je enostavno. Bencinar naj bo japonski, dizel pa lahko celo francoskega porekla? :P

 

Sicer nisem ?elel biti nesramen. Samo ?elim re?i, da ima? danes prav pri vseh znamkah svetle in ZELO temne izjeme. In to, da ti gre motor in te stane par tiso?akov ni isto, kot ?e se obrabi sklopka, ?e je potrebno pogosto menjati roke (pri Alfi). Dokler so stro?ki par deset ali 100? ?e gre.

To?no to. In pa ne kupovati neke zadeve takoj, ko pride na trg. Koliko slabega je bilo v ?tartu recenega ?ez 1,5dci, pa so s?asoma postali ?isto ok motorji, sploh ?e si si drznil delati servise ne na predpisanih 30t km,ampak "?e" prej.

Napisano

Alex mazdini dizli niso se ravno izkazali. Bencinarji so boljsi.

sej tud tko nasploh so be ncinarji zakon. Dizel je dober samo za 150km/h po 10 ur na avtocesti.

Sej ne re?em, da so mazdini dizli zakon. Kaj pa potrgane oz. raztegnjene verige na bmw jih?

 

 

Napisano

Za bemveja je pomembno da ga mas, ni pomembno v kaksnen stanju :)

Sej vidis da so vecina bmwjev v sailun gumah ipd

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Sej vidis da so vecina bmwjev v sailun gumah ipd

 

Sej najdejo ?e kaj cenej?ega... Od dale? se itak ne vidi katera znamka gum je gor, va?n, da so ?rne.

33112_1.png

Napisano

Moj brat ima bmw 528 1999 letnik 480k km pa je prva ketna. Kar se pa tice novejsih bmwjev je pa ketna itq iz papirja. Tako pri bencinarjih, kot pri dizlih. Pa to ne zaradi tega, ker jo nebi znal narediti, ampak money, money. Pa ta "problem" nima samo bmw.. Me zanima kako bo pri tretji gen. Mazde.

 

Drgac so pa ketne od nekdaj znal delat japonci :)

Napisano

E39 je zadnji pravi bmw, ki si je zaslu?il imena (kvaliteta!) stric je imel 550.000 kilometrov, prvi lastnik, ko ga je prodal leta 2003, pa zelo verjetno ta avto nekje na jugu s prvim motorjem ?e vedno pridno nabira kilometre...

Napisano

E39 je zadnji pravi bmw, ki si je zaslu?il imena (kvaliteta!) stric je imel 550.000 kilometrov, prvi lastnik, ko ga je prodal leta 2003, pa zelo verjetno ta avto nekje na jugu s prvim motorjem ?e vedno pridno nabira kilometre...

Kaj pa njegov naslednik e60? Kolega ga je zdaj kupil, bencinarja 4x4... Seveda prevrteni km...

Napisano

Najslab?a petica do sedaj...

Mu raje ne bom povedal... :)

 

Meni osebno tudi najgrsa,medtem ko bi e39 z veseljem imel; karavana in FL.

Napisano

Sej ne re?em, da so mazdini dizli zakon. Kaj pa potrgane oz. raztegnjene verige na bmw jih?

Zato pa zdaj montirajo v BMW 1.5 PSA motorje ker so 1A!
Napisano

To?no to. In pa ne kupovati neke zadeve takoj, ko pride na trg. Koliko slabega je bilo v ?tartu recenega ?ez 1,5dci, pa so s?asoma postali ?isto ok motorji, sploh ?e si si drznil delati servise ne na predpisanih 30t km,ampak "?e" prej.

Jap. Ko mene kdo vpra?a o kakem avtu s tem motorjem re?em, da naj se ne boji preve?. Ja, na za?etku so imeli polno te?av. Ampak vraga, motor je skoraj 20 let na trgu in mu 100% bolj zaupam kot novim 1,6 dcijem itd.. Vse serijske napake so odpravljene, delov je kot listja in trave..

 

Sej ne re?em, da so mazdini dizli zakon. Kaj pa potrgane oz. raztegnjene verige na bmw jih?

No saj, marsikatera znamka ima probleme. Meni se pa? smilijo ljudje, ki v dobri veri kupijo avto, in potem jih udari kaj takega. Nikomur ne privo??im.

Je pa problem, ker ve? teh primero kot pozna?, manj ve?, kaj bi kupil. Sam ob?asno gledam na avto.net in potem vedno najdem kak?no zavoro (serijsko okvaro, ki bi me mogo?e ali pa ne, preve? udarila po ?epu), da neham gledati.  :vskalo:

 

Sej najdejo ?e kaj cenej?ega... Od dale? se itak ne vidi katera znamka gum je gor, va?n, da so ?rne.

Imam prijatelja, ki se rad "obremenjuje" s takimi zadevami. Je opazil, da kadarkoli vidi kake 10 let stare Q7, X5 itd na velikih feltnah, VEDNO so neke cheap shit gume. Tem avtom relativno dobro padajo cene, po desetih letih lahko skoraj vsak socialc kupi luksuznega SUVja namesto nov avto, 18, 19 colske gume so pa prevelik stro?ek, ker "saj bojo lepo vozili". ?e ve?, prijatelj vulkanizer je stranki povedal, da je razlika med dobrimi in slabimi gumami lahko 2 metra in to pomeni ali, da se ustavi? ali pa zaleti?. Na koncu je stranka vseeno vzela najcenej?e.  :lol:

Napisano

:lol:  :lol: Sploh ne, ker sem na ra?unalniku. Sicer avatar ni ve? aktualen ker imam ?e drugo ampak ja, je ?e vedno Primera.  :rolleyes: Dokler ne na?tudiram internet na pamet in najdem kak zanimiv avto, ki obenem ni tiktakajo?a finan?na bomba.  <_<

Napisano

Najslab?a petica do sedaj...

Tudi tista novej?a (F10 ali kak?no ima ?e oznako), imajo pa dizli ful te?avo z nekim ventilom, kar pripelje do samov?iga vozila med vo?njo in ponavadi zgorijo v celoti. Nekaj let star avto, groza :(

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Neki z EGR ventilom ane? Ravno zdej je ena pogorela, so pa bili neki vpoklici ?e tudi prej glede podobnih for.

Napisano

Neki z EGR ventilom ane? Ravno zdej je ena pogorela, so pa bili neki vpoklici ?e tudi prej glede podobnih for.

Tako nekako ja, da zagori kot bakla in ni ?ans da ga uspe? pogasit. A ni to ?alostno, da da? recimo 50 ali 70 smukov ?, potem pa gre pred tvojimi o?mi vse skupaj v pepel?  sramezljiv

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Je ja, sploh ker se Bmw dela neumne. Kar se ti?e njihovga customer supporta so res porazni.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Hehe, nisem tolk občutljiv, kaj vozim, ker bi drugače imel Audija al pa Mečko al pa kaj drugega prestižnega. Opažam edino to, da 10 let nazakj nisem imsel takega občutka, da bi se kvaliteta avtov močno razlikovala med seboj.   Od kar pa so tukaj EV-ji in se zaradi dragih baterij lovijo evrčki pri uporabi crapy materialov pa nas pelje nazaj v 90-a, ker je bila razlika med Mercedesom in KIA še ogromna.   Bom še 1x ponovil, po moje, še ni čas za EV-ja, ker dokler ne bo na cenovnem nivoju in kvalitetnim interjerjem bo pač treba počakat. Lahko se vsi fani EV-jev zaletavajo s hvaljenjem, ampak EV-ji so še v fazi veliko denarja za malo kvalitete. Ko pridejo v fazo za malo denarja, malo kvalitete in kontra za veliko denarja veliko kvalitete se bomo pa spet pogovarjali kaj kupiti in ne ali sploh kupiti.   Ja, jebat ga Mazda 6 me je pač razvadila.
    • Za kratke razdalje je čist OK, kot sem napisal. Se pa čudim, da @dvorjan tole vozi na roadtripe dolžine 750km. Ok mogoče sem narobe zastopil pa je to naredil v treh ali štirih dneh vožnje in ne v enem.   Aja še vedno ne vem kako se spusti voznikov sedež.
    • Sej veš kje je glavni problem? Kupuje rabljen avto in tam se ne ve kaj je počel prejšnji lastnik. Načeloma z zadnjim FL od leta 2018 ne bi smelo biti nekih večjih težav saj so odpravljene večinoma vse porodne in tudi zamenjali so način čiščenja NOX, ki je zdaj preko AdBlue ssistema, kar zmanjšuje nabiranje saj v sesalnem kolektorju.   V glavnem servisna "knjižica", pregled kilometrov pri menjavi in da je opravljeno po navodilih proizvajalca. Testna vožnja pa bi moralo biti OK.
    • Tole me je fejst nasmejalo... ampak ok, go on.   Dejmo bit realni, če bo 2 litra razlike v povprečju bo kr v redu rezultat.
    • Ne težava je bila že pred manjavo olja in filtra. Avto v mirovanju na 1500 obratih ne trese, samo med vožnjo. In samo na 1500 obratih. Če vozim pod 1500 obratih ne trese.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.