Skoči na vsebino

Zanimivi oglasi!


ReDevil

Priporočeno sporočilo

Zamenjali bodo pa gume, volan, pedalke za cca 1000 stro?ka, prodajali ga bodo pa za 15-16kEUR. Se pravi 4kEUR neto zaslu?ka, kupec se bo pa nato leta spra?eval zakaj so mercedesi tako slabe kvalitete, da je pri dobrih 100kkm ?e vse zmahano in za zamenjat.

To?no to.... Ampak voznik MBja tega verjetno ne bo razlagal okoli , ?e pa bi kupil neko bolj plebejsko znamko, bi pa ?e skoraj skakal okoli s transparenti v stilu : "nikoli vec Citroena,renaulta, Peugeota, kie....".

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ok... to je osamljen primer tu, mislim. Ko sem bil ?e na peugeot forumu smo tam kar tekmovali, komu se je ve? pokvarilo oz. kdo ima ve?je stro?ke. Aja, ve?inoma benzinarji. :)

 

Se pravi je enostavno. Bencinar naj bo japonski, dizel pa lahko celo francoskega porekla?  :P 

 

Sicer nisem ?elel biti nesramen. Samo ?elim re?i, da ima? danes prav pri vseh znamkah svetle in ZELO temne izjeme. In to, da ti gre motor in te stane par tiso?akov ni isto, kot ?e se obrabi sklopka, ?e je potrebno pogosto menjati roke (pri Alfi). Dokler so stro?ki par deset ali 100? ?e gre. 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Se pravi je enostavno. Bencinar naj bo japonski, dizel pa lahko celo francoskega porekla? :P

 

Sicer nisem ?elel biti nesramen. Samo ?elim re?i, da ima? danes prav pri vseh znamkah svetle in ZELO temne izjeme. In to, da ti gre motor in te stane par tiso?akov ni isto, kot ?e se obrabi sklopka, ?e je potrebno pogosto menjati roke (pri Alfi). Dokler so stro?ki par deset ali 100? ?e gre.

To?no to. In pa ne kupovati neke zadeve takoj, ko pride na trg. Koliko slabega je bilo v ?tartu recenega ?ez 1,5dci, pa so s?asoma postali ?isto ok motorji, sploh ?e si si drznil delati servise ne na predpisanih 30t km,ampak "?e" prej.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Alex mazdini dizli niso se ravno izkazali. Bencinarji so boljsi.

sej tud tko nasploh so be ncinarji zakon. Dizel je dober samo za 150km/h po 10 ur na avtocesti.

Sej ne re?em, da so mazdini dizli zakon. Kaj pa potrgane oz. raztegnjene verige na bmw jih?

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Moj brat ima bmw 528 1999 letnik 480k km pa je prva ketna. Kar se pa tice novejsih bmwjev je pa ketna itq iz papirja. Tako pri bencinarjih, kot pri dizlih. Pa to ne zaradi tega, ker jo nebi znal narediti, ampak money, money. Pa ta "problem" nima samo bmw.. Me zanima kako bo pri tretji gen. Mazde.

 

Drgac so pa ketne od nekdaj znal delat japonci :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

E39 je zadnji pravi bmw, ki si je zaslu?il imena (kvaliteta!) stric je imel 550.000 kilometrov, prvi lastnik, ko ga je prodal leta 2003, pa zelo verjetno ta avto nekje na jugu s prvim motorjem ?e vedno pridno nabira kilometre...

Kaj pa njegov naslednik e60? Kolega ga je zdaj kupil, bencinarja 4x4... Seveda prevrteni km...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To?no to. In pa ne kupovati neke zadeve takoj, ko pride na trg. Koliko slabega je bilo v ?tartu recenega ?ez 1,5dci, pa so s?asoma postali ?isto ok motorji, sploh ?e si si drznil delati servise ne na predpisanih 30t km,ampak "?e" prej.

Jap. Ko mene kdo vpra?a o kakem avtu s tem motorjem re?em, da naj se ne boji preve?. Ja, na za?etku so imeli polno te?av. Ampak vraga, motor je skoraj 20 let na trgu in mu 100% bolj zaupam kot novim 1,6 dcijem itd.. Vse serijske napake so odpravljene, delov je kot listja in trave..

 

Sej ne re?em, da so mazdini dizli zakon. Kaj pa potrgane oz. raztegnjene verige na bmw jih?

No saj, marsikatera znamka ima probleme. Meni se pa? smilijo ljudje, ki v dobri veri kupijo avto, in potem jih udari kaj takega. Nikomur ne privo??im.

Je pa problem, ker ve? teh primero kot pozna?, manj ve?, kaj bi kupil. Sam ob?asno gledam na avto.net in potem vedno najdem kak?no zavoro (serijsko okvaro, ki bi me mogo?e ali pa ne, preve? udarila po ?epu), da neham gledati.  :vskalo:

 

Sej najdejo ?e kaj cenej?ega... Od dale? se itak ne vidi katera znamka gum je gor, va?n, da so ?rne.

Imam prijatelja, ki se rad "obremenjuje" s takimi zadevami. Je opazil, da kadarkoli vidi kake 10 let stare Q7, X5 itd na velikih feltnah, VEDNO so neke cheap shit gume. Tem avtom relativno dobro padajo cene, po desetih letih lahko skoraj vsak socialc kupi luksuznega SUVja namesto nov avto, 18, 19 colske gume so pa prevelik stro?ek, ker "saj bojo lepo vozili". ?e ve?, prijatelj vulkanizer je stranki povedal, da je razlika med dobrimi in slabimi gumami lahko 2 metra in to pomeni ali, da se ustavi? ali pa zaleti?. Na koncu je stranka vseeno vzela najcenej?e.  :lol:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Najslab?a petica do sedaj...

Tudi tista novej?a (F10 ali kak?no ima ?e oznako), imajo pa dizli ful te?avo z nekim ventilom, kar pripelje do samov?iga vozila med vo?njo in ponavadi zgorijo v celoti. Nekaj let star avto, groza :(

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Neki z EGR ventilom ane? Ravno zdej je ena pogorela, so pa bili neki vpoklici ?e tudi prej glede podobnih for.

Tako nekako ja, da zagori kot bakla in ni ?ans da ga uspe? pogasit. A ni to ?alostno, da da? recimo 50 ali 70 smukov ?, potem pa gre pred tvojimi o?mi vse skupaj v pepel?  sramezljiv

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.