Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Ja ja Luka Koper ...poznamo to situacijo..vo?nja novih avtov na ladjo in obratno..res pa da imajo po novem radarje po luki..he he

Tudi na?ih Mazd ni tam ....vozijo jih v Belgijskem pristani??u..lp

Jaz sem bil v okviru Nebenjob zaposlitve, ko sem ?ivel v Freisingu, del ekipe, ki je vozila NOVA vozila Bmw iz tovarne potem do rent a car enot, kjer so bili dalje na voljo za izposojo. Ti avti so imeli na ?tevcu prevo?enih 7 do 14 km. :)

 

Ti iz prve roke povem, da so ?li direkt takoj na blokado in potem npr. ko sem imel 530i je ?lo v mojem primeru 257kmh po ?tevcu. Ve? ni zneslo. (za zgled so mi bili ostali ?lani ekipe, ve?ino iz HR in ostalih vzhodnoevropskih dr?av). Jaz sem ga vsaj ogrel na delovno temperaturo in potem pognal, ostali pa takoj iz samega skladi??a na polno.   :zvizga:

 

P.S. in tak?en avto naj potem njegov prvi lastnik uteka kolikor ho?e, avto se je ?e utekel kolikor se pa? je. Luka Koper mi je pa tudi poznano, vem kako to gre, npr. frend mi je omenjal primer, ko je nekdo SKLOPKO skuril na fertig, s tem da ?koda ni imela ?e niti 20km prevo?enih po ?tevcu.  :harhar:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Jap... luka koper je raj za primerno vo?njo novega avta. :)

Tej so ziher dobro ute?eni.

 

 

Napisano

Mal sarkazma k jo bilo sedaj ene par izrednih stroskov na forumu :D

V bistvu je bil res en problem z motorjem, ker so bile konstrukcijske znane napake.

In cela znanost o tem, kako so tej motorji delikatni, pa da mora? pazit, da se pod obrati ne razletijo, pa bogi vi, ki imate dizle, poglejte nas benzinarje. Tudi ?e vozimo 120 po avtocesti nas skoraj noben kamion ne prehiti. Pa ?e pije nam takrat res malo.?e pa se damo v zavetrje kakega kamiona pa je rezultat ?e bolj?i.

 

 

Napisano

2.0 in pa 2.5 vrh glave za normalno ali pa malenkost dinamicno voznjo. Nevem kaj rabite 300 hp. Pije pa cca. 2l vec. Vem da sem gorenc ampak se pozvizgam na to razliko. Poleg tega imajo nove mazde se addblue in nakoncu ce sestejes vse skupaj ni neki velike razlike, ce sploh je.

Napisano

tudi glede utekanja motorja (engine break-in) so si mnenja strokovnjakov razli?na, nekateri svetujejo na easy, drugi na polno..

 

"Most importantly, experts disagree on whether it is better to start engines on high or low power to break them in. While there are still consequences to an unsuccessful break-in, they are harder to quantify on modern engines than on older models. In general, people no longer break in the engines of their own vehicles after purchasing a car or motorcycle, because the process is done in production."

 

https://en.wikipedia.org/wiki/Break-in_(mechanical_run-in)

Napisano

Ta motor ima osnovo v Mazdinih V6 motrojih, neko? sem sanjal, da bi imel takega v  Mx-5

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Slivka, ce ni dizel (turbodizel), ni vreden nakupa, drzi ta trditev? :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Bravo, sedi, pet.

 

?e bi namre? bil turbo-dizel, bi ?e imel drugega lastnika in ne bi bil ve? naprodaj...

 

Seveda pa obstajajo ljudje, ki tak avto kupijo, nato pa zaplinijo. Torej imajo zdaj priliko...

Napisano

Hvala, nebi, mi je Z4 nekako bli?je mojemu na?inu vo?nje. :punk:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Ampak zvok dvolitrskega V6... :zvizga:

 

Pa ?e zima prihaja pa smu?anje pa kot "mobilni bazni tabor" za izhodi??a za hribe,...

 

Premisli ?e enkrat. 

Na sre?o imam precej ve?jo prostornino kot 2 litra, hehe (linijska 6-ka). :wub:

 

Za smu?arske in kolesarske izlete pa 3-ka E46 kombi izvedbe ostaja pri hi?i, uplinjena. :jupiii:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Mah, pa ne bo? karavana vozil, no, saj so karavani za videt kot pogrebni voz. Pravi dedci zdaj vozijo SUVe...

 

 

 

 

 

Zmaj, mora? pa priznati, da mi gre dobro. Mogo?e bi moral jaz iti za trgovca... :lol:

 

Pa da ne bo kdo mislil, da imam jaz kaj koristi od prodaje tega Suzukija.

Napisano

Dru?inskega avta ?e niste na?li tistega, ki ste ga toliko ?asa iskali in bi nadomestil 5-ko?

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

S tem ovira? kolesarje na cesti...

Si ti z biciklom hitrej?i v hrib...

Ne,ne... Se kar vidim s tem v kak?nem kampu poleti v Dolomitih kako se izlezavam pred avtodomom po celodnevni kolesarski turi. :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
    • Zakaj si pa te ti tako gužvo delal v službi in se grenek, da dobiš Zoe?🤪
    • Ja tudi v Mariboru se je od časa ko je @godlike kupoval zamenjalo prodajalce. Branko je v penziji in sta sedaj Gorazd in Dejan.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.