Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano (urejeno)
1 hour ago, Z M A J said:

Ugodna cena 6-ke GH dizel karavan 2500€;

 

1047887.jpg
WWW.AVTO.NET

Mazda Mazda6 Sport Combi CD140 CE, letnik:2009,2500 EUR :: www.Avto.net ::

 

 

Tole je se isti motor, kot s prve generacije 🙄

Popravljeno od Deeyan
Napisano
pred 2 urama je gregc88 napisal:
1039627.jpg
WWW.AVTO.NET

Mazda Mazda6 Karavan G165 Revolution, letnik:2015,16000 EUR :: www.Avto.net ::

 

bencinka, k jo tok vsi iščete... hitr zumm zumm

Bomba od avta... 

Napisano
pred 2 urama je DonFelipe napisal:

Pa se vam ne zdi da je bila karambolirana?

Ročka menjalnika je nekam preveč na levi strani ;)

Mogoče je v rikvercu? 🤔

 

 

Napisano
pred 6 minutami je Alex napisal:

Mogoče je v rikvercu? 🤔

Ja, samo meni deluje preveč zamaknjen na levo stran.

Podoben sindrom le na avtomatskem menjalniku sem enkrat zasledil na stari Ford Fiesti, ko sem kupoval prvi avto in sicer sta bili tako sredinska konzola kot tudi ročka preveč zamaknjeni v desno in sicer sem po nekaj dneh, avta sicer nisem nabavil, ugotovil da je bil precej karamboliran ter da se ga ni dalo več scentrirati oziroma je zadeva kar strigla, saj se je že v ovinkih čutilo precejšnje nagibanje in cukanje.

Brez zamere, čim vidim da spoji in ostalo ni v liniji prespim zadevo. Kaj ti pomaga odlična cena ter ostalo če si potem razočaran?

Napisano

Ko smo ravno pri menjalniku,a mogoče kdo ve,če ima katera 6ka 2.0 bencinc enak menjalnik kot 3ka 2.0 G120 oziroma prestavna razmerja? Ali pa ima mogoče enako razmerje kot G 165 ?

S prvim,ki ve greva po koroni na pir!😲

Napisano
Pravkar je Bini napisal:

Ko smo ravno pri menjalniku,a mogoče kdo ve,če ima katera 6ka 2.0 bencinc enak menjalnik kot 3ka 2.0 G120 oziroma prestavna razmerja? Ali pa ima mogoče enako razmerje kot G 165 ?

S prvim,ki ve greva po koroni na pir!😲

V prospektu in AM testih piše in po moje bi bil najbližji model

Mazda 3 2.0 bencinski motor : 

mazda-3-2_fbimage.jpg
AVTO-MAGAZIN.METROPOLITAN.SI

Po velikem poku, za katerega sta bili pred leti zaslužni seriji 6 in 3, se je pri Mazdi vse zasukalo v nezaželeno smer.

 

 

Upam da ti lahko kaj pomagam. Drugače imaš arhivske teste dostopne zgoraj.

 

Napisano

Sem pogledal in nič izvedel glede menjalnikov. Vem to,da je pri G120 daljši kot pri G165,ampak mene zanima ali ima katera Mazda 6 2.0 enak menjalnik-razmerja kot M3,g120 ?

Napisano

Škoda. 

Kaj pa če bi si navodila in brošure od omenjenih modelov pogledal in si jih skeniral?

Ali pa pošlji kateremu od serviserjev email ter ga prosi da ti posreduje omenjene podatke.

A oblika karoserije ne igra vloge?

Napisano (urejeno)
pred 1 uro je Bini napisal:

Ko smo ravno pri menjalniku,a mogoče kdo ve,če ima katera 6ka 2.0 bencinc enak menjalnik kot 3ka 2.0 G120 oziroma prestavna razmerja? Ali pa ima mogoče enako razmerje kot G 165 ?

S prvim,ki ve greva po koroni na pir!😲

 

M3 G120:

I. 3,70
II. 1,95
III. 1,30
IV. 1,03
V. 0,84
VI. 0,68
R. 3,72

Diferencial (FD): 3,72:1

 

M3 G165:

I. 3,36
II. 1,95
III. 1,30
IV. 1,03
V. 0,84
VI. 0,68
R. 3,38

Diferencial (FD): 4,39:1

 

M6 G145:

I. 3,70
II. 1,95
III. 1,30
IV. 1,03
V. 0,84
VI. 0,68
R. 3,72

Diferencial (FD): 3,85:1

 

M6 G165:

I. 3,36
II. 1,95
III. 1,30
IV. 1,03
V. 0,84
VI. 0,68
R. 3,38

Diferencial (FD): 4,39:1

 

M6 G194:

I. 3,55
II. 2,02
III. 1,45
IV. 1,00
V. 0,71
VI. 0,60
R. 3,89

Diferencial (FD): 4,06:1

 

M3 G120 ima enake zobnike kot M6 G145, edino FD (Final Drive) zobnik v difu ima drugačen, še bolj dooolg ;)

ČE pogledaš na prestavna razmerja ima M3 G120 najdaljša razmerja zato je še bolj len, najkrajša ima pa M6 G165 na račun FDja.

 

Popravljeno od Aless
  • Všeč 2
  • Hvala 1

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano
pred 2 urama je DonFelipe napisal:

Ja, samo meni deluje preveč zamaknjen na levo stran.

Podoben sindrom le na avtomatskem menjalniku sem enkrat zasledil na stari Ford Fiesti, ko sem kupoval prvi avto in sicer sta bili tako sredinska konzola kot tudi ročka preveč zamaknjeni v desno in sicer sem po nekaj dneh, avta sicer nisem nabavil, ugotovil da je bil precej karamboliran ter da se ga ni dalo več scentrirati oziroma je zadeva kar strigla, saj se je že v ovinkih čutilo precejšnje nagibanje in cukanje.

Brez zamere, čim vidim da spoji in ostalo ni v liniji prespim zadevo. Kaj ti pomaga odlična cena ter ostalo če si potem razočaran?

 

Pred eno uro je DonFelipe napisal:

Škoda. 

Kaj pa če bi si navodila in brošure od omenjenih modelov pogledal in si jih skeniral?

Ali pa pošlji kateremu od serviserjev email ter ga prosi da ti posreduje omenjene podatke.

A oblika karoserije ne igra vloge?

 

Brez zamere ampak ti pa si res strokovnjak...nvm kaj naj drugega rečem. :rolleyes:

Ti vidiš da je avto bil karamboliran na podlagi slike, kjer je prestavna ročica v vzvratni prestavi??!!!

Pa nek strokovnjak za offroad in pol pribiješ če ima oblika karoserije veze z prestavnimi razmerji menjalnika.

😁😁😁😁😁

 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Svaka čast za tole z menjalnikom. :) Men je šel tut tkole v stran približno pri Miraiki, pa ni bila nikol karambolirana :)

Napisano
pred 7 urami je gregc88 napisal:
1039627.jpg
WWW.AVTO.NET

Mazda Mazda6 Karavan G165 Revolution, letnik:2015,16000 EUR :: www.Avto.net ::

 

bencinka, k jo tok vsi iščete... hitr zumm zumm

Avto je res tip top. Poznam lastnika in avto je res vreden nakupa. Tko da tist ki rabi lepo M6 bencin,samo gasa :D 

Napisano
pred 4 urami je Husky1290 napisal:

Cena tudi 😄

Verjetno ni zadnja... 

In koliko je realna cena? 

Napisano (urejeno)
pred 2 urama je Aless napisal:

 

 

Brez zamere ampak ti pa si res strokovnjak...nvm kaj naj drugega rečem. :rolleyes:

Ti vidiš da je avto bil karamboliran na podlagi slike, kjer je prestavna ročica v vzvratni prestavi??!!!

Pa nek strokovnjak za offroad in pol pribiješ če ima oblika karoserije veze z prestavnimi razmerji menjalnika.

😁😁😁😁😁

 

Glej, veliko vidim in zmotijo me pač določene zadeve oziroma sem na njih pozoren.

Z leti in kilometrino pač pridobiš izkušnje.

Drugače pa 

 

pred 45 minutami je Shrek napisal:

Verjetno ni zadnja... 

In koliko je realna cena? 

Pomoje bi se dalo kaj izpogajati. 
Ponavadi cena navedena v oziroma na oglasih ni zadnja.

Sem bil predkratkim v Supernovi in sem nabavil nekaj hrane in pijače pa so mi na koncu dali popust, saj se jasno želijo znebiti lanskih zalog.

Enako je pri oblekah in ostalih izdelkih kateri se sedaj prodajajo vglavnem preko spleta.

Sploh pa je znanec predkratkim kupil Opel Astro staro leto in pol za pol cene, saj jim stoji v salonu in sicer si je prejšnja stranka premislila ker ji ne odgovarja barva 

Popravljeno od DonFelipe
Napisano
pred 2 urama je Aless napisal:

 

M3 G120:

I. 3,70
II. 1,95
III. 1,30
IV. 1,03
V. 0,84
VI. 0,68
R. 3,72

Diferencial (FD): 3,72:1

 

M3 G165:

I. 3,36
II. 1,95
III. 1,30
IV. 1,03
V. 0,84
VI. 0,68
R. 3,38

Diferencial (FD): 4,39:1

 

M6 G145:

I. 3,70
II. 1,95
III. 1,30
IV. 1,03
V. 0,84
VI. 0,68
R. 3,72

Diferencial (FD): 3,85:1

 

M6 G165:

I. 3,36
II. 1,95
III. 1,30
IV. 1,03
V. 0,84
VI. 0,68
R. 3,38

Diferencial (FD): 4,39:1

 

M6 G194:

I. 3,55
II. 2,02
III. 1,45
IV. 1,00
V. 0,71
VI. 0,60
R. 3,89

Diferencial (FD): 4,06:1

 

M3 G120 ima enake zobnike kot M6 G145, edino FD (Final Drive) zobnik v difu ima drugačen, še bolj dooolg ;)

ČE pogledaš na prestavna razmerja ima M3 G120 najdaljša razmerja zato je še bolj len, najkrajša ima pa M6 G165 na račun FDja.

 

Sem si kar mislil od koga bom dobil zanesljive podarke kot na pladnju!👍

Zanima pa me zaradi eventuelnega mapiranja moje g120  na 165-170 KM .

Ne vem,če lahko kakšna srvar odpove zaradi večje moči in obremenitev?

Če slučajno kaj veš o tem,te prosim za odgovor.:whatever:

Napisano
pred 14 minutami je Bini napisal:

Sem si kar mislil od koga bom dobil zanesljive podarke kot na pladnju!👍

Zanima pa me zaradi eventuelnega mapiranja moje g120  na 165-170 KM .

Ne vem,če lahko kakšna srvar odpove zaradi večje moči in obremenitev?

Če slučajno kaj veš o tem,te prosim za odgovor.:whatever:

 

Moje izkušnje glede tuninga so bolj od Hond in Vagov, ampak glede na to da gre za Mazdin NA motor ki je v primeru G120tke softversko zadušen in je fizično enak kot G165 ne bo nič bolj obremenjen kot serijski G165. 

V primeru čipanja G120 na 165 bo edino sklopka bolj obremenjena, pa še to zna bit da je enaka kot na G165, zdaj nimam časa preverit. 

To je pod pogojem da so mape dobro narejene. 

Btw. : pri tuningu se "problemi" ponavadi začnejo ko se gre v malo večje predelave ki dvignejo moč/navor konkretno preko zmožnosti serijskih delov. 

V primeru G120 na G165 to ni problem ker je v osnovi enak motor softwersko zadušen. 

Tak da Go for It! 🤘🤘🤘

 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano (urejeno)
pred 30 minutami je Aless napisal:

 

Moje izkušnje glede tuninga so bolj od Hond in Vagov, ampak glede na to da gre za Mazdin NA motor ki je v primeru G120tke softversko zadušen in je fizično enak kot G165 ne bo nič bolj obremenjen kot serijski G165. 

V primeru čipanja G120 na 165 bo edino sklopka bolj obremenjena, pa še to zna bit da je enaka kot na G165, zdaj nimam časa preverit. 

To je pod pogojem da so mape dobro narejene. 

Btw. : pri tuningu se "problemi" ponavadi začnejo ko se gre v malo večje predelave ki dvignejo moč/navor konkretno preko zmožnosti serijskih delov. 

V primeru G120 na G165 to ni problem ker je v osnovi enak motor softwersko zadušen. 

Tak da Go for It! 🤘🤘🤘

 

 

Spomnim se, da so včasih za Hondo Civic 1.4 govorili, da sta motorja 75 in 90 KM enaka. In so eni čipirali šibkejšo. V resnici pa so bili nekateri deli v motorju pri 90 KM različici dimenzionirani za večje obremenitve - to sem slišal iz prve roke.  Kako je pri Mazdi ne vem, si pa mislim, da podobno.

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 3 minutami je Janez007 napisal:

 

Spomnim se, da so včasih za Hondo Civic 1.4 govorili, da sta motorja 75 in 90 KM enaka. In so eni čipirali šibkejšo. V resnici pa so bili nekateri deli v motorju pri 90 KM različici dimenzionirani za večje obremenitve - to sem slišal iz prve roke.  Kako je pri Mazdi ne vem, si pa mislim, da podobno.

A to misliš tisto serijo med 1995 in 2000?

Napisano (urejeno)

Mazda ima enake dele v g120 in g165. Je bilo predstavljeno da bodo tudi 6cilinderske motorje gradili z enakimi deli ker s tem znizajo stroske. Osnove in glavni deli so isti. Tudi dizelske motorje sestavljajo na isti liniji kot bencinske s tem so se bolj znizali stroske, in pa naprave za privijanje imajo nastavek v nastavku tako da jih uporabljajo za obojne motorje. 

Jaz kar obcudujem te Japonce res mi je top narod, njihova kultura, red, resnost, pametno razmisljanje.

Popravljeno od scania
  • Všeč 3
  • Ljubim 1
Napisano
pred 11 minutami je scania napisal:

Mazda ima enake dele v g120 in g165. Je bilo predstavljeno da bodo tudi 6cilinderske motorje gradili z enakimi deli ker s tem znizajo stroske. Osnove in glavni deli so isti. Tudi dizelske motorje sestavljajo na isti liniji kot bencinske s tem so se bolj znizali stroske, in pa naprave za privijanje imajo nastavek v nastavku tako da jih uporabljajo za obojne motorje. 

Jaz kar obcudujem te Japonce res mi je top narod, njihova kultura, red, resnost, pametno razmisljanje.

Kaj pa ustrajnik?

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pomagalo bi ce bi konkretno napisal ime firme, saj ta vas tudi ni tako majhna da bi imela samo enega majstra?..... Jaz sem na zadnje menjal kompresor klime za oceta pri BEJA (zavhr pod smarno goro, pa ne vem ali so to ze pirnice)...odnos malo bolj kmečki🤣, ampak so mu pa zrihtali dobro in zadeva dela bp....(zdaj bo že eno leto)
    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.