Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 35 minutami je Boss napisal:

Ja moraš bit oreng ubrisan v glavo, da za več kot 20 let staro Hondo daš skoraj 30 jurjev. 🤪

 

Je pa tudi nekaj drugega res, da takih avtov je čedalje manj in zato so toliko bolj zaželjeni, ker v poplavi SUV-ov se pravemu petrolheadu pač obrača želodec. Zato pa take anomalije, da se pravi uživaški avti prodajajo za take nerealne zneske.

Samo res. Kako nerazumne cene imajo nekateri avti. In samo še gor bodo šle res na račun teh novodobnih "uniformiranih" avtiov brez osebnosti. Ko pogledaš kak avto iz šestdesetih, sedemdesetih, je še vedno lep avto za pogledati in so nekako brezčasni. Sedaj pa so skoraj vsi  avti že po par letih zreli za facelift in po petih-šestih za odpis in pripravljen je  nov model za tržišče.🙄

 

 

Napisano
pred 50 minutami je Boss napisal:

Ja moraš bit oreng ubrisan v glavo, da za več kot 20 let staro Hondo daš skoraj 30 jurjev. 🤪

 

Fantje da ne bo pomote S2000 je legendarni avto in takih danes ne delajo več, pika!, se pa strinjam glede cene...nov se je takrat pred 20.leti prodajal za cca.30k eur😉😄...imaš pa primerke Honda S2000 CR , katerih cena je letnik 2008 tudi do 70k eur...zdaj pa razumi...ampak ja, to je povsem druga dimenzija...

  • Všeč 1
  • Žalosten 1
Napisano

No, tista cena za hondo je krepko pretirana. Tale SL je malo drugačna zgodba in honda je vseeno meni bolj všečna, ampak ja... Lažje razumem da SL toliko stane. 

 

S2000 vseeno ni taka ekskluziva in legenda. Kot da bi mx5ka NC stala 20jurjev+.

Napisano

Glej, če maš 30 jurjev viška za avto, ki je namenjen več ali manj uživanju boš mel tud za vzdrževanje. Če nimaš pol tak avto pač ni zate. :nevem:

33112_1.png

Napisano
pred 2 minutama je Boss napisal:

Glej, če maš 30 jurjev viška za avto, ki je namenjen več ali manj uživanju boš mel tud za vzdrževanje. Če nimaš pol tak avto pač ni zate. :nevem:

Tudi to drži.

Samo SL ima vsak ter je bolj namenjen bahanju in križarjenju, S2000 pa je eksotika in nima preveč elektronike oziroma je pravi gokart kateri bazira na F1.

Napisano
pred 9 minutami je DonFelipe napisal:

Tudi to drži.

Samo SL ima vsak ter je bolj namenjen bahanju in križarjenju, S2000 pa je eksotika in nima preveč elektronike oziroma je pravi gokart kateri bazira na F1.

Res je. Ampak je to silno drag gokart :)

Napisano
pred 11 urami je DonFelipe napisal:

Odvisno kaj rabiš.

Omenjeni avto ima vloger Dinotti

In kdo tocno je ta vloger, kaj je to neka velika zvezda kot referenca, recimo v stilu TUDI Bill Gates vozi taksen avto? :)

  • Všeč 1
  • Haha 3

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

S2000 je postala izredno iskana zadeva. Če jo primerjaš s kakimi novodobnimi kvazi športniki, sploh če so D porekla, vidiš kaka skropucala so novodobniki. In novodobniki z enakim motorjem in polžkom ne dosegajo takšnih zmogljivosti kot S2000 z atmosferskim.

 

Podobno, glede iskanosti, se dogaja z RX-om.

Napisano
pred 16 minutami je Nejc1986 napisal:

Tole je celo NB... Hja, kaj naj rečem... Ko voli, nek izvoli... 

Tole je turbo, katerih so  naredili v zelo omejeni seriji. Nato je zgorela tovarna do tal skupaj z vsemi deli in je ostala omejena serija. Tem avtom bo cena samo rastla. Je a to cestna raketa. 

 

 

Napisano (urejeno)
pred 8 urami je Alex napisal:

Tole je turbo, katerih so  naredili v zelo omejeni seriji. Nato je zgorela tovarna do tal skupaj z vsemi deli in je ostala omejena serija. Tem avtom bo cena samo rastla. Je a to cestna raketa. 

👍😉exactly that was my point👍...

Popravljeno od sportman333
Napisano
pred 1 minuto je Boss napisal:

 

No ja no... skoraj pol ceneje 5 let mlajše, turbač. Ni glih s ceno v rangu S2000 pa sem prepričan, da se ne pelje kaj dosti slabše.

Ravno danes sem gledal ponovitev wheeler dealer in so rihtali prav takšno MX 5 turbo.Ko sta jo vozila na koncu sta se strinjala, da je to najboljši mali športni avto ever, ki sta ga imela kadarkoli  v delavnici. Do 100/uro pospeši v 6,7 sek. Isto kot toliko opevani  bmw z4. 

 

 

Napisano

Pa Miata je še bolj ikonski avto kot S2000 edino tisti, ki so višji al pa bolj pri sebi (like me sramezljiv) bodo verjetno v Hondi mel mal več prostora. Ampak taki si pač raje kupmo SL-a 😆😐 ... pa zlatni lanac.

  • Haha 1
  • Ljubim 1

33112_1.png

Napisano
pred 6 minutami je Boss napisal:

Pa Miata je še bolj ikonski avto kot S2000 edino tisti, ki so višji al pa bolj pri sebi (like me sramezljiv) bodo verjetno v Hondi mel mal več prostora. Ampak taki si pač raje kupmo SL-a 😆😐 ... pa zlatni lanac.

... pa obvezno šuškavo trenerko Adidas. 😉

 

 

Napisano
Pred eno uro je Alex napisal:

Ravno danes sem gledal ponovitev wheeler dealer in so rihtali prav takšno MX 5 turbo.Ko sta jo vozila na koncu sta se strinjala, da je to najboljši mali športni avto ever, ki sta ga imela kadarkoli  v delavnici. Do 100/uro pospeši v 6,7 sek. Isto kot toliko opevani  bmw z4. 

Če smo zelo natančni, boljše kot z4👍😉

  • Všeč 1
  • Začuden 1
Napisano
pred 1 uro je Boss napisal:

 ... pa zlatni lanac.

 

pol je to to :D:D:D

 

 

  • Všeč 1
  • Haha 1
  • Ljubim 1
Napisano
pred 1 uro je DonFelipe napisal:

Zanimiva je ta Miata.

Drugače pa še podatek da je v Slovenija registriranih cca. 7 komadov S2000, Mx-5 Miati pa sta samo dve z avtomatskim menjalnikom.

 

Na Nizozemskem se prodaja celo ena prve serije v rumeni barvi

 

Sem šel gledat in štet!

 

HONDA S2000 registriranih 34 vozil, od tega 3 iz 2. serije z 2,2 motorjem. Vse večinoma SB homologacija

 

MAZDA MX-5 7 vozil z avtomatskim menjalnikom. Na toliko vozilih je v opisu naveden avtomatski menjalnik, ker pri nas se tip menjalnika ne zavaja ločeno.

Tu misliš na Miato kot na splošno MX-5, ali samo MIATA (USA verzija)?

Napisano

To so javno dostopni podatki iz baze registracij, za celotno Slovenijo.

Nimam nič od tega, ker mi z višino 2+ metra imamo okrnjen izbor :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pomagalo bi ce bi konkretno napisal ime firme, saj ta vas tudi ni tako majhna da bi imela samo enega majstra?..... Jaz sem na zadnje menjal kompresor klime za oceta pri BEJA (zavhr pod smarno goro, pa ne vem ali so to ze pirnice)...odnos malo bolj kmečki🤣, ampak so mu pa zrihtali dobro in zadeva dela bp....(zdaj bo že eno leto)
    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.