Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
6 minutes ago, NevLado said:
WWW.AVTO.NET

Mazda Mazda6 G192 AT Revolution Top SD belo usnje, letnik:2016,18500 EUR :: www.Avto.net ::

 

 

Po tej ceni bo prodana čez 2 dni :D 

uu jebi*a, jaz sem za karavanko dal 12 jurjev pred 2 leti... res da z 170k prevoženimi ampak vseeno... zgleda sem kupil naložbo :) čez nekaj let bo šla za 20k€ :D

  • Všeč 1
  • Haha 4

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano
pred 26 minutami je KAALman napisal:

uu jebi*a, jaz sem za karavanko dal 12 jurjev pred 2 leti... res da z 170k prevoženimi ampak vseeno... zgleda sem kupil naložbo :) čez nekaj let bo šla za 20k€ :D

Koliko km imaš pa sedaj? Kakšne posebnosti?

Napisano
Pred eno uro je NevLado napisal:
WWW.AVTO.NET

Mazda Mazda6 G192 AT Revolution Top SD belo usnje, letnik:2016,18500 EUR :: www.Avto.net ::

 

 

Po tej ceni bo prodana čez 2 dni :D 

Pa kaj še. Kak teden nazaj je bila na dražbi rdeča šestica G192 AT limuzina s podobno opremo in kilometri za 9.400€ +DDV +prevoz.

Napisano
pred 6 minutami je dvorjan napisal:

Pa kaj še. Kak teden nazaj je bila na dražbi rdeča šestica G192 AT limuzina s podobno opremo in kilometri za 9.400€ +DDV +prevoz.

 

 

Samo tale v oglasu je ocitno slovenskega porekla... >> https://avtolog.si/search/JMZGL623801504948/ ... Na drazbi je bila verjetno na voljo v tujini (ce je se prevoz zraven) ... 

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 15 minutami je dvorjan napisal:

Pa kaj še. Kak teden nazaj je bila na dražbi rdeča šestica G192 AT limuzina s podobno opremo in kilometri za 9.400€ +DDV +prevoz.

Imaš ljudi ki se jim s tem ne da ukvarjat :D 

Napisano
pred 7 minutami je NevLado napisal:

Imaš ljudi ki se jim s tem ne da ukvarjat :D 

Drži. In pridno plačujejo.

Sicer švercerji ne bi živeli na veliki nogi, ampak bi životarili.

Napisano
pred 22 minutami je dvorjan napisal:

Pa kaj še. Kak teden nazaj je bila na dražbi rdeča šestica G192 AT limuzina s podobno opremo in kilometri za 9.400€ +DDV +prevoz.

A si jo kupil? :) 

Napisano
pred 1 minuto je Janez007 napisal:

A si jo kupil? :) 

Ah, kje. Mislim, da zdaj par let ne spreminjam voznega parka. 😃

 

Ampak imam podobno "motnjo" kot ti, za "šport" vsake toliko pogledam oglase ...

  • Všeč 1
  • Haha 3
Napisano (urejeno)
pred 11 minutami je dvorjan napisal:

Ah, kje. Mislim, da zdaj par let ne spreminjam voznega parka. 😃

 

Ampak imam podobno "motnjo" kot ti, za "šport" vsake toliko pogledam oglase ...

 

Enako. :) Trenutno sem zelo zadovoljen z belo M3, belo M6 in rdečim Cliotom.

 

Če me kaj moti, potem sta to pri Cliotu znamka in njegova "trula višnja" barva. Na dvorišču bi raje imel 3 bele mazde, torej bi Cliota zamenjal za belo Mazdo 2, če bo kakšna priložnost. Če malo pomislim, bi tudi tista bela MX-5 izpred BTC salona z rdečo streho še kar pasala zraven (in na tlakovce). :) 

 

image.png

image.png

Popravljeno od Janez007
  • Všeč 2
  • Haha 2
Napisano
2 hours ago, NevLado said:

Koliko km imaš pa sedaj? Kakšne posebnosti?

Remont menjalnika na 185k… 1500EUR

 

sedajma 197k

 

drugace pa samo gasa

  • Všeč 1
  • Ljubim 1

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano
Pravkar je KAALman napisal:

Remont menjalnika na 185k… 1500EUR

 

sedajma 197k

 

drugace pa samo gasa

Kaj pa je bilo z menjalnikom?

 

Si olje kaj menjaval pred 185k?

Napisano (urejeno)

A ni tako, da po Mazdinih navodilih na tem menjalniku ni treba servisirati nič, niti menjati olja, doživljenjsko?  

 

"You probably know by now how often you should be changing the oil in your Mazda, but what about the transmission fluid? Well, there’s a good chance the answer is “never.”

 

WWW.MAZDAOFLODI.COM

If you're asking, do you need to change the transmission fluid in a Mazda, then we have the answers you'll need right here.

 

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 2 minutama je Janez007 napisal:

A ni tako, da po Mazdinih navodilih na tem menjalniku ni treba servisirati nič, niti menjati olja, doživljenjsko?  

A so to podobne fore kot pri Bmw, ki navaja, da olja ni potrebno menjat, ZF, ki je proizvajalec menjalnika pa priporoča na 70.000km.
Potem pa bodi pameten. Mislim pa, da za navodila proizvajalca malokdo poizve.

Napisano (urejeno)
pred 16 minutami je samSimon napisal:

A so to podobne fore kot pri Bmw, ki navaja, da olja ni potrebno menjat, ZF, ki je proizvajalec menjalnika pa priporoča na 70.000km.
Potem pa bodi pameten. Mislim pa, da za navodila proizvajalca malokdo poizve.

 

Ali pa podobno ... kolega ima Škodo Kodiaq 1.5 TSI 150 KM AT, kjer je potrebno motorno olje prvič menjati po 2 letih oziroma 30.000 km, drug kolega pa ima Seat Ateco 1.5 TSI 150 KM AT, kjer je potrebno motorno olje menjati na 1 leto oziroma 15.000 km, kar pride prej. 🙃

 

Ali morda Škoda že v tovarni nekaj časa prevrtava mašino, zlije ven olje in vlije novega? Pri Seatu pa tega ne delajo. Kot dijak sem delal v tovarni električnega ročnega orodja in tam so se sestavljeni vrtalniki in kotne brusilke pred pakiranjem kar nekaj časa prevrtavali. 

 

Če prav razumem, so avtomatski menjalniki mehansko tako kompleksni, da lahko že menjava olja povzroči več škode, kot koristi. Recimo neka usedlina, ki je nastala pri starem olju na nekem mestu ob ohišju je tam neškodljiva, menjava olja pa lahko to usedlino premakne na drugo mesto, recimo med zobnike, kjer povzroča škodo.   

Popravljeno od Janez007
  • Všeč 1
  • Haha 2
  • Zmeden 1
Napisano
pred 5 minutami je Janez007 napisal:

Ali pa podobno ... kolega ima Škodo Kodiaq 1.5 TSI 150 KM, kjer je potrebno motorno olje prvič menjati po 2 letih oziroma 30.000 km, drug kolega pa ima Seat Ateco 1.5 TSI 150 KM, kjer je potrebno motorno olje menjati na 1 leto oziroma 15.000 km, kar pride prej. 🙃

 

Ali morda Škoda že v tovarni nekaj časa prevrtava mašino, zlije ven olje in vlije novega? Pri Seatu pa tega ne delajo.

 

Kot dijak sem delal v tovarni električnega ročnega orodja in tam so se sestavljeni vrtalniki in kotne brusilke pred pakiranjem kar nekaj časa prevrtavali. 

V vsakem primeru je 30000 km preveč. Potem pa jamrajo nad temi 1,5tsi motorji, da ne zdržijo preveč. Mene je prav ta 1,5  turbo mlinček, ki me ni prepričal odvrnil od nakupa cupre fermenton. 

 

 

Napisano
pred 3 urami je NevLado napisal:
WWW.AVTO.NET

Mazda Mazda6 G192 AT Revolution Top SD belo usnje, letnik:2016,18500 EUR :: www.Avto.net ::

 

 

Po tej ceni bo prodana čez 2 dni :D 

Če nebi bila rdeča... 

Napisano (urejeno)
pred 36 minutami je Janez007 napisal:

 

Ali pa podobno ... kolega ima Škodo Kodiaq 1.5 TSI 150 KM AT, kjer je potrebno motorno olje prvič menjati po 2 letih oziroma 30.000 km, drug kolega pa ima Seat Ateco 1.5 TSI 150 KM AT, kjer je potrebno motorno olje menjati na 1 leto oziroma 15.000 km, kar pride prej. 🙃

 

Ali morda Škoda že v tovarni nekaj časa prevrtava mašino, zlije ven olje in vlije novega? Pri Seatu pa tega ne delajo. Kot dijak sem delal v tovarni električnega ročnega orodja in tam so se sestavljeni vrtalniki in kotne brusilke pred pakiranjem kar nekaj časa prevrtavali. 

 

Če prav razumem, so avtomatski menjalniki mehansko tako kompleksni, da lahko že menjava olja povzroči več škode, kot koristi. Recimo neka usedlina, ki je nastala pri starem olju na nekem mestu ob ohišju je tam neškodljiva, menjava olja pa lahko to usedlino premakne na drugo mesto, recimo med zobnike, kjer povzroča škodo.   

Olje v avtomatskih menjalnikih se menja, ni debata nobena usedlina, noben harry poter notri in nic. Dajmo enkrat nehat s temi norijami. Olje se menja in konec. Vsak proizvajalec menjalnikov predpise menjavo. A olje s friteze tudi celo zivljenje uporabljate enako? 

Malo kmecke pameti, olje se iztroši in posledično se poveča obraba, zato SE OLJE MENJA. Ko se menja se da tocno doloceno olje not in pa menja se po proceduri zato jaz mazda servisu nebi nikoli dal menjat olja v avtomatskem menjalniku, ker niso solani ker po njihovo se nerabi, saj bo menjalnik garancijsko dobo ziher zdrzal. Ce pa menjas na spol in s kar nekim oljem in filtrom pa znajo bit tezave.

Vedno me dvigne to pametovanje da se olje ne menja v avtomatskem menjalniku, dajte malo razmisljat no madona.

V tem glupem članku ki ga lahko piše vsak ki ima 5min časa pa še menjalnika videl ni piše da se menjuje kot celotna komponenta ma ne me j.... nedolgo nazaj sem vam pokazal da nikoli ni v okvari celoten menjalnik NIKOLI. pokazal sem vam da je pri dsg pocil samo zeger ki drzi sklopke zato ni sklopka prijela saj je lamele porinilo iz lezisca. Pri aisinu od volvota sem vam pokazal da je odtrgalo samo pogon na crpalki  torej dva zoba, lastnica je menjala cel menjalnok,crpalkapa pride 200€, pri bmw zf ki ni imel vzvratne prestave je zribalo oring in ni tesnilo, posledicno je olje teklo iz bata, zakaj? Ker se olje ni menjavalo. Se kak primer????

Zdaj pa nehajte s temi nebulozami, olje se menja in nikoli ni cel menjalnik za obnovit. A ce ti gre semering na glavni gredi tudi motor menjas?

 

Popravljeno od scania
  • Všeč 5
  • Ljubim 2
  • Hvala 1
Napisano
pred 38 minutami je Janez007 napisal:

 

Ali pa podobno ... kolega ima Škodo Kodiaq 1.5 TSI 150 KM AT, kjer je potrebno motorno olje prvič menjati po 2 letih oziroma 30.000 km, drug kolega pa ima Seat Ateco 1.5 TSI 150 KM AT, kjer je potrebno motorno olje menjati na 1 leto oziroma 15.000 km, kar pride prej. 🙃

 

Ali morda Škoda že v tovarni nekaj časa prevrtava mašino, zlije ven olje in vlije novega? Pri Seatu pa tega ne delajo. Kot dijak sem delal v tovarni električnega ročnega orodja in tam so se sestavljeni vrtalniki in kotne brusilke pred pakiranjem kar nekaj časa prevrtavali. 

 

Če prav razumem, so avtomatski menjalniki mehansko tako kompleksni, da lahko že menjava olja povzroči več škode, kot koristi. Recimo neka usedlina, ki je nastala pri starem olju na nekem mestu ob ohišju je tam neškodljiva, menjava olja pa lahko to usedlino premakne na drugo mesto, recimo med zobnike, kjer povzroča škodo.   

Pooblaščenci so 50:50 s temi menjavami :D Jaz vem da bom pri 100kkm župco zamenjal, potem se malo vozil, potem pa enkrat še filter komplet.

Napisano
pred 5 minutami je TiEn napisal:

A ma sploh AT? Nisem nikjer zasledil...al je ročnega mogu popravljat.

Saj 2,5 bencinar je bila samo z avtomatskim kolko je meni znano

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
    • Zakaj si pa te ti tako gužvo delal v službi in se grenek, da dobiš Zoe?🤪
    • Ja tudi v Mariboru se je od časa ko je @godlike kupoval zamenjalo prodajalce. Branko je v penziji in sta sedaj Gorazd in Dejan.
    • Kot že napisano ob nakupu...   Jaz sem bil zadovoljen z nakupovalno izkušnjo, prodajalcem v Ferk-MB.   Na 3K popusta od Mazde sem dobil še 500€, ostali prodajalci, ki sem jih kontaktirali, niso dali več.   Morda bi še kje bila kakšna majhna razlika, dvomim da večja...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.