Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Se strinjam z Binijem, vzemi to pri Selmarju. Je pa ta motor mogoče res mal prešvoh po mnenju ostalih.

  • Všeč 3
  • Haha 1

 

 

Napisano
pred 34 minutami je Freak napisal:

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=18827633&display=Mazda Mazda6

 

Po dolgem času ena spodobna bencinarka. Cena se mi zdi pa dost ok? 

Vprašanje pa koliko ga avtomatski menjalnik 'zamori'?

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
pred 11 minutami je Z M A J napisal:

Vprašanje pa koliko ga avtomatski menjalnik 'zamori'?

Zelooo, ta 165 z avtomatikom je roko na srce res bolj nepremičnina. 

Aja pa mislim da ni Slovenski.

Napisano
dne 28. 9. 2023 ob 16:12 je MazdaBoy napisal:

Se strinjam z Binijem, vzemi to pri Selmarju. Je pa ta motor mogoče res mal prešvoh po mnenju ostalih.

Žal avta s tem motorjem (G165) še nisem imel priložnosti vozit. Vozil sem samo CX-3 G121 in CX-30 G150, kako je CX-5 G165 primerljiva z njima? 

Kako pa je z obstojnostjo karoserije pri CX-5, ali kaj rjavijo? Čeprav nov model je zunaj komaj 6 let, me bolj zanima kaj je po 12+ letih. Sem slišal, da so stare Mazde imele probleme z rjo. Kako pa je z novejšimi? 

Napisano
dne 27. 9. 2023 ob 15:39 je gregor2137 napisal:

Pozdravljeni! A ve kdo mogoče za kakšno dobro CX-5, ki se prodaja? Iščem bencinarja z ročnim menjalnikom, torej G165, letnik 2018-2020. Na avtonetu so te tri:

 

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=18720874&display=Mazda CX-5

 

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=17976401&display=Mazda CX-5

 

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=18244146&display=Mazda CX-5

 

Pozna kdo katero? Predvsem mi je zanimiva ta od Selmarja. Koliko bi bila poštena cena? Je treba biti pri nakupu CX5 na karkoli posebej pozoren?

 

Hvala vnaprej za odgovore.

 

Ta druga je medtem že bila odstranjena.

vzami tole 👍 -> 

 

Napisano
pred 18 urami je gregor2137 napisal:

Žal avta s tem motorjem (G165) še nisem imel priložnosti vozit. Vozil sem samo CX-3 G121 in CX-30 G150, kako je CX-5 G165 primerljiva z njima? 

Kako pa je z obstojnostjo karoserije pri CX-5, ali kaj rjavijo? Čeprav nov model je zunaj komaj 6 let, me bolj zanima kaj je po 12+ letih. Sem slišal, da so stare Mazde imele probleme z rjo. Kako pa je z novejšimi? 

Jaz žal nisem vozil nobenega od teh, katere si naštel. Ja, imele so mazde težave z rjo, kako je danes ne vem. Naj fantje povedo, kako je z novejšimi mazdami in rjo, jaz že 5 let ne vozim mazde zdej.

 

 

Napisano

M2 2010, nobenih težav z rjo.

Parkirana pod nadstreškom. Prevoženih 100k km.

Napisano
pred 11 urami je gregor2137 napisal:

Ta bi bila odlična, a zaradi težav s hrbtom iščem nekaj kjer se višje sedi :)

 

Poišči koga v svoji bližini in pojdi probat. Po mojem občutku je med sedežem Mazde 6 in Mazde CX-5 okoli 5 cm razlike...

Kar pa, za moje pojme, ni taka bistvena razlika...

  • Všeč 2
  • Zmeden 1
Napisano

Razlika v cm pove bore malo... Sam polozaj za sedenje je v CX-5 precej visji in vstopanje/izstopanje je veliko lazje... sploh ce imas probleme s hrbtom ... Sestica je precej nizka... trojka pa recimo se nizja ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
Pred eno uro je Slivka napisal:

Jasno, da je za drobiž, ko ima motor na napačno gorivo pa samo TE opremo...

Je pa zato spoliran..... 😂😉

Napisano
pred 5 minutami je Bini napisal:

Je pa zato spoliran..... 😂😉

 

S ta grobo stranjo od Vileda gobice :D 

 

 

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
dne 1. 10. 2023 ob 17:11 je MazdaBoy napisal:

Jaz žal nisem vozil nobenega od teh, katere si naštel. Ja, imele so mazde težave z rjo, kako je danes ne vem. Naj fantje povedo, kako je z novejšimi mazdami in rjo, jaz že 5 let ne vozim mazde zdej.

Moja prejšnja CX-5, letnik 2018 je bila brez sledi rje.

Napisano
pred 3 minutami je Senad napisal:

Moja prejšnja CX-5, letnik 2018 je bila brez sledi rje.

 

Ali je bila v garaži z 0 kilometri, ali pa nisi dost dobro pogledal ;)

Podpis.png

 

Napisano
pred 16 urami je g.Wankel napisal:

 

Ali je bila v garaži z 0 kilometri, ali pa nisi dost dobro pogledal ;)

Parkirana je bila zmeraj pred blokom. Ko sem jo prodal, smo jo pregledali in ni bilo kje videti rje. Edino trčke so ble videti na havbi, to je pa itak rak rana te red crystal soul barve.

  • Všeč 4
  • Haha 1
Napisano
Pravkar je dvorjan napisal:

Žejni so ... tudi olja pri teh km.

Sem pričakoval nek podoben odgovor. Hvala:bravo:

N7rRRL1.jpg

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.