Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 17 minutami je NevLado napisal:

Bombažni sedeži v autu za 35 jurjeu, nov je bil pa verjetno 50? Adijo pamet res, Mazda propada s takimi odločitvami.


Verjetno je iz Nemcije… in tam so bili malo cenejsi, kot pri nas… Exclusive Line oprema je bila v letu 2022 slabih 51 jurjev… pa takrat so imeli do konca leta se okoli 6000 subvencije…

 

https://www.autos-erleben.de/data/document/preisliste_mazdacx-60_01.07.2022_web_2.pdf

 

Je pa bil voznik kar priden s kilometri ;) …

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 6 minutami je Jest napisal:


Verjetno je iz Nemcije… in tam so bili malo cenejsi, kot pri nas… Exclusive Line oprema je bila v letu 2022 slabih 51 jurjev… pa takrat so imeli do konca leta se okoli 6000 subvencije…

 

https://www.autos-erleben.de/data/document/preisliste_mazdacx-60_01.07.2022_web_2.pdf

 

Je pa bil voznik kar priden s kilometri ;) …

Ma hvala bogu, so vsaj realni!

Napisano

Če kdo išče bencinarja, pa še fl je.Cena se mi ne zdi slaba... Za izhodišče... 🙂 A kdo mogoče ve kako je bilo s xenonom na teh avtih, a so vezani na paket opreme ali je bila to čist ločena opcija, ker se mi zdi da sem že videl dve M6 2013 bencinarja z isto opremo pa je ena imela xenon, druga pa ne. Je to možno ?

 

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=19664673&display=Mazda Mazda6 

Napisano

Ce se prav spomnim, so imele ksenonske zaromete samo modeli v visjih paketih opreme…

 

Sem nasel prospekt od letnika 2013… Biksenon je bil v paketu opreme Attraction in Revolution…

 

image.png

Nova_Mazda6_2013.pdf

  • Všeč 3
  • Hvala 1

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Se pravi ker je tale iz zgornjega linka M6 2015 challenge oprema, nima xenona...

Napisano

Nekako tako ja... ce je vse prav napisano... Saj niti nima nikjer napisano, da bi imela ksenon ... niti se ne vidi, da bi imela pranje zarometov 

 

image.png

 

Moja bivsa sestica 2013 je bila Revolution in je imela biksenon... kar se vidi tudi po tem, da ima pranje zarometov  ... 

 

image.jpeg

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano (urejeno)
36 minutes ago, Jest said:

Nekako tako ja... ce je vse prav napisano... Saj niti nima nikjer napisano, da bi imela ksenon ... niti se ne vidi, da bi imela pranje zarometov 

 

image.png

 

Moja bivsa sestica 2013 je bila Revolution in je imela biksenon... kar se vidi tudi po tem, da ima pranje zarometov  ... 

 

image.jpeg

Samo tole je facelift verzija. Tukaj so prišle že full LED pri attraction nivoju. Kolikor vidim so tukaj sicer klasične luči ima pa sigurno zadaj LED.

Popravljeno od vzupan3
Napisano

Drži ja kar sta napisala oba, tudi jaz se orientiram po pranju žarometov, kar velja seveda za starejše modele, pri led pač ne. Je pa tale na oglasu seveda z navadnimi, brez dvoma, kar je mogoče en majhen minus, ker sem pri moji sedanji M6 gh navajen na xenon, bi pa se dalo preživet. Btw. kako je pri M6 gj z menjavo žarnic, kaj lažje kot pri gh ?

Napisano

A ni to full preveč denarja za 9 let star avto, ki pogleduje proti 300k km?! Pa še povprečno opremljen za povrh, da bi vsaj bil naložen z opremo ...

Napisano
pred 3 urami je dvorjan napisal:

A ni to full preveč denarja za 9 let star avto, ki pogleduje proti 300k km?! Pa še povprečno opremljen za povrh, da bi vsaj bil naložen z opremo ...

Se strinjam, sam bencinarji ta letnik se prodajo s to ceno, kar je dejstvo in to je zanimivo... V Nemčiji ravno tako držijo ceno 9-10 k€ pa navzgor. Pred časom ko je se pri nas prodajala črna g145 katero sem tudi objavil v tej temi od 1.lastnika je bila 2013 in 200kkm, pa je bla zadnja objavljena cena 10.500€ in ga ni več na oglasih, pa sem avto videl v živo in ni bil bp. (Beri volan zguljen, sedež zguljen, tesnilo na voznikovih vratih uničeno, določene poškodbe spredaj na odbijaču barvane kar s čopičem in to govorimo o premeru 3-4 cm flikah, nekdo barval zavorne čeljusti s penzlom na debelo napacano kar čez rjo itd...).

  • Všeč 1
  • Začuden 1
  • Zmeden 1
Napisano
pred 10 minutami je Martin Cufer napisal:

Kaj pravite na ta avto? 2.5 motor z avt. menjalnikom,to dela ? Nimam izkusenj s tem. Imel sem Accorda 2.5 in je bil bomba,samo rocni menjalnik. Kake hibe na teh motorjih pri teh km,al je revno tako bulletproof? Hvala za info

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=19587942&display=Mazda Mazda6

Tale je od vseh še najbolj varen nakup. Edino olje v menjalniku takoj zamenjaj, če že dolgo ni bilo.

Napisano (urejeno)

To je stroj, neunicljivo. En posnetek 550k km, pa mu je tud menjalnik brez menjave olja zdržal.

 

 

Popravljeno od ignacij
Napisano
dne 1. 6. 2024 ob 17:47 je ffbike napisal:

Se strinjam, sam bencinarji ta letnik se prodajo s to ceno, kar je dejstvo in to je zanimivo... V Nemčiji ravno tako držijo ceno 9-10 k€ pa navzgor. Pred časom ko je se pri nas prodajala črna g145 katero sem tudi objavil v tej temi od 1.lastnika je bila 2013 in 200kkm, pa je bla zadnja objavljena cena 10.500€ in ga ni več na oglasih, pa sem avto videl v živo in ni bil bp. (Beri volan zguljen, sedež zguljen, tesnilo na voznikovih vratih uničeno, določene poškodbe spredaj na odbijaču barvane kar s čopičem in to govorimo o premeru 3-4 cm flikah, nekdo barval zavorne čeljusti s penzlom na debelo napacano kar čez rjo itd...).

Evo pa ga ni več na oglasih, manj kot v 5 dneh se je prodal, pa še vikend je bil vmes....

Napisano
pred 1 uro je dvorjan napisal:

Mogoče pride še nazaj ... 😃

 

Ob teh cenah me mika, da bi celo mojo trojko dal na avto.net ...

Ka boš pa potem kupil

.... 🤔🤑

Napisano
pred 47 minutami je Bini napisal:

Ka boš pa potem kupil

.... 🤔🤑

Jah, saj to je hudič. Ne vem, še najraje Teslo 3. #bogokletnamisel

  • Všeč 3
  • Haha 4
  • Začuden 1
  • Ni všeč 1
Napisano

Glede na odzive ...

 

Kaj pa naj, naročim Mazdo 3 2.5T (turbo!) iz Kanade, ha? Sicer ne vem, če se mi da še enkrat ... Ampak, saj gresta dve v ladijski kontejner. 😃

  • Všeč 2
  • Začuden 1
  • Ljubim 1
Napisano

Jest bi pa vzel Teslo Y … ali pa mogoce celo VW (ceprav sem bil mnenja, da VW pri meni ne bo nikoli v garazi :) … ID7 je menda kar ok… vsaj kar zasledim po netu… Celo “teslasi” priznavajo, da je OK izbira ;) 

 

Ampak se mi ne ljubi ubadat s prodajo sedanje CX-60 ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 40 minutami je dvorjan napisal:

Glede na odzive ...

 

Kaj pa naj, naročim Mazdo 3 2.5T (turbo!) iz Kanade, ha? Sicer ne vem, če se mi da še enkrat ... Ampak, saj gresta dve v ladijski kontejner. 😃

Povej ko se boš odločil prodajati :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.