Alex Napisano 2. januar Prijavi Napisano 2. januar pred 7 urami je Boss napisal: Hmmm, recimo ti, ko limaš ChatGPT zmazke. Sej si prebral kaj je pisalo tam, ko si zalepil? ELEKTRIFIKACIJA ZA BOLJŠO VARČNOST GORIVA: MAZDA M HYBRID Vsi bencinski motorji Skyactiv, ki poganjajo Mazdo3 in Mazdo CX-30, so standardno opremljeni z novim sistemom Mazda M Hybrid podjetja. Kompakten in učinkovit blagi hibridni sistem vključuje jermensko gnan integriran zaganjalnik (ISG) in 24 V litij-ionsko baterijo. Podpira večjo porabo goriva z recikliranjem energije, pridobljene med zmanjševanjem hitrosti, in napajanjem ISG, ki deluje kot električni motor, da pomaga motorju. ISG predelano kinetično energijo pretvori v električno energijo in jo shrani v litij-ionsko baterijo. Sistem nato s pretvornikom DC-DC pretvori to napetost na ustrezno raven in jo napaja električni opremi avtomobila. Sprejetje jermensko gnanega ISG zagotavlja tudi prefinjen občutek vožnje, saj sistemu omogoča pomoč pri vožnji in pomaga pri hitrejšem in tišjem ponovnem zagonu motorja po zaustavitvi v prostem teku. Litij-ionska baterija je nameščena med kolesi, kar zmanjšuje njen vpliv na notranji prostor, hkrati pa pomaga optimizirati porazdelitev teže in prispeva k varnosti pred trkom. Hibridni sistem Mazda M ne izboljša le okoljske učinkovitosti vozila, ampak zagotavlja tudi boljšo voznost. Ko avto začne pospeševati ali se ustavlja, so prehodi gladki in naravni. Z zamenjavo navora motorja za navor motorja lahko hibridni sistem doseže enak pospešek kot sam bencinski motor, pri tem pa porabi manj goriva. Voznik uživa v vseh prednostih blage hibridne tehnologije brez žrtvovanja užitka v vožnji. 1 Citiraj
sportman333 Napisano 2. januar Prijavi Napisano 2. januar Mazda mazda CX-60 marec 2025 prenova mazda 6e poletje 2025 nov model To so vsi novi avtomobili za Slovence v letu 2025 SIOL.NET Letos bo v Slovenijo pripeljalo okrog sto novih oziroma prenovljenih avtomobilov. A to bo dejansko tudi v SLO ali globalno in to bo elektificirana mazda 6? 1 Citiraj
Jest Napisano 2. januar Prijavi Napisano 2. januar Mazda 6e je EV narejena na kitajski osnovi Mazda EZ-6 prihaja v Evropo WWW.AVTOMANIJA.COM Limuzino smo pred nekaj meseci prvič ugledali na pekinškem avtomobilskem salonu, danes pa so pri Mazdi potrdili, da je ta model uvrščen med izdelke za globalni trg, kar pomeni, da bo ta zapeljal tudi... 3 4 Citiraj lp Thomas mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
sportman333 Napisano 2. januar Prijavi Napisano 2. januar torej kitajčki povsod....upajmo, da bo vsaj še kvaliteta ostala na nivoju, sicer tole ne bo ravno dobra poslovna poteza mazde..... 3 Citiraj
Boss Napisano 2. januar Prijavi Napisano 2. januar pred 6 urami je Alex napisal: ELEKTRIFIKACIJA ZA BOLJŠO VARČNOST GORIVA: MAZDA M HYBRID Vsi bencinski motorji Skyactiv, ki poganjajo Mazdo3 in Mazdo CX-30, so standardno opremljeni z novim sistemom Mazda M Hybrid podjetja. Kompakten in učinkovit blagi hibridni sistem vključuje jermensko gnan integriran zaganjalnik (ISG) in 24 V litij-ionsko baterijo. Podpira večjo porabo goriva z recikliranjem energije, pridobljene med zmanjševanjem hitrosti, in napajanjem ISG, ki deluje kot električni motor, da pomaga motorju. ISG predelano kinetično energijo pretvori v električno energijo in jo shrani v litij-ionsko baterijo. Sistem nato s pretvornikom DC-DC pretvori to napetost na ustrezno raven in jo napaja električni opremi avtomobila. Sprejetje jermensko gnanega ISG zagotavlja tudi prefinjen občutek vožnje, saj sistemu omogoča pomoč pri vožnji in pomaga pri hitrejšem in tišjem ponovnem zagonu motorja po zaustavitvi v prostem teku. Litij-ionska baterija je nameščena med kolesi, kar zmanjšuje njen vpliv na notranji prostor, hkrati pa pomaga optimizirati porazdelitev teže in prispeva k varnosti pred trkom. Hibridni sistem Mazda M ne izboljša le okoljske učinkovitosti vozila, ampak zagotavlja tudi boljšo voznost. Ko avto začne pospeševati ali se ustavlja, so prehodi gladki in naravni. Z zamenjavo navora motorja za navor motorja lahko hibridni sistem doseže enak pospešek kot sam bencinski motor, pri tem pa porabi manj goriva. Voznik uživa v vseh prednostih blage hibridne tehnologije brez žrtvovanja užitka v vožnji. OK še 1x... ISG ima dve funkciji in sicer je to generator električne energije bolj znan kot alternator in zaganjač kot je znano pri ostalih avtih. Se pravi sta dve stvari združeni v eno. Pri klasičnem avtu alternator/generator služi zgolj za ustvarjanje elektrike, ki jo avto potrebuje za delovanje sistemov. Več kot imaš porabnikov večji upor nudi, da proizvede več el. energije. Za premagovanje tega upora služi klasični motor kar pomeni, da je določen procent moči ICE motorja porabljen za delovanje generatorja. To nekoliko poslabša performance in povečuje porabo. Zaganjalnik pa je poseben el. motor, ki ga imajo ICE-ji za zagon ICE motorja. Mild hibrid pri Mazdi pa deluje tako, da sta funkciji alternatorja in zaganjalnika združeni v eno. Se pravi tale ISG še vedno klasično zažene motor kot štarter. Ko pa pride do zaviranja ali zmanjševanja hitrosti pa izkorišča to silo, da maksimalno obremeni motor, ki s tem bolje zavira in istočasno polni tisto malo baterijo. Tam shranjeno energijo pa uporabi za delovanje električnih sistemov, ko recimo avto stoji z vklopljenim i-stopom in ko je potreba z zagonom, uporabi elektriko iz te baterije. Če je v bateriji še dovolj energije pa v pospeševanju pri nizkih obratih, izklaplja funkcijo generatorja, da ta ne obremenjuje motor in se električni sistemi še vedno napajajko iz te baterije. To je tisto, kar se čuti, kot nekoliko več moči. Ne da el. motor pomaga pri pogonu koles ampak se le razbremeni funkcija alternatorja, da več konjev ostane ICE motorju za pospešek, saj ne rabi gnat še alternatorja. Ko pa ni več pospeševanj pa ISG služi tako kot klasični alternator in zagotavlja vso elektriko za delovanje avtomobila. To je vsa znanost mild hibrida. Zato @Alex ti čutiš pri pospešku iz zelo nizkih obratov kot nek dodatek moči pa nisi vedel od kod. Zakaj? Ko pospešiš v 5. prestavi imaš tam nekje jedva dobrih 1000 obratov motorja in pri teh obratih skromnih 16KM. Alternator pri normalni uporabi jemlje motorju nekje okoli 3kW energije ali na uč dobre 4KM. Se pravi pri navadnem ne hibridu alternator vzame četrtino moči motorja kar je ogromno in ti tako ostane zgolj 12KM za pogon. Pri mild hibridu pa takrat ni obremenitve s strani alternatorja in ti tako ostane teh 16KM. Ampak višji, ko so obrati manj pomebnih je teh 4KM saj načeloma ostajajo na enaki obremenitve oziroma zaradi več obratov celo zmanjšujejo obremenitev Tako, da verjetno tam po 2000 obratih (cca 34KM moči motorja) ni več smisla, da bi hibrid pomagal. 5 Citiraj
Boss Napisano 2. januar Prijavi Napisano 2. januar pred 4 urami je Jest napisal: Mazda 6e je EV narejena na kitajski osnovi Mazda EZ-6 prihaja v Evropo WWW.AVTOMANIJA.COM Limuzino smo pred nekaj meseci prvič ugledali na pekinškem avtomobilskem salonu, danes pa so pri Mazdi potrdili, da je ta model uvrščen med izdelke za globalni trg, kar pomeni, da bo ta zapeljal tudi... Ej, a jaz to prav vidim, plastične obrobe na kolotekih in pragovih ?!?! ... in to kao pri limuzini ?!?!?!? OMG WTF pa je to za en konglomerat. Bolj k gledam manj mi je všeč, nima ne Mazdine filozofije oblikovanja not, zadek je izzven proporcov, to ni avto za srednji razred saj ima skoraj 5m dolžine. Zadnja linija luči je tako razmetana in brez občutka, kot da se jim je mudilo. OK, sprednji del mi je v redu, notranjost razen prevelikega ekrana še kar. Gumbov pa očitno ne bo kar je pa spet velik minus. Ok sank nima kar je velik plus pa če se zadnja vrata odpro na široko s šipo vred pa b tud bil en velik plus. Kakšen i6 dizel PHEV bi bil pa blizu kandidatu.... ampak, baje bo tud v pogonu kitajc notri, tko da pač prečrtano iz seznama. 3 Citiraj
Bini Napisano 2. januar Prijavi Napisano 2. januar pred 3 urami je Boss napisal: OK še 1x... ISG ima dve funkciji in sicer je to generator električne energije bolj znan kot alternator in zaganjač kot je znano pri ostalih avtih. Se pravi sta dve stvari združeni v eno. Pri klasičnem avtu alternator/generator služi zgolj za ustvarjanje elektrike, ki jo avto potrebuje za delovanje sistemov. Več kot imaš porabnikov večji upor nudi, da proizvede več el. energije. Za premagovanje tega upora služi klasični motor kar pomeni, da je določen procent moči ICE motorja porabljen za delovanje generatorja. To nekoliko poslabša performance in povečuje porabo. Zaganjalnik pa je poseben el. motor, ki ga imajo ICE-ji za zagon ICE motorja. Mild hibrid pri Mazdi pa deluje tako, da sta funkciji alternatorja in zaganjalnika združeni v eno. Se pravi tale ISG še vedno klasično zažene motor kot štarter. Ko pa pride do zaviranja ali zmanjševanja hitrosti pa izkorišča to silo, da maksimalno obremeni motor, ki s tem bolje zavira in istočasno polni tisto malo baterijo. Tam shranjeno energijo pa uporabi za delovanje električnih sistemov, ko recimo avto stoji z vklopljenim i-stopom in ko je potreba z zagonom, uporabi elektriko iz te baterije. Če je v bateriji še dovolj energije pa v pospeševanju pri nizkih obratih, izklaplja funkcijo generatorja, da ta ne obremenjuje motor in se električni sistemi še vedno napajajko iz te baterije. To je tisto, kar se čuti, kot nekoliko več moči. Ne da el. motor pomaga pri pogonu koles ampak se le razbremeni funkcija alternatorja, da več konjev ostane ICE motorju za pospešek, saj ne rabi gnat še alternatorja. Ko pa ni več pospeševanj pa ISG služi tako kot klasični alternator in zagotavlja vso elektriko za delovanje avtomobila. To je vsa znanost mild hibrida. Zato @Alex ti čutiš pri pospešku iz zelo nizkih obratov kot nek dodatek moči pa nisi vedel od kod. Zakaj? Ko pospešiš v 5. prestavi imaš tam nekje jedva dobrih 1000 obratov motorja in pri teh obratih skromnih 16KM. Alternator pri normalni uporabi jemlje motorju nekje okoli 3kW energije ali na uč dobre 4KM. Se pravi pri navadnem ne hibridu alternator vzame četrtino moči motorja kar je ogromno in ti tako ostane zgolj 12KM za pogon. Pri mild hibridu pa takrat ni obremenitve s strani alternatorja in ti tako ostane teh 16KM. Ampak višji, ko so obrati manj pomebnih je teh 4KM saj načeloma ostajajo na enaki obremenitve oziroma zaradi več obratov celo zmanjšujejo obremenitev Tako, da verjetno tam po 2000 obratih (cca 34KM moči motorja) ni več smisla, da bi hibrid pomagal. To delovanje kot si ga opisal je prikazano na sredinskem ekranu.... 1 Citiraj
Krtek Napisano 4. januar Prijavi Napisano 4. januar Hej, naletel sem na tale avto in semi zdi zanimiv vendar me odbija en detajl. Nov motor in turbina - julija 2021 pri 72124 prevoženih kilometrov strokovno zamenjan kompleten motor in turbina (garancijsko popravilo na pooblaščenem Mazda servisu) Nov motor pri 72k km? Ali je to znana hoba za te avte? Zdaj pa me je strah ga gledat it Da se ne bom napalil in kupil potem pa bom imel same težave. Imam BMW in res nisem imel nobenih težav (potrkal na les) in ker bi zdaj menjal ko ima vsaj še nekaj vrednosti bi pa morda vzel Mazdo ampak me je tole kar malo zaštopalo. Mi lahko kdo povej+svetuje kaj več o tem? Pa iskreno, vem da sem na mazda forumu in bodo vsi hvalili mazdo tako da bi rad iskren odgovor Hvala! Mazda Mazda6 2017 - AVTOGRAM AVTO, TRGOVINA IN STORITVE, D.O.O. API.BRIEFD.IO SLO CD175 4x4-1.LAST-LED-NAVI-ACC-KAMERA-BOSE 2017 1 1 Citiraj
Freak Napisano 4. januar Prijavi Napisano 4. januar O tej mazdi je bilo že ogromno debat tukaj. Prodaja se že ene dve leti. Predvsem cena je problematična oz previsoka. Meni je drgač tud huda tale mazda, pa še 4x4 bi takoj imel. Samo tile dizli imajo baje kar svoje muhe, je pa res, da je nov motor 2 Citiraj
sportman333 Napisano 4. januar Prijavi Napisano 4. januar (urejeno) 🤣, heh...to ti bo pa @Janez007 veliko lahko povedal....moj nasvet = obvoz, razen če ti je life popravljanje in izguba časa in posledično €... Popravljeno 4. januar od sportman333 7 Citiraj
Deeyan Napisano 4. januar Prijavi Napisano 4. januar pred 1 uro je Freak napisal: O tej mazdi je bilo že ogromno debat tukaj. Prodaja se že ene dve leti. Predvsem cena je problematična oz previsoka. Meni je drgač tud huda tale mazda, pa še 4x4 bi takoj imel. Samo tile dizli imajo baje kar svoje muhe, je pa res, da je nov motor Heh, eno tako sm prodal za vec kot pol manj cene pred cca. dvemi mesci, avto bil postiman v piko, a pol, ko sm jo prodal je blo pa zanimivo, da bi jo vsi mel, pa spraseval, ce se mam 😂 5 3 1 Citiraj Skupina MAZDA DRIVERS na facebook-u (👈 klikni 🙂) Oddaj oglas v skupini na Facebook-u, Mazda parts for sale(👈 klikni 🙂) Od sedaj naprej tudi na Instagramu (👈klikni 🙂)
Janez007 Napisano 4. januar Prijavi Napisano 4. januar (urejeno) dne 21. 8. 2022 ob 15:17 je Janez007 napisal: Evo ga, spet ena zanimiva Mazda 6, tokrat CD175 letnik 2017. 😮 Nov motor in turbina - julija 2021 pri 72124 prevoženih kilometrov https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=17573549&display=Mazda Mazda6 Ja, avto in prodajalec sta nekaj posebnega. Avto se še kar prodaja ... že 2 leti in pol. Začel je s 24.990 €. Danes 4. 1. 2025 je cena 17.990 €: Popravljeno 4. januar od Janez007 3 Citiraj
Janez007 Napisano 4. januar Prijavi Napisano 4. januar Pred eno uro je sportman333 napisal: 🤣, heh...to ti bo pa @Janez007 veliko lahko povedal....moj nasvet = obvoz, razen če ti je life popravljanje in izguba časa in posledično €... https://www.mazda-si.net/topic/13905-zanimivi-oglasi/page/622/#findComment-566514 Danes 4. 1. 2025 je stanje tako: 1 Citiraj
Bini Napisano 4. januar Prijavi Napisano 4. januar Prodaja se z malo višjo ceno kot ostali in se hkrati lepo vozi, mogoče pa kdo kupi... 1 Citiraj
Janez007 Napisano 4. januar Prijavi Napisano 4. januar (urejeno) pred 8 minutami je Bini napisal: Prodaja se z malo višjo ceno kot ostali in se hkrati lepo vozi, mogoče pa kdo kupi... Ja, v 2,5 letih je prevozil kar 26 km. 10 km na leto. 😁 Popravljeno 4. januar od Janez007 2 Citiraj
Bini Napisano 4. januar Prijavi Napisano 4. januar pred 3 minutami je Janez007 napisal: Ja, v 2,5 leta je prevozil kar 26 km. 10 km na leto. 😁 A ni od 72kkm do 89kkm malo več, ali jaz narobe gledam.... 🤔 Citiraj
Janez007 Napisano 4. januar Prijavi Napisano 4. januar (urejeno) pred 2 minutama je Bini napisal: A ni od 72kkm do 89kkm malo več, ali jaz narobe gledam.... 🤔 Takrat je bil menjan motor (julija 2021), prodajati se je pričel leto kasneje, pri 89.652 km. Popravljeno 4. januar od Janez007 1 Citiraj
Alex Napisano 4. januar Prijavi Napisano 4. januar No, nekaj je sigurno. Nekaj časa motor ne bo zafrkaval. 😊 1 Citiraj
vzupan3 Napisano 4. januar Prijavi Napisano 4. januar pred 46 minutami je Alex napisal: No, nekaj je sigurno. Nekaj časa motor ne bo zafrkaval. 😊 Če niso zamenjali vseh senzorjev, ti nov motor nič ne pomaga. Samo spomnimo se famoznega senzorja tlaka izpušnih plinov. Citiraj
Freak Napisano 4. januar Prijavi Napisano 4. januar Če so menjali motor, ali to pomeni da je notri že novejši in močnejši motor? Citiraj
godlike Napisano 4. januar Prijavi Napisano 4. januar Če na garancijo, potem ne. Pade homologacija.... Citiraj
Alex Napisano 4. januar Prijavi Napisano 4. januar Pred eno uro je vzupan3 napisal: Če niso zamenjali vseh senzorjev, ti nov motor nič ne pomaga. Samo spomnimo se famoznega senzorja tlaka izpušnih plinov. Ni rečeno, da ni sedaj vse v redu. Najbrž prvi motor ni bil sploh vzdrževan, kot je treba, pa je zaribal. Imaš ljudi, ki mislijo, da samo osli in vozi. Saj tudi v prvi generaciji se je dogajalo pri 6-kah dizel, da so motorji, na katerih nisi menjal podložk, radi zaribali že precej zgodaj, ker se je zamašilo sito in so kmalu vozili na suho. Drugi avti so pa zdržali 500000 km brez problema. 1 Citiraj
Deeyan Napisano 4. januar Prijavi Napisano 4. januar pred 24 minutami je Alex napisal: Saj tudi v prvi generaciji se je dogajalo pri 6-kah dizel, da so motorji, na katerih nisi menjal podložk, radi zaribali že precej zgodaj, ker se je zamašilo sito in so kmalu vozili na suho. Drugi avti so pa zdržali 500000 km brez problema. Ce jih ni prej, rja pojedla 🫣 Citiraj Skupina MAZDA DRIVERS na facebook-u (👈 klikni 🙂) Oddaj oglas v skupini na Facebook-u, Mazda parts for sale(👈 klikni 🙂) Od sedaj naprej tudi na Instagramu (👈klikni 🙂)
Alex Napisano 4. januar Prijavi Napisano 4. januar pred 28 minutami je Deeyan napisal: Ce jih ni prej, rja pojedla 🫣 Ja, tudi to je res. 😊 Citiraj
NevLado Napisano 4. januar Prijavi Napisano 4. januar pred 6 urami je Deeyan napisal: Heh, eno tako sm prodal za vec kot pol manj cene pred cca. dvemi mesci, avto bil postiman v piko, a pol, ko sm jo prodal je blo pa zanimivo, da bi jo vsi mel, pa spraseval, ce se mam 😂 ja tko je z mojim ps5, vsak še kr sprašuje če ga še mam dej dnar pa boš tut ti jebal jebemti 4 Citiraj
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.