Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 7 urami je Boss napisal:

 

Hmmm, recimo ti, ko limaš ChatGPT zmazke. Sej si prebral kaj je pisalo tam, ko si zalepil?:nevem:

 ELEKTRIFIKACIJA ZA BOLJŠO VARČNOST GORIVA: MAZDA M HYBRID

Vsi bencinski motorji Skyactiv, ki poganjajo Mazdo3 in Mazdo CX-30, so standardno opremljeni z novim sistemom Mazda M Hybrid podjetja.

Kompakten in učinkovit blagi hibridni sistem vključuje jermensko gnan integriran zaganjalnik (ISG) in 24 V litij-ionsko baterijo. Podpira večjo porabo goriva z recikliranjem energije, pridobljene med zmanjševanjem hitrosti, in napajanjem ISG, ki deluje kot električni motor, da pomaga motorju.

ISG predelano kinetično energijo pretvori v električno energijo in jo shrani v litij-ionsko baterijo. Sistem nato s pretvornikom DC-DC pretvori to napetost na ustrezno raven in jo napaja električni opremi avtomobila.

Sprejetje jermensko gnanega ISG zagotavlja tudi prefinjen občutek vožnje, saj sistemu omogoča pomoč pri vožnji in pomaga pri hitrejšem in tišjem ponovnem zagonu motorja po zaustavitvi v prostem teku. Litij-ionska baterija je nameščena med kolesi, kar zmanjšuje njen vpliv na notranji prostor, hkrati pa pomaga optimizirati porazdelitev teže in prispeva k varnosti pred trkom.

Hibridni sistem Mazda M ne izboljša le okoljske učinkovitosti vozila, ampak zagotavlja tudi boljšo voznost. Ko avto začne pospeševati ali se ustavlja, so prehodi gladki in naravni. Z zamenjavo navora motorja za navor motorja lahko hibridni sistem doseže enak pospešek kot sam bencinski motor, pri tem pa porabi manj goriva. Voznik uživa v vseh prednostih blage hibridne tehnologije brez žrtvovanja užitka v vožnji.

 

 

Napisano
Mazda mazda CX-60 marec 2025 prenova
  mazda 6e poletje 2025 nov model

 

SIOL.NET

Letos bo v Slovenijo pripeljalo okrog sto novih oziroma prenovljenih avtomobilov.

 

A to bo dejansko tudi v SLO ali globalno in to bo elektificirana mazda 6?

Napisano

Mazda 6e je EV narejena na kitajski osnovi

 

WWW.AVTOMANIJA.COM

Limuzino smo pred nekaj meseci prvič ugledali na pekinškem avtomobilskem salonu, danes pa so pri Mazdi potrdili, da je ta model uvrščen med izdelke za globalni trg, kar pomeni, da bo ta zapeljal tudi...

 

 

  • Všeč 3
  • Žalosten 4

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

torej kitajčki povsod....upajmo, da bo vsaj še kvaliteta ostala na nivoju, sicer tole ne bo ravno dobra poslovna poteza mazde.....

Napisano
pred 6 urami je Alex napisal:

 ELEKTRIFIKACIJA ZA BOLJŠO VARČNOST GORIVA: MAZDA M HYBRID

Vsi bencinski motorji Skyactiv, ki poganjajo Mazdo3 in Mazdo CX-30, so standardno opremljeni z novim sistemom Mazda M Hybrid podjetja.

Kompakten in učinkovit blagi hibridni sistem vključuje jermensko gnan integriran zaganjalnik (ISG) in 24 V litij-ionsko baterijo. Podpira večjo porabo goriva z recikliranjem energije, pridobljene med zmanjševanjem hitrosti, in napajanjem ISG, ki deluje kot električni motor, da pomaga motorju.

ISG predelano kinetično energijo pretvori v električno energijo in jo shrani v litij-ionsko baterijo. Sistem nato s pretvornikom DC-DC pretvori to napetost na ustrezno raven in jo napaja električni opremi avtomobila.

Sprejetje jermensko gnanega ISG zagotavlja tudi prefinjen občutek vožnje, saj sistemu omogoča pomoč pri vožnji in pomaga pri hitrejšem in tišjem ponovnem zagonu motorja po zaustavitvi v prostem teku. Litij-ionska baterija je nameščena med kolesi, kar zmanjšuje njen vpliv na notranji prostor, hkrati pa pomaga optimizirati porazdelitev teže in prispeva k varnosti pred trkom.

Hibridni sistem Mazda M ne izboljša le okoljske učinkovitosti vozila, ampak zagotavlja tudi boljšo voznost. Ko avto začne pospeševati ali se ustavlja, so prehodi gladki in naravni. Z zamenjavo navora motorja za navor motorja lahko hibridni sistem doseže enak pospešek kot sam bencinski motor, pri tem pa porabi manj goriva. Voznik uživa v vseh prednostih blage hibridne tehnologije brez žrtvovanja užitka v vožnji.

 

OK še 1x... ISG ima dve funkciji in sicer je to generator električne energije bolj znan kot alternator in zaganjač kot je znano pri ostalih avtih. Se pravi sta dve stvari združeni v eno.

 

Pri klasičnem avtu alternator/generator služi zgolj za ustvarjanje elektrike, ki jo avto potrebuje za delovanje sistemov. Več kot imaš porabnikov večji upor nudi, da proizvede več el. energije. Za premagovanje tega upora služi klasični motor kar pomeni, da je določen procent moči ICE motorja porabljen za delovanje generatorja. To nekoliko poslabša performance in povečuje porabo. Zaganjalnik pa je poseben el. motor, ki ga imajo ICE-ji za zagon ICE motorja.

 

Mild hibrid pri Mazdi pa deluje tako, da sta funkciji alternatorja in zaganjalnika združeni v eno. Se pravi tale ISG še vedno klasično zažene motor kot štarter. Ko pa pride do zaviranja ali zmanjševanja hitrosti pa izkorišča to silo, da maksimalno obremeni motor, ki s tem bolje zavira in istočasno polni tisto malo baterijo. Tam shranjeno energijo pa uporabi za delovanje električnih sistemov, ko recimo avto stoji z vklopljenim i-stopom in ko je potreba z zagonom, uporabi elektriko iz te baterije. Če je v bateriji še dovolj energije pa v pospeševanju pri nizkih obratih, izklaplja funkcijo generatorja, da ta ne obremenjuje motor in se električni sistemi še vedno napajajko iz te baterije.

 

To je tisto, kar se čuti, kot nekoliko več moči. Ne da el. motor pomaga pri pogonu koles ampak se le razbremeni funkcija alternatorja, da več konjev ostane ICE motorju za pospešek, saj ne rabi gnat še alternatorja. Ko pa ni več pospeševanj pa ISG služi tako kot klasični alternator in zagotavlja vso elektriko za delovanje avtomobila.

 

To je vsa znanost mild hibrida. Zato @Alex ti čutiš pri pospešku iz zelo nizkih obratov kot nek dodatek moči pa nisi vedel od kod.

 

Zakaj? Ko pospešiš v 5. prestavi imaš tam nekje jedva dobrih 1000 obratov motorja in pri teh obratih skromnih 16KM. Alternator pri normalni uporabi jemlje motorju nekje okoli 3kW energije ali na uč dobre 4KM. Se pravi pri navadnem ne hibridu alternator vzame četrtino moči motorja kar je ogromno in ti tako ostane zgolj 12KM za pogon. Pri mild hibridu pa takrat ni obremenitve s strani alternatorja in ti tako ostane teh 16KM. Ampak višji, ko so obrati manj pomebnih je teh 4KM saj načeloma ostajajo na enaki obremenitve oziroma zaradi več obratov celo zmanjšujejo obremenitev Tako, da verjetno tam po 2000 obratih (cca 34KM moči motorja) ni več smisla, da bi hibrid pomagal.

 

 

33112_1.png

Napisano
pred 4 urami je Jest napisal:

Mazda 6e je EV narejena na kitajski osnovi

 

WWW.AVTOMANIJA.COM

Limuzino smo pred nekaj meseci prvič ugledali na pekinškem avtomobilskem salonu, danes pa so pri Mazdi potrdili, da je ta model uvrščen med izdelke za globalni trg, kar pomeni, da bo ta zapeljal tudi...

 

Ej, a jaz to prav vidim, plastične obrobe na kolotekih in pragovih ?!?! ... in to kao pri limuzini ?!?!?!? OMG WTF pa je to za en konglomerat. Bolj k gledam manj mi je všeč, nima ne Mazdine filozofije oblikovanja not, zadek je izzven proporcov, to ni avto za srednji razred saj ima skoraj 5m dolžine. Zadnja linija luči je tako razmetana in brez občutka, kot da se jim je mudilo.

 

OK, sprednji del mi je v redu, notranjost razen prevelikega ekrana še kar. Gumbov pa očitno ne bo kar je pa spet velik minus. Ok sank nima kar je velik plus pa če se zadnja vrata odpro na široko s šipo vred pa b tud bil en velik plus. Kakšen i6 dizel PHEV bi bil pa blizu kandidatu.... ampak, baje bo tud v pogonu kitajc notri, tko da pač prečrtano iz seznama.

 

33112_1.png

Napisano
pred 3 urami je Boss napisal:

 

OK še 1x... ISG ima dve funkciji in sicer je to generator električne energije bolj znan kot alternator in zaganjač kot je znano pri ostalih avtih. Se pravi sta dve stvari združeni v eno.

 

Pri klasičnem avtu alternator/generator služi zgolj za ustvarjanje elektrike, ki jo avto potrebuje za delovanje sistemov. Več kot imaš porabnikov večji upor nudi, da proizvede več el. energije. Za premagovanje tega upora služi klasični motor kar pomeni, da je določen procent moči ICE motorja porabljen za delovanje generatorja. To nekoliko poslabša performance in povečuje porabo. Zaganjalnik pa je poseben el. motor, ki ga imajo ICE-ji za zagon ICE motorja.

 

Mild hibrid pri Mazdi pa deluje tako, da sta funkciji alternatorja in zaganjalnika združeni v eno. Se pravi tale ISG še vedno klasično zažene motor kot štarter. Ko pa pride do zaviranja ali zmanjševanja hitrosti pa izkorišča to silo, da maksimalno obremeni motor, ki s tem bolje zavira in istočasno polni tisto malo baterijo. Tam shranjeno energijo pa uporabi za delovanje električnih sistemov, ko recimo avto stoji z vklopljenim i-stopom in ko je potreba z zagonom, uporabi elektriko iz te baterije. Če je v bateriji še dovolj energije pa v pospeševanju pri nizkih obratih, izklaplja funkcijo generatorja, da ta ne obremenjuje motor in se električni sistemi še vedno napajajko iz te baterije.

 

To je tisto, kar se čuti, kot nekoliko več moči. Ne da el. motor pomaga pri pogonu koles ampak se le razbremeni funkcija alternatorja, da več konjev ostane ICE motorju za pospešek, saj ne rabi gnat še alternatorja. Ko pa ni več pospeševanj pa ISG služi tako kot klasični alternator in zagotavlja vso elektriko za delovanje avtomobila.

 

To je vsa znanost mild hibrida. Zato @Alex ti čutiš pri pospešku iz zelo nizkih obratov kot nek dodatek moči pa nisi vedel od kod.

 

Zakaj? Ko pospešiš v 5. prestavi imaš tam nekje jedva dobrih 1000 obratov motorja in pri teh obratih skromnih 16KM. Alternator pri normalni uporabi jemlje motorju nekje okoli 3kW energije ali na uč dobre 4KM. Se pravi pri navadnem ne hibridu alternator vzame četrtino moči motorja kar je ogromno in ti tako ostane zgolj 12KM za pogon. Pri mild hibridu pa takrat ni obremenitve s strani alternatorja in ti tako ostane teh 16KM. Ampak višji, ko so obrati manj pomebnih je teh 4KM saj načeloma ostajajo na enaki obremenitve oziroma zaradi več obratov celo zmanjšujejo obremenitev Tako, da verjetno tam po 2000 obratih (cca 34KM moči motorja) ni več smisla, da bi hibrid pomagal.

 

 

To delovanje kot si ga opisal je prikazano na sredinskem ekranu.... :prstgor:

Napisano

Hej,

 

naletel sem na tale avto in semi zdi zanimiv vendar me odbija en detajl. 

  • Nov motor in turbina - julija 2021 pri 72124 prevoženih kilometrov strokovno zamenjan kompleten motor in turbina (garancijsko popravilo na pooblaščenem Mazda servisu)

 

Nov motor pri 72k km? Ali je to znana hoba za te avte? Zdaj pa me je strah ga gledat it :D Da se ne bom napalil in kupil potem pa bom imel same težave. Imam BMW in res nisem imel nobenih težav (potrkal na les) in ker bi zdaj menjal ko ima vsaj še nekaj vrednosti bi pa morda vzel Mazdo ampak me je tole kar malo zaštopalo. Mi lahko kdo povej+svetuje kaj več o tem? Pa iskreno, vem da sem na mazda forumu in bodo vsi hvalili mazdo tako da bi rad iskren odgovor :)

 

Hvala!

 

 

API.BRIEFD.IO

SLO CD175 4x4-1.LAST-LED-NAVI-ACC-KAMERA-BOSE 2017

 

 

  • Všeč 1
  • Haha 1
Napisano

O tej mazdi je bilo že ogromno debat tukaj. Prodaja se že ene dve leti. Predvsem cena je problematična oz previsoka. 

 

Meni je drgač tud huda tale mazda, pa še 4x4 bi takoj imel. Samo tile dizli imajo baje kar svoje muhe, je pa res, da je nov motor :nevem:

Napisano (urejeno)

🤣, heh...to ti bo pa @Janez007 veliko lahko povedal....moj nasvet = obvoz, razen če ti je life popravljanje in izguba časa in posledično €...

Popravljeno od sportman333
Napisano
pred 1 uro je Freak napisal:

O tej mazdi je bilo že ogromno debat tukaj. Prodaja se že ene dve leti. Predvsem cena je problematična oz previsoka. 

 

Meni je drgač tud huda tale mazda, pa še 4x4 bi takoj imel. Samo tile dizli imajo baje kar svoje muhe, je pa res, da je nov motor :nevem:

 

Heh, eno tako sm prodal za vec kot pol manj cene pred cca. dvemi mesci, avto bil postiman v piko, a pol, ko sm jo prodal je blo pa zanimivo, da bi jo vsi mel, pa spraseval, ce se mam 😂

  • Všeč 5
  • Haha 3
  • Začuden 1
Napisano (urejeno)
dne 21. 8. 2022 ob 15:17 je Janez007 napisal:

Evo ga, spet ena zanimiva Mazda 6, tokrat CD175 letnik 2017. 😮

 

Nov motor in turbina - julija 2021 pri 72124 prevoženih kilometrov

 

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=17573549&display=Mazda Mazda6

 

image.png

 

image.png

 

 

 

Ja,  avto in prodajalec sta nekaj posebnega. Avto se še kar prodaja ... že 2 leti in pol. Začel je s 24.990 €.

 

Danes 4. 1. 2025 je cena 17.990 €:

 

image.png

 

Popravljeno od Janez007
Napisano

Prodaja se z malo višjo ceno kot ostali in se hkrati lepo vozi, mogoče pa kdo kupi... :nevem:

Napisano (urejeno)
pred 8 minutami je Bini napisal:

Prodaja se z malo višjo ceno kot ostali in se hkrati lepo vozi, mogoče pa kdo kupi... :nevem:

 

Ja, v 2,5 letih je prevozil kar 26 km. 10 km na leto. 😁

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 3 minutami je Janez007 napisal:

 

Ja, v 2,5 leta je prevozil kar 26 km. 10 km na leto. 😁

A ni od 72kkm do 89kkm malo več, ali jaz narobe gledam.... 🤔

Napisano (urejeno)
pred 2 minutama je Bini napisal:

A ni od 72kkm do 89kkm malo več, ali jaz narobe gledam.... 🤔

Takrat je bil menjan motor (julija 2021), prodajati se je pričel leto kasneje, pri 89.652 km.

Popravljeno od Janez007
Napisano

No, nekaj je sigurno. Nekaj časa motor ne bo zafrkaval. 😊

 

 

Napisano
pred 46 minutami je Alex napisal:

No, nekaj je sigurno. Nekaj časa motor ne bo zafrkaval. 😊

Če niso zamenjali vseh senzorjev, ti nov motor nič ne pomaga. Samo spomnimo se famoznega senzorja tlaka izpušnih plinov.

Napisano
Pred eno uro je vzupan3 napisal:

Če niso zamenjali vseh senzorjev, ti nov motor nič ne pomaga. Samo spomnimo se famoznega senzorja tlaka izpušnih plinov.

Ni rečeno, da ni sedaj vse v redu. Najbrž prvi motor ni bil sploh vzdrževan, kot je treba, pa je zaribal. 

Imaš ljudi, ki mislijo, da samo osli in vozi. 

Saj tudi v prvi generaciji se je dogajalo pri 6-kah dizel, da so motorji, na katerih nisi menjal podložk, radi zaribali že precej zgodaj, ker se je zamašilo sito in so kmalu vozili na suho. Drugi avti so pa zdržali 500000 km brez problema. 

 

 

Napisano
pred 24 minutami je Alex napisal:

 

Saj tudi v prvi generaciji se je dogajalo pri 6-kah dizel, da so motorji, na katerih nisi menjal podložk, radi zaribali že precej zgodaj, ker se je zamašilo sito in so kmalu vozili na suho. Drugi avti so pa zdržali 500000 km brez problema. 

Ce jih ni prej, rja pojedla 🫣

Napisano
pred 28 minutami je Deeyan napisal:

Ce jih ni prej, rja pojedla 🫣

Ja, tudi to je res. 😊

 

 

Napisano
pred 6 urami je Deeyan napisal:

 

Heh, eno tako sm prodal za vec kot pol manj cene pred cca. dvemi mesci, avto bil postiman v piko, a pol, ko sm jo prodal je blo pa zanimivo, da bi jo vsi mel, pa spraseval, ce se mam 😂

ja tko je z mojim ps5, vsak še kr sprašuje če ga še mam

 

dej dnar pa boš tut ti jebal jebemti :D 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Kaj pa če je na izmenično.    Jaz bi rekel da je nekje slaba masa.
    • Vse je v debelini podkožne tolšče.
    • Jaz imam celo leto 24°C v hiši. Plus minus 1°C. Pozimi me pri manj zebe, več je prevroče. Poleti je pa ravno prav, ko je zunaj kakšnih 30°C. Pa še vlago zbijem poleti, ki je glavni problem.   Zdaj že kar malo čakam na kamin, to je super. Ko je zunaj mrzlo pa ogenj gori.
    • A je to resno vprašanje?   Prvo nedvoumno zaprosilo konec februarja 2022, uradno pa mislim, da septembra istega leta. Pred tem pa je Ukrajina še v začetku tega tisočletja, ko je prvič jasno izrazila interes za vključitev, čeprav bi s tem povozila obljubo o evtralnosti, ki jo je v začetku 90-ih dala zako zahodu kot RF.    Tam nekje med 2008 in 2010 je uradno dobila tudi zagotovilo NATA, da bo postala polnopravna članica.  Po tem so Ukrajinci izvolili Janukoviča, ki je bil manj zahodno usmerjen in je držal Ukrajino kot nevtralno državo, do leta 2014, ko bi moral nadaljevati z oblastjo in nevtralno držo Ukrajine pa zahodu to ni bilo všeč in je skupaj z opozicijo izvedel državni udar ter nasilno menjavo oblasti.   Kar je povzročilo, da so v parlament in v koalicijo prišle neonacistične skupine ali stranke, kot je Azovski bataljon in Desni sektor. Pred letom 2022 jih je zahod obravnaval kot skrajnodesničarski teroristični organizaciji, po februarju 2022 pa jih zahod čez noče prekvalificira v desne demokrate. Če ne verjameš pejt preverit kaj so o njih pisali pred letom 2022 recimo Guardian, New York Times, BBC, pa tudi pri nas Delo, Mladina, Dnevnik. Upam, da so članki še vedno dostopni.  Lahko pa si tudi pogledate izjave teh neonacijev, kaj bodo delali z Rusko manjšino in tudi prvi zakoni o prepovedi uporabe ruščine in drugih pravic manjšin je povzročilo posledično zasedbo Krim, kot zaščitni ukrep in tudi kot varovanje večinskega ruskega prebivalstva    Krim itak vemo da je za časa SZ bil del Rusije do leta 1954, ko ga je Hruščov in takratno vodstvo vzelo Rusiji in dodelilo Ukrajinski socialistični republiki kot del praznovanja 300 letnice osvoboditve Ukrajine izpod Poljske nadvlade. Ja takrat je bilo vseeno, čigavo je kej kot je bilo recimo pri nas vseeno za časa juge a meja med Slovenijo poteka na reki Dragonji ali na reki Mirni.   V glavnem, po tem puču se je začela državljanska vojna med Rusko manjšino in Ukrajinsko državo. Nova prozahodna usmeritev oblasti je z zakonom odpravila nevtralnost in spet obudila željo po članstvu v NATU. Nekje v letu 2017 ali 2018 je parlament članstvo v NATU zastavil kot glavni cilj Ukrajinske zunaje politike. Katerega je z vsemi štirimi podpiral tako NATO sam, kot predvsem ZDA. Stoltenbergove izjave kako se nima ukrajina kej pogovarjat s sosedi a bo čalnica al ne pa so ratale tud dodatni kamenčki v mozaiku.    Kaj bi pomenila Ukrajina v NATU z raketami na pragu Rusije je bil tudi en izmed glavnih povodov, za Ruski napada februarja 2022.   Verjetno vam je vsem znano, da se NATU ne more priključiti država, ki je v vojni oziroma nima urejenih odnosov s sosedi. To je namreč en od glavnih kriterijev članstva. Pri ostalih kriterijih se da zamižat pa gredo skozi kot recimo pri tem, da mora bit demokratična država, pa tržno gospodarstvo, pa nadzor civilne sfere nad oboroženimi silami. Če zamižijo na obe oči in ker smatra zahod Rusijo kot manjvredno državo, Ruse pa kot podljudi bi šlo skozi tudi kot pogoj o varovanju človekovih pravic.   Dejansko je torej Rusija bila skoraj prisiljena v intervencijo, ker samo po enem členu pristopnih pogojev bi lahko ustavila Ukrajino pred vstopom v NATO in namestitvijo jedrskega orožja na mejo z Rusijo. Ja verjamem, da se bost nekateri smejali tej izjavi, ampak zadeva ni smešna.   Ne glejte zadeve samo s strani zahoda, ampak glejte zadevo s strani zgodovine, geopolitičnih želja in zahtev. Vpliv, ohranjanja dolarja kot rezervne valute, nadzor nad energenti, ohranjanje NATA kot organizacije, tako da slikajo Rusijo vedno kot nasprotnika in nikoli partnerja pa čeprav je RF na začetku Putinovega vladanja bila pripravljena stopiti v skupno zavezništvo NATA pa so jo odslovili, ker bi NATO izgubil edini smisel obstoja in to je konstanten strah pred Rusijo, kar vidim tudi v izjavah nekaterih tu na forumu.   Drugače pa ja, zahod je v zgodovini vedno hotel razkosati Rusijo še iz časov carske Rusije in kar nekaj vojn in konfliktov in ekpedicijski vdorov je bilo, da bi razkosali ali vsaj razdelili Rusijo. Ja tud ob padcu carske Rusije in oktobrsko revolucijo so poskušali pomagati belim silam proti boljševikom v državljanski vojni ter tako poskušali povzročiti razpad Rusije. Zanimivo branje o tem na tej diplomski nalogi http://dk.fdv.uni-lj.si/diplomska/pdfs/kocar-gal.pdf   In to se vleče praktično do danes pa je medtem Rusija pomagala zaveznikom in ustavila nacistično nemčijo, pa kasneje se je ukinil varšavski pakt in t.i vzhodni blok, pa je razpadla tud Sovjetska Zveza, zahod pa še vedno išče v Rusiji nasprotnika. To pač drži NATO pri življenju pa bi le ta moral ukinit natančno takrat, ko je razpadel Varšavski pakt.   V glavnem še 1x... zgodovina se ni začela februarja 2022, kot se zmotno misli.
    • Jaz imam poleti najraje 21-22°...odvisno,ali kaj delaš,kuhaš,ali polezavaš pred TV...zna biti razlika... Pozimi pa imamo zmeraj na cca.22°. je pa res,da sem tudi pozimi zelo pogosto z kratko majico in nič čez.   Moram pa omeniti taščo...pri starejših je drugače,ker imajo večinoma slabšo cirkulacijo krvi...imajo večinoma raje topleje...tašča ima poleti pogosto na 23-25°...večinoma na 25°...pozimi pa na 23°. Npr. "prijatelj od tašče"k je čist "suhcan in droben",in ima 83 let,ima najraje,da je klima ugasnjena oz. mu je 25° lih komaj za zdržati...pa ima tašča tudi Mitsubishijevo MSZ-LN,ki obrača tok zraka pri hlajenju stran od vira toplote-človeka...pomeni,da nikoli ne piha direkt v ljudi.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.