Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
Pred eno uro je NevLado napisal:

Trotl ziher motor, ima pa ta verzija izklop cilindrov (G122), kar zna bit v kombinaciji z avtomatikom kar moteče pri 70-90kmh ko dela preklope

 

Priporočam testno vožnjo

 

Sam sem pred meseci preklopil iz Mazde 3 G120 na Mazdo 3 G122, obe sicer z ročnim menjalnikom.

 

Pri mojem režimu vožnje kakšne opazno večje moči ali nižje porabe nisem zaznal (pri obeh cca 6.0 l/100 km). Sem pa kar nekaj tednov rabil, da sem se privadil novega motorja - ne vleče tako naravno (uporablja baterijo in izklop cilindrov). Pri cca 1500-1600 obratov včasih malenkost trese - takrat pritisnem malo več gasa, da preklopi na vse cilindre in blage vibracije izginejo (verjetno pri teh obratih v motorju ob samo 2 delujočih cilindrih pride do resonance).

 

Glede G122 AT sem od več ljudi slišal, da je nekoliko šibak motor. 

Napisano (urejeno)
dne 21. 8. 2022 ob 15:17 je Janez007 napisal:

Evo ga, spet ena zanimiva Mazda 6, tokrat CD175 letnik 2017. 😮

 

Nov motor in turbina - julija 2021 pri 72124 prevoženih kilometrov

 

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=17573549&display=Mazda Mazda6

 

image.png

 

image.png

 

 

 

 

image.png

 

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=21079936&display=Mazda Mazda6

 

image.png

 

image.png


nullimage.png

Popravljeno od Janez007
  • 2 tedna kasneje...
Napisano
pred 6 urami je jstdoma napisal:

Očitno ga nisi kupil, ker je ceno že spustil za 1000 €

  • Všeč 1
  • Haha 3

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Kle prtisneš gas, pa je poleg zvoka motorja slišat še srk vrtinca v kestlu.

33112_1.png

Napisano

brez veze, potem ne boš mogel sodelovati v poraba testu in meriti na deci gor/dol, tuki itak zaokrožuje na pol litra :)

  • Všeč 2
  • Haha 2
Napisano

Lahko pa se bo peljal suvereno na vrhniški klanec. Potem se lahko pa še v leru spusti čez Opičine do Trsta in se kurči, da mu pije 4l 

Napisano
pred 1 uro je NevLado napisal:

Kakšne so pa te mašine iz vidika zanesljivosti?

Malo sem po netu brskal - 150 - 200 tisoč milj naj bi kar zdržali motorji. Seveda ob rednih servisih ki so na 10000km.

Pa to je še atmosferski motor. 

 

 

Napisano

Ni problemov. Gre za preizkušen in posodobljen motor - kot vsi ostali HEMI motorji, ki jih proizvaja Chrysler. 

 

Ta motor je uporabljen v precej vozilih:

- Chrysler 300 SRT-8, letniki 2012–2014

- Dodge Challenger SRT-8/SRT 392/Scat paket, letniki 2011–2023

- Dodge Charger SRT-8/SRT 392/Scat paket, letniki 2012–2023

- Dodge Durango SRT, letniki 2018–2024

- Jeep Grand Cherokee SRT-8/SRT, letniki 2012–2021

- Jeep Grand Wagoneer, letnik 2022–2023

- Jeep Wrangler Unlimited Rubicon 392, letniki 2021–2024

 

Ima pa sistem izklapljanja valjev - normalno dela kot 4-valjnik, če pa se zahteva moč, pa preklopi na 8-valjni režim.

 

Mene pri tem motorju najbolj moti to, da ni dizel: če ga ne žgeš na obrate, ni nič od njega. Najvišji navor doseže pri več kot 4.000 obratih. Sicer res, da je navor za cesto trgat (v spominu imam, da skoraj dvakrat toliko kot BTjc, ki ima 330 Nm pri 1.800 obratih)... 

 

Kakorkoli, kar poznam lastnikov, so imeli pri Cherokeejih težave z vsem drugim (izživljanje na slabem terenu zna biti finančno zelo veliko breme...), samo z motorjem ne. 

 

So pa manjši model tega motorja uporabljali za marsikaj...

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano

Pri teh avtomobilih so bili bolj avtomatski menjalniki na slabem glasu, se ne spomnim več kaj je bil problem, vprašanje tut, če je isti kot pri švohnejši verziji motorja.

Napisano
Pred eno uro je sportman333 napisal:

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=21131017&display=Mazda Mazda3

 

tole je potem za kupiti ?, če vprašam @Bini ali @Alex vem kakšen je odgovor :)

Res je, malo se še zdilaj in imaš TOP avto, če ti je všeč in dovolj velik👍Pa obvezno na probno vožnjo, da vidiš, če je to, to.... :whatever:

Aja, če ga slučajno kupiš ne dajaj jeseni tistih grdih 16 colarc gor.... 😁😉

Napisano
pred 20 minutami je dvorjan napisal:

Lep, samo kaj, ko ni avtomatik ...

Enim (nam) je pa to bolš 🤭

Napisano

Jah, dokler nimate mestnih voženj in kolon, je ročni menjalnik še prebavljiv. Ampak zdaj kupovati vozilo, ki nima avtomatskega menjalnika, je res adijo. Včasih, ko so se avtomatiki zatikali in motili, še razumem. Danes pa je vožnja z avtomatikom precej bolj udobna. Ni važno, ali se pelješ 10 ali pa 1000 km, on vedno lepo menja ... za razliko od takih in onakih šoferjev.

Napisano
pred 4 minutami je Tilen5 napisal:

Yes! Kokice out! Odličen vikend bo!

Nič se ne bomo kregali. Gremo raje na pir. Pa kako rečemo o "nebesno aktivnih motorjih", točkah G in X, avtomatiki (taki in onaki) ... 😃

Napisano
pred 24 minutami je dvorjan napisal:

Jah, dokler nimate mestnih voženj in kolon, je ročni menjalnik še prebavljiv. Ampak zdaj kupovati vozilo, ki nima avtomatskega menjalnika, je res adijo. Včasih, ko so se avtomatiki zatikali in motili, še razumem. Danes pa je vožnja z avtomatikom precej bolj udobna. Ni važno, ali se pelješ 10 ali pa 1000 km, on vedno lepo menja ... za razliko od takih in onakih šoferjev.

 

Jaz mam dnevno mestne vožnje z ročnim menjalnikom. Res pa, da ne kompliciram.

  • Všeč 3
  • Ljubim 1

Podpis.png

 

Napisano

Tudi jaz sem 90% vožnje v končnicah in na ročnem.

Napisano
pred 4 minutami je samSimon napisal:

Tudi jaz sem 90% vožnje v končnicah in na ročnem.

V takem primeru vzameš EV z radarskim tempomatom in te tiste pol ure ali uro sam vozi po cesti.

Napisano

Ročni menjalnik all day long. Veliko zabavnejši za vožnjo. Res je, v kolonah je malce utrujajoče, a se da. Če ne voziš veliko v Ljubljano in po Ljubljani, v bistvu drugje niti ni kolon. Ga ni lepšega kot to, da sam določiš, do koliko obratov  boš vlekel katero prestavo. 

  • Všeč 4
  • Ljubim 1

 

 

Napisano

Ne boš verjel, če se ti res zalušta, lahko to počneš tudi pri avtomatskem menjalniku (no, vsaj tistih, ki omogočajo ročni način delovanja).

Napisano

Saj če imaš avto zato, da ga glancaš in poliraš pa da so sosedje fouš… je itak vseeno, ali je ročni ali avtomatski ;) 

  • Všeč 1
  • Haha 2

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Precej debate je v smislu avtomobilisti proti motoristom. Obstaja Priporočilo za avtomobiliste, ki bi ga vsi vozniki morali imeti ves čas nalepljenega v vozilu in ga prebrati pred vsako vožnjo. Ker smo skupina dinamičnih, odgovornih ljudi in so vaše škatle na štirih kolesih ovire na cesti, je treba določiti osnovna pravila na cesti za boljše razumevanje med motoristi in avtomobilisti: Prvič: Cesta je za motoriste. Avtomobilisti si jo lahko izposodijo v zimskem času in v zelo slabih vremenskih razmerah - takoj, ko se vreme izboljša, pripada cesta motoristom. To izhaja iz preprostega in razumljivega vidika: - To je motoristična sezona. Zato izraz "sezona" - Za motoriste je cesta namenjena svojemu prvotnemu namenu: da se peljejo. Avtomobilisti želijo priti le od A do B. Kdor vozi izključno avto, mora pred vožnjo vsaj enkrat prebrati in vsaj desetkrat ponoviti: "Na cesti sem ovira." Te vrstice so zato tudi namenjene avtomobilistom. Drugič: Motorist nikoli ne vozi prehitro, ampak vedno hitrost prilagodi prometni situaciji. Ko se nenadoma pojavi motorist, je to samo zaradi preprostega dejstva, ker ste počasna ovira, zato ne zavirajte nenadoma in ne delajte nenadnih sunkovitih premikov z vozilom. Vozite skrajno desno in poslušajte svojo priljubljeno radijsko postajo, si zraven prepevajte, samo ne bodite nam na poti, z vašimi 120 km/h... Tretjič: Če se vam motorist pripelje nasproti po vašem voznem pasu, ni bil lahkomiseln - iskal je idealno linijo. Bodite pripravljeni in poskusite tudi vi predvideti idealno linijo iz nasprotne smeri in ne vozite po njej. Naredite prostor. Če se zgodi nesreča, je v bistvu kriv avtomobilist. To je motoristična sezona - še enkrat, da se spomnite... Četrtič: Če želite, da se vaša hči vozi z nami, morate poskrbeti za ustrezno prehrano. Na zadnji sedež ne spada vse. Ne sme imeti več kakor 1,80 m in ne več kot 50 kg, mora pa imeti čvrste prsi, ki se jih čuti skozi kombinezon ob zaviranju. Če vaša hči ne izpolnjujejo teh zahtev, ste sami krivi, da nima dostopa do raja. Kljub temu ji morate po 18. letu plačati vozniški izpit za avto in za motorno kolo. Petič: Kdor v zastoju stoji na sredini vozišča, ovira napredovanje reševalnih vozil in motoristov. Kdor odpira vrata ali vozi cikcak, pravi glasno: "Imam malega." Pomislite na to izjavo in se držite desno – izpraznite sredino. Zastoj je tekoč promet s hitrostjo, ki je manjša od 120 km/h. Šestič: Zavorna pot! Če se motorist zravna, je to, kot če vi z vso silo stopite na pedal zavore svoje škatle. Če zagledate zavorne luči motorista, morate vi že stati! Sedmič: Če slučajno vidite našega tovariša na cesti zraven gorečega stroja, potem obvestite 112, označite mesto nesreče in poglejte, ali je stroj možno rešiti, ne da bi ga bolj poškodovali. Če imate pa neustavljivo željo, da bi tovarišu pomagali, NIKOLI ne snemajte čelade. Osmič: Če morate ustaviti pred rdečo lučjo, se držite desno, tako, da lahko tudi motorist pride v prvo vrsto. Iz vljudnosti, saj, ko boste vi prestavili v 2. prestavo, motorista ne bo več videti in zato ni razloga, da stojite sami v prvi vrsti. Devetič: Srečanje motoristov je vedno v slikovitih in čudovitih krajih. Tam lahko vedno pričakujete zelo hitre motorje iz vseh smeri. Če vas to moti, ostanite na lep in sončen dan preprosto  doma. Če tega ne želite, ampak želite vseeno priti od A do B, uporabite avtocesto. Že ime pove, da je ta za avtomobile. Ostanite tam. Vozite kamorkoli želite, vendar ostanite na avtocesti.  Ampak tudi tam vozite kolikor morete desno - vedno računajte na motorje s hitrostjo blizu 300 km/h - ne dirkamo, samo čim prej želimo videti čudovite kraje zraven avtocest. Dragi avtomobilisti, poskusite se držati zgoraj navedenih pravil oziroma prijateljskih predlogov, pa nam bo vsem lepše.
    • Imaš pa dopusta 40dni menda😁
    • Ena izmed mnogih na dopustu.. 🤗😊😉
    • Ne , ker polovica šoferjev že tako pije😁
    • V javnem prometu to nebi šlo.... 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.