Skoči na vsebino

Testi ostalih avtomobilov

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
dne 23. 5. 2025 ob 7:48 je Slivka napisal:

Jah, zame vsaj dve leti prepozno, čeprav me ne navdušuje dejstvo, da je avtomatik. 

 

SIOL.NET

Kia sorento je velik korejski športni terenec, ki poleg veliko prostora in udobne potovalne vožnje po prenovi nudi tudi nekaj zanimivih pripomočkov. Med te sodi samodejno zapiranje prtljažnega prostora.

 

Če bi bil pa še ročni menjalnik, bi pa mogoče FucksWagna zamenjal...

Te si pa jamral da je mazda draga. CX-80 dobiš pod 60.000

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Kakšna debela laž s strani Mazde: kupci so zahtevali avto brez gumbov.

 

 

SIOL.NET

Pri Mazdi so poskušali pojasniti, zakaj so se v novi generaciji športnega terenca CX-5 povsem odrekli fizičnim stikalom. Tako se poslavlja še...

 

  • Všeč 1
  • Začuden 1
  • Žalosten 1
  • Jezen 1

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano
pred 31 minutami je Mraušk Mčk napisal:

Kakšna debela laž s strani Mazde: kupci so zahtevali avto brez gumbov.

 

 

SIOL.NET

Pri Mazdi so poskušali pojasniti, zakaj so se v novi generaciji športnega terenca CX-5 povsem odrekli fizičnim stikalom. Tako se poslavlja še...

 

Če bi naredili anketo na vseh mazda forumih, me zanima, koliko bi bilo razmerje med laptopom in fizičnimi gumbi. 

1.Jaz sem proti laptopu. 

 

 

Napisano

Ma to pa nisem pričakoval od Japoncev, da takole ležejo in manipulirajo ter opravičujejo svoje napake. 

 

Vse ostale znamke se spet vračajo na več fizičnih gumbov edin Mazdini kupci smo po mnenju japoncev pač neke vrste debili al kako? :nevem::whatever:

33112_1.png

Napisano

To teženje k zaslonom na dotik za osnovne funkcionalnosti pa človek res težko razume. Ok, je cenejše za izdelavo, to je res. Prav tako drži, da lažje opravijo kakšne posodobitve. 
Ampak vse ostalo mi pa že nekaj let ne gre v glavo. Kako bedasto/nevarno/nerodno/nezanesljivo je tapkanje po teh zaslonih ... 

Napisano
pred 9 urami je Alex napisal:

Če bi naredili anketo na vseh mazda forumih, me zanima, koliko bi bilo razmerje med laptopom in fizičnimi gumbi. 

1.Jaz sem proti laptopu. 

Hmmmm, malo si se vsekal ;)

 

Laptopi imajo malo morje fizičnih gumbov, celo celo Querty tipkovnico.

Verjetno si mislil, da si proti tablicam? 🫣

Napisano
pred 1 uro je godlike napisal:

Hmmmm, malo si se vsekal ;)

 

Laptopi imajo malo morje fizičnih gumbov, celo celo Querty tipkovnico.

Verjetno si mislil, da si proti tablicam? 🫣

Ja proti tablicam in proti vsem tablam.v avtih

 

 

 

Napisano

Tole, če bo res na cesti, bo bomba od avta. ❤️

WWW.CARSCOOPS.COM

A new generation of the Honda Prelude is on the horizon, and we're already daydreaming about a Type...

 

 

 

Napisano (urejeno)

Bojda bo najprej samo hybrid 2.0 in 185km....(sem pa na zadnje govoril z nekom, ki dels na ac mobil lj in je dejansko pohvalil ta motor od honde, ni težav, reklamacij...obenem pa tudi priznal da je ta motor dovolj dober samo za civica....zrv in sploh crv pa ne, toliko o 140km v neki drugi temi ker crv in cx5 sta nekako tam tam..)

Popravljeno od sportman333
Napisano
pred 16 urami je kacnje napisal:

Ok, je cenejše za izdelavo, to je res.

No tega pa jaz ne razumem. Verjetno te gumbi stanejo max 50 eur, pa komot bi jih vzeli iz CX60. Vse skupaj zanemarljiv strošek, ki ga bo itak plačal kupec.

 

 

Napisano

Če predpostavimo, da je izvedba brez fizičnih gumbov cenejša samo za 10-50 EUR, je to pri milijonu prodanih vozil 10-50 milijonov EUR. In takšnih varčevanj je pri celem avtu kar nekaj, zato je prihranek za proizvajalca kar oprijemljiv. Mogoče je razlika celo višja. Nekaj je sam strošek fizičnih gumbov, več je drobnarij, več je dela (pri izdelavi je vse optimizirano na sekunde, ne na minute), potrebujejo več partnerjev (kar je spet strošek in višje potencialno tveganje za težave/izpad) ... 
Skratka - cena je eden glavnih razlogov, da tako tiščijo zaslone namesto gumbov. 

Vsekakor pa bi sam pri izbiri vozila zelo težko izbral takšnega, ki nima fizičnih gumbov. Glasujemo z denarnico. 

Napisano

Že že, pa sej bomo mi to plačal. Ne vem kdo bo rekel: "ne bom kupil ker namesto 40.000€, stane 40.100 eur."

Napisano
pred 1 uro je kacnje napisal:

Če predpostavimo, da je izvedba brez fizičnih gumbov cenejša samo za 10-50 EUR, je to pri milijonu prodanih vozil 10-50 milijonov EUR. ... ... ... ... ... ...

... ... ... ... ...

... ... ... ... ...

 

Podobno kot petrol: požrešnost in pohlep.

 

Slučajno vem, da so bili stroški za proizvodnjo Clio Storia (leta 2009) okoli 4200€ na koncu tekočega traku, tik preden je zapustil proizvodno halo v Novem Mestu. V salonu so jih takrat prodajali po 9000€ (osnovni model).

Ja, razumem, stroški transporta, stroški salona, ... ... ..., ampak vseeno so ga prodajali z velikim dobičkom. Očitno še vedno ne z dovolj velikim, da bi potešil pohlep...

Napisano
pred 4 minutami je Slivka napisal:

 

Podobno kot petrol: požrešnost in pohlep.

 

Slučajno vem, da so bili stroški za proizvodnjo Clio Storia (leta 2009) okoli 4200€ na koncu tekočega traku, tik preden je zapustil proizvodno halo v Novem Mestu. V salonu so jih takrat prodajali po 9000€ (osnovni model).

Ja, razumem, stroški transporta, stroški salona, ... ... ..., ampak vseeno so ga prodajali z velikim dobičkom. Očitno še vedno ne z dovolj velikim, da bi potešil pohlep...

Nekaj od 9k€ še cesar vzame, trenutno golob.... :nevem:

Napisano (urejeno)

Pa z dobro prodajanimi modeli se včasih slabo prodajane financira, pa ves razvoj, itd. Težko boš videl big picture v vsem tem, kot zunanji opazovalec.

Načeloma, če pogledaš kompleksnost avtomobilov danes, so še kar zelo poceni.

Popravljeno od Agerg
Napisano

Servis, usposabljanje serviserjev, garancija... 

Napisano

Ja, ogromno stvari je vključenih v ceno ... surova cena je zato lahko nekajkrat nižja od prodajne. 

  • 2 tedna kasneje...
Napisano (urejeno)

Kolega je kupil včeraj Fiat spider, 1.4, turbo multiair. Všečen avto, a zopet sem z mojimi 184 cm višine komaj še sedel v njem. Noter je vsa notranjost  od Mazde. 

Avto ima ročni, natančen menjalnik z zelo kratkimi gibi. Zelo lepo potegne, a tudi žejen je. Povprečna poraba je bila 7,9 litra/100 km. Tudi pri avtocestni hitristi je še kar tih. Zanimiv avtoček. 😊

IMG_20250728_203324.jpgIMG_20250728_203333.jpg

IMG_20250728_203341.jpg

Popravljeno od Alex
  • Všeč 5
  • Ljubim 1

 

 

Napisano (urejeno)
pred 6 urami je Alex napisal:

Kolega je kupil včeraj Fiat spider, 1.4, turbo multiair. Všečen avto, a zopet sem z mojimi 184 cm višine komaj še sedel v njem. Noter je vsa notranjost  od Mazde. 

Avto ima ročni, natančen menjalnik z zelo kratkimi gibi. Zelo lepo potegne, a tudi žejen je. Povprečna poraba je bila 7,9 litra/100 km. Tudi pri avtocestni hitristi je še kar tih. Zanimiv avtoček. 😊

IMG_20250728_203324.jpgIMG_20250728_203333.jpg

IMG_20250728_203341.jpg

Ta motor in menjalnik sem imel v Giulietti. Top.

 

Za mene, je to najboljša možna kombinacija MX-5.

Popravljeno od godlike
  • Všeč 1
  • Haha 1
Napisano
pred 3 urami je Bini napisal:

lepo zlezem not

Kaj pa potem ven? 😅

 

Nekako takole? :P

 

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Ko smo že pri nizkih avtih...

Ko smo imeli doma Hondo Prelude in se je z fotrom peljal pokojni lokalni gostilničar (190cm visok in približno toliko kg). Se je možakar pred gostilno na parkingu, kar zakotalil ven z avta 🤣

Še dobro, da ni bilo raznih telefonov takrat...

N7rRRL1.jpg

Napisano

Me je že kdo slučajno videl v resnici... :whatever:

Da misli, da nebi mogel iz avta.... 🫣😉

Napisano
pred 2 minutama je Bini napisal:

Me je že kdo slučajno videl v resnici... :whatever:

Da misli, da nebi mogel iz avta.... 🫣😉

Pa še skiro lahko daš u mini gapek če ga ima :D

 

jajcadizlska.jpg

 

Napisano
pred 1 minuto je Bini napisal:

Me je že kdo slučajno videl v resnici... :whatever:

Da misli, da nebi mogel iz avta.... 🫣😉

Jaz sem se iz tega Fiata komaj zvlekel, tako nizek je. Še z mojo višino. 😄Moraš ful skrčit noge, da nekako stopiš ven. 😊

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Evo tako nekako bo izgledal nova  Mazda CX30 hibrid z novim Z motorjem  ..razen če ne bojo kaj spremenili kasneje ...😉😁😁
    • Jp, to tudi jaz opazim razliko med g140 in g194. Za obrate do 3k, je boljsi g140, nad 3k se pa g194 odpre. Za novo CX5 bo to prešvoh.
    • Se pozna. Sva ga malo "poterala" v obrate in tam se pozna res razlika. Ko se dino "ustavi ", x motor še vedno vleče. Ko štartaš iz mesta, prva prestava v x motorju veliko lepše vleče, če nabiješ obrate.  Se pravi, nizki vrtljaji =mini dino, visoki = x motor. 
    • Sicer nisem imel priložnosti ga vleči na obrate, ampak po mojem od 3.000 obratov navzgor vleče boljše x motor. Kot prvo, krivulja navora se izenači z dinotom, kot drugo 46 konjev plusa pri višjih obratih se pozna. Teža avta je praktično enaka pri obeh. Tudi jaz bi dodal 2k razlike, če bi izbiral.
    • Ce kdaj roadster potem je to tale f124. Mam tud sam 184 pa ni nobenega problema. Enkrat ko das miato pa barchetto skozi pol gre vse Z leti se nam zdi da zici postajajo ozji sam po moje so enaki kot 20 let nazaj😄
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.