Skoči na vsebino

NOVA MAZDA 3 (2019)

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Dvomim, da se bo to zgodilo CX-3, je pa dejansko prostor ?e za en model vmes, tako po velikosti kakor ceni.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

CX-4 bi bil super, ?e bi pri?el v Evropo. Edini SUV kupe, ki mi je v?e?en (bmw x4 in mercedes nevemkakosemure?e sta "sme?ko, ki bruha").

 

Cx-3 je bila ravno osve?ena.

Napisano

CX-4 bi bil super, ?e bi pri?el v Evropo. Edini SUV kupe, ki mi je v?e?en (bmw x4 in mercedes nevemkakosemure?e sta "sme?ko, ki bruha").

 

Cx-3 je bila ravno osve?ena.

Stranska silhueta super, spredaj tudi zadaj pa so lu?i preozke in je grda.

 

 

Napisano

Mazdi glede na potrebe trga definitivno manjka en model med cx3 in cx5. Torej vi?ja M3.

 

CX-5 je vi?ja M3 - ista ?asija in osnova.

Napisano

CX-5 je vi?ja M3 - ista ?asija in osnova.

 

 

V bistvu bolj visja M6  ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

CX-4 je nekako velikosti CX-5 (8 cm dalj?a, torej zanemarljivo), ampak kar 30 cm ni?ja od CX-5. Zanimivo, da je samo 8 cm vi?ja od M6.

 

Vsekakor zanimiv avto, verjamem da bi se tudi v Evropi dobro prodajala. Ljudje so pa? mahnjeni na kri?ance, po novem itak SUV in dovolj, mora biti obvezno coupe SUV. :)

Napisano

Mene ta imena CX total na Citroene spominjajo, ?e se kdo ?e spomni tavelike ?abe? :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

 

The biggest news about the 2019 Mazda 3 is its SkyActiv-X petrol engine, which is said to give diesel-like fuel economy thanks to what Mazda calls Spark Controlled Compression Ignition (SCCI).

his clever new tech, combined with a conservative 187 hp and 230nm of torque, will mean the supercharged 2.0-litre engine will be as efficient as a diesel, but without the sooty emissions.

 

post-10-0-88605000-1548862331_thumb.jpeg

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Torej bo tudi s turbino?? Katera verzija sploh bo.....samo tudi to je konkurenxa ze probavala pa opustila (manjsi motor pa turbina)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Vedno, ko jo vidim ta novo mi je manj v?e?. Trojke predzadnje generacije bodo lep zbirateljski kos.

Napisano

Meni je oblikovno vedno bolj v?e?, ampak nisem prepri?an, da bo vredna denarja.

Zdi se mi, da jim je zmanjkalo ?asa, da bi bila popoln hatch.

 

- Zadaj manjka prezra?evalni sistem (oz re?e). 

- Ta kombinacija analognih ?tevcev z digitalnih je za moje pojme zastarela.

- Multi link suspensiona ni

- Skyactive X sem prepri?an, da ne bo prepri?al (predolgo se mu?ka s podatki)

- sedana sploh nebi smelo bit, ampak bi mogli naredit "fastback" - 5 vrat.

 

Bom pa po?akal na cene in da vidim v ?ivo. 

Napisano

Meni je oblikovno vedno bolj v?e?, ampak nisem prepri?an, da bo vredna denarja.

Zdi se mi, da jim je zmanjkalo ?asa, da bi bila popoln hatch.

 

- Zadaj manjka prezra?evalni sistem (oz re?e). 

- Ta kombinacija analognih ?tevcev z digitalnih je za moje pojme zastarela.

- Multi link suspensiona ni

- Skyactive X sem prepri?an, da ne bo prepri?al (predolgo se mu?ka s podatki)

- sedana sploh nebi smelo bit, ampak bi mogli naredit "fastback" - 5 vrat.

 

Bom pa po?akal na cene in da vidim v ?ivo. 

 

Se popolnoma strinjam

 

Ok, ?e prezra?evanje ?e nekako pre?ivim in ?tevce tudi, se pri ostalih zadevah za?ne zatikat.

- HB ima ?ist premajhen prtlja?nik tako, da za moje potrebe pa? odpade. Tudi na obliko se nekako navajam ampak jebat ga, it iz 6-ke z ogromnim prtlja?nikom na minimalca pa? ne bo ?lo.

- limo je veliko bolj uravnote?eno oblikovana, ampak klasi?en prtlja?nik z majhno nakladalno luknjo - wtf so razmi?ljali, ker ostali gredo to?no v modele s tako imenovanim fast back zadkom. Hyundai ima recimo odli?nega i30 fast back da o razli?ici N sploh ne bom razglabljal ker je top. Tudi KIA je z novim Proceedom zadela tapravo, da ne govorim o razli?ici GT, ki je zame sploh v kategoriji "simply love it" Zakaj tedva omenjam - ker sta cenovno tam tam pri top razli?icah s performance motorji 204 KM oziroma 271KM.

- kaj je zdaj s tem skyactive-X? Nekaj zadnjih napovedi, ki naj bi u?le iz tovarne bo ta motor verjetno na voljo ?ele v 2020. Hmmm, nekaj ni OK, al imajo te?ave ali pa se jim dogaja tako kot pri 6-ki druge generacije, ki bi morala priti na trg z dizlom 2.2 takoj na za?etku a jim ni zneslo zato so leto in pol prodajali samo s starim z 2.0 dizlom. Bojim se da ne bo niti pribli?no tako var?en, kot ga napovedujejo.

- vsi, ki kaj dajo nase uporabljajo multilink vpetje zadaj, Mazda gre pa nazaj v preteklost oziroma var?ujejo tam, kjer je to nepotrebno - in zato bodo hoteli 30 jurjev. ufff

- ve? ali manj vsi testi in slike nove trojke so spredaj brez tabliice... zakaj, ?e vemo, da je tablica obvezna in da bo prakti?no brez le v salonu. Tablica je ?e na prej?nji trojki precej skazila v?e?nost sprednjega dela in maske - upam se trditi, da bo pri novi podobno.

 

Ma ne vem , kolikor imam rad Mazde, imam ?edalje ve?ji ob?utek, da me iz odlo?itve v odlo?itev bolj razo?arajo. Tako kot nisem imel nobenih zadr?kov pri nakupo prve in druge generacije 6-ke in nisem rabil sprejemati nobenih kompromisov sem tukaj ?isto razdvojen. In to pa? ni OK, pri nakupu avta, ki bi ga vozil rad kar nekaj ?asa.

 

Mah, jebat ga, ?e ne bo Mazda bo pa kaj druzga...?eprav...ehhh,,,, :wacko:

33112_1.png

Napisano

?e bo tablica spredaj postavljena tako kot na tej Nem?ki bo kar vredu

New-2019-Mazda-3-Exterior-and-Interior.j

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Intercooler?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Jaz se vedno bolj spogledujem s peugeotom 508 ( za 32k?). 

Bom pa vseeno ?e tolko po?akal da vidim, oz. se peljem s 3jko.

 

PS. Samo francoz... :( 

Napisano

 bo po moje kar precej ve?ji avto, ker je tudi sedanje velik, nov bo malenkost kraj?i a vseeno velik.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Mojstri, dajte vsaj prebrat, kaj napišem, če vam že vsebina ni všeč.   @Boss: Po AC sem vozil 110 km/h ali več. In ne 100, kot si kar "iz riti" zdaj privlekel v debato.   @Slivka: Lepo sem napisal, da je bilo vsaj tri ure vožnje tipa "spelji, naredi 1 do 3 metre, ustavi" in to ponavljaj "v neskončnost". Niti malo ni spominjalo na "pelješ", kaj šele na nizkih obratih.   + Šel sem na Lovčen, pa mimo Nikšiča do najbolj slavne ortodoksne cerkve ... Kdor je bil tam, ve kakšni bregovi in ceste so. Enkrat sem vsaj 500 m vozil vzvratno okoli treh ovinkov v hrib, da sta me lahko dva avtobusa, ki sta prišla nasproti, obšla. In ja, v vseh teh situacijah se EV bolje obnese. Tudi sredi najbolj strmega hriba se ustavi in spelje, kot da ni nič, ozr. kot močan 4x4 ICE.   Lahko pa gre naslednjič kdo z Mazda foruma s svojim ICE vozilom zraven, da bo realno sodil o vožnji, porabi, udobju itd.
    • Hey   Zanima me kako bi lahko predvajal glasbo preko youtube posnetkov na android avtu. Avto je Mazda CX-5 2023 letnik.
    • Ne seri klamf...   Prav tam sem šel z BTjcem, ki je imel zadaj kamp-prikolico pripeto. Pa sem dobil žulje edino na riti, ker je že od trajekta v Kamenarih šlo vse skupaj bolj po polžje pa vse do tistega "slavnega" mejnega prehoda Karasovići al kaj že je... Na rokah nisem dobil žuljev, ker sem imel tri otroke v avtu in si ga nisem mogel d***t med vožnjo, na podplatih tudi nisem dobil žuljev, ker nisem pešačil ampak sem se peljal, sklopke pa tudi nisem vohal. Pri dizel navoru se lahko pelješ tudi pri majhnih obratih, pa čeprav je v hrib in imaš 1300 kg težko kamp prikolico zadaj...
    • Tole ne bo držalo, ker gola fizika tega ne dovoli. Razlika med 100km/h in 130km/h je nekoliko več kot 60% višjs poraba. 90% energije v EV se uporablja za premagovanje zračnega upora in ker vemo, da se upor povečuje s kvadratom hitrosti to pomeni za 69% večji upor, ampak ker gre "le" 90% energije za premagovanje tega upora to pomeni cca 62% višjo porabo pri 130km/h kot pri 100km/h. V praksi to pomeni, da če EV pri 100km/h porablja 15kWh/100km, je poraba pri 130km/h preko 24kWh/100km. A vidiš razliko?   Ostalo pa ne bom komentiral, ker je vse v stilu "eye of the beholder".
    • Nisem zagovornik ne enega ne drugega, mi je pa zanimivo spremljat to temo in nekako te izgovore/skrbi/negativnosti/...   - Aja 100 eur ... bencin bi bil 200 ... to pa ni tok razlike  - Aha ok ... ampak vozis lahko pa samo 97 - Aha ... samo ker mas kabelj v prtlaznjiku ne mores gajbe pira not dat - Ja, ja ... sam ... a je kak elektricni v premium rdeci barvi - Kaj pa ce, ne pridem 2500km delec z enim tankom ker to delam 3* na dan. - Pa sami jajcki so jaz pa skoz minimalno 8 ljudi prevazam. - ...   Pac tko karkoli nekdo omeni, je takoj neka kontra  Pocasi me vse skupaj spominja na  mojo 13 letno hcer, ko vedno proba nek izgovor najt, ko ji kaj ukazes (se ucim, moram sobo pospravt, zakaj pa ti vcer nisi, ....) 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.